APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Κριτικές προϊόντων (Αναβάτη - Μοτο) => Μήνυμα ξεκίνησε από: ifylios72 στις Νοέμβριος 13, 2016, 01:08:42 μμ
-
Μέσα σε όλες τις τρελλές μόντες που έχουτε δοκιμάσει μήπως έχει κανείς γνώμη για κοντές σαν αυτές τις εξατμίσεις;;;;
-
Ήμαρτον από τους αγνοούντες με
Ποια είναι τα κατά και τα υπέρ των κοντών εξατμίσεων ρε όσο ........ θέλεις βρόντα;
Δεν βρίσκω τίποτα στο ψάξιμο και έχω σιχαθεί αυτό το μπουρί δίπλα μου όπου πάω.
Χάνει χαμηλά και κερδίζει στα ψηλά ή ανάποδα;
(Με db-killer φυσικά)
Γιατί είναι φθηνές;;;; :thnk: :thnk: :thnk:
-
Για αρχή ρίξε μία ματιά στο αγωνιστικό μηχανάκι. Εαν θυμάμαι καλά είχε 2σε2 εξατμίσεις, προφανώς για την μέγιστη απόδοση.
Βρες λαιμούς από gen2, κοψε τις άκρες που κουμπωνουν στις κεφαλες και ραψε τις δικές σου. Μετά βρες 2 τελικά και κοτσαρε τα.
Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, οι κοντές σε μήκος βγάζουν γρήγορα τα καυσαέρια με αποτελεσμα να αδειάζουν και να χάνουν χαμηλά και μεσαία.
Επίσης, όταν εγώ είχα βαλει τις ανοιγμενες μαμα εξατμισεις (με εσωτερική διαμετρο του κάθε τελικού κάπου στα 55mm) στις χαμηλές και μεσαίες δεν δούλευε καλά.
-
Καλά οι μαμά δεν δουλεύουν ούτως η άλλως ανοιχτές η κλειστές.
Από ότι φαίνεται από αυτά που μου λες δεν τα γλυτώνω τα μπουριά :(
-
Η μινη εμπειρια που ειχα με κοντη εξατμιση ηταν η Mivv GP που ειχα στο Ζ. Στα χαμηλα ροπιαζε καλυτερα το μηχανακι(4κυλινδρο ομως) ενω στα ψηλα ειχα χασει λιγο θυμαμαι. Μετα απο μια επαφη της εξαμτισης με ενα Αtos ενος παππου αλλαχτηκε με Mivv Suono οπου εκει εκλεισε η τρυπα στα ψηλα αλλα και χαθηκε και το ροπιασμα στα χαμηλα. Ισως ομως επειδη η Gp ακουγοταν πολυ καλυτερα στο δικο μου αυτι οταν οδηγουσα να πηγαινα και πιο καγκουρικα στον δρομο.
-
Αν θες την γνώμη μου αν βάλεις τόσο κοντι εξάτμιση μετά από λίγο θα το προσθέσεις σαν θέμα στην άλλη ενότητα για τα λάθη που έχουμε κάνει. Αν για κάτι είμαι σίγουρος για τα μηχανάκια μας αυτό είναι ότι θέλουν μεγάλες εξατμίσεις για να δουλέψουν.
-
Αν θες την γνώμη μου αν βάλεις τόσο κοντι εξάτμιση μετά από λίγο θα το προσθέσεις σαν θέμα στην άλλη ενότητα για τα λάθη που έχουμε κάνει.
:h22: :h22: :h22:
Αντωνηηη, μυαλο δεν βαζεις :P
-
Ο DIG Ε έχει ένα σετακι από gen 2 λαιμούς και τελικά. Κανε την πατέντα Αφού ρωτήσεις κάποιον που το έχει κάνει ήδη
-
Εχω κάνει την μόντα στους λαιμούς της 2 σε 1 και δεν έχω πια την τρύπα που διορθώνουν και τα 2 σε 2.
(Τα δύμπουρα όμως ίσως δίνουν λίγα πόνια παραπάνω, δεν ξέρω)
Εχω δοκιμάσει ενδιαφέροντα τσιπάκια και σλιπάκια και δεν σκέπτομαι να αλλάξω λαιμούς αφού έχω δει τρομακτικές διαφορές σε απόδοση σε σχέση με το μαμά και μου αρκεί το αποτέλεσμα.
Καθαρά οπτικοηχητικοπρακτικά με ενδιαφέρει αλλά αν κάνει τα αλόγατα να λαχανιάζουν εύκολα το ξεχνοδιπλοσκέφτομαι.
Γενικά στα tubes και λίγα που έψαξα δεν αναφέρει κανείς συμπτώματα σε κάποιες περιοχές στροφών ή διαφορά σε ροπή.
Παίζει πολύ η διαφορά όγκου καυσαερίων που έχουν τα τετρακύλινδρα όπως λέει ο Τέο αλλά δεν ξέρω πόσο μεγάλη διαφορά έχει στα Βε-2.
Πάντως είναι τόσο όμορφο το αποτέλεσμα που μπορεί να πετάξω κανένα πενηντάρικο για να δοκιμάσω κι αν αποτύχει θα το γράψω στις μπαρούφες.
-
Δεν το συζητώ. Εάν περισσεύει και γω θα ήμουν μέσα. Πολύ θα ήθελα να το ακούσω με αυτό το μπουρι, η τιμή έχει να κάνει περισσότερο με τα μέταλλα.
-
δεν νομίζω οτι θα δουλέψουν καλύτερα ειδικά σε V2
οτι δεν θα υποφέρονται το θεωρώ σίγουρο
-
Άμα είναι να πάρεις κινεζιά κοίτα να είναι και όμορφη
https://www.aliexpress.com/item/Universal-ID-51mm-Length-375mm-Stainless-Steel-Motorcycle-Exhaust-Muffler-Akrapovic-Titanium-Imitation-Motorbike-Exhaust-Pipe/32627167761.html?spm=2114.10010108.1000014.2.hxuWKa&scm=1007.13338.60375.000000000000000&pvid=302a6b66-3a5e-426a-8362-a8ba8b14faac&tpp=1 (https://www.aliexpress.com/item/Universal-ID-51mm-Length-375mm-Stainless-Steel-Motorcycle-Exhaust-Muffler-Akrapovic-Titanium-Imitation-Motorbike-Exhaust-Pipe/32627167761.html?spm=2114.10010108.1000014.2.hxuWKa&scm=1007.13338.60375.000000000000000&pvid=302a6b66-3a5e-426a-8362-a8ba8b14faac&tpp=1)
(https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1.SuxMpXXXXb0XFXXq6xXFXXX4/226277464/HTB1.SuxMpXXXXb0XFXXq6xXFXXX4.jpg)
-
Αυτή ρε συ Πετράν αν την βάλεις σε 1000άρι θα ανοίξει όπως τα πόδια της Αλεξανδράτου σε ταινία του Σειρηνάκη.
-
θα βγάλω μία φωτογραφία για τα καλλιστεία και μετά τα βάλω μπροστά
-
Πάντως έμπειρος ραλιάρης που έχει φάει τις πίστες με το κουτάλι και ταυτόχρονα μηχανικός που ξέρει τα σώθια του Rotax από μέσα προς τα έξω είπε ότι η διαφορά με κοντή εξάτμιση είναι εκτός από τον θόρυβο (τον οποίο έχω και με τη Leovince) μικρές απώλειες σε ιπποδύναμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και πιο πολλές στις ψηλές στροφές αλλά διορθώνονται με πλουσιότερο μίγμα στο πρόγραμμα.
Ζηλιάρηδες :tez: