0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γεια σας παιδιά και συγχαρητήρια για το φόρουμ.Εδώ και ένα χρόνο, έχω ένα Mana 850.Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, γιατί είναι μια εύχρηστη και δυνατή μοτοσυκλέτα.Έχει προκύψει το εξής πρόβλημα.Όταν η μοτοσυκλέττα είναι ζεστή, στο ξεκίνημα, και μόνο τότε, ακούγεται ένας πολύ άσχημος θόρυβος από το κιβώτιο.Ο θόρυβος αυτός σταματάει, μόλις η μοτοσυκλέτα ξεκινήσει.Αυτό το έκανε και παλιότερα, αλλά στο πρώτο σέρβις (1.000 χλμ.), λύσανε και καθαρίσανε το κιβώτιο και ο θόρυβος σταμάτησε.Τώρα το κάνει πάλι. Αυτή τη στιγμή η μηχανή είναι στο σέρβις των 5.000 χλμ και δε μπορούνε ακόμα να βρούνε τι έχει.Έχει κανείς αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο? Ή, έχει κάποιος καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει?ΕυχαριστώΦάνης
Φιλε Fani εχω ενα Μana εδω και ενα χρονο με 6000 χλμ.Εκανα προσφατα ενα 36ωρο και πηγα Μανη στην Πανεληνια.δλδ εκανα περιπου 3000χλμ. σε 8 ημερες.Του ηπια το αιμα μεταφορικα.Μετα το 36ωρο(1700 χλμ.)διαπιστωσα και εγω ενα θορυβο απο το κιβωτιο,για να ειμαι συγκεκριμενος ενα σφυριγμα.Ημουν σιγουρος οτι ηταν απο τον ιμαντα.Γυρισα,πηγα στον μηχανικο μου το ακουσε και μου ειπε οτι ειναι απο τον ιμαντα.Το ανοιξε το καθαρισε και ολα ok.Μετα την Πανελληνια(1000 χλμ.)ο θορυβος επανηλθε,οχι ομως οπως πριν.Συγκεκριμενα ειναι ενα σφυριγμα οπως ακουγετε απο σειριακα κιβωτια rally car αλλα σε ποιο ηπιο τονο.Κατι αλλο,οτι η λειτουργια του παραμενει ως εχει οποτε δεν με προβληματιζει ιδιαιτερα.Ελπιζω εκει που πας την Mana σου να σε κατατοπισουν καλυτερα και να σου λυσουν το προβλημα.Μονο ενημερωσε το post για να ξερουμε την εξελιξη του προβληματος.Να εισαι καλα και καλα χλμ.
Παράθεση από: GINO στις Μάιος 31, 2009, 10:44:37 πμ Φιλε Fani εχω ενα Μana εδω και ενα χρονο με 6000 χλμ.Εκανα προσφατα ενα 36ωρο και πηγα Μανη στην Πανεληνια.δλδ εκανα περιπου 3000χλμ. σε 8 ημερες.Του ηπια το αιμα μεταφορικα.Μετα το 36ωρο(1700 χλμ.)διαπιστωσα και εγω ενα θορυβο απο το κιβωτιο,για να ειμαι συγκεκριμενος ενα σφυριγμα.Ημουν σιγουρος οτι ηταν απο τον ιμαντα.Γυρισα,πηγα στον μηχανικο μου το ακουσε και μου ειπε οτι ειναι απο τον ιμαντα.Το ανοιξε το καθαρισε και ολα ok.Μετα την Πανελληνια(1000 χλμ.)ο θορυβος επανηλθε,οχι ομως οπως πριν.Συγκεκριμενα ειναι ενα σφυριγμα οπως ακουγετε απο σειριακα κιβωτια rally car αλλα σε ποιο ηπιο τονο.Κατι αλλο,οτι η λειτουργια του παραμενει ως εχει οποτε δεν με προβληματιζει ιδιαιτερα.Ελπιζω εκει που πας την Mana σου να σε κατατοπισουν καλυτερα και να σου λυσουν το προβλημα.Μονο ενημερωσε το post για να ξερουμε την εξελιξη του προβληματος.Να εισαι καλα και καλα χλμ. Αλέξανδρε σε βλέπω να παίρνεις σε αποκλειστικότητα τα τεχνικά του ΜΑΝΑ.
Παιδιά τα έχω χαμένα! Να τι μου είπαν από το συνεργείο:Είναι φυσιολογικό να κάνει κάποιους θορύβους το σασμάν, ανάλογα με το στυλ οδήγησης ειδικά με 2ο άτομο.Τους διαβεβαίωσα πως οδηγώ πολύ ομαλά, και πως ο θόρυβος είναι πολύ δυνατός και ιδιαίτερα άσχημος, σε βαθμό, που γυρίζει ο κόσμος να δει τι γίνεται!Μου είπαν άμα θέλω, να αλλάξουν τις σιαγόνες, με κόστος 160 Ευρώ.Το κόστος δεν το καλύπτει η εγγύηση, γιατί κανονικά δε χρειάζονται αλλαγή.Τους είπα να προχωρήσουν στην αλλαγή αυτή, μήπως και γλυτώσω από το πρόβλημα. Από σύμπτωση βέβαια!Σημειώστε πως η μηχανή κάνει αυτόν τον θόρυβο μόνο όταν είναι ζεστή και μέσα στην κίνηση, στο ξεκίνημα.Οπότε, στο συνεργείο δεν τον έχουν ακούσει. Αν και είναι ευγενικά παιδιά, μάλλον δεν έχουν ασχοληθεί ιδιαίτερα.Τι συμπέρασμα να βγάλει κανείς από όλα αυτά?
1ον η μηχανη σου δεν εχει σασμαν....2ον η λειτουργεια δεν διαφερει σε τιποτα με αυτη των σκουτερς....υπαρχει παρομοιο ποστ με θορυβο του φυγοκεντρικου συμπλεκτη κ την λυση του στην ενοτητα των σκουτερ.ο θορυβος εχει να κανει με την θερμοκρασια που αναπτυσεται στα υλικα τριβης του φυγοκεντρικου συμπλεκτη.σε φυσιολογικη καθημερινη χρηση δεν πρεπει να ακουγεται, η θα το ακουσεις ελαχιστα μονο απο αρκετη ωρα λειτουργειας σε καταστασεις ''σταματα-ξεκινα''ο συμπλεκτης παυει να λειτουργει (μενει μονιμα σε εμπλοκη) εφ οτου ξεκινησουμε κ μεταφερει την δυναμη στον τροχο γι αυτο κ σταματα μετα την εκκινηση.χαρακτηριστηκο ειναι κ ενας ελαφρος κραδασμος χαμηλης συχνοτητας σε ολη την μοτοσυκλεταεαν το ακους συνεχεια σε νορμαλ χρηση τοτε οντως ειναι προβλημα το οποιο εστιαζεται η σε λαθος τοποθετηση των υλικων τριβης πανω στις σιαγωνες του φυγοκεντρικου συμπλεκτη απο το εργοστασιο η απο ανεπαρκης αερισμο-ψυξη του συστηματος μεταδοσης κινησηςσε καμια περιπτωση δεν ευθηνεσαι εσυ ,μην δεχθεις να πληρωσεις το ανταλακτικο (κατα την γνωμη μου)ζητησε αντικατασταση τις σιαγωνες του φυγοκεντρικου συμπλεκτη αλλα κ του τυμπανου εδρασης του.
πως ανεβαζουν φωτογραφιες αληθεια?
Παράθεση από: Jpsplus στις Ιούνιος 02, 2009, 05:09:58 μμπως ανεβαζουν φωτογραφιες αληθεια?http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2092.msg248798#msg248798
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι