0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
AGV K4 EVO Hang On
« - : Μάιος 15, 2015, 09:00:50 μμ »
Το κρανος εκλεισε αισιως 2χρονια πανω στο κεφαλι μου.
Ειχε αγοραστει στα 240 ευρα ενω τωρα το βρισκεις γυρω στα 180.
Αν ρωτατε ..οχι δεν διαβασα τεστ ή κριτικη απο καπου κ το αγορασα με γνωμονα την ομορφια του (συγκεκριμενα ηθελα να παρω το ιδιο σε γκρι μαυρο που το εβγαζε με μια πινελια κοκκινο αλλα δεν το βρισκα στο συγκεκριμενο μαγαζι)
Αν παλι θα μου ζητουσατε να συνοψισω την κριτικη μου για αυτο θα σας εγραφα :ΜΕΤΡΙΟΤΗΣ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΡΙΟΤΗΣ


και παμε να παραθεσω τα υπερ και τα κατα με βαση παντα την οδηγηση πισω απο τη ζελατινα του Caponord..


Υπερ: 1) Μου εφαρμοσε τελεια απ την αρχη και η αισθηση του ειναι οτι προκειτε για ελαφρυ κρανος (δεν δειχνει τα 1300+γρμ που
              ζυγιζει)
         2)Πανευκολο βαλε βγαλε ζελατινας
         3)πληρως αφαιρουμενα μαξιλαρακια με κουμπωματα που κανουν αρκετα ευκολο το βαλε- βγαλε.
         4) Ομορφος σχεδιασμος (υποκειμενικο κριτηριο)
         5)Ευκολος μηχανισμος ασφαλισης/απασφαλισης του κρανους


Κατα: 1)Ελλειψη pin lock , ενω η υποτιθεμενη αντιθαμβωτικη ζελατινα θαμπωνει για πλακα
         2)Οι αεραγωγοι μπρος και πανω μαλον εχουν διακοσμητικο χαρκτηρα..
         3)Αρκετα εως υπερβολικα θορυβωδες..ειδικα με ταχυτητες ανω των 150 η κατασταση γινεται ανυποφορη
         4)Στροβιλισμοι στην ημερησια διαταξη σε επιταχυνση  πανω απο  130!
         5)Μετα απο πολυωρο συνεχομενο ταξιδι (ανω των 6ωρων) εμφανιζεται το φαινομενο πονου στα αυτια απο την πιεση των
             μαξιλαριων     
         6)Το υποσιαγωνο επιτελει κ αυτο διακοσμητικο χαρακτηρα ενω χρειαστηκε να το σφηνωσω μιας κ στην αρχη εφευγε απ
             τη θεση του .
         7)Μετρια βαφη- χαραχθηκε με το που ακουμπησε το πλαστικο καπακι της βαλιτσας ..


          Ενα μετριο σε ολα του κρανος που προσωπικη μου αποψη αν κ δεν εχει την σπουδαια -για κρανος- τιμη το βρισκω κ παλι υπερτιμημενο.
          Ολα τα ανωτερω γραφτηκαν με βαση την εμπειρια μου και την 2χρονη συμβιωση μου με το κρανος  :D


If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: AGV K4 EVO Hang On
« Απάντηση #1 - : Μάιος 15, 2015, 09:11:25 μμ »
Το έχω και γω το συγκεκριμένο κρανάκι  σε άλλο σχεδιο ... k4 δεν ξέρω τι αλλάζει στο evo εγώ ίδιο το βλέπω εμφανισιακά.


Το κρανάκι αυτό δεν είναι για το capo απλά, για ένα μηχανάκι με χαμηλότερη ζελατίνα μια χαρα κάνει την δουλειά του.


Όσο από θέμα ασφάλειας...δοκιμασμένο πριν 3-3.5 χρόνια σε στουκα με παππού με παράνομη αναστροφή και γω βρέθηκα να πετάω πάνω από το αμάξι του και να σκάω σαν πατάτα στην γωνια του πεζοδρομίου με το εν λόγο κρανάκι ,το οποίο έκανε και με το παραπάνω την δουλειά του.Δεν έπαθα τίποτα.Ενώ την ζελατίνα του μαζί με την δεξιά βάση της δεν την βρήκα ποτέ το ίδιο και τον έναν αεραγωγό του.


Το έχω και το κοιτάζω κυρίως πλέον για να θυμάμαι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2015, 09:12:52 μμ από Soner »
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης