0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« - : Οκτώβριος 10, 2019, 05:35:25 μμ »
Οπως λέει και ο τίτλος...καλοβλέπω ένα mana 850gt. Eνώ ήμουν αποφασισμένος για caponord (και ξερό ψωμί), είδα ένα λευκό GT στο δρόμο και ερωτοχτυπήθηκα (φτούυυ..κακό αυτό). Λίγο που το έψαξα αυτόματο λέει με ιμάντες κ.τ.λ. Το ένστικτό μου μυρίζεται μπλέξιμο να πω την αλήθεια (σπρωξίματα, ξεπαραδιάσματα, κ.τ.λ), η ερώτηση μου προς κανα κάτοχο είναι η εξής,  μικρό ή μεγάλο??Γιατί καθόλου με αυτόματο λογικά δεν παίζει... :D



*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 11, 2019, 12:36:56 μμ »
δεν εχει μικρο και μεγαλο. ένα είναι, 850. εκτος αν εννοεις γυμνο η με fairing (GT).
Μεσα στη πολη είναι απαιχτο. Τσιμπαει λιγη βενζινη. αλλα δεν εχει προβλήματα/ τουλαχιστον το δικο μου (73000Κμ).
εχει τρια mode στο αυτοματο (touring, sport, rain) και ένα mode στο χειροκινητο (αλλαζεις ταχυτητα με το χερι η το ποδι)
σε όλα τα mode κατεβάζεις ταχυτητα με το χερι αν θελεις, (για να μπεις σε στροφη η για προσπεραση) και ανεβαζει μονο του όταν ανοίγεις το γκαζι (μονο στο αυτοματο).
ενας δυο από εδώ το εβαζαν και στα Μεγαρα.
το σερβις με αλλαγη ιμαντα (4-5 ωρες) γυρω στα 400 και για το μεγαλο με αλλαγη τροχαλιες κλπ 800-1000 υπολογιζω (δεν εχω κανει ακομη).
Μπορεις να παρεις τμες από Αρμακολλα εγω εκει το παω.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2019, 12:46:31 μμ από Jpsplus »

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 11, 2019, 05:41:58 μμ »
μεγάλο ή μικρό εννοώ το μπλέξιμο!Δηλαδή για να καταλάβω, δεν είναι αυτόματο σαν τα σκούτερ?να ανεβάζει χιλιόμετρα κρατώντας τις ίδιες στροφές στο μοτέρ?Κατεβάζεις και ανεβάζεις ταχύτητες σε όλα τα mode?εγώ νόμιζα ότι αυτό θα συμβαίνει μόνο στο mode με τις χειροκίνητες ταχύτητες. Δηλαδή αν επιλέξεις mode tour μπορείς να ανεβάσεις και να κατεβάσεις πάλι ταχύτητες?Κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά μου φαίνεται...

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 11, 2019, 06:04:07 μμ »
στο αυτοματο mode και στις τρεις χαρτογραφήσεις κλεινεις το γκαζι και κοβει ταχυτητα κανονικα σαν αυτοματο. αν θελεις όμως να φρεναρεις με το κινητηρα μπορεις να κατεβάζεις ταχυτητες όπως κανεις και στο κλασικο κιβωτιο. όταν ανοίγεις το γκαζι λειτουργει κανονικα σαν αυτοματο.

δεν μπορεις να ανεβασεις ταχυτητα όμως χειροκίνητα.

*

Αποσυνδεδεμένος Simoshiver

  • *****
  • 213
  • Φύλο: Άντρας
  • L'appel du vide
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver SL750
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 11, 2019, 06:11:26 μμ »
Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει το κιβώτιο, εδώ στο βιντεο πάντως τον πιάνουν κοφτες

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 11, 2019, 06:29:02 μμ »
στο βιντεο είναι στο χειροκινητο mode.

εδώ δεν ανεβαζει μονο του. πρεπει να ανεβασεις εσυ. όταν κλεισεις το γκαζι και πεσει η ταχυτητα τοτε κατεβαζει μονο του σχεσεις σαν δικλειδα ασφαλειας. (για να μην σκορτσαρει.
και ναι αλλαζει ταχύτητες ο οδηγος στον κοφτη. αν προσεξεις στο YouTube fainontai 5 λαμπάκια 3 πορτοκαλι και 2 κοκκινα που αναβουν
περα βεβαια από το κοκκινο δεξια που είναι μονιμα αναμμένο και δειχνει ότι πρεπει να παει για σερβις!!!

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 11, 2019, 10:49:43 μμ »
Μάλιστα, το κατάλαβα, απλά σου δίνει την δυνατότητα να "κατεβάσεις" ώστε να κάνεις χρήση του φρένου του κινητήρα ώστε να μην μείνεις με "νεκρά στην ουσία" στο φρενάρισμα. Οπότε θα χρειαστεί κανονικά χρόνος προσαρμογής αν το σκέφτομαι σωστά για κάποιον που έρχεται από κλασική μοτοσυκλέτα. Από αξιοπιστία τι λέει ρε παιδιά?Μέχρι σήμερα τα τελευταία χρόνια έχω καλομάθει με το strada που απλά βάζω βενζίνη και αλλάζω λάδια, και δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι σπρωξίματα βλάβες κ.τ.λ.

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 12, 2019, 01:19:47 πμ »
εχει ένα πρόβλημα. η ενδειξη στη ρεζερβα είναι περιεργη. όταν αρχιζει και μετραει χιλιόμετρα στη ρεζερβα εχεις στα σιγουρα 20-28 μπροστα σου για να βρεις βενζιναδικο. αν τα κανεις σε μια βολτα εχει καλως. αν σβησεις μερικες φορες ο δεικτης δεν είναι αξιόπιστος...………. και μενεις από βενζινη.
εμεινα δυο φορες.
τωρα με το που αρχιζει και μετραει μηδενιζω το μερικο χιλιομετρητη. και ετσι τερμα το σπρώξιμο (δεν είναι ευκολο είναι 230 κιλα).
δεν ειχα αλλα προβλήματα μεχρι τωρα.

οσον αφορα τη διαφορα με μηχανή με κανονικο κιβωτιο, επειδή μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα παντα σε οποιο mode και να εισαι το Μανα είναι ποιο κοντα, παρα ένα κλασικο σκουτερ.
"χανεις" τον κινητηρα στο φρεναρισμα κατω από 10-15 χιλιόμετρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2019, 01:26:22 πμ από Jpsplus »

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 13, 2019, 11:53:59 μμ »
Με τiς τιμές που είδα για σέρβις,  εγώ θα το απέρριπτα με την μία.    Αν θες αναβάθμιση από το strada κοίτα καλύτερα για shiver GT (εφόσον θες να μείνεις σε aprilia).
Διαφορετικά, καλύτερα να μείνεις με το strada. Τίμιο σε όλα του και με χαμηλό κόστος συντήρησης.

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 14, 2019, 04:54:52 μμ »
Δεν έχεις άδικο στο θέμα τιμών service. To θέμα είναι όμως να σου αρέσει και κάτι, να σου κάνει κλικ. Το shiver που λες ουδέποτε μου άρεσε ως μοτοσυκλέτα. Το strada που έχω (και που το δίνω την Τετάρτη μεθαύριο) το γουστάρω ως εμφάνιση, γιαυτό και το είχα πάρει. Είμαι σε δίλημμα όντως, μέχρι που περνάει από το μυαλό μου να ακυρώσω και την πώληση. Caponord δεν βρίσκω, ρημάδια όλα όσα έχω δει, το mana που μου αρέσει πολύ εμφανισιακά είναι μυστήριο αυτόματο. Βέβαια όπου και αν ρώτησα για το mana μου είπαν τα καλύτερα (εντάξει, πλην ενός piaggio καταστήματος που ξεκάθαρα ο μηχανικός μου είπε "που πας να μπλέξεις"?). Τι να πω...εχω μια μέρα ακόμη να το σκεφτώ, μετά δεν υπάρχει επιστροφή γιατί δεν μπορώ να μείνω και πολύ καιρό χωρίς μοτοσυκλέτα.

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 14, 2019, 05:58:38 μμ »
Κοίτα, αν τα περισσότερα χλμ που κάνεις είναι μέσα στην πόλη, καλύτερα να μείνεις με το strada. H'  κοίτα τίποτα άλλο και πέρα από aprilia.
Ωραίο το mana αλλά είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό. Γενικά είναι ένα μηχανάκι που δεν πούλησε ιδιαίτερα και δεν ξέρω μήπως υπάρξει θέμα και με τα ανταλλακτικά μιας και έχει σταματήσει από την παραγωγή εδώ και χρόνια.    Μέχρι πόσα χρήματα εισαι διατεθειμένος να δώσεις?

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 960
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +633
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 14, 2019, 07:08:49 μμ »
Δεν έχεις άδικο στο θέμα τιμών service. To θέμα είναι όμως να σου αρέσει και κάτι, να σου κάνει κλικ. Το shiver που λες ουδέποτε μου άρεσε ως μοτοσυκλέτα. Το strada που έχω (και που το δίνω την Τετάρτη μεθαύριο) το γουστάρω ως εμφάνιση, γιαυτό και το είχα πάρει. Είμαι σε δίλημμα όντως, μέχρι που περνάει από το μυαλό μου να ακυρώσω και την πώληση. Caponord δεν βρίσκω, ρημάδια όλα όσα έχω δει, το mana που μου αρέσει πολύ εμφανισιακά είναι μυστήριο αυτόματο. Βέβαια όπου και αν ρώτησα για το mana μου είπαν τα καλύτερα (εντάξει, πλην ενός piaggio καταστήματος που ξεκάθαρα ο μηχανικός μου είπε "που πας να μπλέξεις"?). Τι να πω...εχω μια μέρα ακόμη να το σκεφτώ, μετά δεν υπάρχει επιστροφή γιατί δεν μπορώ να μείνω και πολύ καιρό χωρίς μοτοσυκλέτα.
.  Όλα τα caponord δεν αξίζουν που έχεις δει τόσο χάλια τα εχουν. Αυτό που πουλιέται στο φόρουμ?
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 14, 2019, 10:24:59 μμ »
Δυστυχώς, έχω δει 4 εως τώρα, ρημάδια. Μιλάμε για σκουριασμένα, ταλαιπωρημένα, ηλιοκαμμένα, άθλια. Ενα πουλιέται στο forum και είναι raid που δεν με ενδιαφέρει, επίσης κοιτάω για capo μόνο 2004 και μετά (την έκδοση με ABS).

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 14, 2019, 10:27:42 μμ »
Κοίτα, αν τα περισσότερα χλμ που κάνεις είναι μέσα στην πόλη, καλύτερα να μείνεις με το strada. H'  κοίτα τίποτα άλλο και πέρα από aprilia.
Ωραίο το mana αλλά είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό. Γενικά είναι ένα μηχανάκι που δεν πούλησε ιδιαίτερα και δεν ξέρω μήπως υπάρξει θέμα και με τα ανταλλακτικά μιας και έχει σταματήσει από την παραγωγή εδώ και χρόνια.    Μέχρι πόσα χρήματα εισαι διατεθειμένος να δώσεις?

max τα 5 χιλιάρικα είναι το μπάτζετ μου. Αλλα είμαι βαμμένος apriliaκιας να ξερς :cry:
Πέρα από aprilia οι επιλογές είναι ελάχιστες...δυστυχώς....

*

Αποσυνδεδεμένος dim cap

  • *****
  • 218
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord etv 1000
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: βουρ?ή πάω να μπλέξω ρε παιδιά??
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 14, 2019, 11:05:00 μμ »
TEGONIKOS μάλλον θα δώσω εγώ το δικό μου(capo).αν ρωτήσεις εδώ μέσα τα παιδιά θα σου πουν.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης