με 1000 όπως ανέφερα είναι Ελλάδα και εκτελωνισμένο!
Κατέβασε γνωστός ΚΤΜ950 και πλήρωσε τελωνείο 600...Άντε αυτό να πληρώσει λίγο παραπάνω!
δεν χρειάζεται να μπλέξεις ούτε σε τελωνεία ούτε πουθενά..υπάρχουν αντιπρόσωποι που στο φέρνουν με μεγάλη χαρά!
Οπως γίνεται με το 70% των GS που κυκλοφορούν!
και όλα αυτά για να κερδίσεις το λιγότερο 2000.....δεν νομίζω οτι περισσεύουν σε κανένα για να τα πετάξει..
Τώρα για τα φώτα....εντάξει έχεις δίκιο...
Τα νουμερα που ανεφερα δεν ειναι τυχαια.
Πριν κανα μηνα εφερα απο Γερμανια
Σορυ γιατι μπερδευτικα πριν και δεν ειναι 9% αλλα 12%
Β. ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΕΣ
Τέλος Ταξινόμησης
Οι μοτοσυκλέττες με κυλινδρισμό κινητήρα από 126 κυβικά εκατοστά και πάνω υποβάλλονται σε τέλος ταξινόμησης. Το ύψος των συντελεστών προσδιορίζεται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα των.
Οι συντελεστές αυτοί, κατά περίπτωση εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα:
ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΣΟΣΤΟ
Από 126 μέχρι 249 κ.ε. 2%
Από 250 μέχρι 900 κ.ε. 7%
Από 901 μέχρι 1400 κ.ε. 12%
Από 1401 μέχρι 1600 κ.ε. 14%
Από 1601 μέχρι 1800 κ.ε. 17%
Από 1801 κ.ε. και πάνω 25%
Φορολογητέα αξία
Για τον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης, λαμβάνεται υπόψη η φορολογητέα αξία που διαμορφώνεται από τα παρακάτω στοιχεία :
α) Για τις καινούργιες μοτοσυκλέττες την πράγματι πληρωθείσα ή πληρωτέα αξία.
Προκειμένου για μεταχειρισμένες μοτοσυκλέττες την τιμή χονδρικής πώλησης του αντιστοίχου τύπου μοτοσυκλέττας κατά το χρόνο κυκλοφορίας της στη διεθνή αγορά, μετά την αφαίρεση και ενός ποσοστού, λόγω φθοράς της μοτοσυκλέττας, από τη συνήθη χρήση ή άλλη αιτία, με βάση τα παρακάτω ποσοστά μείωσης :
Από 1 μέχρι και 2 έτη : 14%
Πάνω από 2 μέχρι και 3 έτη : 21%
“ 3 μέχρι και 4 έτη : 25%
“ 4 μέχρι και 5 έτη : 32%
“ 5 μέχρι και 6 έτη : 35%
“ 6 μέχρι και 7 έτη : 39%
“ 7 μέχρι και 8 έτη : 42%
“ 8 έτη : 46%
Παρατήρηση: Η τεκμαρτή αυτή αξία, δεν μπορεί να είναι μικρότερη της τιμής αγοράς.
β) Τον εισαγωγικό δασμό που πράγματι καταβάλουν.
γ) Τα παρεπόμενα έξοδα, με τα οποία επιβαρύνονται οι μοτοσυκλέττες (όπως έξοδα προμήθειας, μεσιτείας, τόκων φόρτωσης, εκφόρτωσης, ασφάλισης και μεταφοράς στο εσωτερικό της χώρας).
Περισσοτερα εδω
http://www.gsis.gr/cmdocs/1021.htmlΟποτε αντε να κρυψεις καποια χρηματα στο τιμολογιο και τις 13.700 να τα κανεις 10.000 βαλε 1200 ευρω τελος ταξινομησης.
βαλε μεταφορες
Βαλε εξοδα πινακιδων
Φτασσαμε κοντα στο 16αρι
Ολα αυτα με φοβο να μη τσιμπησουν το χαμηλο τιμολογιο γιατι για μοτοσυκλετες μεχρι 2 χρονια υπολογιζει το Ελληνικο κρατος μια μειωση τιμης λογω φυσιολογικης φθορας 14% της αξιας
Αυτα ολα με προυποθεση οτι η μοτοσυκλετα ειναι τουλαχιστον 6μηνων αλλιως παιζει και ΦΠΑ στη μεση