0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

gort

Nα το πάρω;
« - : Σεπτέμβριος 16, 2008, 07:39:27 μμ »
Τα κάτωθι τα έχω ξαναδημοσιεύσει σε άλλο post απλά τα επαναλαμβάνω εδώ αφού ο χώρος είναι πιό σχετικός.
Είμαι 32 ετών και οδηγάω μηχανάκια 10 χρόνια.
Κατα την πάροδο αυτού του χρονικού διαστήματος είχα στην κατοχή μου τα παρακάτω:
HONDA GLX 80 (σκυλί)
BMW F 650 CS Scarver(ευχάριστο αλλα μάλλον λίγο για τα 115 κιλά μου πάντως το έχω ψιλομετανιώσει πoυ το έδωσα..)
BMW F 800 ST (Aυτό έχω και τώρα και είμαι γενικά ευχαριστημένος)
Έχω αρχίσει να ερωτεύομαι το Aprilia Mana και σκεύτομαι σοβαρά να αποχωριστώ το ΒΜW για χάρη του επίσης αλλος λόγος που το λιγουρεύομαι είναι οτι θα κινούμαι περισσότερο Αθήνα τα προσεχή χρόνια(Tέλος τα μακρινά ταξίδια με μηχανή) λόγω πατρότητας και ενώ μου αρέσουν τα αυτόματα δεν μου αρέσουν τα scooter..
Kολώνω όμως λίγω λόγω άγνοιας του τι παίζει με τα εξουσιοδοτημένα (ποιότητα υμηρεσιών,τιμές κ.λ.π.) καθώς και με την αξιοπιστία(αφού για οικονομικούς λόγους μάλλον θα το παρω ελαφρώς μτχ)..
Η αλήθεια είναι οτι είχα βρεί την υγειά μου με τον Παναγιωτόπουλο (BMW) και δύσκλα θα έχω τη  υπομονή να αντιμετωπίσω τίποτα "αγύρτες" που θα μου το παίζουν γιατροί για να μου τα πάρουν (όχι οτι δεν συνέβαινε αυτό στα άλλα εξουσιοδοτημένα BMW..) η άλλα θα λένε και άλα θα κάνουν(όπως έχω ακούσει για πολλά εξουσιοδοτημένα της piagio).
Τέλος τί παίζει με τα ανταλακτικά; Κάτι ακούω για μακραίωνα χρονικά διαστήματα παραλαβής τους..
Aυτά τα ολίγα λοιπόν και περιμένω τις απόψεις σας χετικά με τις απορίες μου.
Τέλος υπάρχουν κάπου πληροφορίες σχετικά με τα εξουσιοδοτημένα; (Διευθύνσεις,τηλέφωνα,γνώμες κ.λ.π.) Eσείς πού τα πάτε;

Ευχαριστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2008, 07:45:21 μμ από gort »



*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 16, 2008, 09:51:15 μμ »
Κατ' αρχήν να πω τα καλωσορίσματα  :) :) :)

Εάν ψάξεις λίγο σε άλλα ποστ, μέχρι να απαντήσουν πιο ειδικοί, θα διαβάσεις καλά σχόλια από ανθρώπους που το οδήγησαν και αρκετές από τις ερωτήσεις σου θα βρουν απάντηση.

 :bye: :bye: :bye:

*

Drakos

Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 16, 2008, 09:56:48 μμ »
Κάνε ένα τεστ ράιντ στον Αρμακόλα φίλε και τα ξαναλέμε....  ;)

*

gort

Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 16, 2008, 10:20:42 μμ »
Παιδιά πήγα στα πεταχτά στον Αρμακόλα στον Άγιο Δημήτριο και το καβάλησα.
Καταρχάς πρέπει να πώ οτι οι φωτογραφίες όχι απλά το αδικούν ...το θάβουν! Το μηχανάκι είναι απίστευτα όμορφο και δικαιώνει αυτούς που το συγκρίνουν με το Brutale μόνο που εγώ το βρίσκω ακόμα πιό όμορφο.
Καβαλώντας επάνω του "κούμπωσα" τέλεια στην θέση οδήγησης,υψος κ.λ.π. ..βέβαια μου φάνηκε λίγο άδειο μπροστά σε σχέση με αυτό που έχω συνηθίσει (ΒΜW F800 ST) και ομολογώ οτι αυτό με ξένισε λιγάκι, επίσης μου φάνηκε πολύ πιο μαζεμένο  απο αυτό που οδηγώ τώρα ιδιαίτερα στο μήκος και αυτό αποτελεί πλεονέκτημα στην αστική χρήση που θα του κάνω κατα 95% βέβαια αν χρειαστεί ναπάω λίγο παραέξω μάλλον την π@τσισα απο τον αέρα μετά τα 140 κιάς έχω χοντρόπετσο σβέρκο.Αυτό είναι ένα θέμα αφού η ζελατίνα της εταιρίας μου φάνηκε ψιλοαηδία τεσπά λεπτομέρειες.
Το κόστος του μεγάλου service μου φάνηκε λογικό (περίπου 250 ευρώ 20.000χλμ)και γενικά ομολογώ οτι έχω αρχίσει να αποκτώ εμπιστοσύνη στην εταιρία μετά απο μια μικρή συζήτηση με τον ευγενέστατο υπάλληλο.
Γενικά το μηχανάκι με μία πρώτη ματιά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου και στην ποιότητα κατασκευής εκτός απο τα άλλα.
Μένει να το οδηγήσω κάποια στιγμή την άλλη εβδομάδα αφού αυτό που θα κάνει την μεγάλη διαφορά είναι η οδηγική του συμπεριφορά (βλέπε αυτόματο σασμάν) και όλα τα υπόλοιπα φυσικά αλλα κυρίως αυτό που κάνει την διαφορά για εμένα και μου παρακινεί το ενδιαφέρον.
Τέλος έχουν ένα μτχ 20.000 χλμ το οποίο το δίνουν και με εργοστασιακή εγγύηση δύο χιλιάρικα κάτω χμμμμμ.....
Νεότερα απο εβδομάδα
Ευχαριστώ για τις εως τώρα απαντήσεις παιδιά.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2008, 10:45:09 μμ από gort »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 02:40:34 πμ »
Kαλά βαδίζεις... :D :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος ekazianis

  • *
  • 18
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 10:48:13 πμ »
Καλημέρα σε ολούς,λοιπον εχω κάνει 5300 χιλ και το μηχανάκι είναι άψογο,μονο λίγο υγρασία στα όργανα αλλα μολις τελείωσω τη δουλειά "εποχιακός γαρ' θα πάω να μου το φτιάξουν,αλλαξούν "τα 'οργανα',δεν καιεί τίποτα,είναι πολύ σταθερό,και έχω κεράσει τσαί πολλά μηχανάκια μεγαλύτερης ιπποδύναμης και κυβισμού!"on-off "κυριως!πολλα τα 250 που λες για το μεγάλο service,57 ευρω ο ιμαντας μαζι με εργασία,αντε λάδια μπουζία ,φίλτρο,κανα 150 σύνολο και πολλά ΄τα λέω........το θέμα είναι να σου αρέσει προσωπικά...και στην εμφάνιση και στην οδήγηση....αν ναι με κλειστά μάτια,καλό χειμώνα
Υ.Γ. αν το RSV4 βγει κάτω απο 16000...μπορεί και να την κάνω την λαλακια,το mille ηταν παντα ο μεγάλος μου έρωτας αλλα έχω και δύο παιδιά ,περιμένω σε δύο μήνες το τρίτο και επειδή είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στη δουλεία με κουστούμι πήρα το mana,το οποιο με καλύπτει πλήρως,δεν είμαι και ο rossi,160+ με την κουστούμια πολλά μου και καλά μου!

*

davide

Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 11:47:45 πμ »
Μηχανή και αυτόματη έχεις μόνο δύο επιλογές (δηλαδή μία)

Ή το MANA ή το παρακάτω...



...ελπίζω να σε βοήθησα!!! :P :P

*

Yiannis

Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 01:16:25 μμ »
Οδηγικα, το κιβωτιο δεν το καταλαβαινεις πως αλλαζει ταχυτητα! Στο τεστ-ραιντ της Απριλια το οδηγησα (οπως κ αλλοι πλοηγοι που του ρουφιξαν το αιμα  :ohyes:) με τα + - . Οι αλλαγες ηταν αμεσες κ η μηχανη δεν κουνουσε καθολου. Μπορουσες να αλλαξεις ορθιος,πλαγιασμενος,στα φρενα, στα γκαζια, παντου χωρις προβλημα.

Αν σου αρεσει η εμφανιση κ αυτο το στυλ μοτοσυκλετας, δεν νομιζω να εχεις προβλημα στην οδηγηση του. Κανε ενα τεστ-ραιντ για να δεις αν σου ταιριαζει.

Εγω το μεταχειρισμενο δεν θα το επαιρνα.
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος gxristop1

  • *
  • 26
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia MANA 850
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 16, 2009, 02:45:52 μμ »
Kαλά βαδίζεις... :D :bye: :bye:

Για 20,000 Κμ. στο κοντερ, μονο 2000 κατω νομιζω πολλα. για κοιτα και αλλου
George Patras

*

shivermaniac

Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 16, 2009, 03:25:01 μμ »
συμφωνω και επαυξανω. 20000 ειναι πολλα και σκεψου το καλα

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Nα το πάρω;
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 16, 2009, 07:03:36 μμ »
.............. Γενικά το μηχανάκι με μία πρώτη ματιά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου και στην ποιότητα κατασκευής εκτός απο τα άλλα.
Μένει να το οδηγήσω κάποια στιγμή την άλλη εβδομάδα αφού αυτό που θα κάνει την μεγάλη διαφορά είναι η οδηγική του συμπεριφορά (βλέπε αυτόματο σασμάν) και όλα τα υπόλοιπα φυσικά αλλα κυρίως αυτό που κάνει την διαφορά για εμένα και μου παρακινεί το ενδιαφέρον.
Τέλος έχουν ένα μτχ 20.000 χλμ το οποίο το δίνουν και με εργοστασιακή εγγύηση δύο χιλιάρικα κάτω χμμμμμ.....
Νεότερα απο εβδομάδα Ευχαριστώ για τις εως τώρα απαντήσεις παιδιά.

Εγω εχω κανει μολις 700χμ σε μια εβδομαδα και δεν μπορω να μιλησω για προβληματα που παρουσιαζει. Αλλα μπορω να σου πω οτι για μεσα στη πολη ειναι ...... μανα. Αν δε τα ποδια σου πατανε με ολο το πελμα κατω τοτε θα αισθανεσαι σαν στο σαλονι σου.
Ειχα για δυο χρονια το BMW R850R, οταν πρωτοβγηκε και το SUZUKI SV650 για τεσσερα. Τωρα εχω το ΜΑΝΑ GT ABS. Σαν αισθηση και σαν στησιμο με δυο λεξεις καμια σχεση.
Οι Ιταλοι εχουν αυτο το κατι στις μηχανες. Κανεις εσακια με τη σκεψη. φρεναρεις με χειρουργικη ακριβεια και ασφαλεια. Οσο για το "κιβωτιο" μπορει ο Rossi να "κατεβαζει" καλυτερα μεσα στη στροφη¨ και δεν ειναι σχημα λογου.
Τωρα για.............την ποιοτητα κατασκευης εδω χωραει πολλη κουβεντα. Βεβαια μακαρι να βγω ψευτης αλλα δεν εχει σχεση με τη μπεμπα που εγω ηξερα (γιατι τωρα και γι αυτες ακουγονται διαφορα)
Για το φιλο σου τον Παναγιωτοπουλο, τι να πω. το 98 που ειχα παει μια φορα μου ειπε οτι ειχε προβλημα ο υδραυλικος τεντωτηρας της καδενας εκκεντροφορου. ( οχι ο ιδιος ειναι η αληθεια αλλα ενας μηχανικος του ).

Αν βρεις καποιο μηχανικο που να σε αφηνει να παρακολουθεις το σερβις της μηχανης σου πες και μενα να πηγαινω εκει τη μηχανη μου.

τωρα 20000 κμ με τον καθε ενα που ανεβαινει επανω να της πινει το αιμα και να κανει καθε καγκουρια η μηχανη ειναι παλια χωρια που ειναι απο τις πρωτες που ειχαν παρουσιασει και καποια ψιλοπροβληματακια. εγω θα την επαιρνα με 4500-5000 με δεδομενο οτι καθε τρεις και λιγο μπορει κατι να εβγαζε.

Τωρα αν θελεις κουβεντουλα δωσε με πμ το τηλ να σε παρω.






 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης