0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Schuberth SR1
« - : Μάιος 15, 2015, 01:19:08 πμ »
Μετά την αγορά του capo και το ταξιδι μαζί του απο Αθήνα-Κέρκυρα, αντιλήφθηκα οτι το κρανος που είχα ήταν πλήρως ακατάλληλο.Αρχικά αντιλήφθηκα οτι ήταν λάθος το μέγεθός του, και εν συνεχεία η ηχομόνωση του. Με τον πήγασο που είχε χαμηλή ζελατίνα και έστελνε τον αέρα στο στήθος περίπου η κατάσταση ήταν οκ με τους στροβιλισμούς του capo όμως δεν παλευόταν.


Στην αναζήτηση μου με ένα budget γύρω στα 300-350 ευρώ είδα και δοκίμασα αρκετά κράνη. Θα μπορούσα να δοκιμάσω ακόμη περισσότερα και συγκεκριμένα πιο κατάλληλα για τούρινγκ αλλά δυστυχώς στην επαρχια τα μαγαζία δεν έχουν μεγάλη ποικιλία και πρέπει να παραγγείλεις γουρούνι στο σακί και αν δε σου κάνει….??? :srry: :srry: :srry:


Στην αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε μια πολύ καλή προσφορά του louis.eu στο schuberth sr1 το οποίο είχε με έκπτωση 50% άρα ερ΄χοταν στα χρήματα που ήθελα να διαθεσω.
Τα schuberth εχουν περίεργα μεγέθη, κάτι που ήξερα καλά απο τον Αργύρη που ήταν κάτοχος ένος S1 pro και το οποίο είχα δοκιμάσει σε medium και μου ήταν μεγάλο. Οπότε και χωρίς πολύ σκέψη παρήγγειλα το κράνος σε small. Δυστυχώς δυνατότητα να το δοκιμάσω εδώ δεν υπήρχε οπότε αναμονή να φθάσει και βλέπουμε.


Το κράνος το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά (8.000km) και τρία ταξίδια και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος!
Αρχικά να πώ οτι το κράνος είναι σχεδιασμένο για πιο σκυφτό τρόπο οδήγησης σίγουρα απο την εταιρία.

Υπέρ:
1) Βάρος 1290gr
2)Ηχομόνωση πάρα πολύ καλή και έχει ένα τρικάκι πίσω απο τα αυτιά με δύο θυρίδες που ανοίγουν σε περίπτωση που θές να μπείς πίστα και να ακούς καλύτερα πίσω σου τι συμβαίνει.
3)Αεροδυναμική σχεδίαση. Διαχέει πάρα πολύ καλά τον αέρα και αντιμετωπίζει πολύ καλύτερα το θέμα των στροβιλισμών.
4)Ποιότητα κατασκευής υλικών, αεραγωγών κτλ. Σου δίνει στιβαρή αίσθηση και επίσης έχεις αίσθηση και φορώντας γάντια κατα το χειρισμό των αεραγωγών
5) Εξαερισμός που πραγματικά έχει άψογο σχεδιασμό. Βρίσκεται σε θέση 45° σε σχέση με τον οριζόντιο άξονα του κράνους και όχι κάθετα σε αυτόν και έτσι επιτρέπει την άνετη και συνεχή εισαγωγή αέρα στο εσωτερικό του, το οποίο διαχέει με πολύ καλό τρόπο στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Υπήρχαν περιπτώσεις που ξαναέκλεινα του επάνω αεραγωγούς γιατί πάγωνε το κεφάλι μου και δεν υπερβάλω, ειδικά στην εθνική!
6)Πάρα πολυ καλή εφαρμογή στο κεφάλι, γρήγορα πήρε τη σωστή φόρμα αν και θα ήθελα να καθήσουν λίγο ακόμη τα μαξιλαράκια για να το νιώθω λιγάκι πιο άνετο.
7)Πλήρως αφαιρούμενο και πλενόμενο εσωτερικό
8) Πολύ καλό υποσιάγωνο που όταν το βάλεις σε απομονώνει-προστατέυει ακόμη περισσότερο απο το εξωτερικο περιβάλλον απο άποψη θορύβου.
9)Πολυ καλό pinlock. Στα Γρεβενά με βαθμούς κοντά και λίγο πάνω απο το μηδέν, δε θόλωσε πουθενά.
(Βέβαια πρόσφατα έκανα την λ@λ@κια κάποια στιγμή και το εβγαλα και το ξαναέβαλα και τώρα στα περιμετρικά σημεία εφαρμογής της μόνωσης του θέλει σίγουρα πέρασμα με λίγο σιλικόνη για να μονώσει ξανά γιατί είδα σημάδια υγρασίας απο την αναπνοή μου ξημερώματα και με πολύ υγρασία που επέστρεφα σπίτι)
10)Οπίσθια ρυθμιζόμενη αεροτομή η οποία στις υψηλές ταχύτητες βοηθάει αρκετά στην αεροδυναμική του κράνους και στη μεγαλύτερη σταθερότητα του κεφαλιού.
11)Εύκολη προσθαφαίρεση ζελατίνας και πολύ καλός μηχανισμός κλειδώματος ζελατίνας


Κατά:
1) Πρώτο και συμαντικότερο κατ'εμέ το οτι δεν εχει εσωτερικά γυαλιά, αλλά προχώρησα συνειδητά στην αγορά ζυγίζοντας άλλα πλεονεκτήματα και θυσιάζοντας το συγκεκριμένο κομμάτι.
2) Επιρήνιο το οποίο δεν κουμπώνει και τόσο καλά και αν ανοίξεις τη ζελατίνα και πάς να ξυθείς πχ στο πρόσωπο φορώντας γάντια, θα το παρεις σίγουρα στα χέρια.
3)Δύσκολο στο να το φορέσεις ειδικά μέχρι να στρώσουν τα μαξιλαράκια θέλει πίεση απο το πάνω μέρος και με τα δύο χέρια.
Είναι αδύνατο να το φορέσεις κρατώντας το απο τα λουράκια του όπως κλασσικά κάνουμε οι περισσότεροι. Το πρόβλημα μεγαλώνει όταν βάλεις και το υποσίαγωνο που το καθιστά ακόμη δυσκολότερο, αλλά παράλληλα όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη ηχομόνωση.
4)Αν μπορεί να θεωρηθεί αρνητικο, μου πήρε λίγο χρόνο μέχρι να συνιθήσω το double D (DD) σύστημα κουμπώματος


Γενικά πολύ ευχαριστημένος απο τη συγκεκριμένη αγορά κράνους




Κι εδώ μια αναλυτική παρουσίαση:




Το χρώμα που έχω πάρει είναι ίδιο με αυτό στις φωτό που επισυνάπτω για λόγους καλύτερης ανάκλασης του ήλιου τους καλοκαιρινούς μήνες.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2015, 01:27:16 πμ από zisakos_1986 »


Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Schuberth SR1
« Απάντηση #1 - : Μάιος 15, 2015, 01:43:01 πμ »
Αν νομίζεις ότι με αυτό θα απαλλαγείς απο τους στροβιλισμούς του Capo μικρέ Φαιάκα είσαι μακριά νυχτωμένος.
Οι στροβιλισμοί του Capo είναι κάτι σαν τις ερινύες δεν ημπορείς να απαλλαγής και να κρυφτείς απο αυτές. Θα σε καταδιώκουν πάντα μόλις κάνεις να ξεπεράσεις τα 100 χιλιομετρα, απ τα ψηλά στα χαμηλά και απο τις πήγες της Στυγός έως τα τάρταρα.
 
Πάντως όμορφο κανάκι με αρέσει, καλορίζικο να είναι και κυρίως αχρείαστο :kalo: [size=78%] [/size]

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Schuberth SR1
« Απάντηση #2 - : Μάιος 15, 2015, 01:54:33 πμ »
Θωμά ευχαριστώ για τις ευχές σου. Δυστυχώς για τους στροβιλισμούς έχεις δίκιο και ξέρω καλα οτι είσαι απο τους ανθρώπους που έχουν παλέψει πολύ μαζί τους και έχουν πειραματιστεί ούκ ολίγες φορές με κοπτοραπτική και πρόσθετα ζελατινάκια. Απλά το συγκεκριμένο κράνος και προφανώς και κρανη εφάμιλης ποιότητας, κάνουν λίγο πιο ανεκτό το όλο πρόβλημα.
Χωρίς να υπερβάλω με το προηγούμενο κράνος με το που ξεπερνούσα τα 120-130 με έπιανς πονοκέφαλος και ένιωθα ένα σφίξιμο στο εμπρόσθιο μέρος του κρανίου.


Με το schuberth τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και επιπλέον έχει και μικρότερο εξωτερικό μέγεθος και καλύτερο σχήμα οπου συμβάλει στην καλύτερη διαχείριση του αέρα αγαπητέ μου Κρητικάτσι…


Τέλος τα schuberth είναι απο τα κράνη που είναι δοκιμασμένα κατα τη διαδικασία εξέλιξης σε αεροδυναμική σήραγγα μέ οτι αυτό συνεπάγεται για το τελικό αποτέλεσμα. :kalo:


Edit: Μου διέφυγε να αναφέρω στο αρχικό θέμα ότι τα εσωτερικά πλαϊνά μάγουλα έχουν κατά΄δήλωση του κατασκευαστή μια ειδική κεραμική επίστρωση στο ύφασμα για καλύτερη αποβολή της θερμότητας με στόχο τα σημεία που έρχονται σε επαφή με το δέρμα να εχουν χαμηλότερες θερμοκρασίες. Δεν είμαι σε θέση ούτε να το επιβεβαιώσω ούτε να το καταρίψω. Έχω νιώσει το κράνος δροσερό σε διάφορες φάσεις αλλά δεν είμαι εις θέση να κρίνω αν όντως ειναι αποτέλεσμα αυτού ή τυχαίο γεγονός.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2015, 01:59:05 πμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Schuberth SR1
« Απάντηση #3 - : Μάιος 15, 2015, 07:15:09 πμ »
Πρώτον χαίρομαι για την αγορά σου
Δεύτερον χαίρομαι που είσαι κωλοφαρδος γιατι το κράνος που δοκίμασες δεν ειναι medium αλλά large... (παρε και κάνα τηλ να το σιγουρεψεις)
Τρίτον οι στροβιλισμοί του capo ερχονται απο τα πλάγια της μουρης. Γιαυτο και τα παλιοτερα μοντελα έχουν λιγότερους λόγω των φρυδιων που έχουν .
Τέταρτον ωραίο feedback
Πέπτον ΑΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ και καλές βόλτες!


Υ.Γ. όσο για το επιρρυνιο και το υποσαγώνιο ειναι θέμα συνήθειας. Εμένα πάντος το επιρρυνιο δεν με βόλεψε (μάλλον λόγω μύτης  :P )
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Schuberth SR1
« Απάντηση #4 - : Μάιος 15, 2015, 08:28:55 πμ »
Επειδη με μπερδεψες,τελικα το παρελαβες το κρανος?εχω ενα medium sr1 με γραφικα που χρησιμοποιω.Αν σε ενδιαφερει κ προλαβαινεις πολυ ευχαριστως να το φορεσεις. Θυμησε μου που εισαι γιατι εχω κ αλτσχαιμερ,εγω αθηνα ειμαι γενικα.


edit α σορρυ,τωρα καταλαβα, οτι δεν ηξερες μεχρι να παραλαβεις.

Εχεις μεινει ευχαριστημενος απο το κρανος? Πριν τι κρανος ειχες αν επιτρεπεται?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2015, 08:31:05 πμ από sinister »

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Schuberth SR1
« Απάντηση #5 - : Μάιος 15, 2015, 02:06:25 μμ »
Αργύρη ευχαρστώ πολύ για τις ευχές φίλε! Όντως κωλόφαρδος, ήμουν σίγουρος οτι είχες το medium  :srry: . Πάλι καλά όμως μια χαρά μου έκατσε το small.
Φίλε Sinister τα κράνη τα οποία είχα πιο πρίν δεν μπορείς να τα συγκρίνεις σε καμία περίπτωση, το ένα ήταν ένα MT των 125 ευρώ, τίμιο για τα χρήματά του αλλά μέχρι εκεί και το δεύτερο το οποία είχα για λίγο χρονικό διάστημα και έκανα δώρο στον κολλητό είναι ένα agv  longway ανοιγόμενο που και αυτό ήταν οκ για τα χρήματά του, γύρω στα €170 αλλά πιο βαρύ και πιο θορυβώδες.
Γενικά δε συγκρίνονται αυτά τα τρία μεταξύ τους ίσως και γι αυτό να μου έχει αφήσει τόσο καλές εντυπώσει το schuberth.
Εσύ τη γνώμη έχεις? Γράψε ελέυθερα τα συν και πλήν που έχεις εντοπισει εσύ με χρήση σε άλλου είδους μηχανή απ'οτι καταλαβάινω, θα είναι χρήσιμο να υπάρξει περισσότερο feedback γιατί είναι ένα κράνος που δε νομίζω οτι έχει πολυφορεθεί.






Υ.Γ Κέρκυρα βρίσκομαι.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

nikoscapo

Απ: Schuberth SR1
« Απάντηση #6 - : Μάιος 15, 2015, 07:13:15 μμ »
Χωρίς να υπερβάλω με το προηγούμενο κράνος με το που ξεπερνούσα τα 120-130 με έπιανς πονοκέφαλος και ένιωθα ένα σφίξιμο στο εμπρόσθιο μέρος του κρανίου.


Λογικο εαν ηταν δυο νουμερα μεγαλυτερο...
Αν και κραταω μια επιφυλαξη εαν εισαι Small γιατι λες οτι μπαινει βγαινει δυσκολα.
Παρε μια μεζουρα και μετρα περιμετρικα το κεφαλι σου εαν βγαλει 55-56 εισαι small γιατι αμα δοκιμασες του Αργυρη που ειναι
Large μηπως φορας και παλι λαθος νουμερο το οποιο ειναι χειροτερο το ενα νουμερο κατω παρα τα δυο πανω...

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Schuberth SR1
« Απάντηση #7 - : Μάιος 29, 2015, 09:22:54 πμ »
Εχοντας ενα suomy vandal, κ ενα arai viper gt, το schuberth φανταστηκα θα ηταν μια αναβαθμιση.Το κρανος ειναι ωραιο,βαζει πολυ αερα,ειναι για αγωνιστικη χρηση φτιαγμενο,αλλα περιμενα καποια πραγματα παραπανω. Εχει υποσιαγονο αλλα αν το βαλεις κινδυνευεις να σπασεις το ρυθμιστη του μπροστα αεραγωγου ή καταργεις τον μπροστα αεραγωγο,αρα πολυ κακος σχεδιασμος. Οταν κλεινεις την ζελατινα απο το πλαστικο που εξεχει επειδη ειναι φυσικο να υπαρχει μια στρεβλωση, ακουμπαει το γαντζακι πανω στο λαστιχο στεγανωποιησης με αποτελεσμα μετα απο καποιο καιρο να το κοψει. Δεν το εχω δοκιμασει σε συνθηκες βροχης αλλα ενος φιλου δεν στεγανοποιει σωστα κ του βαζει νερα,σε σημειο μες την αθηνα να ειναι λες κ πηγαινε με ανοιχτη ζελατινα,πηγε στον αντιπροσωπο να το σεταρει αλλα παλι τα ιδια. Απο φασαρια,αν και περιμενα οτι θα εχει λογω αγωνιστικων καταβολων, περιμενα οτι θα εχει λιγοτερη απο το viper gt μιας κ μας τα εχουν κανει τσουρεκια οι γερμανοι με τις αεροσυραγγες κ τα χαμηλα db αλλα τελικα τζιφος,πιο φασαριοζικο απο το arai ,παντα σε γυμνο μηχανακι. Το εσωτερικο του ειναι πολυ ευχαριστο με την επενδυση που εχει αλλα τα 700 ευρω που πουλιοταν νομιζω ειναι υπερβολικα.

ps sorry zisako αν σε στενοχωρησα :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Schuberth SR1
« Απάντηση #8 - : Μάιος 29, 2015, 01:41:41 μμ »
Όχι βρε αλίμονο τι να με στεναχωρήσεις…Τα reviews γι'αυτο γράφονται για να ακούγονται όλες οι απόψεις και ειδικά όταν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με αξιόλογα κράνη…Στην περίπτωσή μου τα προηγούμενα ήταν υποδεέστερα του τωρινού οπότε πρέπει να ακουστούν και άλλες απόψεις. Ο καθένας γράφει την προσωπική του εμπειρία με το καθε προϊόν, ούτε διαφήμιση κάνουμε ούτε δυσφήμιση απλά καταγράφουμε εμπειρίες.
Άλλωστε εγώ το βρήκα σε εκπτωση 50% δεν το είχα πάρει €700 και με βαση αυτό κρίνω οτι με ικανοποιεί και με το παραπάνω! Βέβαια έχω το πλεονεκτημα της ζελατίνας του capo και επιπλέον έως τώρα δε μου έχει παρουσιάσει τα προβλήματα που αναφέρεις ίσως διοτι το έχω λίγο καιρό τώρα.Θα δέιξει στο μέλλον ;) .




Νίκο μέτρησα 56.5cm(οριακά πανω απο αυτά που μου έγραψες) μήπως είμαι κεφάλας???? :ohmy: :ohmy: :ohmy: :D
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης