0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
τιποτα απολυτως δεν αλειψα. την εβαλα κατευθειαν πανω. ολα ειναι οκ αλλα θελει καλη εξαερωση. μαζι παντως ερχεται και με οδηγιες τοποθετησης στα αγγλικα.
Εχεις καμια υποψια για διαρροες davide? Ειχα ακουσει για τις evoluzione οτι χανουν, αλλα οχι για της MPL......Μεχρι στιγμης, 3000χλμ (περιπου) μετα, ουδεν προβλημα.........Τα υγρα οντως γινονται μαυρα (Motul 5.1)-τωρα τελευταια μαυρισαν......
Παράθεση από: CAPORAID στις Ιανουάριος 15, 2009, 04:52:27 μμυγρα εχω χρησιμοποιησει DOT 5.1 το εχω ομως για λιγο διαστημα, εχω διανυσει μολις 500-600 χιλιομετρα με αυτο αλλα ο συμπλεκτης ειναι βουτυρο πολυ πιο μαλακος. τη τοποθετηση την εκανα μονος μου δεν ειναι δυσκολο καθολου. διαρροη δεν εχω καθολου ! ...κατά την τοποθέτηση, άλειψες τίποτα πάνω στην μεταλλική φλάντζα ή την έβαλες κατευθείαν πάνω?
υγρα εχω χρησιμοποιησει DOT 5.1 το εχω ομως για λιγο διαστημα, εχω διανυσει μολις 500-600 χιλιομετρα με αυτο αλλα ο συμπλεκτης ειναι βουτυρο πολυ πιο μαλακος. τη τοποθετηση την εκανα μονος μου δεν ειναι δυσκολο καθολου. διαρροη δεν εχω καθολου !
Κανονικά θέλει επάληψη με γράσσο σιλικόνης τύπου (Loctite 8104) ώστε να παρατείνεις την ζωή του o-ring στο εμβολάκι. Κάνεις το ίδιο και στο κυλινδράκι και έτσι αποφεύγεις το μάυρισμα των υγρών!!! Το μαύρισμα οφείλεται σε κακή λίπανση των τσιμουχών και προέρχεται από την φθορά τους.
Παράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 15, 2009, 06:22:45 μμΚανονικά θέλει επάληψη με γράσσο σιλικόνης τύπου (Loctite 8104) ώστε να παρατείνεις την ζωή του o-ring στο εμβολάκι. Κάνεις το ίδιο και στο κυλινδράκι και έτσι αποφεύγεις το μάυρισμα των υγρών!!! Το μαύρισμα οφείλεται σε κακή λίπανση των τσιμουχών και προέρχεται από την φθορά τους.Δηλαδη ηθελε λυσιμο οταν αγοραστηκε και επαλειψη με γρασσο σιλικονης?Εαν δεν ειχε απο το εργοστασιο, κλαφτα χαραλαμπεΤο εχω δει που το κανουν στο af1 αυτο, αλλα ισχυει για τις μαμα..................
Ζήτησα τιμή για 9 κομμάτια και περιμένω απάντηση!
Hello Davide, the recommandet sales price of the clutch slave cylinder is 149,-Euro, VAT inclusive. The best I can do is to give 20% discount if you buy 10 parts - this mean 119,-Euro/part. The assured shipment for 10 parts would be 25,-Euro per UPS. Best regards MPL_Team
Απάτη η απάντηση του Γερμανού...Παράθεση από: mpl-tuningHello Davide, the recommandet sales price of the clutch slave cylinder is 149,-Euro, VAT inclusive. The best I can do is to give 20% discount if you buy 10 parts - this mean 119,-Euro/part. The assured shipment for 10 parts would be 25,-Euro per UPS. Best regards MPL_TeamΔηλαδή για 10 κομμάτια ζητάει 121,5 ευρώ στον καθένα μαςΘεωρώ πολύ κακή αυτήν την προσφορά και λέω να το ακυρώσουμε!!! Το λέω αυτό, γιατί στις δημοπρασίες του στο ι-μπέι δεν ξεπερνούν τα 90ευρώ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι