0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
mana 850gt εντυπώσεις
« - : Νοέμβριος 05, 2019, 11:47:26 μμ »
Ξέκλεψα λίγο χρόνο να γράψω τις πρώτες μου εντυπώσεις μετά από τα πρώτα 300 χιλιόμετρα με το καινούργιο μου απόκτημα, λοιπόν, έχουμε και λέμε..

Με αυτή την αγορά έκανα κανονικά βουτιά στο "κενό" ως μοτοσυκλετιστής μιας και πρόκειται για πολύ ιδιαίτερο μοντέλο, βλέπε CVT (αυτόματη μετάδοση). Οπότε δεν ήξερα τι να περιμένω, κάτι που δεν έχω ξανανιώσει με καμία άλλη μοτοσυκλέτα που έχει περάσει από τα χέρια μου. Κάτι όμως μέσα μου με τσιγκλούσε...βούτα, βούτα!! Και βούτηξα :D

Θέση οδήγησης οχι εντελώς όρθια, ορθια μεν, αλλα με μια μικρή κλίση που βοηθάει να "κυνηγήσεις" αν θέλεις και να νιώθεις κάπως πάνω στο μπροστινό, κάτι που βοηθάει την αίσθηση και στο φρενάρισμα άλλα και στις στροφές. Η θέση της σέλας σε τοποθετεί "μέσα" στην μοτοσυκλέτα και όχι από "πάνω", μου αρέσει αυτό.
Για να πάρει μπροστά κρατάς το μπροστινό φρένο πατημένο, η μίζα γυρνάει σαν τρελή και στο δευτερόλεπτο έρχεται σε λειτουργία ο κινητήρας. Μιλάμε για έναν κινητήρα εντελώς αθόρυβο, οχι όμως και η εξάτμιση. Είναι αρκετά θορυβώδης, και ο ήχος που παράγει θυμίζει περισσότερο σκούτερ παρά μεγάλη μοτοσυκλέτα 850 κυβικών V2 (αυτό το θεωρώ κάπως αρνητικό, ο θόρυβος πρέπει να σε εξιτάρει και λίγο ρε γαμώτο).

Σοφιστικέ σταντ, σου επιτρέπει να την βάλεις μπροστά να την ζεστάνεις, αν όμως πας να ανοίξεις το γκάζι με το σταντ ανοιχτό τσουπ, σβήνει, καλή φάση..
Επίσης έχει χειρόφρενο, μια έξτρα δαγκάνα μηχανική στο πίσω δισκόφρενο που αν την ενεργοποιήσεις το μάνα δεν κουνιέται, τέλος.
Τα φώτα ανάβουν αυτόματα 3 δευτερόλεπτα αφότου έχει έρθει σε ζωή ο κινητήρας, μελετημένο ΚΑΙ αυτό. Αρε aprilia, γιαυτό σε αγαπάμε.. :D

Φρένα?Προερχόμενος από το strada νομίζω ότι καβαλάω superbike. Πολύ καλή αίσθηση και προοδευτικότητα, με λίγη παραπάνω πίεση άγκυρες!Δοκίμασα και το ABS άθελα μου σε φρενάρισμα πανικού όταν ο παππούλης μπροστά κοκάλωσε το αυτοκίνητο του να ρωτήσει κάτι έναν πεζό(@#$%^&**), κάτω νερά από νεροποντή, όλα καλά, δουλεύει...αγαρμπα κάπως, άλλα μάλλον θετική είναι η άποψη μου..(δεν είμαι και φαν του ABS γενικά..).

Ξεκίνημα με το mode tour, εδώ κάπου παιδιά ξεκινάει η παράνοια. Μιλάμε για το απόλυτο ξεκίνημα, όσο ήρεμα ή όσο γρήγορα επιλέξεις, απλά περιστρέφοντας το γκάζι. Τώρα σοβαρά?Υπάρχει τέτοια ευκολία σε μοτοσυκλέτα και εγώ έχω κάνει "πήχη" τόσα χρόνια στο αριστερό μου χέρι? :D
Μιλάμε για το απόλυτο ξεκίνημα, όπως εσύ επιλέξεις ΑΚΡΙΒΩΣ.

Αν επιλέξεις να ανοίξεις το γκάζι στο τέρμα του, εκεί έρχεται η δεύτερη παράνοια. Υπάρχει μια καθυστέρηση κάποια μιλισεκόντ ωστε να ανεβάσει το μοτέρ στροφές και μετά ξεκινάει το πάρτι. Μιλάμε για επιτάχυνση, οχι αστεία. Τα 150 έρχονται πριν προλάβεις να καταλάβεις τι γίνεται (μέχρι 160 το άνοιξα, δεν είχα άλλο καθαρό δρόμο μπροστά μου).
Δεν ξέρω πόσα άλογα βγάζει, και δεν με ενδιαφέρει βασικά. Η ροπή αυτού του κινητήρα είναι από άλλο πλανήτη, μιλάμε τραβάει από το ρελαντί σαν δαιμονισμένο!

Αυτός ο κινητήρας πακέτο με την αυτόματη CVT μετάδοση κάνει έναν συνδυασμό τόσο απολαυστικό στις επιταχύνσεις, τόσο γρήγορο, που σε κάνει να έχεις χαμόγελο τζόκερ κάθε φορά.
Αυτά μέχρι να βάλω το mode sport, με αυτό το mode δεν νομίζω ότι το μανα έχει αντίπαλο σε ρεπρίζ 30-130χλμ, όσα 100αδες άλογα και αν έχει ο "αντίπαλος" :D

Επίσης ΠΟΛΥ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ είναι και το φρένο του κινητήρα, το οποίο υπόψιν είναι εντελώς διαφορετικό αναλόγως το mode που θα επιλέξεις. Λίγο πριν σταματήσεις το σασμάν αποσυμπλέκεται σαν να βάζεις νεκρά, και σταματάς. Κατα την επιβράδυνση ο κινητήρας έχει έναν ήχο που μοιάζει με τουρμπίνα αεροπλάνου..μιλάμε θες να επιβραδύνεις με φρένο κινητήρα για να τον ακούς απλά!

Επειτα υπάρχει και το mode sport gear, που μπορείς να έχεις ενα 7αρι σασμάν και να αλλάζεις είτε από το χέρι είτε από το πόδι τις ταχύτητες. Θέλει λίγη συνήθεια διότι δεν υπάρχει στροφόμετρο να σε βοηθάει. Οι αλλαγές γίνονται αστραπιαία, χωρίς να κλείνεις γκάζι εννοείται και δεν καταλαβαίνεις τίποτα απολύτως, κάτι σαν αλλαγές F1 :D
Είναι και αυτό ΠΟΛΥ μελετημένο, κατεβάζει αυτόματα αν ξεχαστείς. Οπότε στην ουσία δεν έχεις καν το νου σου στις επιβραδύνσεις, εκτός αν χρειαστείς περισσότερο φρένο του κινητήρα και αρχίσεις τα κατεβάσματα, αλλιώς το αφήνεις να το κάνει το μάνα μόνο του. Φυσικά στο φανάρι βάζει πρώτη και είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Τέλος, αν πας να ανεβάσεις νωρίς και οι στροφές του κινητήρα είναι πολύ χαμηλές σου βγάζει ένα θαυμαστικό στο καντράν και δεν αλλάζει.Τι να πω ρε παιδιά, μιλάμε για την απόλαυση την ίδια σε 2 τροχούς...(επίσης ακόμα και σε αυτόματο mode αν χρειαστείς περισσότερο φρένο κινητήρα μπορείς να "κατεβάσεις" ταχύτητες από το χέρι ή με το πόδι και κατεβάζει!Μετά πατάς απλά το + και επανέρχεται στο αυτόματο, μιλάμε ότι έχουν δώσει ρέστα οι μηχανικοί της aprilia παιδιά)

Στροφές, οκ, δεν το έχωσα και τρελά. Οι αναρτήσεις του δουλεύουν άριστα, στρίβεις χωρίς κουνήματα και χωρίς ασάφειες. Μέχρι εκεί, περισσότερα όταν βγει ταξιδάκι...(στρώνω και τα ελαστικά εντωμεταξύ..)

Κατανάλωση. Εδώ η τρίτη παράνοια. Διάβαζα από δω και από κει άλλους να λένε για 5λίτρα ανα 100χλμ, άλλοι 8 και άλλοι 10. Προσωπικά και από την εμπειρία μου μέσα στην Αθήνα που κυκλοφορώ δεν περίμενα από ένα 850 κάτω από 8 λίτρα σε καμία περίπτωση. Λοιπόν, για 300 χιλιόμετρα κατανάλωσε ακριβώς 18,3 λίτρα (έκανα 3 γεμίσματα στο ίδιο βενζινάδικο μέχρι ξεχειλίσματος). Δηλαδή 6,1 λίτρα ανα 100χλμ, με όλα τα χιλιόμετρα σταμάτα ξεκίνα μέσα στην Αθήνα! Ακόμα πιο παρανοϊκό είναι ότι δεν κυνήγησα χαμηλή κατανάλωση, έπαιζα με το CVT, γνώριζα την μοτοσυκλέτα, κοινώς, οδηγούσα αντιοικονομικά!Να αναφέρω ότι με το strada είχα μέση κατανάλωση τα 6.5 λίτρα ανα 100χλμ και με το capo 9 λίτρα. Μένει να κάνω τεστ κατανάλωσης με φουλ οικονομική οδήγηση και ένα με "τέρμα" γκάζι να δω τα ελάχιστα και τα μέγιστα.

Κάτι που ξέχασα τέλος να αναφέρω είναι το ζύγισμα της. Εντάξει, δεν υπάρχει, δεν ξέρω πως τα κατάφεραν εκεί στην aprilia αλλά αυτή τη μοτοσυκλέτα μπορεί να την μανουβράρει άνετα και μια γυναίκα 50 κιλών, επαναλαμβάνω, άνετα. Από την στιγμή που θα ξεκινήσει να κινείται, μιλάμε για συμπεριφορά και "βάρος" παπιού (σταματημένη βέβαια είναι βαριά, εκεί θέλει "χέρια"). Επίσης το άγχος μου για το πως θα είναι οι επιτόπιες μανούβρες χωρίς συμπλέκτη (με το σκούτερ έχω πάει ουκ ολίγες φορές να σαβουριαστώ) αποδείχθηκε ανούσιο. Είναι τόσο καλή η αίσθηση του γκαζιού και τόσο ομαλή η μετάδοση που απορώ γιατί οι σχολές οδηγών δεν έχουν όλες μάνα, δεν θα έβαζε πόδι κάτω κανείς :D

Δεν ξέρω γιατί δεν πούλησε αυτό το μοτοσυκλετάκι, μάλλον φοβίζει το αυτόματο της υπόθεσης?χαλάει?δεν ξέρω. Πρόκειται πάντως για εκπληκτική σκουτερομοτοσυκλέτα, πολύ μελετημένη σε όλα της που μετατρέπει την οδήγηση στην πόλη σε πραγματική απόλαυση. Ανάβει φανάρι, ανοίγεις γκάζι φτάνεις στο επόμενο κλείνεις γκάζι, τόσο απλά. Κερασάκι?η κατανάλωση..

Αρνητικά μέχρι ώρας, έλλειψη στροφόμετρου (οκ βρε aprilia, απόλαυσε την οδήγηση χωρίς να έχεις το νού σου σε στροφές κ.τ.λ, οκ, άλλα όταν έχεις και 7αρι κιβώτιο...εκεί τι κάνεις?μαντεύεις?) και οι κραδασμοί του κινητήρα που είναι σαφώς λιγότεροι από ένα μονοκύλινδρο, άλλα υπάρχουν σε όλο το φάσμα των στροφών και ίσως να κουράζουν σε ταξίδι..

Παραλίγο να το ξεχάσω!Το πορτ μπαγκάζ στη θέση του ρεζερβουάρ έχει φωτισμό, φόρτιση 12v, και χωράει το XL suomy μου. Τι άλλο να ζητήσει κανείς... :D

Αυτά τα λίγα :bye:







*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 06, 2019, 12:03:10 πμ »
μεγεια σου λοιπον καλα χλμ και ευχομαι να το απολαυσεις το νεο σου εργαλειο!!!
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1804
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +984
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 06, 2019, 12:42:06 πμ »
Πόσα λίτρα περνάει το ρεζερβουάρ και από που γεμίζει;
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 06, 2019, 12:46:48 πμ »
Πόσα λίτρα περνάει το ρεζερβουάρ και από που γεμίζει;

δεν ξέρω πόσα λίτρα, 15 ίσως?Είναι κάτω από την σέλα του συνεπιβάτη

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 06, 2019, 12:47:15 πμ »
μεγεια σου λοιπον καλα χλμ και ευχομαι να το απολαυσεις το νεο σου εργαλειο!!!

ευχαριστώ φίλτατε!

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 06, 2019, 09:26:55 πμ »
Με γεια καλες βολτες και απολαυσε το Νικο, ειναι καλο το mana  ;) :)

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2720
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1879
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 06, 2019, 03:09:00 μμ »
Ωραίος, μπράβο, καλορίζικο το mana!

Ξεχωριστό και, όπως όλα τα Aprilia, τίμιο μηχανάκι...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

xalaneayta

Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 06, 2019, 04:15:32 μμ »
Καλοταξιδο φιλε
Νομιζω το μοτερ που φοραει ειναι ιδιο με του GP800 και ειναι ROTAX.Bασικα πολυ κωδικοι ανταλακτικων ειναι κοινοι σε ολοκληρο το μηχανακι.
Εχε το νου σου στη πεταλουδα.Θελει συχνα καθαρισμα.Συνεπαγεται μικροαρυθμιες στο ρελνατι λιγο μπεδρεμα ως αρκετο στα χαμηλα.Μεχρι και να σου σπασει τα @ρχιδι@.
Τωρα το κοστος του σερβις, ιμαντες CVT κτλ.δεν εχει να λεει.ειναι καθαρα δικο σου θεμα.
Αφου το γουσταρεις το μοτορι.
Και εχω διαβασει και μου εχει πει φιλος φιλου και ετσι.Σε μακρινο ταξιδι και οχι ιδιατερα σκισμενο μυριζει λιγο η αυτοματη μεταδοση.Αναβει ρε παιδι μου.
Και εχε λιγο την κλειδαρια στο νου σου οταν το πλανεις,Κλανει η κεραια του ιμμομπιλαιζερ ευκολα.
Εχει τη φαση του οντως.
Καλα χιλιομτερα.

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 07, 2019, 09:30:09 πμ »
Καλοταξιδο, παντα ορθιος Νικο.
καινουργιο η μεταχειρισμενο?
Σιγουρα δεν είναι Rotax ο κινητήρας. Aprilia η Piaggio.
Εχει οντως ένα θεμα με το πλυσιμο με πιεστικο. Οσο λιγοτερο χρησιμοποιείς πιεστικο τοσο καλυτερα. Αλλιώς φουσκωνει το χρωμα.
εχει και μια ευαισθησία με τον αερα στα λάστιχα. θελει τσεκαρισμα συχνα γιατι αν χασει πιεση αλλαζει συμπεριφορά.
μεσα και πανω από το λεβιε ταχυτήτων εχει μια γρίλια, όπως επισης και πανω από τον αξονα του ψαλιδιού. Είναι η είσοδος και η εξοδος του συστηματος ψυξης του ιμαντα και του συστηματος μετάδοσης. Υπαρχει και φιλτρο εσωτερικα. πρεπει να μην εμποδιζει τιποτα τη ροη του αερα όπως καταλαβαινεις

*

xalaneayta

Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 07, 2019, 12:08:34 μμ »
https://www.roadrunner.travel/magazine/read/may-june-2009/page/34/
Έχεις δίκιο φίλε. Το μοτέρ είναι εντελώς απριλια.
Είχα δίκιο είναι το ίδιο με το μπουρδελο με ρόδες. Οπότε τιπακι στο φίλο. Χτύπα ξύλο, αν χρειαστεί κάτι μπορεί να βρει και από gp800. Θυμαμε είχα πάρει κάτι φλατζες για τη πεταλούδα από μάνα για το gp.
Καλημερες

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 10, 2019, 06:20:15 μμ »
Εξτρα ενημέρωση κατανάλωσης (πάντα μέσα στην Αθήνα). Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση περίπου 6 λίτρα/100χλμ. Αν είσαι με 7αρι και πας αργά πέφτει μέχρι 5 (το μέτρησα κάνοντας 78 χιλιόμετρα με οδήγηση αποκλειστικά προσαρμοσμένη στην οικονομία, άλλα όχι να σέρνομαι). Αν το πιέσεις με γρήγορες εκκινήσεις, 180αρες στην πρώτη ευκαιρία, γενικά το κυνηγάς και μόνο στο αυτόματο (το λεγόμενο "βαριέμαι" mode :D), εκεί τα πράγματα δεν είναι καλά,  η κατανάλωση εκτοξεύεται στα μετρημένα 8.4 λίτρα/100χλμ, αν ανοίξεις το γκάζι δηλαδή ρουφάει σαν να μην υπάρχει αύριο  :cry:

Αυτό για το οποίο δεν είμαι σίγουρος και θα ήθελα μια βοήθεια, μια γνώμη από κάποιον κάτοχο, είναι ο θόρυβος της εξάτμισης. Μου φαίνεται πολύ δυνατός για μία νορμάλ εξάτμιση. Είναι τόσο θορυβώδης η εξάτμιση ή να αρχίσω να ψάχνομαι μην έχει σπάσει κανα διάφραγμα στο εσωτερικό της?

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 13, 2019, 09:18:42 πμ »
Στο συνεργειο μπορουν να σου πουν. εχει καποιο θορυβο αλλα όχι ενοχλητικο.

μπορεις να πας διπλα σε ένα......μπατσο με μανα να το συγκρινεις live.!!!!!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 14, 2019, 12:03:20 πμ »
Στο συνεργειο μπορουν να σου πουν. εχει καποιο θορυβο αλλα όχι ενοχλητικο.

μπορεις να πας διπλα σε ένα......μπατσο με μανα να το συγκρινεις live.!!!!!!!!!!

χαχαχα...αυτό έκανα χθες!!Σταμάτησα δίπλα σε 2 παρκαρισμένες μοτοσυκλέτες της ΔΙΑΣ που η μία ήταν μάνα, χαιρέτησα και λέω στον αστυνομικό, μήπως μπορείτε να την βάλετε λιγάκι μπροστά για να ακούσω πως δουλεύει?Επαθε ο άνθρωπος! :hha% :hha% :hha%
Μου φάνηκε λιγάκι πιο θορυβώδη από την δική μου. Οπότε μάλλον αυτός είναι ο θόρυβος της εξάτμισης...
Επίσης μιλήσαμε λιγάκι, την χρησιμοποιούσε αποκλειστικά με σειριακό μου είπε. Δεν σπάει δεν χαλάει ήταν η γνώμη του και τα καλύτερα φρένα από όλες όσες έχει οδηγήσει στην μονάδα του.
Σήμερα έκανα και το ultimate τεστ στεγανότητας, έφαγα το απόγευμα ΤΟΝΟΥΣ νερό...ακόμα στεγνώνω.... :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: mana 850gt εντυπώσεις
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 14, 2019, 09:25:44 πμ »
Στο συνεργειο μπορουν να σου πουν. εχει καποιο θορυβο αλλα όχι ενοχλητικο.

μπορεις να πας διπλα σε ένα......μπατσο με μανα να το συγκρινεις live.!!!!!!!!!!

χαχαχα...αυτό έκανα χθες!!Σταμάτησα δίπλα σε 2 παρκαρισμένες μοτοσυκλέτες της ΔΙΑΣ που η μία ήταν μάνα, χαιρέτησα και λέω στον αστυνομικό, μήπως μπορείτε να την βάλετε λιγάκι μπροστά για να ακούσω πως δουλεύει?Επαθε ο άνθρωπος! :hha% :hha% :hha%
Μου φάνηκε λιγάκι πιο θορυβώδη από την δική μου. Οπότε μάλλον αυτός είναι ο θόρυβος της εξάτμισης...
Επίσης μιλήσαμε λιγάκι, την χρησιμοποιούσε αποκλειστικά με σειριακό μου είπε. Δεν σπάει δεν χαλάει ήταν η γνώμη του και τα καλύτερα φρένα από όλες όσες έχει οδηγήσει στην μονάδα του.
Σήμερα έκανα και το ultimate τεστ στεγανότητας, έφαγα το απόγευμα ΤΟΝΟΥΣ νερό...ακόμα στεγνώνω.... :cry:
αυτο φιλε μου το εχει πει και ενα πατριωτακι απο τη διας,οτι το μανα ειναι τιμιο,οπως και το dorso,σε αντιθεση με κατι bmw που εχουν
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης