0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #45 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 03:28:29 μμ »
1. φίλτρο nope!
2. δεν έχω αλλάξει κάτι άλλο,το μοντέλο είναι το factory tou 07,δεν γνωρίζω αν έχει κάποιο περιορισμό στην εισαγωγή...sorry! (τα πρώτης γενιάς δεν το είχανε αυτό???)

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #46 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 03:41:31 μμ »
εχει,κανε αναζητηση με ...air intake restrictor

θα δεις εκει τι βγαζεις και πως... :bye:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #47 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 03:51:00 μμ »
1. φίλτρο nope!
2. δεν έχω αλλάξει κάτι άλλο,το μοντέλο είναι το factory tou 07,δεν γνωρίζω αν έχει κάποιο περιορισμό στην εισαγωγή...sorry! (τα πρώτης γενιάς δεν το είχανε αυτό???)

 :thnk: :thnk: Θα ηθελα να το δω και με πιο ανοιχτο φιλτρο αερα και χωρις τον restrictor.......

Νομιζω σε ολα τα tuono παιζει δαυτος (τα mille δεν το εχουν, εχουν το flapper που ανοιγοκλεινει)

Μαλιστα.........Αυτα
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

zlionakis

Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #48 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 03:54:42 μμ »
Ναι το έχουν....είναι άσχημο, πλαστικό και περιορίζει τον αέρα και τον θόρυβο!!!

Είναι το νούμερο 27 στο παρακάτω σχεδιάγραμμα....


*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #49 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 03:59:40 μμ »
Ναι το έχουν....είναι άσχημο, πλαστικό και περιορίζει τον αέρα και τον θόρυβο!!!

Είναι το νούμερο 27 στο παρακάτω σχεδιάγραμμα....



 Γρήγορος κ ωραίος !  :thup1:

Γνωρίζουμε τελικά όμως , αν το map2 η aprilia το προτείνει μόνο με slip on Acrapovic ή με slip on + φίλτρο ?!
Εκει που έβαλα το map2 μου πρότειναν και αλλαγή φιλτρου οπότε θεωρώ ότι ιδανικά θα ήταν με κάποιο KN ίσως .
Πάντως και έτσι έχω πάθει πλάκα με την βελτίωση της απόδοσης  :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2009, 04:04:03 μμ από Lamnian »
KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

zlionakis

Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #50 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 04:06:31 μμ »
Ναι το έχουν....είναι άσχημο, πλαστικό και περιορίζει τον αέρα και τον θόρυβο!!!

Είναι το νούμερο 27 στο παρακάτω σχεδιάγραμμα....



 Γρήγορος κ ωραίος !  :thup1:

Γνωρίζουμε τελικά όμως , αν το map2 η aprilia το προτείνει μόνο με slip on Acrapovic ή με slip on + φίλτρο ?!
Εκει που έβαλα το map2 μου πρότειναν και αλλαγή φιλτρου οπότε θεωρώ ότι ιδανικά θα ήταν με κάποιο KN ίσως .
Πάντως και έτσι έχω πάθει πλάκα με την βελτίωση της απόδοσης  :kalo:

Πραγματικά υπάρχει φοβερή βελτίωση με το map2, εξατμίσεις και φίλτρο.

Εγώ είδα μεγάλη διαφορά και με το powercommander..Οχι τόσο σε δύναμη, όσο σε ομαλότητα του ανοίγματος του γκαζιού..Ειδικά όταν ανοίγεις χαμηλά και είσαι σε στροφή!!

*

tuono46

Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #51 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 04:11:19 μμ »
Ναι το έχουν....είναι άσχημο, πλαστικό και περιορίζει τον αέρα και τον θόρυβο!!!

Είναι το νούμερο 27 στο παρακάτω σχεδιάγραμμα....



 Γρήγορος κ ωραίος !  :thup1:

Γνωρίζουμε τελικά όμως , αν το map2 η aprilia το προτείνει μόνο με slip on Acrapovic ή με slip on + φίλτρο ?!
Εκει που έβαλα το map2 μου πρότειναν και αλλαγή φιλτρου οπότε θεωρώ ότι ιδανικά θα ήταν με κάποιο KN ίσως .
Πάντως και έτσι έχω πάθει πλάκα με την βελτίωση της απόδοσης  :kalo:

Πραγματικά υπάρχει φοβερή βελτίωση με το map2, εξατμίσεις και φίλτρο.

Εγώ είδα μεγάλη διαφορά και με το powercommander..Οχι τόσο σε δύναμη, όσο σε ομαλότητα του ανοίγματος του γκαζιού..Ειδικά όταν ανοίγεις χαμηλά και είσαι σε στροφή!!
το πλαστικο στο φιλτροκουτι εγω παντως δεν θα το εβγαζα ,το μηχανακι ηδη ειναι πολυ φτωχο απο μιγμα οποτε ποιος ο λογος .αν σκοπευεις να βαλεις καποιο παραλληλο εγκεφαλο βγαλτο και βαλε και το συστημα που καταργει το πανω μερος απο το φιλτροκουτι .παντως με εγκεφαλο θα δεις μεγαλη διαφορα

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #52 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 04:16:56 μμ »
1. φίλτρο nope!
2. δεν έχω αλλάξει κάτι άλλο,το μοντέλο είναι το factory tou 07,δεν γνωρίζω αν έχει κάποιο περιορισμό στην εισαγωγή...sorry! (τα πρώτης γενιάς δεν το είχανε αυτό???)

 :thnk: :thnk: Θα ηθελα να το δω και με πιο ανοιχτο φιλτρο αερα και χωρις τον restrictor.......

Νομιζω σε ολα τα tuono παιζει δαυτος (τα mille δεν το εχουν, εχουν το flapper που ανοιγοκλεινει)

Μαλιστα.........Αυτα

η επόμενη δυναμομέτρηση λοιπόν θα γίνει χωρίς restrictor και με πιό ελεύθερο φίλτρο..!

για τον BROS400PGM...!!!  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #53 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 04:17:08 μμ »
Ναι το έχουν....είναι άσχημο, πλαστικό και περιορίζει τον αέρα και τον θόρυβο!!!

Είναι το νούμερο 27 στο παρακάτω σχεδιάγραμμα....



 Γρήγορος κ ωραίος !  :thup1:

Γνωρίζουμε τελικά όμως , αν το map2 η aprilia το προτείνει μόνο με slip on Acrapovic ή με slip on + φίλτρο ?!
Εκει που έβαλα το map2 μου πρότειναν και αλλαγή φιλτρου οπότε θεωρώ ότι ιδανικά θα ήταν με κάποιο KN ίσως .
Πάντως και έτσι έχω πάθει πλάκα με την βελτίωση της απόδοσης  :kalo:

Πραγματικά υπάρχει φοβερή βελτίωση με το map2, εξατμίσεις και φίλτρο.

Εγώ είδα μεγάλη διαφορά και με το powercommander..Οχι τόσο σε δύναμη, όσο σε ομαλότητα του ανοίγματος του γκαζιού..Ειδικά όταν ανοίγεις χαμηλά και είσαι σε στροφή!!
το πλαστικο στο φιλτροκουτι εγω παντως δεν θα το εβγαζα ,το μηχανακι ηδη ειναι πολυ φτωχο απο μιγμα οποτε ποιος ο λογος .αν σκοπευεις να βαλεις καποιο παραλληλο εγκεφαλο βγαλτο και βαλε και το συστημα που καταργει το πανω μερος απο το φιλτροκουτι .παντως με εγκεφαλο θα δεις μεγαλη διαφορα

Too muchila για μένα προς το παρόν ...  τώρα είμαι στο κεφάλαιο της ανακάληψης - αξιοποίησης του υπάρχοντος συνόλου...
KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

zlionakis

Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #54 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 06:04:33 μμ »
Αν ανοίξεις το φιλτροκούτι και βγάλεις και το restrictor τότε σχεδόν σίγουρα θα έχεις φτωχό μείγμα....Θέλει σίγουρα να του δώσεις παραπάνω βενζίνη...

Σου παραθέτω το δικό μου χάρτη για παράδειγμα...

Ο βασικός (basemap)  είναι map2, οπότε ότι βλέπεις με + και - είναι παραπάνω και λιγότερο αντίστοιχα σε ποσοστό καυσίμου...

Επίσης χρησιμοποιώ διαφορετικό χάρτη για τον εμπρός και διαφορετικό για τον πίσω κύλινδρο...

Υ.Γ. κανονικά θα πρέπει να φτιάξεις custom map για την μηχανή σου σε δυναμόμετρο πάνω!

πίσω...
http://i42.tinypic.com/f3z60l.jpg

και μπροστα...

http://i39.tinypic.com/10zz3sx.jpg

*

tuono46

Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #55 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 06:07:31 μμ »
Αν ανοίξεις το φιλτροκούτι και βγάλεις και το restrictor τότε σχεδόν σίγουρα θα έχεις φτωχό μείγμα....Θέλει σίγουρα να του δώσεις παραπάνω βενζίνη...

Σου παραθέτω το δικό μου χάρτη για παράδειγμα...

Ο βασικός (basemap)  είναι map2, οπότε ότι βλέπεις με + και - είναι παραπάνω και λιγότερο αντίστοιχα σε ποσοστό καυσίμου...

Επίσης χρησιμοποιώ διαφορετικό χάρτη για τον εμπρός και διαφορετικό για τον πίσω κύλινδρο...

Υ.Γ. κανονικά θα πρέπει να φτιάξεις custom map για την μηχανή σου σε δυναμόμετρο πάνω!

πίσω...
http://i42.tinypic.com/f3z60l.jpg

και μπροστα...

http://i39.tinypic.com/10zz3sx.jpg
ποσα αλογα σου εβγαλε με το pc?

*

zlionakis

Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #56 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 06:17:17 μμ »
Αν ανοίξεις το φιλτροκούτι και βγάλεις και το restrictor τότε σχεδόν σίγουρα θα έχεις φτωχό μείγμα....Θέλει σίγουρα να του δώσεις παραπάνω βενζίνη...

Σου παραθέτω το δικό μου χάρτη για παράδειγμα...

Ο βασικός (basemap)  είναι map2, οπότε ότι βλέπεις με + και - είναι παραπάνω και λιγότερο αντίστοιχα σε ποσοστό καυσίμου...

Επίσης χρησιμοποιώ διαφορετικό χάρτη για τον εμπρός και διαφορετικό για τον πίσω κύλινδρο...

Υ.Γ. κανονικά θα πρέπει να φτιάξεις custom map για την μηχανή σου σε δυναμόμετρο πάνω!

πίσω...
http://i42.tinypic.com/f3z60l.jpg

και μπροστα...

http://i39.tinypic.com/10zz3sx.jpg
ποσα αλογα σου εβγαλε με το pc?

δεν το έχω δυναμομετήσει...ακόμα..
Πάντως έγινε πολύ πιό φιλικό στην οδήγηση χωρίς απότομα στο γκάζι ειδικά στις χαμηλές..

είναι απίστευτη η διαφορά..
Πάντως περιμένω να ανέβω Αθήνα για να το κάνω δυναμομέτρηση και να ρυθμιστεί ακριβως όπως πρέπει.

Είμαι σίγουρος οτι θα γίνει ακόμα καλύτερο!

*

ess

Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #57 - : Φεβρουάριος 19, 2009, 11:40:20 μμ »
για το pegaso καμιά ευκαιρια σε ακραπες ??????



καλορίζικες!!!!  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

kompimen

Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #58 - : Φεβρουάριος 20, 2009, 01:19:38 μμ »
για το pegaso καμιά ευκαιρια σε ακραπες ??????





σε οτιδήποτε!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΓΡΗΓΟΡΑ!!! [Acrapovic - eBay]
« Απάντηση #59 - : Φεβρουάριος 20, 2009, 05:49:44 μμ »
η επόμενη δυναμομέτρηση λοιπόν θα γίνει χωρίς restrictor και με πιό ελεύθερο φίλτρο..!

για τον BROS400PGM...!!!  :tez:

Kαι εαν γινεται να βαλεις το ram-air του mille :blus: :blus: :blus: :blus:......

για να μπορεσω να κανω σωστες συγκρισεις :P :P :P :P :P :P


 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης