Το κρανος εκλεισε αισιως 2χρονια πανω στο κεφαλι μου.
Ειχε αγοραστει στα 240 ευρα ενω τωρα το βρισκεις γυρω στα 180.
Αν ρωτατε ..οχι δεν διαβασα τεστ ή κριτικη απο καπου κ το αγορασα με γνωμονα την ομορφια του (συγκεκριμενα ηθελα να παρω το ιδιο σε γκρι μαυρο που το εβγαζε με μια πινελια κοκκινο αλλα δεν το βρισκα στο συγκεκριμενο μαγαζι)
Αν παλι θα μου ζητουσατε να συνοψισω την κριτικη μου για αυτο θα σας εγραφα :
ΜΕΤΡΙΟΤΗΣ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΡΙΟΤΗΣ και παμε να παραθεσω τα υπερ και τα κατα με βαση παντα την οδηγηση πισω απο τη ζελατινα του Caponord..
Υπερ: 1) Μου εφαρμοσε τελεια απ την αρχη και η αισθηση του ειναι οτι προκειτε για ελαφρυ κρανος (δεν δειχνει τα 1300+γρμ που
ζυγιζει)
2)Πανευκολο βαλε βγαλε ζελατινας
3)πληρως αφαιρουμενα μαξιλαρακια με κουμπωματα που κανουν αρκετα ευκολο το βαλε- βγαλε.
4) Ομορφος σχεδιασμος (υποκειμενικο κριτηριο)
5)Ευκολος μηχανισμος ασφαλισης/απασφαλισης του κρανους
Κατα: 1)Ελλειψη pin lock , ενω η υποτιθεμενη αντιθαμβωτικη ζελατινα θαμπωνει για πλακα
2)Οι αεραγωγοι μπρος και πανω μαλον εχουν διακοσμητικο χαρκτηρα..
3)Αρκετα εως υπερβολικα θορυβωδες..ειδικα με ταχυτητες ανω των 150 η κατασταση γινεται ανυποφορη
4)Στροβιλισμοι στην ημερησια διαταξη σε επιταχυνση πανω απο 130!
5)Μετα απο πολυωρο συνεχομενο ταξιδι (ανω των 6ωρων) εμφανιζεται το φαινομενο πονου στα αυτια απο την πιεση των
μαξιλαριων
6)Το υποσιαγωνο επιτελει κ αυτο διακοσμητικο χαρακτηρα ενω χρειαστηκε να το σφηνωσω μιας κ στην αρχη εφευγε απ
τη θεση του .
7)Μετρια βαφη- χαραχθηκε με το που ακουμπησε το πλαστικο καπακι της βαλιτσας ..
Ενα μετριο σε ολα του κρανος που προσωπικη μου αποψη αν κ δεν εχει την σπουδαια -για κρανος- τιμη το βρισκω κ παλι υπερτιμημενο.
Ολα τα ανωτερω γραφτηκαν με βαση την εμπειρια μου και την 2χρονη συμβιωση μου με το κρανος