Βρήκα ένα γκατζετάκι που μόνο η τιμή του με έκανε να το αγοράσω. (€1.65) :D :D :D :D :D
Υποτίθεται ότι μετράει την ποιοτική κατάσταση των υγρών υδραυλικών κυκλωμάτων (φρένων, συμπλέκτη, τιμονιού, ράμπας, υδραυλικού γρύλου κλπ).
Η ιδέα του ότι η αντίσταση του υγρού αλλάζει ανάλογα με την αλοίωσή του ακούγεται λογική και σε αυτήν βασίζεται το όργανο υψηλότατης τεχνολογίας ενσωματωμένο σε στυλό μεγέθους baby-willy :P :P :P (Αυτό για να μην σκεφτεί κανείς άλλη χρήση)!!!
Θα το τεστάρω σε καινούργια υγρά και σε μισό-μισό με νερό να δώ αν ξόδεψα μια περιουσία τσάμπα πάλι :thnk: :thnk:
Έχασα κι εγώ σαν άνθρωπος την κλειδαριά της μηχανής :ohmy: και έχοντας την μεγάλη ανησυχία μην μου κλέψει κανείς το σαβουράκι μου :( :( έψαχνα για κλειδομηχανισμό.
Έψαξα για κλειδαριές που ανοίγουν με δακτυλικά αποτυπώματα, μέσω κινητού, με φωνητικές εντολές, μέσω youtube κτλπ και έτσι έπεσα σε μια άλλη Techie λύση.
Λέγεται RFID Keyless switch και ενεργοποιεί τον διακόπτη της μηχανής από απόσταση μερικών μέτρων.
Αφιερωμένο λοιπόν σε όλα τα γερόντια του φόρουμ είτε παραδέχονται είτε όχι οτι έχουν απομυελινωθεί, να μήν ανησυχούν αν ξαναχάσουν τα κλειδιά τους. Η τεχνολογία είναι εδώ ;)
Και για να ανεβαίνουμε σιγά σιγά, πάμε σε έναν έξυπνο αντικαταστάτη του παπιού και φυσικά πολύ πιο τίμια λύση από τα μισητά :psdof: :psdof: :psdof: σκούτερ του διαβόλου
Ηλεκτρικό στα 600 Εβραϊκά με …… (https://www.alibaba.com/product-detail/High-Quality-R3-Racing-Electrical-Motorcycle_60764413263.html)
Ελεγκτής μπαταριών, αντί να δοκιμάζουμε χούφτες από μπαταρίες στην συσκευή για να δούμε αν δουλεύει, στην τιμή δυο μπαταριών ….
Τι σχεση εχει αυτο με τις μοτο; Εκτος και δοκιμαζεις μπαταριες για τον φακο που χρησιμοποιεις στην ακρη του δρομου οταν χαλαει το aprilia :tez: :tez: :tez:
Ελεγκτής μπαταριών, αντί να δοκιμάζουμε χούφτες από μπαταρίες στην συσκευή για να δούμε αν δουλεύει, στην τιμή δυο μπαταριών ….
Τι σχεση εχει αυτο με τις μοτο; Εκτος και δοκιμαζεις μπαταριες για τον φακο που χρησιμοποιεις στην ακρη του δρομου οταν χαλαει το aprilia :tez: :tez: :tez:
Μιλάμε για Gadgets γενικά (αν και τελικά γράφω μόνο εγώ δεν μοιράζεται κανένας άλλος καμμιά ιδέα).
Για τις μπαταρίες μοτο υπάρχει ένα πολύ χρήσιμο γκατζετάκι γι αυτούς που δεν έχουν τους πιο σύγχρονους φορτιστές, το οποίο καθαρίζει τις πλάκες από οξείδια και ανανεώνει την μπαταρία. Λέγεται αποσουλφουρωτής (de-sulfator) και κάνει δουλειά δοκιμασμένα. :ohyes:
Φυσιολογικά δεν πρέπει να έχει κάποια κατανάλωση, Όταν υπάρχει τάση εισερχόμενη στην μπαταρία από το δυναμό τότε αυτό βγάζει κάποιους υψήσυχνους παλμούς οι οποίοι βοηθάνε να αποκολληθούν τα άλατα από τα στοιχεία.
Λοιπόν, ΤΟ γκατζετάκι για RACERS, (ειδικά πιστοθαμώνες), παραμυθοπωλητές, σοβαρούς ταξιδευτές, όλων των ηλικιών. ακόμη και για Capoνιέρηδες
Έχουμε ακούσει για καπάκια βαλβίδων πλήρωσης αέρα στα λάστιχα που μπορεί να στείλουν με Bluetooth σήμα για την πίεση των ελαστικών. Το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ ανακριβές από ότι λένε όσοι τα δοκίμασαν.
Το μηχανάκι πιο κάτω μετράει θερμοκρασία και πίεση ελαστικών με πολύ μεγάλη ακρίβεια με αισθητήρες που τοποθετούνται στην ζάντα μέσα από το λάστιχο και δεν χρειάζονται μπαταρία αφού φορτίζονται με την κίνηση της ρόδας. Φυσικά έχει ALARM για απότομη απώλεια πίεσης ή και θερμοκρασίας. Το συνιστώ καθόσον είναι κατασκευασμένο από εταιρεία που έχει πολύ εξελιγμένα πλέον συστήματα με προδιαγραφές αγώνων.
Λοιπόν, ΤΟ γκατζετάκι για RACERS, (ειδικά πιστοθαμώνες), παραμυθοπωλητές, σοβαρούς ταξιδευτές, όλων των ηλικιών. ακόμη και για Capoνιέρηδες
Έχουμε ακούσει για καπάκια βαλβίδων πλήρωσης αέρα στα λάστιχα που μπορεί να στείλουν με Bluetooth σήμα για την πίεση των ελαστικών. Το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ ανακριβές από ότι λένε όσοι τα δοκίμασαν.
Το μηχανάκι πιο κάτω μετράει θερμοκρασία και πίεση ελαστικών με πολύ μεγάλη ακρίβεια με αισθητήρες που τοποθετούνται στην ζάντα μέσα από το λάστιχο και δεν χρειάζονται μπαταρία αφού φορτίζονται με την κίνηση της ρόδας. Φυσικά έχει ALARM για απότομη απώλεια πίεσης ή και θερμοκρασίας. Το συνιστώ καθόσον είναι κατασκευασμένο από εταιρεία που έχει πολύ εξελιγμένα πλέον συστήματα με προδιαγραφές αγώνων.
ειναι λιγο γκουμουτσα το ολο πραμα,μαλλον ακαταλληλο για ss/sbk ισως μονο για μεγαλα τουρισταδικα περισοτερο χρησιμο ειναι σε βαρια επαγγελματικα που ενα φουιτ μπορει να καταστρεψει το λαστιχο
Για όσους ακούμε κατά καιρούς να παραπονιούνται πως το πίσω φρένο στα Aprilia έχει την αίσθηση σαν να πατάς ξύλινο σαμπώ σε λάστιχο ποδηλάτου αλλά και όσους απλά δυσκολεύονται να κάνουν πλήρη εξαέρωση, no worries.....
υπάρχει η ανεπίστροφη βαλβίδα της εικόνας που λύνει θέματα ειδικά όπως το πίσω φρένο που έχει ιδιαίτερη δυσκολία επειδή η τρόμπα είναι οριζόντια.
Με κόστος λιγότερο από μισό πακέτο τσιγάρα πρέπει να το έχει κάθε σοβαρός Απριλιοχαλαστροεπισκευαστής (Ανέστη εσύ εξαιρείσαι :P ) :bye:
Όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι και χρειάζεται να αλλάξουμε σωληνάκια στο κύκλωμα ψύξης όλοι συνήθως καταφεύγουμε σε αυτά τα αχώνευτα σφιχτηράκια με την βίδα που όσο τα σφίγγεις τόσο πιο πολύ προεξέχει το ένα λαμάκι.
Υπάρχει ένα απλό εργαλειάκι με το οποίο μπορούμε να βγάλουμε τα εργοστασιακά κλιπάκια, να τα ξαναβάλουμε και να τα σφίξουμε. Αν πάλι θέλουμε μπορούμε να αγοράσουμε καινούργια αλλά σαν τα μαμίσια. Όχι για τίποτε άλλο αλλά πιο όμορφο αποτέλεσμα.
Όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι και χρειάζεται να αλλάξουμε σωληνάκια στο κύκλωμα ψύξης όλοι συνήθως καταφεύγουμε σε αυτά τα αχώνευτα σφιχτηράκια με την βίδα που όσο τα σφίγγεις τόσο πιο πολύ προεξέχει το ένα λαμάκι.
Υπάρχει ένα απλό εργαλειάκι με το οποίο μπορούμε να βγάλουμε τα εργοστασιακά κλιπάκια, να τα ξαναβάλουμε και να τα σφίξουμε. Αν πάλι θέλουμε μπορούμε να αγοράσουμε καινούργια αλλά σαν τα μαμίσια. Όχι για τίποτε άλλο αλλά πιο όμορφο αποτέλεσμα.
Για όσους ακούμε κατά καιρούς να παραπονιούνται πως το πίσω φρένο στα Aprilia έχει την αίσθηση σαν να πατάς ξύλινο σαμπώ σε λάστιχο ποδηλάτου αλλά και όσους απλά δυσκολεύονται να κάνουν πλήρη εξαέρωση, no worries.....
υπάρχει η ανεπίστροφη βαλβίδα της εικόνας που λύνει θέματα ειδικά όπως το πίσω φρένο που έχει ιδιαίτερη δυσκολία επειδή η τρόμπα είναι οριζόντια.
Με κόστος λιγότερο από μισό πακέτο τσιγάρα πρέπει να το έχει κάθε σοβαρός Απριλιοχαλαστροεπισκευαστής (Ανέστη εσύ εξαιρείσαι :P ) :bye:
Παράλειψη, συνδέεις το σωληνάκι στον εξαερωτήρα της δαγκάνας ή της τρόμπας (bleeder στα Ελληνικά), και τον ξεσφίγγεις λίγο ώστε να μπορούν να βγαίνουν οι φυσαλίδες. Πρεσάρεις την μανέτα κανονικά όπως όταν σφίγγεις και ξεσφίγγεις τον εξαερωτήρα.
Επειδή είναι ανεπίστροφη δεν αφήνει να περάσει πίσω στο κύκλωμα αέρας. Όταν το σωληνάκι γεμίσει υγρό χωρίς φυσαλίδες, σφίγγεις τον bleeder, βγάζεις το σωληνάκι και έχεις τελειώσει.
Το σωληνάκι μπορεί να είναι 5 πόντους περίπου, δεν χρειάζεται όλο αυτό όπως στην φωτο. Απλά είναι μακρύ για να το κόβεις σε άλλες εξαερώσεις επειδή μπορεί να έχει ξεραθεί. Την άκρη της εξόδου από την βαλβίδα μπορείς να την βάλεις σε ένα δοχείο για να μαζέψεις τα υγρά υπερπλήρωσης.
Και για όσους φίλτατους δεν διαθέτουν μεγάλη ουρά στην μοτό τους για να μπορούν να εγκαταστήσουν τα ψυγεία, κουζίνες και ντουλάπες (όπως πψ οι εκδρομομάνιακς της Κάπο μεριάς), υπάρχει η απλοϊκή και σίκ λύση …...
Παράλειψη, συνδέεις το σωληνάκι στον εξαερωτήρα της δαγκάνας ή της τρόμπας (bleeder στα Ελληνικά), και τον ξεσφίγγεις λίγο ώστε να μπορούν να βγαίνουν οι φυσαλίδες. Πρεσάρεις την μανέτα κανονικά όπως όταν σφίγγεις και ξεσφίγγεις τον εξαερωτήρα.
Επειδή είναι ανεπίστροφη δεν αφήνει να περάσει πίσω στο κύκλωμα αέρας. Όταν το σωληνάκι γεμίσει υγρό χωρίς φυσαλίδες, σφίγγεις τον bleeder, βγάζεις το σωληνάκι και έχεις τελειώσει.
Το σωληνάκι μπορεί να είναι 5 πόντους περίπου, δεν χρειάζεται όλο αυτό όπως στην φωτο. Απλά είναι μακρύ για να το κόβεις σε άλλες εξαερώσεις επειδή μπορεί να έχει ξεραθεί. Την άκρη της εξόδου από την βαλβίδα μπορείς να την βάλεις σε ένα δοχείο για να μαζέψεις τα υγρά υπερπλήρωσης.
μπορεις να κανεις το ιδιο και χωρις αυτο. απλα στο 5cm σωληνακη στην αρχη κανεις το ανοιξε κλεισε μεχρι να παρει 1 1,5cm υγρο και μετα τερμα ανοιχτο πιστολας το αρχικο υγρο δεν αφηνει τον αερα να επιστρεψει.
Και για όσους φίλτατους δεν διαθέτουν μεγάλη ουρά στην μοτό τους για να μπορούν να εγκαταστήσουν τα ψυγεία, κουζίνες και ντουλάπες (όπως πψ οι εκδρομομάνιακς της Κάπο μεριάς), υπάρχει η απλοϊκή και σίκ λύση …...
Αυτο το μαύρο πράμα με το τζαμακι μπροστά, για το κεφάλι δεν είναι?
Και για όσους φίλτατους δεν διαθέτουν μεγάλη ουρά στην μοτό τους για να μπορούν να εγκαταστήσουν τα ψυγεία, κουζίνες και ντουλάπες (όπως πψ οι εκδρομομάνιακς της Κάπο μεριάς), υπάρχει η απλοϊκή και σίκ λύση …...
Θα προτιμήσω την πολύ πιο απλή, φτηνή και σίγουρη λύση του διχτυού Αντώνη.
Και για όσους φίλτατους δεν διαθέτουν μεγάλη ουρά στην μοτό τους για να μπορούν να εγκαταστήσουν τα ψυγεία, κουζίνες και ντουλάπες (όπως πψ οι εκδρομομάνιακς της Κάπο μεριάς), υπάρχει η απλοϊκή και σίκ λύση …...
Αυτο το μαύρο πράμα με το τζαμακι μπροστά, για το κεφάλι δεν είναι?
Και για όσους φίλτατους δεν διαθέτουν μεγάλη ουρά στην μοτό τους για να μπορούν να εγκαταστήσουν τα ψυγεία, κουζίνες και ντουλάπες (όπως πψ οι εκδρομομάνιακς της Κάπο μεριάς), υπάρχει η απλοϊκή και σίκ λύση …...
Θα προτιμήσω την πολύ πιο απλή, φτηνή και σίγουρη λύση του διχτυού Αντώνη.
Στην παραγγελία έτσι λέγεται κι αυτό, διχτάκι και κοστίζει 2.88Ε. Απλά το βρήκα πιο πρακτικό γιατί έχει δυνατά ελαστικά δεσίματα και είναι λίγο πιο έμορφο :D
Ενώ κάνουμε ξεμονταρίσματα για συντήρηση και αναβαθμίσεις και ξανά μανά το μοντάρισμα αυτό που συμβαίνει πολύ συχνά είναι κάποια βίδα, παξιμάδι, μπουλόνι, ροδέλα ή ότι κρατάς στα χέρια σου να ξεγλυστράει και να πέφτει μέσα από κάποιο άνοιγμα μέσα στο φέρινγκ, στην ποδιά ή όπου είναι δυνατόν να κρυφτεί.
Και τις περισσότερες φορές είναι δύσκολο να βρεις άλλο ή να κοιτάξεις καθαρά μέσα από τα πάνελ, χρησιμοποιώντας κινητό ταμπλέτα ή PC.
Υπάρχει μια ακόμη χάϊ τέκ λύση για να βοηθήσει να βρούμε πιο εύκολα το μαραφέτι που έπεσε και χωρίς να λερωθούμε :ohyes: :ohyes: Επίσης διαθέτει και αξεσουάρ με μαγνήτη για να μας βοηθήσει να τραβήξουμε το υλικό.
Κοιτάμε τα τακάκια με το μάτι και λέμε ΠΑΝΤΑ "έχουν ακόμη ψωμί" μέχρι να ακούσουμε κάποιο μεταλλικό ήχο σαν να μαθαίνει κάποιος χεβιμετάλικα τραγούδια στην κιθάρα :pray: :pray:
Η άλλη περίπτωση είναι όταν τα αλλάζουμε μετά από κάποια χρονικά διαστήματα και όταν τα βγάλουμε διαπιστώνουμε ότι είχαν αρκετή ζωή ακόμη :psdof: :psdof:
Επειδή υπάρχουν πολλοί ιστοχώροι που τα πουλάνε και σε διαφορετικές τιμές ή επειδή υπάρχουν πληροφορίες στις φωτο γι'αυτό αποφεύγω να βάζω links παρά μόνο αν έχουν περιεχόμενο επεξήγησης.
- Την ενδοσκοπική κάμερα για κινητό (νομίζω κάνει και για laptop ή PC): https://www.aliexpress.com/item/1-1-5-2M-7-5-5mm-Lens-Endoscope-HD-480P-USB-OTG-Snake-Endoscope-Waterproof/32872559409.html?spm=2114.search0104.3.9.2187413foteD8I&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10924_454_10083_10618_10920_10921_10304_10307_10922_10820_10821_537_10302_536_10059_10884_10887_100031_321_322_10103,searchweb201603_51,ppcSwitch_0&algo_expid=858e8416-e077-4286-a09c-9ba054ad4825-1&algo_pvid=858e8416-e077-4286-a09c-9ba054ad4825
- Ο μετρητής για τα τακάκια φρένων (όπως γράφει στη φωτο): https://www.lasertools.co.uk/product/6678 - Τα θερμικά στοιχεία για το κράνος υπάρχουν και από κατασκευαστές για συγκεκριμένα κράνη όπως αυτό:
αλλοιώς γενικής χρήσης και πιο οικονομικά: https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-anti-fog-helmet-visor-ultra-clear-electric-heating-long-helmet-lenses-patch-film-electric-heating/32955150675.html?spm=2114.search0104.3.1.39b93307Gmhg0K&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10924_454_10083_10618_10920_10921_10304_10307_10922_10820_10821_537_10302_536_10059_10884_10887_100031_321_322_10103,searchweb201603_51,ppcSwitch_0&algo_expid=65d5e5cb-9b77-4ec0-95b5-93a82b5d8f6e-0&algo_pvid=65d5e5cb-9b77-4ec0-95b5-93a82b5d8f6e
- Την εναλλακτική λύση για να κουβαλάς το κράνος αντί για το δυχτάκι δεν ξέρω ούτε εγώ που την πουλάνε, σόρι
Αν ένας δείκτης βενζίνης λείπει από την μοτοσυκλέτα και θεωρείται χρήσιμος ή για κάποιους ταξιδιάρηδες globetrotters πιο απαραίτητος πρέπει να είναι ακριβής και να μην επηρεάζεται από φρεναρίσματα, στροφιλίκια και ανηφοροκατηφόρες.
Ξεχνάμε λοιπόν τους πλωτήρες και τους ηλεκτρο-μηχανικούς αισθητήρες αφού υπάρχουν λύσεις με πολύ πιο αξιόπιστα αποτελέσματα και ειδικότερα ευκολότερη (εξωτερική) εγκατάσταση.
Η μία λύση είναι με αισθητήρες υπερήχων όπως αυτός στην εικόνα 1 ο οποίος τοποθετείται με κόλλημα στο κατώτερο σημείο του ρεζερβουάρ. Με την κίνηση του καυσίμου φαντάζομαι θα πρέπει να έχει κάποιες μικροαστάθειες στις ενδείξεις οι οποίες μειώνονται ηλεκτρονικά. Δέχεται ψηφιακό ενδείκτη σε λίτρα ή ποσοστά.
Άλλη λύση είναι αυτή της LSK (https://www.lskelectronics.com/products) η οποία μετράει την στάθμη υδροστατικά όπως στις υπόλοιπες εικόνες. Η ένδειξη είναι πολύ πιο σταθερή και ακριβής με μόνο της μειονέκτημα ότι για μοτοσυκλέτες με αντλία βενζίνης δεν μπορεί να συνδεθεί στο υπάρχον κύκλωμα αλλά χρειάζεται ξεχωριστή έξοδος. Δέχεται αναλογικό ενδείκτη ή κλίμακα με Led
Για όσους δεν χρησιμοποιούν καθρέπτες ή θέλουν να κρατάνε εγγραφή της κάθε διαδρομής υπάρχουν φτηνές λύσεις (από 30Ε) για διπλές κάμερες μπρός-πίσω HD, αδιάβροχες (με ομπρέλα), οθόνη και …. αν ψάξετε μπορεί να βρείτε και ηχοσύστημα :P :P
π.χ. https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-DVR-3-LCD-140-Dual-Waterproof-Camera-Support-video-sync-recording/332523178034?fits=Make%3AAprilia&epid=3013232876&hash=item4d6bed0832:g:~mcAAOSwuShaXsY3:rk:3:pf:0&vxp=mtr
Για περισσότερη ασφάλεια ειδικά σε όσους προτιμούν μαύρο κράνος υπάρχει μια απλή λύση για να γίνονται ορατοί καλύτερα όταν υπάρχει περιορισμένη φωτεινότητα σε τιμή που αξίζει για αυτό που προσφέρει ;)
Κάποιοι ξοδεύουν αρκετά χρήματα για καλής ποιότητας Intercom και μετά ανακαλύπτουν ότι δεν τους ικανοποιούν και κάποιο οι άλλοι δεν κάνουν αρκετές ομαδικές εκδρομές για να δικαιολογήσουν το κόστος.
Υπάρχει μια οικονομική λύση που λειτουργεί με όλα τα κινητά μέσω Bluetooth και κοστίζει περίπου 10Ε.
Για όσους δεν χρησιμοποιούν καθρέπτες ή θέλουν να κρατάνε εγγραφή της κάθε διαδρομής υπάρχουν φτηνές λύσεις (από 30Ε) για διπλές κάμερες μπρός-πίσω HD, αδιάβροχες (με ομπρέλα), οθόνη και …. αν ψάξετε μπορεί να βρείτε και ηχοσύστημα :P :P
νομιζω ο δικαιος εχει βαλει κατι τετοιο,ας μας πει αν και ποσο χρησιμο ειναι
Να Κ το διαολακι. Εγώ το πήρα για το αυτοκίνητο για μπροστά(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181126/424cac876fd1e4182de9bf884fecfc98.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181126/6dcc1ce9d700e77de24cb02cfbb4cc31.jpg)
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συχνά μας ξεμένουν κάποια Tablets που δεν χρησιμοποιούνται από τα παιδιά μας (ή την πεθερά μας) με την δικαιολογία ότι δεν είναι αρκετά γρήγορα ή δεν έχουν αρκετό χώρο μνήμης.
Υπάρχουν απλοί δέκτες GPS από 3 Ε όπως αυτός στη φωτογραφία που μπορούν να συνδεθούν μέσω USB και να μετατρέψουν τις αχρησιμοποίητες συσκευές tablet σε μόνιμο Navigator (ιδιαίτερα στο καντράν ενός Καπο).
Καλησπέρα https://www.ebay.com/itm/Qstarz-BT-Q818XT-10Hz-High-Speed-Bluetooth-GPS-Receiver/132069366425?epid=93799275&hash=item1ebff29a99:g:3hIAAOSwll1WyMwP:rk:1:pf:0 μέχρι τώρα σε πίστα δουλεύει τέλεια
Καλησπέρα https://www.ebay.com/itm/Qstarz-BT-Q818XT-10Hz-High-Speed-Bluetooth-GPS-Receiver/132069366425?epid=93799275&hash=item1ebff29a99:g:3hIAAOSwll1WyMwP:rk:1:pf:0 μέχρι τώρα σε πίστα δουλεύει τέλεια
Για όσους αναρωτιούνται γιατί όταν αντικαταστήσουν τα φλάς με led δεν λειτουργούν σωστά ή αναβοσβήνουν με διαφορετική ταχύτητα υπάρχει με 1 Ευρό φλασιέρα για led με δύο πόλους και κλιπάκι όπως η μαμά (RSV και Tuono, για τα άλλα ίσως πρέπει να ψάξουν για φλασιέρα led με 3 πόλους).
Μόνο που έχει ενσωματωμένο buzzer. Όποιος ενοχλείται από τον ήχο μπορεί να φράξει μια μικρή τρυπούλα που έχει το μεγαφωνάκι.
Καλησπέρα https://www.ebay.com/itm/Qstarz-BT-Q818XT-10Hz-High-Speed-Bluetooth-GPS-Receiver/132069366425?epid=93799275&hash=item1ebff29a99:g:3hIAAOSwll1WyMwP:rk:1:pf:0 (https://www.ebay.com/itm/Qstarz-BT-Q818XT-10Hz-High-Speed-Bluetooth-GPS-Receiver/132069366425?epid=93799275&hash=item1ebff29a99:g:3hIAAOSwll1WyMwP:rk:1:pf:0) μέχρι τώρα σε πίστα δουλεύει τέλεια
Αν θες πες μας πως δουλευει αυτο! Το συνδεεις στο κινητο και μεσω αυτου δουλευεις την εφαρμογη Racechrono ή εχει δικη του εφαρμογη?
Σε γενικές γραμμές για την λειτουργία του racechrono, δεν ξέρω αν σε καινούργια και γρήγορα smartphones δουλεύει καλύτερα αλλά στο δικό μου (Windows phone Λουκούμια 640) και όπως το καταλαβαίνω σε αργά κινητά δεν έχει αρκετά γρήγορο GPS για να έχει πολύ μεγάλη ακρίβεια.
Συνδέουμε λοιπόν εξωτερικό GPS με 10 μετρήσεις ανά δευτερόλεπτο ή καλύτερο.
Αν το κινητό σου δίνει την δυνατότητα λειτουργίας σαν USB HOST δουλεύει πιο γρήγορα και αν βρεις GPS με GLONASS (Dual mode) μπορείς να έχεις την καλύτερη δυνατή ακρίβεια. Το GPS χρησιμοποιεί μέχρι 32 δορυφόρους σε 6 τροχιές ενώ το GLONASS μέχρι 24 σε 3 τροχιές και αθροιστικά σου δίνουν μεγάλη ακρίβεια σε χρονομετρήσεις, τελικές κλπ.
Στο τέλος έχεις χαρτογραφήσεις της πίστας με ταχύτητες, χρόνους, καλύτερο και χειρότερο γύρο, πού πουλάνε σάντουιτς στην πίστα για να σταματήσεις και όλα με λεπτομέρειες και γνώσεις εξειδικευμένου ρουφιάνου.
Για το συγκεκριμένο μοντέλο αντένας/δέκτη GPS στην περιγραφή δεν περιλαμβάνει άλλο πρόγραμμα.
Για όσους αναρωτιούνται γιατί όταν αντικαταστήσουν τα φλάς με led δεν λειτουργούν σωστά ή αναβοσβήνουν με διαφορετική ταχύτητα υπάρχει με 1 Ευρό φλασιέρα για led με δύο πόλους και κλιπάκι όπως η μαμά (RSV και Tuono, για τα άλλα ίσως πρέπει να ψάξουν για φλασιέρα led με 3 πόλους).
Μόνο που έχει ενσωματωμένο buzzer. Όποιος ενοχλείται από τον ήχο μπορεί να φράξει μια μικρή τρυπούλα που έχει το μεγαφωνάκι.
εχω αλλαξει ολες τις λαμπες & τα λαμπακια σε λεντ(και του καντραν) πισω εχω ενσωματωμενα στα κωλοφαναρο
εχω αλλαξει το φλασερ με αντιστοιχο για λεντ και εχω τα εξεις
1.καταρχην με λαμπες λεντ σε ολα τα φλας,δεν αναβουν τα μπροστα παρα μονο τα πισω(αν βαλω πυρακτωσεως μπροστα,δουλευουν κανονικα)
2.αναβει η ενδ.λυχνια(αλαγμενη σε λεντ) του καντραν μονο στα αριστερα φλας,αμα αναβω τα δεξια...στα @@ του(αμα αλλαξω την ενδ.λυχνια σε πυρακτωσεως,δουλευει κανονικα)
εχω δοκιμασει 3 διαφορετικα φλασερακια
η πλεξουδα δεν εχει θεμα γιατι αμα μπουν πυρακτωσεως ,ολα δουλευουν ρολοι
Εμένα δουλεύει κανονικά. Ενός φίλου που κόψαμε το καλώδιο του buzzer έκανε ακριβώς αυτά τα τρελλά που περιγράφεις.
Αυτό συμβαίνει γιατί το buzzer αντιπροσωπεύει μια αντίσταση η οποία χρειάζεται για να οδηγήσει τα Led. Αν η αντίσταση των Led που έχεις είναι μεγαλύτερη από αυτή του ρελέ το ρεύμα επιστρέφει. Με φυσιολογικά led ή με κυλιόμενη ένδειξη αν τα βάλεις στον πάγκο δουλεύουνε. Μήπως η πλεξούδα σου έχει κάποια αντίσταση λόγω διαβρωμένων επαφών στις φίσες ή κάποιο άλλο λόγο;
Επίσης ένας άλλος πονηρός λόγος είναι αν με κάποιο τρόπο η τροφοδοσία των led παρεμβαίνει στην τάση του CAN-Bus (το έχουμε ακούσει κι αυτό).
Δοκίμασε να παίξεις με αντιστάσεις στα Led ή αν έχει κάποιος κάποια άλλη φλασιέρα που μπορεί να οδηγήσει μεγαλύτερο φορτίο ας την προτείνει.
Καλησπέρα https://www.ebay.com/itm/Qstarz-BT-Q818XT-10Hz-High-Speed-Bluetooth-GPS-Receiver/132069366425?epid=93799275&hash=item1ebff29a99:g:3hIAAOSwll1WyMwP:rk:1:pf:0 (https://www.ebay.com/itm/Qstarz-BT-Q818XT-10Hz-High-Speed-Bluetooth-GPS-Receiver/132069366425?epid=93799275&hash=item1ebff29a99:g:3hIAAOSwll1WyMwP:rk:1:pf:0) μέχρι τώρα σε πίστα δουλεύει τέλεια
Αν θες πες μας πως δουλευει αυτο! Το συνδεεις στο κινητο και μεσω αυτου δουλευεις την εφαρμογη Racechrono ή εχει δικη του εφαρμογη?
Είναι πολύ απλό Ανοίγεις το bluetouth του κινητού,βλέπει τo εξωτερικό gps, ρυθμίζεις το κινητό να παίρνει δεδομένα gps από το εξωτερικό και είσαι έτοιμος Μπαίνεις στην εφαρμογή του racechrono διαλέγεις την πίστα και καταγράφει
εχω αλλαξει ολες τις λαμπες & τα λαμπακια σε λεντ(και του καντραν) πισω εχω ενσωματωμενα στα κωλοφαναρο
εχω αλλαξει το φλασερ με αντιστοιχο για λεντ και εχω τα εξεις
1.καταρχην με λαμπες λεντ σε ολα τα φλας,δεν αναβουν τα μπροστα παρα μονο τα πισω(αν βαλω πυρακτωσεως μπροστα,δουλευουν κανονικα)
2.αναβει η ενδ.λυχνια(αλαγμενη σε λεντ) του καντραν μονο στα αριστερα φλας,αμα αναβω τα δεξια...στα @@ του(αμα αλλαξω την ενδ.λυχνια σε πυρακτωσεως,δουλευει κανονικα)
εχω δοκιμασει 3 διαφορετικα φλασερακια
η πλεξουδα δεν εχει θεμα γιατι αμα μπουν πυρακτωσεως ,ολα δουλευουν ρολοι
το γαμημενο...σατανιασμενο ειναι
Οι αντιστάσεις υπάρχουν απλά για να σταθεροποιούν το ρεύμα σε μια παροχή με πολύ μικρή ωμική αντίσταση όπως αυτή των led. (π.χ. https://www.ebay.com/itm/4x-50W-6-ohm-Load-Resistor-Fix-LED-Bulb-Fast-Flash-Turn-Signal-Blinker-Supply/173176867557?hash=item2852254ae5:g:Zp0AAOSwgmJXxOH7:rk:4:pf:0&vxp=mtr )
Επίσης αν τα φλάς που έχεις χρησιμοποιούνε λάμπες led (οχι SMD) μπορείς να ψάξεις για direct replacement bulbs οι οποίες έχουν ενσωματωμένη αντίσταση.
Αν κοιτάξεις το κύκλωμα των φλας για το RSV πιο κάτω, πέρνουν παροχή από τους ίδιους ρελέδες (31 και 32) με το Low και high beam που χρειάζονται περισσότερο ρεύμα. Χωρίς αντίσταση στο κύκλωμα πριν τα led θα περνάει πολύ μικρό ρεύμα με αποτέλεσμα να μην ανάβουν και φυσικά η φλασιέρα να μην λειτουργεί σωστά. Όταν βάζεις λάμπες πυρακτώσεως είναι το ίδιο με το να βάζεις αντίσταση.
Επειδή είναι πολλά τα γκάζια στα Ταούνια και όλο θέλουνε να στέκονται όρθια ειδικά με την καρατιμόνα :P :P :P πολλοί τα φέρνουνε πιο κοντά σε αυτό για το οποίο σχεδιάστηκαν, τα κλιπόνς.
Εκεί αρχίζουν τα παράπονα για σκυφτή στάση, μετατροπή στα ποδοστήρια κλπ και γι αυτό υπάρχει μια ενδιάμεση λύση με υπερυψωμένα κλιπόνς που βγαίνουν κάπου μεταξύ του μαμά τιμονιού και των κλιπόνς του Μίλε.
Συνήθως τα aftermarket κοστίζουν 200+ Ευρώ. Βρήκα κάτι γύρω στα 80 Ευρώ που ίσως ικανοποιήσει κάποιους :bye:
Εμπιστεύεστε ότι έχει να κάνει με τιμόνι και διεύθυνση, προερχόμενο από Κίνα;
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ όχι γιατί ακόμη και τα Brembo εκεί κατασκευάζονται. Προτιμώ να πληρώσω 5 κατοστάρικα και να αγοράσω μανέτες και τρόμπες από Γερμανία παρά 50 εβρώ από Κινα. :P :P :P
ΥΓ. εδώ που τα λέμε τα GSXR Brembo δεν έχουνε που δεν δουλεύουν οι τρόμπες τους;
Νομίζω το αν θα επιλέξουμε εξαρτήματα από Κίνα ή απο αλλού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως η κρισιμότητα του ανταλλακτικού, η ποιότητα του υλικού, η τιμή κλπ. Κάποιοι δίνουν 120Ε για να αγοράσουν δοχείο υγρών φρένου μάρκας ενώ Κινεζοϊκό πωλείται κάτω από 10Ε. Αλουμίνιο το ένα, αλουμίνιο και τ'άλλο,CNC το ένα CNC και το άλλο, να μην αναφέρω οτι τα βάζουνε σε παπάκια και σκούτερ.
Οι Ευρωπαϊκοί και Αμερικανικοί κανονισμοί ελέγχου ποιότητας δεν υπάρχουν στην Κίνα αλλά κρατούν το δικαίωμα παραγωγής των εταιρειών για τις οποίες δουλεύουν με αποτέλεσμα π.χ οι Breμπο να είναι ακριβείς απομιμήσεις ή οι Αizoma το ίδιο. Αν και για τόσα χρήματα δεν αξίζει τον κόπο, για να μην αδικηθούν οι Ευρωπαϊκιστές υπάρχουν αυτά στην πρώτη φωτογραφία (On-Point Performance) Αμέρικα στα 420E
Για τις ψυχρές μέρες του χειμώνα και ειδικά τα κρύα πρωϊνά υπάρχουν κάποιες γκατζετοθερμάστρες όπως αυτές πιο κάτω (με αφαιρούμενη κουκούλα για να φορεθεί από μέσα από την κορντούρα) :bye:
Για όσους θέλουν να φαίνονται καλύτερα στους καθρέπτες των προπορευόμενων αυτοκινήτων και την ημέρα χωρίς να εκνευρίζουν τους οδηγούς με εκθαμβωτικά φώτα υπάρχουν οι εύκαμπτοι σωλήνες DRL για να τους κόψετε στα μέτρα που θέλετε ……
Οι εσωτερικές ρωγμές στα τζάμια από τα μπροστινά φώτα που δημιουργούνται από τις λάμπες πυρακτώσεως μπορούν να καλυφτούν με ένα φίλμ βινυλίου όπως στην φωτο διορθώνοντας τις οπτικές ατέλειες. Χρωματισμοί από διάφανο και ημιδιαφανή καθρέπτη μέχρι μαύρο.
Το κόβεις στο περίπου, το βάζεις στο φανάρι και μετά με μια φαλτσετα το προσαρμόζεις σωστά, (λογικά έτσι πρέπει να δουλεύει, ένα φεγγάρι δούλευα σε αυτοκόλλητα)
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολύ διαφορετική τεχνολογία από αυτή με τους μαγνήτες (και Ελληνική). Ένας φίλος το δοκίμασε σε VW Polo Turbo και είδε λέει αισθητή διαφορά σε απόδοση.
Θα δούμε, ίσως το δοκιμάσουμε σε δυναμόμετρο και τότε θα ξέρουμε (90 μέρες δικαίωμα επιστροφής) :bye:
Ένα απλό γκατζετάκι στα 3 Ευρώ, δουλεύει με ηλιακή φόρτιση και ανάβει μόνο την νύχτα.
Προσποιείται την ύπαρξη συναγερμού :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Αυτό το έχω και εγώ στο κουτί. Έτσι και αλλιώς και ο απλός συναγερμός προσποιείται οτι θα κάνει δουλειά σκέφτηκα οπότε γιατί να πληρώσεις ενα σκασμό λεφτά για την ίδια δουλειά?
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολύ διαφορετική τεχνολογία από αυτή με τους μαγνήτες (και Ελληνική). Ένας φίλος το δοκίμασε σε VW Polo Turbo και είδε λέει αισθητή διαφορά σε απόδοση.
Θα δούμε, ίσως το δοκιμάσουμε σε δυναμόμετρο και τότε θα ξέρουμε (90 μέρες δικαίωμα επιστροφής) :bye:
Σε κλινικές δοκιμές με πλασέμπο φάρμακα ασθενείς είδαν πραγματική βελτίωση, ανάλογη με όσους έπαιρναν πραγματικά φάρμακα επειδή παραμυθιάστηκαν και το πίστεψαν. Κατά 99,99% αυτό έπαθε και ο φίλος, έβαλε τον ταλαντωτή συχνοτήτων, του φύτεψαν ότι πλέον θα κάνει τη διαδρομή Γη, Ανδρομέδα, άλφα του Κενταύρου, σε δυο βηξίματα 3 ρεψίματα και 8 κλ@σιματα, με 3 φλιτζάνια βενζίνη και δυο πιάτα σπανάκι, και τώρα βλέπει αύξηση ροπών, αύξηση τελικών, μείωση καταναλώσεων, και σταματημό δεν θα έχει ο κατήφορος μέχρι να τεθεί ενώπιον της βασάνου του δυναμομέτρου. Και εκεί πλέον θα καθαρίσουν ξαφνικά τα γράσα εκ των οφθαλμών, και θα εμφανιστεί απαστράπτουσα η αλήθεια και θα είναι κοφτερή σαν ξυράφι, με το μπαρδον δηλαδή δηλαδή και λοιπά και λοιπά. Σε αντίθετη περίπτωση η αυτοκινητοβιομηχανίες θα έπαιζαν μπουνιές μεταξύ τους έξω από το τσαρδί του εν λόγο κατασκευαστή, πια θα πρωτοπάρει τα δικαιώματα να το βάλει στα αμάξια της, για να τα μοσκοπουλάει μετά σαν τα ψωμάκια τα ζεστά που θα έβαζαν στην Αθήνα 10 λίτρα βενζίνα και όταν θα έφταναν Θεσσαλονίκη θα είχαν στο ρεζερβουάρ 11. Για να είμαι δίκαιος παντος όντως στον τομέα καθαρισμού ρεζερβουάρ και γραμμών ροής καύσιμου μπορεί να κάνει δουλεία, καθόσον αυτή είναι η βασική χρήση υπερήχων, να διασπούν και να απομακρύνουν ελαφρές επικαθήσεις. Βεβαια και αυτο με επιφυλαξη καθοσον ειπαμε.... ελληνικη πατεντα
Επειδή μου αρέσει κι εμένα όπως σε πολλούς βέβαια να ψάχνω για επιστημονικές εξηγήσεις πριν αρχίσω να πιστεύω έχω να πω ότι το σύστημα για το οποίο μιλάμε εδώ δεν βασίζεται σε μαγνητικούς ιονισμούς και μικροληστείες των 30-50 Ευρώ.
Μεταλλάσσει την υγρή βενζίνη σε υβριδική μορφή υγρού-αερίου και επιτρέπει να δέχεται περισσότερο οξυγόνο στο μίγμα αντίστοιχης ποσότητας καυσίμου. Αυτό μέχρι εδώ είναι εφικτό και παράγει μεγαλύτερη ποσότητα επεκτάσιμων αερίων πάντα στην ίδια ποσότητα καυσίμου.
Επειδή έχουν ασχοληθεί αρκετοί στο παρελθόν να βάλουν τέτοια συστήματα σε κινητήρες έχουν βγάλει κάποια συμπεράσματα όχι τόσο σχετικά με την απόδοση όσο σχετικά με τον χρονισμό του κινητήρα που πρέπει να αλλάζει αν χρησιμοποιηθεί τέτοιο καύσιμο. Υποστηρίζουν οτι δεν μπορεί να δουλέψει αποτελεσματικά αν υπάρχει υπερκάλυψη μεταξύ των βαλβίδων (overlap) επειδή το καύσιμο δεν μπορεί να συμπιεστεί ή αποσυμπιεστεί με την ίδια ταχύτητα όπως το υγρό καύσιμο. Ένα πρώτο βίντεο ...
Ναι το είδα και το εμπέδωσα ότι δεν πρόκειται για μαγνήτες των 30 ευρώ. Πρόκειται για έναν ταλαντωτή, μια γεννήτρια συχνοτήτων που παράγει μια συγκεκριμένη συχνότητα κάπου στους 38-40 χιλιοκύκλους, και μάλιστα στην πιο απλή φτηνή και πρωτόγονη κατασκευή χωρίς καν πικνωτακια ώστε τουλάχιστον η παραγόμενη κυματογράφο να είναι ημιτονοειδής (όχι βεβαία ότι θα μετάλλασε η ημιτονοειδής καμπύλη της συχνότητας τη βενζίνη σε διαστημικό καύσιμο αλλά τουλάχιστον να δικαιολογηθεί κάπως η τιμή) γιατί τώρα με το απλό πακετάκι της τετράγωνης κυματογράφος ποσό θέλεις να το πουλήσεις το μαραφέτι ρε φιλέ και το πακτώνεις και μέσα στη ρητίνη νομίζοντας ότι τώρα μας εξουδετέρωσες και δεν ενορούμε να μάθουμε τι έχει παρά μέσα και τι ακριβώς κάνει αυτό το παρά μέσα. Κάτι τέτοια ελληνικά πατεντιαρικα μυαλά είναι που δεν με αφήνουν να ψωνίσω ελληνικά. Καθώς είπα και ποιο πάνω αν ήταν ότι υποσχόταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα σφάζονταν έξω από την πόρτα του. Αλλά όσα προσεκτικά και αν κοίταξα δεν είδα τίποτα αίματα. Αυτή είναι η μόνη αλήθεια Και φυσικά διαθέτω καλύτερη ρυθμιζόμενη και σαφώς δυνατότερη γεννήτρια από τη δική του καθόσον η δική μου έχει και πυκνωτές και μπορώ να παράγω και σε ημιτονοειδή καμπύλη και σε τετράγωνη και τριγωνική όποια συχνότητα επιθυμήσω από 0 έως 99 χιλιοκύκλους. Και μου κόστισε λιγότερα από τα μισά λεφτά πώλησης του εν λόγο πρωτογόνου ταλαντωτή που έτσι και αλλιώς δεν στοιχίζει πάνω από 15-20 ευρώ. Υποθέτω ότι τα πάντα θα λυθούν στο δυναμόμετρο, πότε είπαμε πάτε δυναμόμετρο που κατέχει την μόνη αλήθεια και το απαύγασμα της γνώσης των πυρηνικών καυσίμων
Μεταλλάσσει την υγρή βενζίνη σε υβριδική μορφή υγρού-αερίου και επιτρέπει να δέχεται περισσότερο οξυγόνο στο μίγμα αντίστοιχης ποσότητας καυσίμου. Αυτό μέχρι εδώ είναι εφικτό και παράγει μεγαλύτερη ποσότητα επεκτάσιμων αερίων πάντα στην ίδια ποσότητα καυσίμου.
Τώρα αυτό που λέει ότι μεταλλάσει και διασπά τα μόρια της βενζίνης και πετρελαίου σε λεπτότερα και έτσι αναμιγνύετε καλυτέρα με τον αέρα και καίγετε ποιο ολοκληρωμένα έχω κάποιες σοβαρές αμφιβολίες και ακόμα σοβαρότερους ενδοιασμούς καθόσον πειραματιζόμενος με τον καυστήρα του λέβητα και προσπαθώντας να πετυχω την μεγίστη οικονομία εξαερώνοντας το πετρέλαιο σε όλο και λεπτότερα σταγονίδια για να έχω κατά το δυνατόν την τέλεια καύση έχω να δηλώσω το εξής. Μπορώ να εξαερώσω με ασφάλεια το πετρέλαιο μέχρι τα 15-17 bar.Μετά τα 20 bar τα σταγονίδια του πετρελαίου γίνονται τόσο μικρά και λεπτά (σαν αραιή ομίχλη) που δεν καίγονται, εκρήγνυνται, η παραγόμενη φλόγα είναι ανεξέλεγκτη και προκαλεί τρόμο ότι θα εκραγεί το καζάνι, πιθανή επιμονή για αύξηση της πιέσεως για περεταίρω εξαέρωση του καυσίμου ίσως θέση τον λέβητα μαζί με τον ανεγκέφαλο που θα επιμείνει σε τροχιά γύρω από την γη καβάλα στο λέβητα. Κατόπιν των ανωτέρω δύσκολα πείθομαι ότι μπορεί να λεπτύνει να μικρύνει τα μόρια του καυσίμου πραγματικά χωρίς να γίνει έκρηξη στο θάλαμο καύσης Τώρα θεωρητικά μπορεί να λέει ότι θέλει, σάμπως μπορεί να αποδιξει κανείς ότι τα μόρια του καυσίμου είναι ιδία και απαράλλακτα σε μέγεθος όπως και πριν την χρήση του ταλαντωτή. Έξαλλου είναι γνωστόν τοις πάση ότι όπου ακούς πολλά καλάθια κρατά γερά στο χέρι σου το κεράσι διατι στο άρπαξαν
Ναι το είδα και το εμπέδωσα ότι δεν πρόκειται για μαγνήτες των 30 ευρώ. Πρόκειται για έναν ταλαντωτή, μια γεννήτρια συχνοτήτων που παράγει μια συγκεκριμένη συχνότητα κάπου στους 38-40 χιλιοκύκλους, και μάλιστα στην πιο απλή φτηνή και πρωτόγονη κατασκευή χωρίς καν πικνωτακια ώστε τουλάχιστον η παραγόμενη κυματογράφο να είναι ημιτονοειδής (όχι βεβαία ότι θα μετάλλασε η ημιτονοειδής καμπύλη της συχνότητας τη βενζίνη σε διαστημικό καύσιμο αλλά τουλάχιστον να δικαιολογηθεί κάπως η τιμή) γιατί τώρα με το απλό πακετάκι της τετράγωνης κυματογράφος ποσό θέλεις να το πουλήσεις το μαραφέτι ρε φιλέ και το πακτώνεις και μέσα στη ρητίνη νομίζοντας ότι τώρα μας εξουδετέρωσες και δεν ενορούμε να μάθουμε τι έχει παρά μέσα και τι ακριβώς κάνει αυτό το παρά μέσα. Κάτι τέτοια ελληνικά πατεντιαρικα μυαλά είναι που δεν με αφήνουν να ψωνίσω ελληνικά. Καθώς είπα και ποιο πάνω αν ήταν ότι υποσχόταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα σφάζονταν έξω από την πόρτα του. Αλλά όσα προσεκτικά και αν κοίταξα δεν είδα τίποτα αίματα. Αυτή είναι η μόνη αλήθεια Και φυσικά διαθέτω καλύτερη ρυθμιζόμενη και σαφώς δυνατότερη γεννήτρια από τη δική του καθόσον η δική μου έχει και πυκνωτές και μπορώ να παράγω και σε ημιτονοειδή καμπύλη και σε τετράγωνη και τριγωνική όποια συχνότητα επιθυμήσω από 0 έως 99 χιλιοκύκλους. Και μου κόστισε λιγότερα από τα μισά λεφτά πώλησης του εν λόγο πρωτογόνου ταλαντωτή που έτσι και αλλιώς δεν στοιχίζει πάνω από 15-20 ευρώ. Υποθέτω ότι τα πάντα θα λυθούν στο δυναμόμετρο, πότε είπαμε πάτε δυναμόμετρο που κατέχει την μόνη αλήθεια και το απαύγασμα της γνώσης των πυρηνικών καυσίμων
μλκ μου...το διαβασα και νομισα πως διαβαζω γιαπωνεζικα...δεν εκλεισα ματι ολη νυχτα
Νταξ τώρα που το διαβάζω βλέπω ότι είναι κάπως ακατανόητο, μερικές λέξεις δεν έχουν θέση και νόημα στο κείμενο. Όπου κυματογράφο = κυματομορφη Ενορούμε = ημπορούμε Συμπαθάτε με, ο δαίμων της τυπογραφίας λόγο του προχωρημένου της ώρας συγγραφής με κατέλαβε εξ απήνης και με ράπισε με σθένος και αποφασιστικότητα
Για τις ….. αμήχανες στιγμές που ο άλλος είναι κάπου μακριά και παθαίνει λάστιχο τι κάνει;
Αντί να κοιτάει τα μπούτια της αλληνής μέχρι νά`ρθει η οδική βοήθεια μπορεί να χρησιμοποιήσει μια μικρή φιάλη επισκευής όπως συνηθίζεται. Έλα όμως που οι φιάλες επισκευής (αν η ζημιά επιτρέπει να δουλέψουν) δεν αρκούν για το φούσκωμα :thnk: :thnk: :thnk:
Για τις ….. αμήχανες στιγμές που ο άλλος είναι κάπου μακριά και παθαίνει λάστιχο τι κάνει;
Αντί να κοιτάει τα μπούτια της αλληνής μέχρι νά`ρθει η οδική βοήθεια μπορεί να χρησιμοποιήσει μια μικρή φιάλη επισκευής όπως συνηθίζεται. Έλα όμως που οι φιάλες επισκευής (αν η ζημιά επιτρέπει να δουλέψουν) δεν αρκούν για το φούσκωμα :thnk: :thnk: :thnk:
Αν η άλλη τον έχει πρήξει τί κάνει;
Βγάζει έξω αυτό ------>
και μέχρι να έρθει η οδική ακόμα φουσκώνεις !
έχω αυτό που έδινε η μάζντα στα mx5 μέσα στο αμάξι μια φορά το χρειάστηκα να φουσκώσω κάτι και πιο γρήγορα θα το φούσκωνα με το στόμα !
Για τις ….. αμήχανες στιγμές που ο άλλος είναι κάπου μακριά και παθαίνει λάστιχο τι κάνει;
Αντί να κοιτάει τα μπούτια της αλληνής μέχρι νά`ρθει η οδική βοήθεια μπορεί να χρησιμοποιήσει μια μικρή φιάλη επισκευής όπως συνηθίζεται. Έλα όμως που οι φιάλες επισκευής (αν η ζημιά επιτρέπει να δουλέψουν) δεν αρκούν για το φούσκωμα :thnk: :thnk: :thnk:
Αν η άλλη τον έχει πρήξει τί κάνει;
Βγάζει έξω αυτό ------>
και μέχρι να έρθει η οδική ακόμα φουσκώνεις !
έχω αυτό που έδινε η μάζντα στα mx5 μέσα στο αμάξι μια φορά το χρειάστηκα να φουσκώσω κάτι και πιο γρήγορα θα το φούσκωνα με το στόμα !
Επειδή αλλαξοπίστησες σε ιάπωνα σε τιμώρησε η μαμά Ιταλία φίλε μου! Το ταπεινό μου Fiat Grande Punto εχει μια τρόμπα τούμπανο. Πάντως πέρα απο την χαζομάρα ανακάλυψα οτι οταν ο κινητήρας ήταν σε λειτουργία δούλευε στο διπλάσιο απ'οτι σβηστός οπότε το έχεις δοκιμάσει έτσι?
Ένα χρήσιμο όργανο με alarm για πίεση λαδιού και θερμοκρασία για τους ταξιδιάρηδες του φόρουμ σε πολύ τίμια τιμή ενώ συμπεριλαμβάνει και τους αισθητήρες στο κιτ (γύρω στα 20 Ευρωπαϊκά γραμμάτια νομισματικών συναλλαγών).
Και για τους πιστοφάγους (που τους αρκεί η ακρίβεια των 10 δευτερολέπτων) στα 30 Ευρωπαϊκά τραπεζογραμμάτια οικονομικών συναλλαγών υπάρχει χρονομετρητής ….
Και για τους πιστοφάγους (που τους αρκεί η ακρίβεια των 10 δευτερολέπτων) στα 30 Ευρωπαϊκά τραπεζογραμμάτια οικονομικών συναλλαγών υπάρχει χρονομετρητής ….
Κρίμα, να μου έκοβε 10sec στα Μέγαρα να γινόμουν γρήγορος... :tez:
Έλα ρε συ, αφού ξέρεις οτι οι κινέζοι δεν χρησιμοποιούν μονάδες, όλα σε δεκάδες τα μετράνε :P :P :P
Λοιπόν, η αλήθεια είναι οτι έχει δύο ψηφία για τα δευτερόλεπτα και έχει ακρίβεια δεκάτων του δευτερολέπτου.
Αυτό που εννοεί ο ποιητής είναι οτι κρατάει την ένδειξη του κάθε γύρου για 10 δευτερόλεπτα και μετά δείχνει ζωντανά τον χρόνο, απλά πρέπει να ξέρεις κινέζικη γραμματική. :kalo:
Το πρόβλημα δεν είναι η ακρίβεια αλλά το ότι δεν σου δείχνει ταχύτητα σε κάθε σημείο της πίστας όπως το GPS και δεν μπορείς να ΄χεις όμορφα γραφήματα να δείχνεις στους φίλους σου!!!!!
Για όσους θέλουνε απλά να τραβήξουνε την προσοχή όταν περνάνε ανάμεσα στα αυτοκίνητα με τις κούκλες τους αλλά και επίσης για αυξημένη ασφάλεια, για λιγότερο από 2Ε υπάρχει αυτό το γκατζετάκι >>>>>>>>>>> (έχει και βίντεο)
Για όσους σκέπτονται τη λύση του αλάρμ για την μοτοσυκλέτα τους υπάρχει ένα προϊόν που έχει ενσωματωμένο GPS tracking και είναι πολύ δύσκολο να το εντοπίσουν οι κλέφτες αφού μοιάζει ακριβώς όπως ένας κοινός ρελές.
Για προετοιμασία μετά την Ψωρονοεποχή -------> https://www.ebay.com/itm/Fuel-Injector-Flush-Cleaner-Adapter-For-Car-Motorcycle-Cleaning-Tool-DIY-Kit-Set/401982435357?_trkparms=aid%3D1110002%26algo%3DSPLICE.SOI%26ao%3D1%26asc%3D231513%26meid%3Dc1dd9f5421e647a98d6ad90414f87be2%26pid%3D101196%26rk%3D6%26rkt%3D12%26mehot%3Dpf%26sd%3D401982124989%26itm%3D401982435357%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DPromotedSellersOtherItemsV2WithMLRv3%26brand%3DUnbranded&_trksid=p2047675.c101196.m2219
Για προετοιμασία μετά την Ψωρονοεποχή -------> https://www.ebay.com/itm/Fuel-Injector-Flush-Cleaner-Adapter-For-Car-Motorcycle-Cleaning-Tool-DIY-Kit-Set/401982435357?_trkparms=aid%3D1110002%26algo%3DSPLICE.SOI%26ao%3D1%26asc%3D231513%26meid%3Dc1dd9f5421e647a98d6ad90414f87be2%26pid%3D101196%26rk%3D6%26rkt%3D12%26mehot%3Dpf%26sd%3D401982124989%26itm%3D401982435357%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DPromotedSellersOtherItemsV2WithMLRv3%26brand%3DUnbranded&_trksid=p2047675.c101196.m2219
εχω καθαρισει μπεκ με λιγοτερα απο οσα δειχνει στο βιντεο
εχω καθαρισει μπεκ με λιγοτερα απο οσα δειχνει στο βιντεο
Με ξεπέρασες δε λέω, αλλά αν έχεις το βίσμα είναι σαν να έχεις το κιτ (λιγότερο κυριλέ βέβαια) :D :D :D
Για όσους ενδιαφέρονται το βίσμα των injectors είναι ίδιο με αυτό που έχουν τα φρένα από πολλά μοντέλα VW/AUDI/SEAT για τον αισθητήρα αλλαγής στα τακάκια. Αν δηλαδή βρεί κάποιος τακάκαι από αλλαγή το παίρνει τσάμπα και κάνει τη δουλειά του με μόνο κόστος το καθαριστικό σπρέϋ.