0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράλειψη, συνδέεις το σωληνάκι στον εξαερωτήρα της δαγκάνας ή της τρόμπας (bleeder στα Ελληνικά), και τον ξεσφίγγεις λίγο ώστε να μπορούν να βγαίνουν οι φυσαλίδες. Πρεσάρεις την μανέτα κανονικά όπως όταν σφίγγεις και ξεσφίγγεις τον εξαερωτήρα.Επειδή είναι ανεπίστροφη δεν αφήνει να περάσει πίσω στο κύκλωμα αέρας. Όταν το σωληνάκι γεμίσει υγρό χωρίς φυσαλίδες, σφίγγεις τον bleeder, βγάζεις το σωληνάκι και έχεις τελειώσει.Το σωληνάκι μπορεί να είναι 5 πόντους περίπου, δεν χρειάζεται όλο αυτό όπως στην φωτο. Απλά είναι μακρύ για να το κόβεις σε άλλες εξαερώσεις επειδή μπορεί να έχει ξεραθεί. Την άκρη της εξόδου από την βαλβίδα μπορείς να την βάλεις σε ένα δοχείο για να μαζέψεις τα υγρά υπερπλήρωσης.https://www.ebay.ie/itm/Auto-Car-Vehicle-Brake-Bleeder-Clutch-Bleeding-Hose-Tool-Kit-One-Way-Valve-Tube/163028234253?hash=item25f53d700d:g:HxAAAOSw-ypbeqB6:rk:2:pf:0
Και για όσους φίλτατους δεν διαθέτουν μεγάλη ουρά στην μοτό τους για να μπορούν να εγκαταστήσουν τα ψυγεία, κουζίνες και ντουλάπες (όπως πψ οι εκδρομομάνιακς της Κάπο μεριάς), υπάρχει η απλοϊκή και σίκ λύση …...
Αυτο το μαύρο πράμα με το τζαμακι μπροστά, για το κεφάλι δεν είναι?
Παράθεση από: ifylios72 στις Οκτώβριος 28, 2018, 05:06:45 μμΚαι για όσους φίλτατους δεν διαθέτουν μεγάλη ουρά στην μοτό τους για να μπορούν να εγκαταστήσουν τα ψυγεία, κουζίνες και ντουλάπες (όπως πψ οι εκδρομομάνιακς της Κάπο μεριάς), υπάρχει η απλοϊκή και σίκ λύση …...Αυτο το μαύρο πράμα με το τζαμακι μπροστά, για το κεφάλι δεν είναι?
Παράθεση από: ifylios72 στις Οκτώβριος 28, 2018, 05:06:45 μμΚαι για όσους φίλτατους δεν διαθέτουν μεγάλη ουρά στην μοτό τους για να μπορούν να εγκαταστήσουν τα ψυγεία, κουζίνες και ντουλάπες (όπως πψ οι εκδρομομάνιακς της Κάπο μεριάς), υπάρχει η απλοϊκή και σίκ λύση …... Θα προτιμήσω την πολύ πιο απλή, φτηνή και σίγουρη λύση του διχτυού Αντώνη.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι