0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #210 - : Μάιος 05, 2020, 02:31:33 μμ »
@jojo72 Καλησπέρα Γιάννη. Τί έκανες τελικά δοκίμασες να φέρεις το σωληνάκι από την άλλη πλευρά?
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #211 - : Μάιος 05, 2020, 03:26:56 μμ »
Δεν έχω προλάβει με τη δουλειά να δοκιμάσω. Πήγα και σε δύο μάστορες να πάρω μια γνώμη αλλά καλύτερα να μην πήγαινα...  :(
Το τι άκουσαν τα αυτιά μου δε λέγεται... Ο ένας μου είπε "ωραίες δαγκάνες" αλλά να απευθυνθώ στην brembo για αντάπτορες ή να πάω να μου φτιάξουν νέα "μαρκούτσια" ο άλλος μου είπε "τι τις θες τις δαγκάνες, αφού έχεις ABS"!!!, "αν έχεις ABS δεν έχεις φρένα" και κάτι τέτοια ωραία...  :ohmy:
Θα δοκιμάσω αύριο το απόγευμα ξανά μήπως έχω καλύτερη τύχη και μπορέσω να το βιδωσω εξωτερικά της κόντρας.. Διαφορετικά θα περιμένω τέλος του μήνα να ανέβω στον Bill, να περάσω και το catfish.
Εσύ τι έκανες; Τις έβαλες; Για ανέβασε καμία φωτογραφία να δούμε..

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #212 - : Μάιος 05, 2020, 03:33:22 μμ »
Είμαι κι εγώ σε αναμονή για τα ανταπτοράκια για τις ακτινικές τρόμπες γιατί θα αλλάξω και τις πάνω τρόμπες. Βαριέμαι να κάνω δύο φορές αλλαγές υγρών και εξαερώσεις και θα περιμένω να έρθουν να κάνω μια κι έξω τη δουλειά. Όπως το είδα στην πράξη όμως είμαι 99% σίγουρος οτι εξωτερικά από το αυτάκι θα βιδώνουν σωληνάκια χωρίς κάποια περίεργη η επικίνδυνη κλίση στη διαδρομή που κάνουν.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #213 - : Μάιος 05, 2020, 04:30:10 μμ »
Κι ο φίλος ο Luigi με την ωραία παντοφλίτσα του... ;)








[/size][/font]
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #214 - : Μάιος 06, 2020, 11:12:26 μμ »
Σήμερα το απόγευμα έκατσα και έβαλα τους αντάπτορες και τις νέες δαγκάνες. Πέρασα το σωληνάκι από την πλευρά της μπότας όπως πρότειναν ο Κοσμάς και ο Ζήσης. Η αλήθεια είναι ότι η δεξιά με δυσκόλεψε αρκετά μέχρι να βιδώσει επάνω ο εξαερωτήρας, κυρίως λόγω των υγρών που έτρεξαν και γλύστραγαν τα χέρια μου, αλλά "έκατσε σχετικά καλά και η μόνη μου ένσταση - ανησυχία είναι ότι τώρα το καλώδιο του αισθητήρα του ABS είναι πιο τεντωμένο από ότι πριν. Ελπίζω να μην αποτελέσει πηγή προβλημάτων.
Η αριστερή ήταν μια διαφορετική ιστορία. Όπως και να πέρασα το σωληνάκι, είτε μπροστά είτε πίσω από την κόντρα, κάνει μια περίεργη καμπύλη προς τα έξω η οποία δε μου αρέσει καθόλου (τελευταία φωτογραφία). Σε κάθε περίπτωση με το που θα ανέβω Αθήνα θα περάσω από τον Βασίλη να ρίξει μια ματιά για τον φόβο των Ιουδαίων...
Μπήκε κόλλα σπειρωμάτων και στις βίδες της μπότας-αντάπτορα και στις βίδες των δαγκάνων για περισσότερη σιγουριά.
Η τοποθέτηση των νέων φρένων δεν έπαιρνε άλλη αναβολή και ήταν πρωταρχικής σημασίας να αλλαχθούν καθώς από τα υπάρχοντα τακάκια είχε μείνει μια...φλούδα λεπτή σαν της πατάτας!

Μετά από όλα αυτά θα σκεφθεί κανείς ότι όλα εντάξει, έτοιμη για βόλτα η κυρία... Αμ δε!!! Ιταλίδα δεν είναι; σιγά μην ήταν τόσο εύκολο... :cry:
Πάω να κάνω εξαέρωση όπως είναι φυσικό, βγάζω τη μία βίδα από το καπάκι των υγρών φρένων πάω να βγάλω και την άλλη και...πάει η κεφαλή της βίδας!!! :s1ap Μου έμεινε στο χέρι. Έφαγε τις εγκοπές και δεν ξεβίδωνε με τίποτα! :w3%
Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι την Κυριακή είχα ήδη κάνει εξαέρωση όταν άλλαξα τα πίσω τακάκια και ξεβίδωσε κανονικάκαι απροβλημάτιστα.
Και να 'μαι τώρα με νέες δαγκάνες και χωρίς φρένα .... Και είχα σκοπό να κάνω και βόλτα το Σάββατο... :srry:

Με τα πολλά με τα λίγα και με τη βοήθεια ενός φίλου τελικά τη βγάλαμε τη σκασμένη αλλά 10 το βράδυ δεν κάνεις εξαέρωση....Ες αύριον τα σπουδαία λοιπόν, να κάνω την εξαέρωση, μια δοκιμή (εύχομαι χωρίς άλλα προβλήματα) και μια μέρα του ΣΚ στο δρόμο!!!


Υ. Γ. : Την γκαντεμιά του ksaplostra πήρα; του faraway πήρα; κάποιου έχω κληρονομήσει πάντως, δεν εξηγείται αλλιώς :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #215 - : Μάιος 06, 2020, 11:32:35 μμ »
Γιάννη μάλλον κάποιου την γκαντεμιά κληρονόμησες όντως!!!

Αυτό με τις βίδες στην τρόμπα το έχω πάθει παλαιότερα κι εγώ στον πήγασο.

Το λάθος μου τότε ήταν ότι είχα βάλει βίδες ανοξείδωτες οι οποίες είναι πιο μαλακές και χαλάει ο σταυρός πολύ πιο εύκολα. Επίσης ένα τιπ γι τι βίδες αυτές είναι να χρησιμοποιούμε κατσαβίδι όπου το μέγεθός του σταυρού να εφαρμόζει τέλεια στο μέγεθος αυτού της βίδας και την ώρα που πάμε να ξεβιδώσουμε να ασκούμε μια πιεση του κατσαβιδιού κάθετα προς τη βίδα και ελεγχόμενα. Αν το κατσαβίδι ειναι λιγο μικρότερο εύκολα τη χαλάει τη βίδα. Τέλος στο βίδωμά τους μην τις καργάρεις σαν να μην υπάρχει αύριο.

Τωρα σχετικά με το καλώδιο του abs δες αν εχει μπόσικα όπως κατεβαίνει από το φαίρινγκ γιατί θυμάμαι κάποια στιγμή παλαιότερα το ειχα τραβήξει προς τα πάνω γιατί περίσσευε 7-8 πόντους κοντά στη μπότα. Αν εχει περίσσευμα δώστου λιγάκι προς τα κάτω να μην τεντώνεται.

Σχετικά με το αριστερό σωληνάκι αν μπορεις αυριο που θα ασχοληθείς δοκίμασε αν γίνεται να ξεβιδώσεις ελαφρώς τη βίδα και να γυρίσεις λίγο το σωληνάκι για να πάρει μια πιο ομαλή κλίση ίσως. Πάντως και εμένα το αριστερό σωληνάκι εξέχει ελαφρώς προς τα έξω στις υπάρχουσες δαγκάνες.

Αν θές ανέβασε 2-3 πιο κοντινές φωτό από την αριστερή πλευρά από 2-3 διαφορετικές γωνίες να δούμε καλύτερα πως βιδώνει το σωληνάκι πάνω της μπάς και σκεφτούμε κάτι και διορθώσει λίγο την κλίση.

Υπομονή φίλε λίγο έμεινε και θα εισαι οκ με τα νέα σου φρένα... :kalo:


EDIT: Έχω την εντύπωση ότι αν ξεβιδώσεις ελαφρώς το banjo έτσι ώστε να σου δώσει περιθώριο να γυρίσει και το σπρώξεις (αλλάξεις κατεύθυνση) και πιέζοντας το το απόμακρύνεις από την πλευρά της ζάντας προς τα έξω ωστε να έρθει στο σημείο που δείχνει η κόκκινη γραμμή και το σφίξεις εκεί τότε η περίεργη κλίση που κάνει προς τα έξω το σωληνάκι ψηλότερα θα έρθει στα ίσα της. Δοκιμασέ το και νομίζω θα το λύσεις αυτό το θεματάκι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2020, 11:45:08 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #216 - : Μάιος 07, 2020, 07:14:21 πμ »
Και εγώ το ίδιο σκέφτηκα Ζήση για το σωληνάκι, με την διαφορά να το στρίψει δεξιόστροφα (προς τα κάτω δηλ.) ώστε να πάρει λίγο από τα μπόσικα. Αριστερόστροφα, μήπως του ξύνει την μπότα από το καλάμι?
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #217 - : Μάιος 07, 2020, 09:22:04 πμ »
Δε νομίζω να ξύνει Γιώργο.
Σκέψου οτι δεξιότερα από τη θέση που είναι τώρα έχει το αυτάκι συγκράτησης (κόντρα) άρα αν θα πρέπει να το πάει κι άλλο δεξιά θα πρέπει να το κατεβάσει αρκετά και μετά αρχίζει και παίρνει περίεργη κλίση με κίνδυνο να έχει τάση να τσακίσει λιγάκι το σωληνάκι. Θα το δοκίμαζα πρώτα αριστερόστροφα.  ;)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #218 - : Μάιος 07, 2020, 09:31:24 πμ »
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας. Το θέμα πιστεύω ότι προκαλείται επειδή το σωληνάκι περνάει στις εγκοπές της πλάκας του εμπρός fairing κάτω από το τιμόνι. Δοκίμασα όπως έγραψα και τις δυο πλευρές, αυτή που επέλεξα έχει τη λιγότερη παραμόρφωση. Βγαίνοντας το σωληνάκι προς τα πίσω, δηλ μακρυά από τη μπότα προς την ποδιά, συστρέφεται ακριβώς επειδή είναι "αγκυρωμένο" στις εγκοπές της κάτω πλάκας και δεν το αφήνει να κινηθεί ελεύθερα. Θα βγάλω το μεσημέρι την πλάκα να δω τι περιθώρια έχω διαφορετικά το αφήνω ως έχει και στη δοκιμαστική, την Κυριακή πρώτα ο Θεός, θα δω αν δημιουργεί πρόβλημα.

Όσο για τις βίδες.....Δεν είναι θέμα μεγέθους κατσαβιδιού ή υπερβολικού σφιξίματος. Η κεφαλή είχε σαπίσει  (λόγω της έκθεσης σε θαλάσσιο περιβάλλον υποθέτω) και μου "κλώτσαγε" το κατσαβίδι γι' αυτό και την τελευταία φορά, την Κυριακή, χρησιμοποίησα κατσαβίδι ίσο που χώραγε ακριβώς στην εγκοπή για να μη φάω τις εγκοπές και το σφίξιμο ήταν πολύ χαλαρό. Κακώς δεν τις είχα αλλάξει εδώ και καιρό. Εχθές με το που έκανα να γυρίσω τη βίδα απλά μου πέταξε τη μισή κεφαλή.....
Τελικά με ίσο κατσαβίδι, χτυπώντας και σπρώχνοντας στο 1/4 εγκοπής που είχε μείνει τη βγάλαμε.

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #219 - : Μάιος 08, 2020, 10:41:48 μμ »
Σήμερα το απόγευμα έκατσα να δοκιμάσω τη διαφορετική τοποθέτηση της γωνίας προσέγγισης του σωλήνα φρένων καθώς σε κάθε στροφή του τιμονιού έβρισκε το σωληνάκι πάνω στα προστατευτικά κάγκελα (φωτογραφια1).
Ακολούθησα τη συμβουλή του Ζήση και αφού το ξεβίδωσα το έκανα πιο αριστερά, σχεδόν ακουμπάει στην μπότα και με το όσο το δυνατόν λιγότερη γωνία για να μην τσακίζει (φωτογραφία 2). Πιστεύω ότι άν είχα ένα banjo bolt σαν αυτό του Ιταλού στη φωτογραφία που είχε ανεβάσει ο Ζήσης και το οποίο κάνει μεγαλύτερη γωνία θα είχα λύσει το πρόβλημα. Δοκίμασα και την πρόταση του Γιώργου να το στρίψω δεξιά αλλά όπως έχω πει η κάτω πλάκα του εμπροσθιου fairing και οι εγκοπές δεν αφήνουν το σωληνάκι να γυρίσει ελεύθερα.
Έκανα εξαέρωση, πάρα πολύ αέρας αλλά πάρα πολύ αέρας λέμε.....Δεν ένοιωθα τη μανέτα να σκληραίνει ούτε για λίγο. Κάποια στιγμή σταμάτησαν οι πολλές φυσαλίδες, είχα ένα ικανοποιητικό "δάγκωμα" από τη δεξιά δαγκάνα και πέρασα στην αριστερή.
Αυτό που παρατήρησα και με ανησύχησε ήταν μια μικρή διαρροή από την αριστερή δαγκάνα κάθε φορά που τρόμπαρα για να κάνω την εξαέρωση μετά από αυτή την αλλαγή θέσης. Έβγαλα ξανά τον εξαερωτήρα μήπως και είχε "στραβοπατήσει" η κάτω ροδέλα (εκεί ήταν η διαρροή), άλλαξα ροδέλα και μίκρυνα τη γωνία (φωτογραφία 3) και έκανα από την αρχή εξαέρωση.
Παρόλο που έβγαλε λιγότερο αέρα από τη δεξιά μέχρι να σταματήσει το αποτέλεσμα δεν είναι καλό.
Για ποιούς λόγους;
1ον) η αίσθηση στη μανέτα είναι σπογγώδης στο πρώτο πάτημα και χρειάζεται δεύτερο για να πιάσουν τα φρένα.
2ον) έχω την εντύπωση ότι πάει λίγο φρεναριστό όταν το σπρώχνω, σα να βρίσκουν τα τακάκια επάνω στο δίσκο. Στην οδήγηση δεν μπόρεσα να το καταλάβω. Σημειωτέον τα τακάκια ήρθαν μαζί με τις δαγκάνες, είναι Brembo και δείχνουν να έχουν πολύ λίγη έως μηδενική χρήση.


EDIT: Δεν μπορώ να ανεβάσω τις φωτογρφίες. Θα δοκιμάσω μόνες τους.

Και έρχομαι να ρωτήσω...
Υπάρχει περίπτωση να χρειάζεται εξαέρωση η μονάδα του ABS;
Μηπως το σωληνάκι με τη γωνία που κάνει εμποδίζει τη σωστή ροή υγρού;
Θα ήθελα τη γνώμη σας στο αν τα τακάκια είναι στη σωστή απόσταση από το δίσκο (φωτογραφία 4). Ο δίσκος έχει 4,5mm ακόμα....Μήπως συμβαίνει αυτό μέχρι να "πατήσουν" καλά;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2020, 10:53:16 μμ από jojo72 »

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #220 - : Μάιος 08, 2020, 10:57:17 μμ »
Καλησπέρα Γιάννη, δεν έχουν ανέβει οι φωτογραφίες.


Στα της εξαέρωσης αρχικά θα χρειαστεί σίγουρα να κάνεις εξαέρωση και στην τρόμπα επάνω. Επίσης θέλει αρκετή προσπάθεια για σωστή εξαέρωση στις δαγκάνες.

Στην αλλαγή που έκανα εγώ στις δικές μου την προηγούμενη φορα ειχα και βοήθεια από δευτερο άτομα και αρκετή υπομονή.

Μια άλλη συμβουλή για να σε βοηθήσει στην εξαέρωση λιγάκι ακόμα, το τιμόνι πρέπει να το φέρεις τέρμα δεξιά, φυσικά να καλύψεις καλά όλα τα πλαστικά της μηχανής από κάτω για να μην σου πεταχτεί πουθενά υγρό και φρένων κι έχεις θέματα και με το δοχείο χωρίς καπάνι να προσθέτεις υγρά και να δουλεύεις το φρένο με αρκετές και γρήγορες επαναλήψεις επάν στο δοχείο των υγρών δίπλωσε καλά ένα πανί 4-5 φορές και κάλυψε το γιατί αν αρχίσεις να πιέζεις διαρκώς και με γρήγορες κινήσεις τη μανέτα του φρένου θα πιτσιλάει υγρά σίγουρα. Δοκιμασμένο αυτό.

Σε επόμενο στάδιο άλλη φορά για πιο σίγουρο αποτέλεσμα έχω βγάλει τις δαγκάνες από τους αποστάτες έχω βάλει κάτι ανάμεσα στα τακάκια τις έχω φέρει όσο πιο ψηλά γίνεται και έχω κάνει τη διαδικασία έτσι για να αποβάλει όσο το δυνατό περισσότερο αέρα από το κύκλωμα. Σχετικά με τη μονάδα του abs αν δεν δουλέψει στο 100% κάτι από τα παραπάνω τότε ίσως και να χρειαστεί ναι. Εως τωρα δεν έχω κάνει ποτέ εξαέρωση στη μονάδα. Άλλα παιδιά το έχουν δοκιμάσει.



EDIT: Ανέβασέ τες και θα τις φτιάξω εγώ στο πόστ που πρέπει.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #221 - : Μάιος 08, 2020, 11:02:11 μμ »
Οι υπόλοιπες φωτό

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #222 - : Μάιος 08, 2020, 11:11:57 μμ »
Ζήση σχετικά με τις φωτογραφίες το έχω αναφέρει σε EDIT στο προηγούμενο μήνυμα. Συμβαίνει συχνά και δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα του site ή της σύνδεσής μου. Και resize που κάνω δεν τις ανεβάζει με την πρώτη...


Στα της εξαέρωσης τώρα..... Έχω κάνει αρκετές φορές εξαέρωση, σίγουρα είναι χρονοβόρο και απαιτητικό. Η διαδικασία γίνεται όπως την περιγράφεις απλά εγώ βάζω αρκετό υγρό και μετά "καπακώνω" με το πλαστικό, εσωτερικό καπάκι για να μην πιτσιλίσει και προσθέτω υγρά κάθε τρεις ή τέσσερις προσπάθειες αναλόγως. Αν τώρα χρειαστεί να κάνω αυτό που λές με τις δαγκάνες ψηλότερα σίγουρα θα χρειαστώ και δεύτερο άτομο αλλά θα προτιμούσα να μη φτάσω σε τέτοια διαδικασία.

Θα δοκιμάσω πάλι αύριο το πρωί και ο Θεός βοηθός! Έχω ετοιμαστεί και ψυχολογικά για Κυριακάτικη βόλτα και αν δεν είμαι 100% βέβαιος για τα φρένα δεν πρόκειται να την κουνήσω μέτρο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #223 - : Μάιος 08, 2020, 11:21:07 μμ »
Η θέση στη φωτογραφία #3 μου φαίνεται πιο σωστή συγκριτικά με τη θέση στη φωτό #4.

Στη φωτό της δαγκάνας χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω ο,τι τα έμβολα ένα καθάρισμα το θέλουν για να κινούνται όσο πιο ελεύθερα γινεται, εκτός και με ξεγελάει η φωτό.


Αν δεν είσαι σίγουρος για τα φρένα, μην το κουνήσεις μέτρο...
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Αντάπτορες για ακτινικές brembo σε caponord 1000
« Απάντηση #224 - : Μάιος 08, 2020, 11:42:50 μμ »
Όταν πήρα τις δαγκάνες τις έπλυνα πολύ σχολαστικά με νερό και σαπούνι, αν και σχετικά καθαρές, και έκανα και τα έμβολα με οδοντόβουρτσα.  Πριν τις βάλω τις πέρασα και με σπρέι φρένων για επιπλέον καθαρισμό.

Μάλλον εννοείς την 3 και την 2 φωτογραφία... Η 2 ήταν η γωνία την οποία δοκίμασα για να μην έχει αυτή την περίεργη καμπύλη που έδειξα. Η 3 πλησιάζει την αρχική, πρώτη θέση του σωλήνα χωρίς την υπερβολική καμπύλη-"πέταγμα" προς τα έξω..

Για τα τακάκια δεν ξέρω αν βρίσκουν λόγω του ότι δεν έχουν πατήσει ακόμα ή αν φταίει το ότι έχει αέρα το σύστημα. Μήπως δεν επανέρχονται καλά;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης