0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ πάντως θα σου έλεγα να μην βάλεις χέρι αφού είσαι στην εγγύηση...Πληροφοριακά τον ρόλο του φλασερ παίζει ο μικροεπεξεργαστής του πολυόργανου (κοντερ)
Ξεκινα απο τα απλα.Βγαλε το κρυσταλακι και κουνα την λαμπα ενω εχεις αναψει τον διακοπτη.Ισως να κανει κακη επαφη.Αν δεν παιζει με τιποτα εγω θα σε συμβουλευα να μετρησεις με ενα δοκιμαστικο 12 βολτο κατσαβιδι τα λαμακια του να σιγουρευτεις οτι δεν φερνει ρευμα.Αν οντως δεν ερχεται ρευμα λυσε οτι χρειαζεται για να φτασεις στην φισα του φλας και μετρα εκει αν ερχεται ρευμα.Απο φισα σε φισα θα το βρεις.Οποιοδηποτε ηλεκτρολογικο σχεδιο ειναι μπερδεμα και μπαινεις στον κοπο μονο για παρα πολυ σοβαρα πραγματα.Εγω τοσα χρονια στα συνεργεια δεν πρεπει να εχω μελετησει ηλεκτρολογικο σχεδιο επιμελως πανω απο 4 φορες.Κι αυτες για να διορθωσω κυριως μοντιφες απο συναγερμους.
Καλησπερα,το εχω παθει και εγω,ευκολο,ειναι η φισα που ενωνει το φλας με την καλωδιωση,λυσε το φαναρι κουνησε την,σφιξε την και ολα καλα!!!!.δεν ειναι τιποτα.
Παράθεση από: ekazianis στις Ιούνιος 19, 2009, 01:41:13 μμΚαλησπερα,το εχω παθει και εγω,ευκολο,ειναι η φισα που ενωνει το φλας με την καλωδιωση,λυσε το φαναρι κουνησε την,σφιξε την και ολα καλα!!!!.δεν ειναι τιποτα. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΣΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΦΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΓΧΘΗΚΕ. ΣΚ ΘΑ ΛΥΣΩ ΦΑΙΡΙΝΓΚ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕς ΦΙΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ
ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΜΙΝ ΜΑΧ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΑΦΟΥ ΚΡΥΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΑΧ
στον φιλο με το ηλεκτρονικο σχεδιο του μανα εγω το θελω αν ειναι ευκολο μπορει να μου το στειλει με email [email protected]
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι