APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Κριτικές προϊόντων (Αναβάτη - Μοτο) => Μήνυμα ξεκίνησε από: apostolosant στις Μάρτιος 09, 2018, 10:10:37 πμ
-
καλημεςρα σε ολουσ....ενα καλο σπρει αλυσιδασ αχρωμο????για πειτε...
-
Δε θα σου δώσω λύση απλά θα σου πω τι κάνω εγώ, το Dorso μού το βγάζω κάθε Σ.Κ (αν δε βρέχει) λοιπόν επειδή ούτε εμένα μου αρέσει το σπρέι αλυσίδας με αφρό που αφήνει μια.ασπριλα, τι κάνω; Μετά από κάθε βόλτα καθαρίζω την αλυσίδα με καθαριστικό και την περνάω με ένα λιπαντικό αλυσίδας ασχετου ποιότητας, (10 ευρώ) αν έχεις όρεξη Κάνε το ίδιο αλλά όχι παραπάνω από μήνα να μην καθαρίσεις την αλυσίδα
Φιλικά Άγης 👋
-
agi 10 euro δεν ειναι ασχετου ποιοτητασ :D :D :D :D
και εγω δεν το αφηνω τοσο καιρο..ασε που θελω κ stand. ποσο παιζουνε αυτα??????
-
agi 10 euro δεν ειναι ασχετου ποιοτητασ :D :D :D :D
και εγω δεν το αφηνω τοσο καιρο..ασε που θελω κ stand. ποσο παιζουνε αυτα??????
Δοκίμασε το bel ray ειναι πιο ακριβο γυρω στα 16€ αλλα ειναι καλυτερο απο το μπλε valvoline που ειναι ασπρο.Εγω πάντως οταν τελειωσει το valvoline θα το δω.Παντως δε ξερω αν ειναι αχρωμο
-
το bell ray είναι άχρωμο σίγουρα.
-
νικο hello. to valvoline exo k ego..θα το δω κ εγω πωσ θα το κανω.
εχεισ καθολου υποψην για stand?? γιατι με δυσκολευει στον καθαρισμο χωρισ τετοιο
-
thanks kato j
-
νικο hello. to valvoline exo k ego..θα το δω κ εγω πωσ θα το κανω.
εχεισ καθολου υποψην για stand?? γιατι με δυσκολευει στον καθαρισμο χωρισ τετοιο
Σορυ απο σταντ δεν κατεχω το θέμα
-
paddock stand μπορείς να βρεις με περίπου 50e καινούριο αλλά ίσως έχει και κανένας συμforumιτης κανένα για πούλημα-χάρισμα.πρέπει όμως να έχεις ραουλα στο μοτόρι σου :ohyes:
-
ναι εχω ραουλα στο μοτορι μου,,κατσε να στειλλω μηπωσ κανεισ εχει εδω μεσα
-
και στο car.gr θα βρείς
-
οκκκκκκκκκκκκκκ
-
Εγώ τα δικά μου τα πήρα 75€ και ήταν τα πιο φθηνά όταν έψαχνα πρόπερσι (καινούρια)
-
Ενα της spectro χρησιμοποιω εγω το sx με πολυ καλα αποτελεσματα.αχρωμο κ παχυρευστο οσο χρειαζεται για να μη λερωνει.
Οσο για το πλυσιμο,χρησιμοποιω παραφινελαιο κ γινεται σαν καινουρια χωρις να καταστρεφει τα orings.
Το βρισκεις κ χυμα.με 500 ml θα περασεις χρονια και μια παλια οδοντοβουρτσα για τριψιμο.
-
Το καθαρισμα της αλυσιδας με κηροζινη πως σας φαινεται??Το κανει συχνα ενας φιλος και λεει οτι εχει καλο αποτελεσμα..
-
η κηροζινη εχει πετρελαιο μεσα οποτε....δεν νομιζω να ειναι κ οτι καλυτερο :)
-
Για να παρατείνουμε την διάρκεια ζωής της αλυσίδας θα πρέπει να δώσουμε μεγαλη προσοχή με τη θα την καθαρίζουμε και μετέπειτα χρειάζεται σωστή λυπανση. Ένα καλο προϊόν για να την καθαρίζουμε είναι το παραφινέλαιο καθώς καθαρίζει σωστά και δεν καταστρέφει τα o-ring και την λυπανση που υπάρχει στο εσωτερικό. (Πετρέλαιο-κηροζινη κτλ καταστρέφουν) Όσων αφορά την λυπανση εγώ χρησιμοποιώ βαλβολινη και είμαι ικανοποιημένος γιατί εισχωρεί αλλά και τα επώνυμα σπει είναι μια χαρά.
-
Απο περιεργεια,το wd40 κανει?
-
πινέλο- παραφινέλαιο-βούρτσα- σκούπισμα- βόλτα- σκούπισμα- ψεκασμό με (https://www.mandp.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/i/silkolene-pro-chain-lube-500ml-588463.jpg) δεν έχω βρει απολύτως τπτ καλύτερο από αυτό.
-
ποσο εχει αυτο????
-
ποσο εχει αυτο????
12€ και φτανει για κανα χρονο,μιλαμε για γρασο τσιχλα,δεν φευγει με τπτ
-
ποσο εχει αυτο????
12€ και φτανει για κανα χρονο,μιλαμε για γρασο τσιχλα,δεν φευγει με τπτ
Έχω πάρει ένα αντίστοιχο της motul που είναι για να μην πιτσιλάει αλλά ρε παιδί μου η αλυσίδα γεμίζει πολύ βρώμια... Βγαίνει άσπρο το γράσο και σε δύο βόλτες εχει γίνει κατάμαυρο... Κι εσένα έτσι γίνεται?
Βέβαια έχω διαβάσει για κάτι καινούργια που έχουν βγει για motocross και δεν κολλάει τίποτα...
-
Όχι δεν έχω παράπονο,βέβαια καθαρίζω κάθε 1000,1500χλμ
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βαλβολίνη 80w η ότι βρεις φθηνό για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ζεστή όχι καυτή μετά από απλό πλύσιμο με σαπουνάδα και στέγνωμα. Δεν φτύνει δεν λερώνει.
Το λέει και ο θείος HONDA στο μανουαλι του.
-
Βαλβολίνη 80w η ότι βρεις φθηνό για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ζεστή όχι καυτή μετά από απλό πλύσιμο με σαπουνάδα και στέγνωμα. Δεν φτύνει δεν λερώνει.
Το λέει και ο θείος HONDA στο μανουαλι του.
1)που το βρισκεις αυτο το πραγμα?κοστος?
2)τι εννοεις ζεστο?
3)πως το βαζεις στην αλυσιδα?
-
Βαλβολινη gear oil που λένε και στο χωρίο μου
https://www.skroutz.gr/c/1733/Valvolines.html?from=most-popular&keyphrase=%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B7+80
πως το βάζεις? με λαδικό ή ότι βολεύει να βάζεις πάνω στα oring όχι παντού θα τα κάνεις π*&&*να.
https://www.google.gr/search?q=%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%BF&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi0tbKbzOfZAhWBYZoKHY8EAG0Q_AUICigB&biw=1920&bih=949
Ζεστό γιατί σου λέει να το βάλεις σε ζεστή αλυσίδα μετά από μεγάλη βόλτα. άλλα μετά από καλό πλύσιμο και στέγνωμα δεν θέλω να το πλακώσω (όχι ότι θα πάθει κάτι άλλα έχω ψυχολογικά).
Έτσι για να το λύσω έβαλα τη βαλβολινη πάνω στο καλοριφέρ ζεστάθηκε και έγινε πιο λεπτόρρευστη. μετά στην αλυσίδα και απαλό σκούπισμα με πανάκι. Το αφήνεις κάνα μισάωρο να κρυώσει και είσαι κομπλέ. Αν τώρα πας καμιά δεκαριά μέρες roadtrip βάζε κάθε δεύτερο γέμισμα και κάτσε κανε δυο τσιγάρα αφού τη σκουπίσεις απαλά.
Είπαμε δεν πιτσιλάει δεν λερώνει (αλήθεια τώρα).
-
Απο σπρυ αλυσιδας εχω μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος απο της loctite, ειναι αχρωμο (σε μεγαλη ποσοτητα εχει το χρωμα του γρασσου) και αν το βαλεις και το αφησεις ωρες να στεγνωσει δεν πιτσιλαει ιδιαιτερα.
Παντως κατα την γνωμη μου σπρευ που κολλαει και δεν πιτσιλαει καθολου δεν λιπαινει κιολας
-
Παιδιά αυτά τα αυτόματα λιπαντηρια,λένε τπτ; αυτά που ενώ κινείσαι ρίχνουν λίγο έλαιο
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μακρυά από αυτά που γίνονται σαν τσίχλα. Εκτός από το ότι δεν λιπαίνουν καλά, μαζεύουν σκόνες και πετραδάκια πάνω στην αλυσίδα. Χρησιμοποιησα για λίγο ένα bel ray και το πέταξα στα σκουπίδια μόλις είδα τι γίνεται. Τώρα με Χ-ring βάζω ψιλό σπρέι και κάνω τη δουλίτσα μου μια χαρά ακόμα και με αυτά των lidle.
-
οι οδηγιες της AFAM μεσα στην συσκευασια, λενε καθαρισμο με παραφινελαιο ή κηροζινη (φωτιστικο πετρελαιο), και λιπανση με βαλβολινη.
αφου το λεει ο κατασκευαστης, τον πιστευω, και τον εμπιστευομαι.
με παραφινελαιο και μια παλια οδοντοβουρτσα η αλυσιδα γινεται σαν καινουρια.
καλο σκουπισμα-στεγνωμα, μια μικρη βολτα να ζεσταθει η αλυσιδα και να πεταξει οτι καταλοιπα εχουν μεινει απο το παραφινελαιο, και λιπανση με βαλβολινη 80W90 απο την πλευρα της αλυσιδας που ερχεται σε επαφη με τα γραναζια. πολυ βολικο για την λιπανση ειναι ενα μπουκαλακι φαρμακειου με μυτη μπροστα, απο αυτα που βαζουν συνηθως ασετον ή οξυζενε.
η αλυσιδα εχει κανει 8000χλμ χωρις την παραμικρη ρυθμιση-τεντωμα και ειναι σαν καινουρια.
μικρο μειονεκτημα οτι λερωνεται ελαφρα η πισω ζαντα, αλλα επειδη η βαλβολινη δεν ειναι κολωδης οπως τα σπρει, καθαριζει ακομα και με χαρτοπετσετα
-
:kalo:
κι εγω κάνω ακριβως το ιδιο με τον dimos.....
-
Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο να μας πει την γνώμη του;
https://www.ebay.com/itm/Chain-Maintain-Kit-KTM-Super-Duke-1290-R-ABS-2014-2017/282631054364?epid=2213591919&hash=item41ce1fa41c:g:Kd0AAOSwGNdZpsrR&vxp=mtr
-
Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο να μας πει την γνώμη του;
https://www.ebay.com/itm/Chain-Maintain-Kit-KTM-Super-Duke-1290-R-ABS-2014-2017/282631054364?epid=2213591919&hash=item41ce1fa41c:g:Kd0AAOSwGNdZpsrR&vxp=mtr
Αντώνη έχω δοκιμάσει αυτό που φοράει το σορτσάκι, πιάνεται?
:tez: :tez: :tez: