0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

svasil

Δυο προβλήματα με το Mana.
« - : Μάρτιος 31, 2010, 12:50:10 πμ »
Καλησπέρα σε όλους.
Εχω αγοράσει το mana πριν 6 μήνες περίπου.
Εχω δυο προβλήματα και τα αναφέρω μήπως και γνωρίζει κάποιος σχετικά.
1. Οταν είναι κρύος ο κινητήρας στην αρχή και μετά από εκατό έως διακόσια μέτρα διαδρομής μου έχει σβήσει μερικές φορές. (Ισως συνολικά από τοτε που το πήρα 5-6 φορές.). (Κάπου εδώ μέσα διάβασα για ένα παρόμοιο πρόβλημα αλλά δεν άκουσα για κάποια λύση)
2. Το μπροστινό δισκόφρενο μόλις το ακουμπήσεις, αλλά και σε όλες τις βαθμίδες πίεσης, τρίζει απίστευτα εκνευριστικά. Το περίεργο είναι ότι δεν το κάνει πάντα. Κάποια στιγμή εντελώς ξαφνικά σταματάει και μετά ξανααρχίζει. Τον τελευταίο καιρό αυτή η διάρκεια είναι 80-20 να τρίζει. Εχει συμβεί αυτό σε κάποιον; Τι λύση υπάρχει, γιατί σπάει τα νεύρα.

Αν έκανα κάποια σχόλια -και συγκριτικά με τις μηχανές που έχω αγοράσει- (αυτή είναι η 18η!) δεν θάλεγα ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με το Mana.
Εχοντας στην κατοχή μου από το BMW RT 1050 και όλα τα γιαπωνέζικα (Africa Twin, Kawasaki KLE Yamaha δίχρονα και τετράχρονα έως και το Suzuki Burgman) το χαρακτηρίζω απρόσωπο στην οδήγηση, σχετικά άκαμπτο και χωρίς καλή ποιότητα υλικών. (Σκούριασαν στον πρώτο μήνα οι βίδες (!!!) του κινητήρα, το κεντρικό στάντ -πρόσθετο- και η αλυσσίδα την οποία άλλαξα γιατί ήταν αισθητικά αίσχος γεμάτη σκουριές)

Μοναδική αιτία που δεν το μετάνοιωσα -πήγαινα για το ΒΜW το 850- είναι ο αυτόματος κινητήρας του και το μπροστινό αποθηκευτικό στη θέση του ντεπόζιτου, γιατί έχω ένα σκυλάκι και το πάω για βόλτα!!!

Είμαι πολύ νέος στο forum και σας στέλνω όλη την εκτίμησή μου και τις ευχές μου.
Σταύρος Βασιλείου
Καθηγητής Μαθηματικών



*

cbarb

Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 31, 2010, 11:47:14 πμ »
Φίλε μου γεια σου
Έχω το ΜΑΝΑ 9 μήνες και μπορώ να σου πω ότι είμαι πολύ μα πολύ ευχαριστημένος από αυτήν την μηχανή σε όλα της
Τώρα για τα προβλήματα σου μπορώ να σου πω τα έξεις
Καμιά βίδα δεν έχει σκουριάσει στην μηχανή μου μονό δυο τρις ήταν λίγο χαλαρές
Και τις έσφιξα
 για τα φρένα δεν έχω κανένα πρόβλημα και δεν έχω ακούσει από κανέναν άλλον..
το τρίξιμο στα φρένα που μας λες πρέπει να είναι από την σκουριά
μήπως τρώγει πολύ βροχή η μηχανή σου η ? έχει φάει πολύ βροχή.
Τώρα για το σβήσιμο της μηχανής που μας λες το είχα πάθει αρκετές φορές και εγώ
Και από την ώρα που άλλαξα βενζίνη σταμάτησε να το κάνει.
 έβαζα ΒΡ και όταν το πήγα για service το λέω στον μηχανικό του ΑΡΜΑΚΟΛΑ ο οποίος αμέσως με ρώτησε τη βενζίνη βάζω ? και όταν του είπα ΒΡ μου απάντησε ότι είναι η ποιο βρόμικη βενζίνη που υπάρχει στην Ελλάδα, την άλλαξα λοιπόν και βάζω διάφορες όχι και τόσο γνωστες και δεν έχω ποια πρόβλημα.

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 31, 2010, 12:05:28 μμ »
Καλως ηρθες κιολας!
για τις σκουριασμενες βιδες μου κανει λιγο εντυπωση μιας και ειναι ανοξειδωτες,αλλα το γεγονος οτι το διπλο σταντ μπηκε μετα εμενα κατι μου λεει,προφανως δεν μπηκαν οι δικες του βιδες,ή μηπως το διπλο ηταν after market?Οσο για τις βιδες του κινητηρα τι να πω.... :pray: μου κανει εντυπωση,μια φωτο παντως ισως και να θα βοηθουσε!
Η αλυσιδα παλι που σκουριασε,μηπως δεν εβαλες μετα απο καθε νερο που ετρωγε η μηχανη σπρευ αλυσιδας?
Μηπως μενεις κοντα σε θαλασσα?
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 31, 2010, 01:25:27 μμ »
Εχω 4 χρονια στην κατοχη μου ενα τουονο και δεν εχω βρει ουτε μια σκουριασμενη βιδα διοτι ειναι ανοξειδωτες.Οσο για την αλυσιδα οταν την ξανα αλλαξεις βαλε μια χρυση και δεν θα ξανα δεις σκουρια στην αλυσιδα σου.Ειχα το ιδιο προβλημα με την μαμα αλυσιδα,υστερα απο μια βροχη αν δεν την καθαριζα και δεν τη λαδωνα σκουριαζε αμεσως.

Καλως ηρθες και καλες βολτες.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 31, 2010, 01:34:32 μμ »
Εχω 4 χρονια στην κατοχη μου ενα τουονο και δεν εχω βρει ουτε μια σκουριασμενη βιδα διοτι ειναι ανοξειδωτες.Οσο για την αλυσιδα οταν την ξανα αλλαξεις βαλε μια χρυση και δεν θα ξανα δεις σκουρια στην αλυσιδα σου.Ειχα το ιδιο προβλημα με την μαμα αλυσιδα,υστερα απο μια βροχη αν δεν την καθαριζα και δεν τη λαδωνα σκουριαζε αμεσως.

Καλως ηρθες και καλες βολτες.

ανοιξ` κι λιγου του γκαζ` ριααα... παλιοκοτα... :P

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 31, 2010, 01:36:28 μμ »
Εχω 4 χρονια στην κατοχη μου ενα τουονο και δεν εχω βρει ουτε μια σκουριασμενη βιδα διοτι ειναι ανοξειδωτες.Οσο για την αλυσιδα οταν την ξανα αλλαξεις βαλε μια χρυση και δεν θα ξανα δεις σκουρια στην αλυσιδα σου.Ειχα το ιδιο προβλημα με την μαμα αλυσιδα,υστερα απο μια βροχη αν δεν την καθαριζα και δεν τη λαδωνα σκουριαζε αμεσως.

Καλως ηρθες και καλες βολτες.

ανοιξ` κι λιγου του γκαζ` ριααα... παλιοκοτα... :P
Περιμενω να ερθεις εσυ να το ξεκαπνισεις... :D

*

svasil

Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 31, 2010, 07:17:36 μμ »
Καλημέρα και ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Σας γράφω τις επισημάνσεις μου.

Μένω στη Σάμο, -όπου είχα και το σύνολο σχεδόν των άλλων μηχανών μου- στο ίδιο σπίτι και στο ίδιο σκεπαστό -όχι κλειστό- γκαράζ.
Β.

Καμιά βίδα δεν έχει σκουριάσει στην μηχανή μου μονό δυο τρις ήταν λίγο χαλαρές
Και τις έσφιξα


Μιλάμε για σκουριασμένες σταυρωτές βίδες πάνω στη μηχανή και τον κινητήρα ( 4 ή 5 ) τις οποίες άλλαξα με ανοξείδωτες!


για τα φρένα δεν έχω κανένα πρόβλημα και δεν έχω ακούσει από κανέναν άλλον..
το τρίξιμο στα φρένα που μας λες πρέπει να είναι από την σκουριά
μήπως τρώγει πολύ βροχή η μηχανή σου η ? έχει φάει πολύ βροχή.
Δεν έχει καμια σκουριά εκεί, η μηχανή έχει βραχεί μόνο στην πορεία της όταν βρέχει, είναι σε σκεπαστό γκαράζ και πλένεται από μένα κάθε Κυριακή με πιεστικό μηχάνημα.

Τώρα για το σβήσιμο της μηχανής που μας λες το είχα πάθει αρκετές φορές και εγώ
Και από την ώρα που άλλαξα βενζίνη σταμάτησε να το κάνει.

Δυστυχώς δεν έχω δικαίωμα επιλογής βενζίνης, στη Σάμο όπου μένω όλες είναι από το ίδιο καζάνι-τροφοδότρια εταιρία

..αλλα το γεγονος οτι το διπλο σταντ μπηκε μετα εμενα κατι μου λεει,προφανως δεν μπηκαν οι δικες του βιδες,ή μηπως το διπλο ηταν after market?
Το σταντ ήταν της Aprilia και δεν σκούριασε στις βίδες αλλά σχεδόν σε ολόκληρο το σώμα του!

Οσο για την αλυσιδα οταν την ξανα αλλαξεις βαλε μια χρυση και δεν θα ξανα δεις σκουρια στην αλυσιδα σου.Ειχα το ιδιο προβλημα με την μαμα αλυσιδα,υστερα απο μια βροχη αν δεν την καθαριζα και δεν τη λαδωνα σκουριαζε αμεσως.
Ακριβώς το ίδιο έκανα και εγώ! Απλώς το αναφέρω, γιατί είχα 2 χρόνια το Honda το Africa και δεν σκούριασε απολύτως τίποτα!!!

Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω (κατά την ταπεινή μου άποψη) ότι είναι ακόμη μακριά η Ιταλική αξιοπιστία και η ποιότητα σε σύγκριση με τις άλλες αγορές.
Χωρίς βέβαια να θεωρώ ότι η μηχανή μου δεν είναι μια πολύ καλή επιλογή!

Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις και θα τα ξαναλέμε συχνά...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2010, 07:20:56 μμ από svasil »

*

nestoras

Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 31, 2010, 07:53:03 μμ »
βασικα μιας που αναφερθηκε κιολας να κανω κι εγω ενα μικρο review λεγοντας πως συμφωνω με τον φιλο svasil σχετικα με την αισθηση που σου δινει το μανα

το οδηγησα καμποσες φορες(μου το διναν για να κινουμαι οταν αφηνα το tuono για σερβις η εβγαζε κανα προβλημα γκουχου γκουχου...) και θα συμφωνησω με τον χαρτακτηρισμο απροσωπο!
θα ελεγα πως για καποιον που εχει το διλλημα μεταξυ ας πουμε t-max(ημαρτον) και μανα σιγουρα να διαλεξει το μανα!
ισως σαν entry level σε μηχανες μεγαλου κυβισμου απο καποιον με λιγη εμπειρια.

αλλα για καποιον που ηταν ηδη κατοχος μεγαλης μηχανης και υπαρχει μια σχετικη εμπειρια πιστευω πως δεν εχει τιποτα καινουργιο να προσφερει.
σιγουρα μες στην πολη ειναι αρκετα διασκεδαστικο αλλα για κατι παραπερα ο εμπειρος θα βαρεθει!

τωρα για την ποιοτητα δεν μπορω να εκφερω γνωμη αλλα καλο μου ειχε φανει εκ πρωτης οψεως!
επισης και τα φρενα του ηταν καλα.βεβαιως εχω την εντυπωση οτι το ντουλαπακι δεν προοριζοταν για σκυλισιες βολτες :D :D :D αλλα φανταζομαι πως δεν εχεις κανενα μολοσο.. :)

ολα τα παραπανω ειναι προσωπικη γνωμη απο τις λιγες φορες που τ'οδηγησα.αυτα :bye:

Νεστορας Σπανος
Χασαπης(διακοσμητης βιτρινας) ;) ;)

*

svasil

Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 31, 2010, 08:53:07 μμ »
....βεβαιως εχω την εντυπωση οτι το ντουλαπακι δεν προοριζοταν για σκυλισιες βολτες :D :D :D αλλα φανταζομαι πως δεν εχεις κανενα μολοσο.. :)

Νεστορας Σπανος
Χασαπης(διακοσμητης βιτρινας) ;) ;)


Φίλε Νέστορα
Χάρηκα για το ποστ σου.
Το σκυλάκι μου -ένα μικρόσωμο Sich Tsou (από το Θιβέτ)- είναι γεροντάκος και έξυπνος (Αϊνστάιν βέβαια το όνομά του) και χρειάζεται φυσικά τις βόλτες του. Το μπροστινό ντουλαπάκι ήταν λοιπόν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν ο μικρός φίλος μου για νάχει και την προστασία μου. Ετσι σε συνδιασμό με το αυτόματο κιβώτιο, έγειρε την πλάστιγγα της επιλογής μου. Οταν είμαι μόνος μου βέβαια το mana είναι ωραίο παιχνιδάκι και το γουστάρω. Δεν ξέρω πως θα είναι σε μεγάλες διαδρομές -με το BMW μου είχα γυρίσει όλη την Ελλάδα- αλλά αν το επιχειρήσω θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου.

 :bye:

*

alextg

Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #9 - : Μάιος 18, 2010, 03:21:42 μμ »
Θα ήθελα να προσθέσω σε αυτά που λέει ο svasil ότι και στη δική μου μάνα έχουν σκουριάσει οι βίδες στο κάπακι του κινητήρα, σχεδόν από τον 2ο-3ο μήνα, και το εκνευριστικό τρίξιμο στα φρένα.

Το μόνο νερό που έχει "πιεί" ειναι κατά τη διαδρομή σπίτι-δουλειά-σπίτι και βρίσκεται σε κλείστο garage.




*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #10 - : Μάιος 18, 2010, 08:23:42 μμ »
Θα ήθελα να προσθέσω σε αυτά που λέει ο svasil ότι και στη δική μου μάνα έχουν σκουριάσει οι βίδες στο κάπακι του κινητήρα, σχεδόν από τον 2ο-3ο μήνα, και το εκνευριστικό τρίξιμο στα φρένα.

Το μόνο νερό που έχει "πιεί" ειναι κατά τη διαδρομή σπίτι-δουλειά-σπίτι και βρίσκεται σε κλείστο garage.





παιδιά να σοβαρετούμε οταν βζάζουμε ποστ του στυλ ''προβλημα στο aprilia mana κτλ βοηθεια! κτλ'' και λέμε για 2 σκουριασμένες βίδες... :pray: :pray: θα μας ακούσει και κανένας που οδηγάει χρόνια μηχανές και θα γελάει με την ψυχή του...

ποια μηχανή ή ποιες βίδες για διαφορους λόγους δε σκουριάζουν...? αποτελεί δηλαδή αυτό χαρακτηριστικο 'πρόβλημα' του Mana ή των aprilia...??

και πριν παρεξηγηθώ δεν εναντιώνομαι σε κάποιον απο εσάς, αλλά μιας και δόθηκε η αφορμη είπα να γράψω...

..όπως επίσης δεν υπάρχει μοτό που να μην εχει τρίξει καποια στιγμή το φρενο...
και αν καποτε τρίξει θα ειναι οταν ειναι καινούργια...

καλορίζικα καλοστριφτά, να συνεχισετε να γράφετε τις αποψεις σας και καλά κάνετε αλλά πρόβλημα αποτελεί το να σου σβήνει ανευ λόγου και οχι οι σκουριασμένες βίδες... :bye: :bye:

*

Eva

Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #11 - : Μάιος 18, 2010, 08:40:00 μμ »
Φιλε για το σβησιμο το μονο που εχω να σου πω ειναι πως την πηγα στο service,τους το ειπα,μου εκανα μια ρυθμιση και μετα δεν ξαναειχα ΠΟΤΕ πια προβλημα εδω και 1 τουλαχιστον χρονο!
Καλη τυχη :bye:

*

GINO

Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #12 - : Μάιος 19, 2010, 03:26:13 πμ »
Για τα σβησιματα ισως φταιει αυτο...

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=11272.0


οσο για τις βιδες....αλαξτε της.... :P
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2010, 03:31:46 πμ από GINO »

*

alextg

Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #13 - : Μάιος 19, 2010, 10:00:56 πμ »
Φανταζομαι ότι ο τίτλος ήταν τουλάχιστον άστοχος, συμφωνώ μαζί σας.
Διαφωνώ όμως ότι οι βίδες στο καπάκι του κινητήρα ειναι λογικό να σκουριάσουν 3 μήνες μετά την αγορά.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Δυο προβλήματα με το Mana.
« Απάντηση #14 - : Μάιος 19, 2010, 09:38:05 μμ »
Φανταζομαι ότι ο τίτλος ήταν τουλάχιστον άστοχος, συμφωνώ μαζί σας.
Διαφωνώ όμως ότι οι βίδες στο καπάκι του κινητήρα ειναι λογικό να σκουριάσουν 3 μήνες μετά την αγορά.

 :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης