Ναι βρε Αργύρη αλλά όσον αφορά τη Suzuki,μόλις αλλάξει μοντέλο (ανά δύο χρόνια δηλαδή) ρίχνει το προηγούμενο 2-3 χιλιάρικα!!!
σκέψου να το έχεις πληρώσει 15000,να θέλεις να το δώσεις μετά από 1 ή 2 χρόνια και η τιμή του στην αγορά μτχ. να έχει πάει κάτω από 10000!!!να μην μιλήσουμε για ανταλλαγή σε μαγαζί...
είπαμε να έχουμε καλύτερες τιμές αλλά αυτό μου φαίνεται λίγο υπερβολικό...
όσον αφορά την Aprilia το πως ακριβαίνουν τα μηχανάκια όταν ανεβαίνει το γιεν ενώ εμείς αγοράζουμε σε ευρώ,τι να πω
...
άβυσσος η ψυχή της...
Συμφωνω...σκεψου ομως και το αλλο.Να εχεις παρει Mille Factory €17000 και να πρεπει να το σκοτωσεις για να παρεις το επομενο στα €9500 μπας και το δωσεις. Δηλαδη τα Suzuki κρατανε την αξια τους και τα Ιταλικα οχι???
Προσωπικα θα ηθελα να γλυτωσω οσο περισσοτερα χρηματα μπορω απο την αγορα μιας καινουργιας μοτοσυκλετας και οχι να με κοροιδευουν με αλλαγες τιμων για τρεις μερες μεχρι να μπει σε εφαρμογη η οδηγια του υπουργειου ωστε να επαναφερω τις τιμες στα προηγουμενα επιπεδα και επομενως να μην περναω στο καταναλατωτη τη μειωση. Ασε που στη περιπτωση του Tuono που ειναι σε προσφορα με το ταξιδακι αντι να σου ερχεται η μοτοσυκλετα ΧΧΧ χρηματα λιγοτερα και πληρωνεις το ιδιο και ουσιαστικα εχεις πληρωσει και το ταξιδι απο τη τσεπη σου μιας και δεν επωφελησε της μειωσης του φορου.....καλο ε???