0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dedojohn

  • *
  • 15
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 28, 2009, 12:59:35 πμ »
Μήπως το είχε σε άλλη χαρτογράφηση?
στο Touring!!

*

Αποσυνδεδεμένος sofian

  • *
  • 20
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 28, 2009, 04:55:18 μμ »
Γειά σε όλους εσάς τους παλιότερους και φαντάζομαι και γνώστες των Aprilia...
Εγώ σκουτεράς είμαι (Beverly 250) και γι'αυτο και το ενδιαφέρον για το ΜΑΝΑ!!!
Τι λέει όμως σαν μηχανή;; Τι πρέπει να ξέρω για τα Aprilia;; Αξίζει τα 10,000 Ε που φτάνει το συγκεκριμένο;; Διάβασα διάφορα και μου είπαν άλλα τόσα... γενικά είναι και το συγκεκριμένο καινουργιο μοντέλο και τα σχόλια γιαυτό δεν είναι πολλά.
Να περιμένω λέτε μερικούς μήνες να δω τι παίζει ή το ΜΑΝΑ λέει και να μην το φοβαμαι;;;

Περιμένω σχόλια παρατηρήσεις και εμπειρίες από όσους ήδη το έχουν!!

Please!!!

Από θερμοκρασίες κινητήρα τι λέει ... τόχει οδηγήσει κανείς καλοκαίρι;;; Βράζει;;


φιλε εγω το εχω απο περιση τον Νοεμβριο ολο το καλοκαιρι το πηγενα βολτες, ολα μια χαρα, ανεβικα στου κολιτου μου την Hornet και ψηθικα αλλα σε αυτο τιποτα, μονο στην πολη υπαρχει ενα προβληματακι αλλα αυτο μονο αν φορας σορτσακι. κατα αλλα οπως λενε πολοι εδω ΣΤΡΗΒΕΙ αυτο ειναι το μονο σιγουρο  :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος sofian

  • *
  • 20
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 28, 2009, 05:04:04 μμ »
Μήπως το είχε σε άλλη χαρτογράφηση?
στο Touring!!
στο Touring βγαζει πολυ ληγοτερη δυναμη απο οτι στο Sport εκει μονο θα καταλαβεις,οτι θες ρωτα, απο τελικη πιανει τα 213km/h αλλα ποτε δεν ειναι αρκετα, εγς παλυ αυτο που λεω χρονια τωρα δεν ειναι το ποσα ποιανει αλλα πως τα ποιανει? και μπορω να πω οτι τα πιανει αρκετα γρηγορα, αν ειναι η πρωτη σου μηχανη στην συνιστω για να εξηκιωθεις και με το αντικιμενο, το καλο ειναι οτι δεν εχεις το νου σου στις ταχυτητες και οδιγας πιο αγρια μπορω να πω, σκεφτεσε μονο το πως θα μπεις σε μια στροφη... :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος dedojohn

  • *
  • 15
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 28, 2009, 05:34:43 μμ »
Μήπως το είχε σε άλλη χαρτογράφηση?
στο Touring!!
στο Touring βγαζει πολυ ληγοτερη δυναμη απο οτι στο Sport εκει μονο θα καταλαβεις,οτι θες ρωτα, απο τελικη πιανει τα 213km/h αλλα ποτε δεν ειναι αρκετα, εγς παλυ αυτο που λεω χρονια τωρα δεν ειναι το ποσα ποιανει αλλα πως τα ποιανει? και μπορω να πω οτι τα πιανει αρκετα γρηγορα, αν ειναι η πρωτη σου μηχανη στην συνιστω για να εξηκιωθεις και με το αντικιμενο, το καλο ειναι οτι δεν εχεις το νου σου στις ταχυτητες και οδιγας πιο αγρια μπορω να πω, σκεφτεσε μονο το πως θα μπεις σε μια στροφη... :D :D

Έχεις κάνει αρκετά χιλιόμετρα; Στην πόλη ή εκτός;; Ρωτάω για να καταλάβω αν αντέχει στην σκληρή χρήση της πόλης το φυγοκεντρικό!!! Από service τι λέει ;;; Για τι κόστος μιλάμε;;

*

Αποσυνδεδεμένος sofian

  • *
  • 20
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 28, 2009, 05:54:38 μμ »
μεχρη τωρα εχω κανει 13000km τα 8000 ειναι στην πολη αλλα αυτο σχετικα με το servise και τα ανταλακτικα ειναι ο λογος που πηρα το MANA, ειχα ενα ατυχιματακι και αλλαξα την μηση μηχανη και μου βγηκε μαζι με εργατικα 850 euro, εξωτερικα παντα οχι σασι και ποιο βαθεια, ειχα το burgman to 650 και ενα απλα γληστριματακι και ληγο σηρσημο μου κοστισε 2200 euro ασε που περιμενα 2-3 μηνες για ανταλακτικα λες και ερχοντουσαν με γαιδουρακι, και δεν μηλαμε για το servise, αυτο πρωτον το κανεις και μονος σου αν ξες το burgman που ειχα για αλλαξεις μπουζι επρεπε να βγαλεις και το ψυγειο  :psdof: εδω ολα φενονται δεν καιει λαδι σαν το burgman λες και ειναι διχρονο :dry:, θα μου πεις τι σου σιγκρηνω αλλα απο οτι ειδα εχεις scooter και θες το MANA τωρα και επιδι εχω αλλαξει πολα πολα scooter σου λεω οτι τα βαζει ολα κατω, γιατι απλα ειναι μηχανη.... και το service απο οτι θυμαμε ηταν γυρο στα 180 euro
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2009, 06:13:16 μμ από sofian »

*

marinos

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 29, 2009, 12:07:11 μμ »
φιλε αν καταλαβα καλα απο τα λεγομενα σου θες μια μηχανη άνετη εύκολη στην οδηγηση και να σε παει παντου,και αν δεν είσαι τοσο κ@@@@μενος με τις ταχυτητες το μανα είναι ότι πρεπει για σένα και με το παραπάνω!! Εγω μια φορα το οδήγησα εντος πολης και πραγματικά ενθουσιαστικα απο την άνεση και απο το ποσο πρακτικο και ξεκουραστο είναι και πιστεύω πως θα είναι αναλογη η συμπεριφορα του στο ταξιδι. Αν δεν θες μανιουαλ μηχανάκι το μανα είναι η καλύτερη επιλογη. Απο την άλλη αν έχεις καποια ιδέα απο μανιουαλ κανε μια βολτα και το shiver για να είσαι σίγουρος οτι παίρνεις αυτο που σε βολεύει πραγματικα μιας και είναι αρκετα τα λεφτα ποθ θα δώσεις

*

Αποσυνδεδεμένος gxristop1

  • *
  • 26
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia MANA 850
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 01, 2009, 06:42:14 μμ »
Φιλε μην το σκεφτεσε παρα πολυ.
Εγω το εχω απο τον Ιουλιο  09. Κανενα προβλημα. Και εγω οπως και εσυ ξεκινησα απο σκουτερ 200 κιβ. και αμεσως πηρα το Μανα. Φανταστικο σταθερο εχω κανει 4000 χιλ. και δεν εχει το παραμικρο βηχα ουτε θερμοκρασιες το καλοκαιρι περιεργες που να σου πω οτι με το ζουζουκι ανησιχουσα που το εβλεπα να μπενει στο κοκινο η βελονα, εντος των τειχων.
Πολες αποψεις θα ακουσεις απο ανθρωπους που εχουν μαθει σε μηχανες με συμπλεκτη εμεις που δεν μαθαμε το σημπλεκτη δεν εχουμε να μαθουμε κατι καινουριο. Ωσο για τον ελεγχω που προσφερει ο συμπλεκτης δεν μπορω να εκφερω αποψη αλλα μονο για το αυτοκινητο. Δεν νομιζω οτι Το Μαννα, δεν εχει ελεγχω επειδη δεν εχει συμπλεκτη, μιπος κατι τετοιο εχεις εντοπιση με το σκουτερ σου? Μονο χαρα θα νοιοσεις κανε μερικες βολτες δοκιμασε χαμιλα να δεις πος σημπλεκει και αν σου προσφερει απολητο ελεγχω η οχι, Προτιμησε να εχεις την θεση Αυτο, και οχι την σπορτ η το σιριακο, στην αρχη και αφου σινιθισεις τη μηχανη τα δοκιμαζεις ολα τα αλλα. Πρεπει να εισαι υπομονετικος και να προσπαθεις να δινεις χρονο σε οτι καινουριο μαθαινεις. Το ΜΟΝΟ που πρεπει να συνηθησης ειναι το οτι φευγεις απο 200 κιβ. και πας σε 850, γιαυτο το λογο Να δινεις παντα χρονο και να εισαι υπομονετικος. Δεν υπαρχουν εκριξης ροπης και τετοια, βεβαια, το μηχανακι δεν κανει για πιστες , κοντρες ουτε που να το φανταστεις, ειναι ενα εξερετικο εργαλειο για τα παντα πλην των ποιο πανω.
Γιωργος απο Πατρα.
George Patras

*

Αποσυνδεδεμένος sofian

  • *
  • 20
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 01, 2009, 08:43:48 μμ »
Φιλε μην το σκεφτεσε παρα πολυ.
Εγω το εχω απο τον Ιουλιο  09. Κανενα προβλημα. Και εγω οπως και εσυ ξεκινησα απο σκουτερ 200 κιβ. και αμεσως πηρα το Μανα. Φανταστικο σταθερο εχω κανει 4000 χιλ. και δεν εχει το παραμικρο βηχα ουτε θερμοκρασιες το καλοκαιρι περιεργες που να σου πω οτι με το ζουζουκι ανησιχουσα που το εβλεπα να μπενει στο κοκινο η βελονα, εντος των τειχων.
Πολες αποψεις θα ακουσεις απο ανθρωπους που εχουν μαθει σε μηχανες με συμπλεκτη εμεις που δεν μαθαμε το σημπλεκτη δεν εχουμε να μαθουμε κατι καινουριο. Ωσο για τον ελεγχω που προσφερει ο συμπλεκτης δεν μπορω να εκφερω αποψη αλλα μονο για το αυτοκινητο. Δεν νομιζω οτι Το Μαννα, δεν εχει ελεγχω επειδη δεν εχει συμπλεκτη, μιπος κατι τετοιο εχεις εντοπιση με το σκουτερ σου? Μονο χαρα θα νοιοσεις κανε μερικες βολτες δοκιμασε χαμιλα να δεις πος σημπλεκει και αν σου προσφερει απολητο ελεγχω η οχι, Προτιμησε να εχεις την θεση Αυτο, και οχι την σπορτ η το σιριακο, στην αρχη και αφου σινιθισεις τη μηχανη τα δοκιμαζεις ολα τα αλλα. Πρεπει να εισαι υπομονετικος και να προσπαθεις να δινεις χρονο σε οτι καινουριο μαθαινεις. Το ΜΟΝΟ που πρεπει να συνηθησης ειναι το οτι φευγεις απο 200 κιβ. και πας σε 850, γιαυτο το λογο Να δινεις παντα χρονο και να εισαι υπομονετικος. Δεν υπαρχουν εκριξης ροπης και τετοια, βεβαια, το μηχανακι δεν κανει για πιστες , κοντρες ουτε που να το φανταστεις, ειναι ενα εξερετικο εργαλειο για τα παντα πλην των ποιο πανω.
Γιωργος απο Πατρα.

το οτι δεν κανει για πιστες αστο να πει καποιος αλλος που το φερνει λιγο στα ορια και την στρηβει την μηχανη, αν διαβασεις στο site της aprilia θα δεις οτι λενε απο δοκιμες που εχουν κανει το mana ειναι πιο γρηγορο στην πιστα απο το shiver, και εγω προσωπικα το παω στα ορια και εχει να δωσει και δεν εχει τιποτα λιγοτερο απο μηχανη με συμπλεκτη.

*

GFiotakis

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 01, 2009, 11:09:15 μμ »
εγω που το οδηγησα φετος το καλοκαιρι επαθα πλακα
ειναι ενα ΚΑΤΑΠΛΗΤΚΙΚΟ μηχανακι
δοκιμασα ολα τα προγραμματα που εχει και σε ολες τις συνθηκες
δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο μια μηχανη αλλα ουτε και απο σκουτερ (εκτος απο την προφυλαξη τωνποδιων απο τα νερα)
ειναι φοβερο με ανοιγματα τρελλα ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ οσο δεν περνει τι αλλο να πω ?
εγω θα το επερνα με κλειστα ματια


*

Αποσυνδεδεμένος dedojohn

  • *
  • 15
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 02, 2009, 12:10:57 πμ »
Σας ευχαριστώ πάλι όλους σας για τις απόψεις και τις εμπειρίες σας γύρω από το θέμα μου για την αγορά του ΜΑΝΑ. :ohyes: :ohyes: :ohyes:

Θα περιμένω και άλλες άπόψεις και άλλα σχόλια από όλους εσάς που είστε ήδη κάτοιχοι ενός ΜΑΝΑ ή γενικά κάτοχοι ενός APRILIA.
Υπολογίζω από το νέο έτος να πάρω την τελική μου απόφαση και να αγοράσω (όχι κι εύκολα, 10 χιλιάρικα είναι αυτά) αυτή την "υπέροχη" και "βολική" για μένα Ιταλίδα!!!!

Με ενδιαφέρει ακόμη η after sales άποψή σας για το ΜΑΝΑ και την φίρμα του, ακούγονται κατά καιρούς διάφορα (και εδώ στο φόρουμ) και επειδή η Ιταλίδα είναι φουλ στα ηλεκτρονικά και με ένα νέο εργαλείο CVT καλό είναι να ξέρω τι θα περιμένω!!

*

Vamael

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #25 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:14:41 μμ »
Γεια χαρά παιδιά, κι εγώ υποψήφιος για το Mana Gt. Πρώην κάτοχος KLE και το 250 και το 500 και τώρα scooter. Μου αρέσει πάρα πολύ το Mana, είμαι λίγο πριν κάνω το βήμα, αλλά ως καινούριο μηχανάκι και με πολύ τεχνολογία πάνω του, δεν ξέρω τι μπορεί να βγάλει από "παιδικές ασθένειες". Έχει ακουστεί τίποτα ? Έχετε συναντήσει κάτι οι κάτοχοι ?

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #26 - : Δεκέμβριος 08, 2009, 11:05:55 μμ »
Γεια χαρά παιδιά, κι εγώ υποψήφιος για το Mana Gt. Πρώην κάτοχος KLE και το 250 και το 500 και τώρα scooter. Μου αρέσει πάρα πολύ το Mana, είμαι λίγο πριν κάνω το βήμα, αλλά ως καινούριο μηχανάκι και με πολύ τεχνολογία πάνω του, δεν ξέρω τι μπορεί να βγάλει από "παιδικές ασθένειες". Έχει ακουστεί τίποτα ? Έχετε συναντήσει κάτι οι κάτοχοι ?

Μιχαλη γεια σου. εχω και εγω Gt Abs απο τον Ιουνιο οταν πρωτοηρθαν. εχω κανει κοντα 4000χμ. δεν εχει παρουσιασει τποτα σοβαρο εκτος απο καποια σβησιματα οταν ειναι κρυο κυριως και το προβληματακι με το "ιδρωμα" του φιλτρου λαδιου.

για τα αλλα προβληματα που εχει παρουσιασει εχουν αναφερθει εδω ολα (μεσα στο σαιτ) εκτος απο ενα φουσκωμα τεποζιτου που εχει αναφερθει στο εξωτερικο απο "λαθος" βαλβιδα στην αναπνοη του.

δεν εχει αναφερθει τιποτα σοβαρο τουλαχιστον για τα κοματια μετα την πρωτη φουρνια του γυμνου το 2007.
 

*

GINO

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 09, 2009, 01:17:07 πμ »
Γεια χαρά παιδιά, κι εγώ υποψήφιος για το Mana Gt. Πρώην κάτοχος KLE και το 250 και το 500 και τώρα scooter. Μου αρέσει πάρα πολύ το Mana, είμαι λίγο πριν κάνω το βήμα, αλλά ως καινούριο μηχανάκι και με πολύ τεχνολογία πάνω του, δεν ξέρω τι μπορεί να βγάλει από "παιδικές ασθένειες". Έχει ακουστεί τίποτα ? Έχετε συναντήσει κάτι οι κάτοχοι ?

Μιχαλη γεια σου. εχω και εγω Gt Abs απο τον Ιουνιο οταν πρωτοηρθαν. εχω κανει κοντα 4000χμ. δεν εχει παρουσιασει τποτα σοβαρο εκτος απο καποια σβησιματα οταν ειναι κρυο κυριως και το προβληματακι με το "ιδρωμα" του φιλτρου λαδιου.

για τα αλλα προβληματα που εχει παρουσιασει εχουν αναφερθει εδω ολα (μεσα στο σαιτ) εκτος απο ενα φουσκωμα τεποζιτου που εχει αναφερθει στο εξωτερικο απο "λαθος" βαλβιδα στην αναπνοη του.

δεν εχει αναφερθει τιποτα σοβαρο τουλαχιστον για τα κοματια μετα την πρωτη φουρνια του γυμνου το 2007.
 


Γυμνο του '08 εχω οπως λεει και ο Jpsplus και το μονο προβλημα μου ειναι απο μεθαυριο θα κανει πολυ κρυο και δεν θα παω την βολτιτσα μου :(

Και λιγο σοβαρα τωρα.Παρτο το εργαλειο και δεν θα το μετανοιωσεις :ohyes:

*

jackc

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #28 - : Δεκέμβριος 14, 2009, 01:32:28 μμ »
Έχοντας κάνει 1,200 χλμ με το GT, μπορώ κι εγώ να πω ότι η μηχανή είναι επιεικώς άψογη. Συμπεριφορά εξαιρετική, "γλυκό" γκάζι, και μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα (χτύπα ξύλο!).

Σχετικά με το θέμα του αυτόματου τώρα: Προσωπικά έχω εμπειρία και από μηχανή με συμπλέκτη (XT 600) αλλά και από scooter (ΜP3-400), και δηλώνω ανεπιφύλακτα ότι η έλλειψη συμπλέκτη (αλλά και ταχυτήτων) είναι απίστευτη ευκολία για την πόλη (και όχι μόνο)... Δέχομαι ότι κάποιοι προτιμούν την πιο άμεση και "συναισθηματική" αίσθηση που έχει κανείς όταν χρησιμοποιεί ταχύτητες & αμπραγιαζ, αλλά θεωρώ ότι αν το δει κανείς πρακτικά, το αυτόματο κιβώτιο είναι το μέλλον. Αυτό φαινεται άλλωστε και στα αυτοκίνητα, που ενώ κάποτε όλοι σνομπάραμε τα αυτοματα, τώρα πλέον το πσοστό των αυτόματων που κυκλοφορούν είναι πολύ μεγάλο (και αυξάνεται διαρκώς). Θεωρώ λοιπόν ότι το Mana πρωτοπορεί σε αυτόν τον τομέα, και είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον θα βλέπουμε όλο και περισσότερες αυτόματες μοτοσυκλέτες (και όχι μόνο scooter).

*

GhostriderNikos

Απ: Αξίζει να πάρει κανείς το ΜΑΝΑ 850 GT;
« Απάντηση #29 - : Δεκέμβριος 14, 2009, 01:55:21 μμ »
για σου φιλε μου κατα την γνωμη μου αξηζει αλλα υπαρχουν και αλλες καλητερες λυσεις σε λιγο μεγαλυτερες τιμες και αν η τιμη δεν ειναι το προβλημα σου και η αξιοπιστια μπορεις να παρεις κατι πιο καλο ...οπως το 750z tis kawasaki πιο πολλα αλογα ιδια τιμη αξιοπιστια στο full :¨) ελπιζω να σε βοηθησα :cry: :thnk: ευχομαι να κανεις την καταληλη επιλογη :kalo: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης