0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στην πρώτη πρόταση κάτι δεν μου πάει καλά... Λείπει κάποιο σημείο στίξης, κάποια λέξη...δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς.Δεν ξέρω αν, και κατά πόσο, είναι εύκολο και σοφό να κόψεις το αυτάκι. Αν δηλαδή δεν έχει κάποιο άλλο σκοπό από το να λειτουργεί ως "οδηγός" τρόπο τινά του σωλήνα φρένων...Πάντως οι τωρινές σου δαγκάνες είναι εντελώς διαφορετικές από τις επόμενες. Αυτές που έχεις τώρα επάνω είναι οι Brembo P4.34 με 4 τακάκια και έχουν τη βίδα κάθετα στο σώμα και παράλληλα σχεδόν στη ρόδα. Ακολουθούν σε μεγάλο βαθμό την κούρμπα σωλήνα της μαμά δαγκάνας. Οι άλλες που έχεις αγοράσει αν θυμάμαι είναι σαν τις δικές μου, Brembo M4.32 με δύο τακάκια, και τη βίδα σχεδόν κάθετα προς τη ρόδα... Βάλτες δίπλα δίπλα και θα καταλάβεις τι εννοώ. Είχες ανεβάσει και φωτογραφίες όταν δοκίμασες το δείγμα του μηχανουργείου... Και εκεί φαίνεται η διαφορά.
Η μόντα ποιά ακριβώς είναι; Γιατί αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα που θέλουμε να επιτύχουμε....αλλά δεν μπορώ εγώ τουλάχιστον.Επαναλαμβάνω ότι το σωληνάκι το δικό μου δεν βοηθάει καθόλου στο να βιδώσει επάνω, ακόμα και αν το βγάλω και από τα σημεία στερέωσης πάνω στο φτερό.....Όπως και να το γυρίσω συστρέφει...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι