0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

MANARAS850MZ

Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
« - : Νοέμβριος 26, 2014, 04:44:07 μμ »
Το ηλεκτρονικό CVT sport mode & manual (στον κόφτη!)
Όποιος θα ήθελε να δει πώς ανεβάζει στροφές και πώς κάνει αλλαγές στο e - ημιαυτόματο το CVT του Mana, εδώ είναι!
Το ζόρισα είναι η αλήθεια... αλλά τις προάλλες που έγινε το μεγάλο service (20.000km) πήρα και σύγκρινα τον παλιό με τον νέο ιμάντα (με kevlar-γιαυτό και είναι ακριβός :( ) και οι φθορές ήταν αμελητέες (με το παχύμετρο max 0.5 mm διαφορά) :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 26, 2014, 04:52:05 μμ από MANARAS850MZ »



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 26, 2014, 07:08:55 μμ »
Για κανε ενα explain πως λειτουργει το CVT στο ΜΑΝΑ  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nontas78

Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 26, 2014, 07:48:21 μμ »
Μαγκα πρεπει ακομα εφιαλτες να βλεπει εκεινος με το κοκκινο....ρε τη mana....200....και τρενο παει....

*

MANARAS850MZ

Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 27, 2014, 01:11:44 πμ »
Για κανε ενα explain πως λειτουργει το CVT στο ΜΑΝΑ  ;)
Κατ΄αρχήν δείτε εδώ. Το είχα ήδη ανεβάσει στο φορουμ πρόσφατα.
Τώρα, επειδή είναι στα αγγλικά, θα πω περιληπτικά ότι το CVT στο Mana είναι ολόϊδιο με ενός κλασικού σκούτερ μόνο στην πίσω τροχαλία και στον φυγοκεντρικό συμπλέκτη-όλα καλά ως εδώ.
Οι διαφορές είναι στην μπροστινή τροχαλία και ειδικότερα στο μηχανισμό που την ανοιγο-κλείνει. Σε ένα τυπικό σκούτερ υπάρχει το σετ με τα αντίβαρα που με αυξανόμενη την φυγόκεντρο δύναμη-λόγω αύξησης των στροφών του κινητήρα-μετακινεί εγκάρσια ένα καμπανοειδές καπάκι και ταυτόχρονα την εμπρός τροχαλία. Ετσι αλλάζει η ενεργή διάμετρος του ιμάντα και το αντίθετο γίνεται αυτόματα στην πίσω τροχαλία (κάτι σαν την τραμπάλα  :h22: ). Τώρα στη Mana αντί για τα αντίβαρα, υπάρχει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας που είναι συνέχεια το γρανάζι του σε εμπλοκή με το μεγαλύτερο που βρίσκεται στο εξω άκρο της εμπρός τροχαλίας. Σύμφωνα με την (έξυπνη) χαρτογράφηση της Aprilia, το γραναζάκι του ηλεκτροκινητήρα γυρνόντας το μεγάλο (γρανάζι), στην πραγματικότητα κάνει τα "μάγουλα" της τροχαλίας να πλησιάζουν ή να απομακρύνονται το ένα από το άλλο. Αυτό συμβαίνει γιατί εντός τους υπάρχει μεγάλος κοχλίας (βίδα :P )...
Ο ιμάντας παίζει τον κλασικό ρόλο του και δεν ενδιαφέρεται εαν ανοιγοκλείνουν οι τροχαλίες με την μία ή με την άλλη μέθοδο...
Το ίδιο και ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης .
Η όλη "μαγκιά" της Aprilia είναι που κάνει την προσαρμογή των (σχεδόν) απείρων σχέσεων του CVT σύμφωνα με τις προσταγές του αναβάτη και σε συνδυασμό με οικονομία ή επιδόσεις ή ότι άλλο θελήσει! Και το κάνει καλύτερα (ως προς την ομαλότητα) από τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (βλ. Honda)
Αυτά τα ολίγα... Ελπίζω να έγινα κάπως κατανοητός.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 27, 2014, 01:13:02 πμ από MANARAS850MZ »

*

MANARAS850MZ

Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 27, 2014, 01:19:33 πμ »
Μαγκα πρεπει ακομα εφιαλτες να βλεπει εκεινος με το κοκκινο....ρε τη mana....200....και τρενο παει....
To "κόκκινο" είναι Tuono :bow:  ενός φίλου και φυσικά με παίρναγε για πλάκα! Εξάλλου αυτό κάναμε...πλάκα!
Όσο για την τελική είναι μεγαλύτερη. Στον κόφτη (!) κοντερίσια είναι γύρω στα 217km/h ενώ με κοντέρ (ποδηλάτου)Sigma κατάλληλα προσαρμοσμένο, δείχνει 203 πραγματικά! Και στην τελική του τραίνο είναι (χωροδικτύωμα διαθέτει)!

*

nontas78

Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 27, 2014, 09:05:36 πμ »
Για κανε ενα explain πως λειτουργει το CVT στο ΜΑΝΑ  ;)
Κατ΄αρχήν δείτε εδώ. Το είχα ήδη ανεβάσει στο φορουμ πρόσφατα.
Τώρα, επειδή είναι στα αγγλικά, θα πω περιληπτικά ότι το CVT στο Mana είναι ολόϊδιο με ενός κλασικού σκούτερ μόνο στην πίσω τροχαλία και στον φυγοκεντρικό συμπλέκτη-όλα καλά ως εδώ.
Οι διαφορές είναι στην μπροστινή τροχαλία και ειδικότερα στο μηχανισμό που την ανοιγο-κλείνει. Σε ένα τυπικό σκούτερ υπάρχει το σετ με τα αντίβαρα που με αυξανόμενη την φυγόκεντρο δύναμη-λόγω αύξησης των στροφών του κινητήρα-μετακινεί εγκάρσια ένα καμπανοειδές καπάκι και ταυτόχρονα την εμπρός τροχαλία. Ετσι αλλάζει η ενεργή διάμετρος του ιμάντα και το αντίθετο γίνεται αυτόματα στην πίσω τροχαλία (κάτι σαν την τραμπάλα  :h22: ). Τώρα στη Mana αντί για τα αντίβαρα, υπάρχει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας που είναι συνέχεια το γρανάζι του σε εμπλοκή με το μεγαλύτερο που βρίσκεται στο εξω άκρο της εμπρός τροχαλίας. Σύμφωνα με την (έξυπνη) χαρτογράφηση της Aprilia, το γραναζάκι του ηλεκτροκινητήρα γυρνόντας το μεγάλο (γρανάζι), στην πραγματικότητα κάνει τα "μάγουλα" της τροχαλίας να πλησιάζουν ή να απομακρύνονται το ένα από το άλλο. Αυτό συμβαίνει γιατί εντός τους υπάρχει μεγάλος κοχλίας (βίδα :P )...
Ο ιμάντας παίζει τον κλασικό ρόλο του και δεν ενδιαφέρεται εαν ανοιγοκλείνουν οι τροχαλίες με την μία ή με την άλλη μέθοδο...
Το ίδιο και ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης .
Η όλη "μαγκιά" της Aprilia είναι που κάνει την προσαρμογή των (σχεδόν) απείρων σχέσεων του CVT σύμφωνα με τις προσταγές του αναβάτη και σε συνδυασμό με οικονομία ή επιδόσεις ή ότι άλλο θελήσει! Και το κάνει καλύτερα (ως προς την ομαλότητα) από τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (βλ. Honda)
Αυτά τα ολίγα... Ελπίζω να έγινα κάπως κατανοητός.

Για κανε ενα explain πως λειτουργει το CVT στο ΜΑΝΑ  ;)
Κατ΄αρχήν δείτε εδώ. Το είχα ήδη ανεβάσει στο φορουμ πρόσφατα.
Τώρα, επειδή είναι στα αγγλικά, θα πω περιληπτικά ότι το CVT στο Mana είναι ολόϊδιο με ενός κλασικού σκούτερ μόνο στην πίσω τροχαλία και στον φυγοκεντρικό συμπλέκτη-όλα καλά ως εδώ.
Οι διαφορές είναι στην μπροστινή τροχαλία και ειδικότερα στο μηχανισμό που την ανοιγο-κλείνει. Σε ένα τυπικό σκούτερ υπάρχει το σετ με τα αντίβαρα που με αυξανόμενη την φυγόκεντρο δύναμη-λόγω αύξησης των στροφών του κινητήρα-μετακινεί εγκάρσια ένα καμπανοειδές καπάκι και ταυτόχρονα την εμπρός τροχαλία. Ετσι αλλάζει η ενεργή διάμετρος του ιμάντα και το αντίθετο γίνεται αυτόματα στην πίσω τροχαλία (κάτι σαν την τραμπάλα  :h22: ). Τώρα στη Mana αντί για τα αντίβαρα, υπάρχει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας που είναι συνέχεια το γρανάζι του σε εμπλοκή με το μεγαλύτερο που βρίσκεται στο εξω άκρο της εμπρός τροχαλίας. Σύμφωνα με την (έξυπνη) χαρτογράφηση της Aprilia, το γραναζάκι του ηλεκτροκινητήρα γυρνόντας το μεγάλο (γρανάζι), στην πραγματικότητα κάνει τα "μάγουλα" της τροχαλίας να πλησιάζουν ή να απομακρύνονται το ένα από το άλλο. Αυτό συμβαίνει γιατί εντός τους υπάρχει μεγάλος κοχλίας (βίδα :P )...
Ο ιμάντας παίζει τον κλασικό ρόλο του και δεν ενδιαφέρεται εαν ανοιγοκλείνουν οι τροχαλίες με την μία ή με την άλλη μέθοδο...
Το ίδιο και ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης .
Η όλη "μαγκιά" της Aprilia είναι που κάνει την προσαρμογή των (σχεδόν) απείρων σχέσεων του CVT σύμφωνα με τις προσταγές του αναβάτη και σε συνδυασμό με οικονομία ή επιδόσεις ή ότι άλλο θελήσει! Και το κάνει καλύτερα (ως προς την ομαλότητα) από τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (βλ. Honda)
Αυτά τα ολίγα... Ελπίζω να έγινα κάπως κατανοητός.


Διαφήμιση ΟΤΕ_στη μάνα σου το'πες;:

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Mana 850 GT On Board_Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Αθηνών
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 27, 2014, 09:21:02 πμ »
 Νωντα  εγραψες  παλι !!!  :kalo: :tez: :P :D :h22: :h22: :h22:

ωραιος  ο  MANARAS  :ohyes: ;)

 το  εχω  οδηγησει  το  ΜΑΝΑ  στις  αρχες  που  ειχε  βγει ειναι καλο,  εμενα  μου  αρεσε  !!! 

μαλιστα  προσπαθουσε  να  με  πεισει  ο  ΑΡΜΑ  να  το  αλλαξω  με  το  CAPO :ohyes:   αλλα  δεν   μασησα :cl% :smc1000: ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 27, 2014, 09:27:57 πμ από Anestis »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης