0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. φίλτρο nope!2. δεν έχω αλλάξει κάτι άλλο,το μοντέλο είναι το factory tou 07,δεν γνωρίζω αν έχει κάποιο περιορισμό στην εισαγωγή...sorry! (τα πρώτης γενιάς δεν το είχανε αυτό???)
Ναι το έχουν....είναι άσχημο, πλαστικό και περιορίζει τον αέρα και τον θόρυβο!!!Είναι το νούμερο 27 στο παρακάτω σχεδιάγραμμα....
Παράθεση από: zlionakis στις Φεβρουάριος 19, 2009, 03:54:42 μμΝαι το έχουν....είναι άσχημο, πλαστικό και περιορίζει τον αέρα και τον θόρυβο!!!Είναι το νούμερο 27 στο παρακάτω σχεδιάγραμμα.... Γρήγορος κ ωραίος ! Γνωρίζουμε τελικά όμως , αν το map2 η aprilia το προτείνει μόνο με slip on Acrapovic ή με slip on + φίλτρο ?! Εκει που έβαλα το map2 μου πρότειναν και αλλαγή φιλτρου οπότε θεωρώ ότι ιδανικά θα ήταν με κάποιο KN ίσως .Πάντως και έτσι έχω πάθει πλάκα με την βελτίωση της απόδοσης
Παράθεση από: Lamnian στις Φεβρουάριος 19, 2009, 03:59:40 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Φεβρουάριος 19, 2009, 03:54:42 μμΝαι το έχουν....είναι άσχημο, πλαστικό και περιορίζει τον αέρα και τον θόρυβο!!!Είναι το νούμερο 27 στο παρακάτω σχεδιάγραμμα.... Γρήγορος κ ωραίος ! Γνωρίζουμε τελικά όμως , αν το map2 η aprilia το προτείνει μόνο με slip on Acrapovic ή με slip on + φίλτρο ?! Εκει που έβαλα το map2 μου πρότειναν και αλλαγή φιλτρου οπότε θεωρώ ότι ιδανικά θα ήταν με κάποιο KN ίσως .Πάντως και έτσι έχω πάθει πλάκα με την βελτίωση της απόδοσης Πραγματικά υπάρχει φοβερή βελτίωση με το map2, εξατμίσεις και φίλτρο.Εγώ είδα μεγάλη διαφορά και με το powercommander..Οχι τόσο σε δύναμη, όσο σε ομαλότητα του ανοίγματος του γκαζιού..Ειδικά όταν ανοίγεις χαμηλά και είσαι σε στροφή!!
Παράθεση από: stelios στις Φεβρουάριος 19, 2009, 03:28:29 μμ1. φίλτρο nope!2. δεν έχω αλλάξει κάτι άλλο,το μοντέλο είναι το factory tou 07,δεν γνωρίζω αν έχει κάποιο περιορισμό στην εισαγωγή...sorry! (τα πρώτης γενιάς δεν το είχανε αυτό???) Θα ηθελα να το δω και με πιο ανοιχτο φιλτρο αερα και χωρις τον restrictor.......Νομιζω σε ολα τα tuono παιζει δαυτος (τα mille δεν το εχουν, εχουν το flapper που ανοιγοκλεινει)Μαλιστα.........Αυτα
Παράθεση από: zlionakis στις Φεβρουάριος 19, 2009, 04:06:31 μμΠαράθεση από: Lamnian στις Φεβρουάριος 19, 2009, 03:59:40 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Φεβρουάριος 19, 2009, 03:54:42 μμΝαι το έχουν....είναι άσχημο, πλαστικό και περιορίζει τον αέρα και τον θόρυβο!!!Είναι το νούμερο 27 στο παρακάτω σχεδιάγραμμα.... Γρήγορος κ ωραίος ! Γνωρίζουμε τελικά όμως , αν το map2 η aprilia το προτείνει μόνο με slip on Acrapovic ή με slip on + φίλτρο ?! Εκει που έβαλα το map2 μου πρότειναν και αλλαγή φιλτρου οπότε θεωρώ ότι ιδανικά θα ήταν με κάποιο KN ίσως .Πάντως και έτσι έχω πάθει πλάκα με την βελτίωση της απόδοσης Πραγματικά υπάρχει φοβερή βελτίωση με το map2, εξατμίσεις και φίλτρο.Εγώ είδα μεγάλη διαφορά και με το powercommander..Οχι τόσο σε δύναμη, όσο σε ομαλότητα του ανοίγματος του γκαζιού..Ειδικά όταν ανοίγεις χαμηλά και είσαι σε στροφή!!το πλαστικο στο φιλτροκουτι εγω παντως δεν θα το εβγαζα ,το μηχανακι ηδη ειναι πολυ φτωχο απο μιγμα οποτε ποιος ο λογος .αν σκοπευεις να βαλεις καποιο παραλληλο εγκεφαλο βγαλτο και βαλε και το συστημα που καταργει το πανω μερος απο το φιλτροκουτι .παντως με εγκεφαλο θα δεις μεγαλη διαφορα
Αν ανοίξεις το φιλτροκούτι και βγάλεις και το restrictor τότε σχεδόν σίγουρα θα έχεις φτωχό μείγμα....Θέλει σίγουρα να του δώσεις παραπάνω βενζίνη...Σου παραθέτω το δικό μου χάρτη για παράδειγμα...Ο βασικός (basemap) είναι map2, οπότε ότι βλέπεις με + και - είναι παραπάνω και λιγότερο αντίστοιχα σε ποσοστό καυσίμου...Επίσης χρησιμοποιώ διαφορετικό χάρτη για τον εμπρός και διαφορετικό για τον πίσω κύλινδρο...Υ.Γ. κανονικά θα πρέπει να φτιάξεις custom map για την μηχανή σου σε δυναμόμετρο πάνω!πίσω...http://i42.tinypic.com/f3z60l.jpgκαι μπροστα...http://i39.tinypic.com/10zz3sx.jpg
Παράθεση από: zlionakis στις Φεβρουάριος 19, 2009, 06:04:33 μμΑν ανοίξεις το φιλτροκούτι και βγάλεις και το restrictor τότε σχεδόν σίγουρα θα έχεις φτωχό μείγμα....Θέλει σίγουρα να του δώσεις παραπάνω βενζίνη...Σου παραθέτω το δικό μου χάρτη για παράδειγμα...Ο βασικός (basemap) είναι map2, οπότε ότι βλέπεις με + και - είναι παραπάνω και λιγότερο αντίστοιχα σε ποσοστό καυσίμου...Επίσης χρησιμοποιώ διαφορετικό χάρτη για τον εμπρός και διαφορετικό για τον πίσω κύλινδρο...Υ.Γ. κανονικά θα πρέπει να φτιάξεις custom map για την μηχανή σου σε δυναμόμετρο πάνω!πίσω...http://i42.tinypic.com/f3z60l.jpgκαι μπροστα...http://i39.tinypic.com/10zz3sx.jpgποσα αλογα σου εβγαλε με το pc?
για το pegaso καμιά ευκαιρια σε ακραπες ??????
η επόμενη δυναμομέτρηση λοιπόν θα γίνει χωρίς restrictor και με πιό ελεύθερο φίλτρο..!για τον BROS400PGM...!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι