0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

GINO

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #45 - : Ιούλιος 10, 2010, 02:00:55 πμ »
Φιλε Νικο κατ'αρχας καλως ηλθες στην παρεα μας.
Εν αρχης σου συστηνω να ριξεις λιγο διαβασμα στα θεματα που αφορουν το Μana και θα σου λυθουν ολες οι αποριες.Θα διαβασεις οτι η πλειονοτητα των κατοχων ειναι υπερ ευχαριστημενοι και καποιοι απ'αυτους ειναι και κατοχοι απο τα πρωτα που κυκλοφορησαν.Τα προβληματα τους ελαχιστα εως μηδαμινα.Προσωπικα μετα απο 15000χλμ.τα προβληματα που μου παρουσιαστηκαν ηταν αλλαγη του κοντερ λογω υγρασιας(εδω ειναι μια πονεμενη ιστορια της μαμας Aprilia),και το κλασσικο πλεον δακρυσμα απο το δοχειο των υγρων φρενου,το οποιο βρηκε πλεον και αυτο την λυση του.Κατατ'αλλα ,λαδακια,φιλτρο λαδιου και βενζινη για ταξιδια....

Ταξιδια που θα τα κανεις πολυ ευχαριστα πανω στην σελα της....Τα δικα μου χλμ.να φανταστεις κατα 80% ειναι σε βολτες μακρυνες η κοντινες...Οσο για την καταναλωση....εδω ποικοιλη....στην πολη θα την δεις αυξημενη,προσωπικα εδω δεν μπορω να σου δωσω μια σαφη αποψη,αλωστε αλλη η οδηγηση σε μια επαρχιακη πολη και αλλη σε μια μεγαλυτερη και δει στην Αθηνα....για τα ταξιδια ομως μπορω να σου πω και μην εκπλαγεις γιατι αυτη ειναι αληθεια για μενα γιατι το εχω κανει και το εχω δει με τα ματακια μου....εχω δει λοιπον καταναλωση 4,4l/100xlm.δηλαδη εκανα 275 xlm.μεχρι να αναψει το λαμπακι της ρεζερβας η οποια εχει ακομα μεσα 3litra....

Ελπιζω στην συντομη αγορα της Mana σου με την οποια σου ευχομαι καλα ταξιδια.... :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2010, 02:02:48 πμ από GINO »

*

nikos147

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #46 - : Ιούλιος 10, 2010, 02:22:26 μμ »
Σ'ευχαριστω...μεσα στην πολη δηλαδη ποσο καταναλωση εχει? Επίσης τα service της ειναι ακριβα? Γιατι εχω ακουσει οτι η aprilia εχει πολυ ακριβα ανταλλακτικα! Επίδης η εκδοση χωρις το φερινγκ ενδείκνυται για ταξιδια?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #47 - : Ιούλιος 10, 2010, 03:44:59 μμ »
Σ'ευχαριστω...μεσα στην πολη δηλαδη ποσο καταναλωση εχει? Επίσης τα service της ειναι ακριβα? Γιατι εχω ακουσει οτι η aprilia εχει πολυ ακριβα ανταλλακτικα! Επίδης η εκδοση χωρις το φερινγκ ενδείκνυται για ταξιδια?

μπορούμε λίγο να σοβαρευτούμε με το θέμα κοστος ανταλλακτικών..?? φαντάζομαι πως απο κακόβουλα μαστόρια και την αντι-ιταλική-αντι ευρωπαική πιάτσα εχουν βγει όλα αυτά....

ειναι εντελώς εκνευριστικο να ακουγεται και να διαδίδεται το παραπάνω... τα ανταλλακτικά εχουν τουλάχιστον λογικές τιμές για μια εταιρεία...
και αν θέλετε να το δούμε λίγο διφορετικά....

είναι πιο ακριβά απο.. bmw..??? αχαχ.. απο ducati..??? yamaha..?? (OEO !) honda..??

στο θέμα service αφου...''βρεις το μαστορα σου'' θα βρεις και την τιμή σου... ισχύουν τα παραπάνω αν και το κυριώτερο ειναι να βρεις μαστορα που οντως να ξέρει και να αγαπά τα ιταλικά και να μην ειναι κακομούτσουνος γκρινιάρης γενικώς και αορίστως....

*

nikos147

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #48 - : Ιούλιος 10, 2010, 09:06:46 μμ »
Σ'ευχαριστω...μεσα στην πολη δηλαδη ποσο καταναλωση εχει? Επίσης τα service της ειναι ακριβα? Γιατι εχω ακουσει οτι η aprilia εχει πολυ ακριβα ανταλλακτικα! Επίδης η εκδοση χωρις το φερινγκ ενδείκνυται για ταξιδια?


??????

*

kpmar

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #49 - : Ιούλιος 10, 2010, 09:28:44 μμ »
Καλησπέρα Νίκο

Λοιπόν εγώ έχω το Mana του 2008. Κινούμε μέσα στην πόλη και έχω κάνει 13000 χλμ. Η κατανάλωση εξαρτάται από την κίνηση έχω δει από 5,5 μέχρι και 7,1. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Είναι πολύ ξεκούραστο ιδιαιτέρα στην κίνηση. Τα προβλήματα που είχα ήταν με το κοντέρ (υγρασία) που αμέσως αλλάχτηκε από την αντιπροσωπία. Αυτό που με έχει ενοχλήσει είναι στο σύστημα μετάδοσης (κάτι σαν σιαγώνες ταμπούρου) το οποίο φθείρετε και είναι σαν να πατινάρει στο ξεκίνημα. Δεν καλύπτεται από εγγύηση και κοστίζει 150 εύρο (τιμή συνεργείου. Το έχω αλλάξει 2 φόρες. Εάν κάποιοs φίλος ξέρει κάτι επάνω σε αυτό, ας μου γράψει σχετικά.
Για ότι άλλο θέλεις στην διάθεση σου.

*

GINO

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #50 - : Ιούλιος 11, 2010, 10:11:09 πμ »
Αυτό που με έχει ενοχλήσει είναι στο σύστημα μετάδοσης (κάτι σαν σιαγώνες ταμπούρου) το οποίο φθείρετε και είναι σαν να πατινάρει στο ξεκίνημα. Δεν καλύπτεται από εγγύηση και κοστίζει 150 εύρο (τιμή συνεργείου. Το έχω αλλάξει 2 φόρες.



Απ'την αλλη εγω με Mana του '08 και με 15000χλμ.δεν εχω κανει τιποτα και ολα δουλευουν ρολοι ελβετικο παρακαλω.....

Οσο για ταξιδια με το γυμνο....κανενα προβλημα.....Μεχρι τα 130χλμ. ο αερας που σε χτυπαει ειναι ανεκτος και στα 140 υποφερτος.Εγω εχω βαλει το μασκακι του Shiver,γιατι αυτο μου αρεσε και πλεον τα χλμ. ανεβηκαν στα 150-160,παιζει ρολο και ποσο ψηλος εισαι,εγω παραδειγμα ειμαι 1,74.Παλι εαν θες βαζεις την ζελατινα που δεινει για το Mana,τοτε εισαι ολοκληρωτικα καλυμενος απο τον αερα,εαν θες βαζεις και τις χουφτες του Dorsodouro,οι οποιες πανε τελεια.Το αποτελεσμα ειναι πολυ ωραιο....Και απο ταξιδια μετα?Ορεξη,χρονο και χρημα να εχεις.... :ohyes:

*

fox-hpl

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #51 - : Ιούλιος 18, 2010, 11:54:16 πμ »
Γεια σας παιδια,καλο καλοκαιρι σε ολους.Εχω κι εγω το ΜΑΝΑ το γυμνο εδω και 8000 χιλ.οι εντυπωσεις μου ειναι οι καλητερες,το χαιρωμαι οσο δεν φανταζεστε,εχεις πολλες επιλογες οδηγησης,ολα τα στιχεια της ειναι αξιοπρεπει,μπορεις να την οδιγησεις και οικονομικα αλλα και πολυ γρηγορα,με εχει εντιποσιασει(αν και προερχομαι απο 1000cc)τιρουμενων τω αναλογιων βεβαια.Εχω εμπιρεια 30 χρονων σε μαγαλες μηχανες,και σας λεω τα καλητερα για το ΜΑΝΑ.Κανενα προβλημα μεχρι τωρα,Κοριφαιος μηχανικος Αρμακολας(τσεκαρισμενο).Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει οποιος παρει ΜΑΝΑ ειναι να διαβασει οπως δηποτε το manual του,ετσι μονο θα μαθει τα παντα γι αυτο.Επειδη το εχω μελετησει πολυ και θεοριτικα και πρακτικα οποιος θελει κατι συγγεκριμενο να με ρωτησει,στην διαθεση σας. 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης