0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Mach7

  • *
  • 2
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #30 - : Μάιος 05, 2020, 10:34:27 μμ »
 1. Vagelis Capo
    2. babis88
    3. ahk
    4. Μιχάλης Αποκορωνας
    5. tgeros
    6. Alexandros Zakinthinos
    7. ATCHAR
    8. fillaman
    9.ΣΩΦΡΟΝΗΣ
  10. Μάκης (Mach7)


*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #31 - : Μάιος 05, 2020, 11:17:26 μμ »
Σωφρόνη η αντιγραφή θα γίνει από το υπάρχον μπαράκι οπότε δεν έχουμε για δείγμα το ρυθμιζόμενο που έβαλες το οποίο και ρυθμίζει το ύψος αλλά και την την κλίση της ζελατίνας. Αν ειχαμε ενα τέτοιο και υπήρχε ενδιαφέρον θα μπορούσαμε να το δούμε. Προσωπικά το έχω δει από κοντά και είναι άσχημο δε θα το έβαζα στη μηχανή μου κι ας εξάλλειφε όλους τους στροβιλισμους που έχει μετά τα 130-140km/h.

Επίσης όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Κωνσταντίνος παραπάνω η βάση για το μπαράκι που σκοπεύουμε να φτιάξουμε ειναι ρυθμιζόμενη ως προς τη θέση και το ύψος που μπορεί να φέρει κάποιος το οποιοδήποτε αξεσουάρ κουμπώσει πάνω.

Πολύ σωστά επίσης ανέφερε τη διάμετρο από το μπαράκι. Αυτό που έχω εγώ είναι σχετικά λεπτό και το πιθανότερο είναι να χρειάζεται κάποια πατέντα αν κρατήσουμε αυτή τη διάμετρο για να σφίγγει καλά η οποιαδήποτε βάση για gps κτλ. Αυτό που είχα κατά νου γι'αυτό το κομμάτι είναι να δούμε πρώτα πόσοι ενδιαφέρονται να προχωρήσουμε και εν συνεχεία να γίνει μια μικρή έρευνα να δούμε τη διάμετρο έχουν οι περισσότερες βάσεις για αξεσουάρ τέτοιου είδους και αντίστοιχα να ζητήσουμε να μας φτιάξουν το μπαράκι σε αυτό το πάχος.

Μπορώ πολύ εύκολα να μετρήσω το υπάρχον με το παχύμετρο και να το γράψω το πρωί αλλά ταπεινή μου άποψη εκ πρώτης όψεως θέλουμε πιο μεγάλης διατομής μπαράκι. Ακόμα και ο palmer το έδινε σε 2 εκδοχές με 2 διαφορετικά πάχη. Ενα ήταν 1/2 της ίντσας και το άλλο 3/4 της ιντσας
 χοντρικά 1.3cm και 1.9 cm περίπου. Η άποψή μου είναι να πάμε από 2cm και πάνω αλλά θα πρέπει να το επιβεβαιώσουμε με τις αντίστοιχες βάσεις της αγοράς και φυσικά να σκεφτούμε και τον παράγοντα του βάρους της ίδιας της μπάρα να μην προσθέτει περιττό βάρος λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου.


Σας μπέρδεψα???  :thnk: :thnk: :thnk:   :h22:


Κάτι πρόσθετο που σκεφτόμουν αλλά θα πρέπει να το δούμε στην πράξη με δοκιμές με τον άνθρωπο που τελικά θα μας φτιάξει το μπαράκι ειναι το εξής:

Αφού θέλουμε τα εξαλείψουμε με κάποιο τρόπο τους στροβιλισμούς που υπάρχουν άνω των 130-140km/h και οφείλονται στο οτι η ζελατίνα στο κάτω μέρος δεν έχει κάποιο κενό για να σπάσει την υποπίεση θα μπορούσαμε να πειραματιστούμε και πάνω στην ανοξείδωτη βάση που θα φτιάξουμε να κολληθούν 4 νέες βάσεις για τη ζελατίνα οι οποίες θα μπορούσαν να τη φέρουν κάποια χιλιοστά πιο πάνω έως περίπου 1cm να μην χαλάσει το οπτικό κομμάτι και άλλο 1 cm περίπου προς τα έξω. Ετσι η βάση με το μπαράκι θα βιδώνει στις υπάρχουσες τρύπες του πλαισιου των οργάνων που τώρα βιδώνει και η ζελατίνα και η ζελατίνα θα βιδώνει στις νέες βάσεις/αποστάτες που θα έχουν κολληθεί  στην βάση. Με ένα σμπάρο δυό τριγώνια.

Θέλει όμως ο ανθρωπος που θα ασχοληθεί να έχει κι ενα μηχανάκι μπροστά του να κάνει δοκιμές να βρεί την ιδανική λύση. Αυτό είναι μια σκέψη και μόνο δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό και δεν ξέρω αν το έθεσα και αρκετά κατανοητά.

Τι λέτε πιστεύετε θα δούλευε κάτι τέτοιο???
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2020, 03:16:06 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος fillaman

  • *
  • 22
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord etv 1000
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #32 - : Μάιος 06, 2020, 02:18:10 μμ »
Zisako συμφωνώ απόλυτα!!!!!! Πολύ καλή ιδέα

*

Αποσυνδεδεμένος Mariosx90

  • **
  • 33
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000 CAPONORD 2007 ABS
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #33 - : Μάιος 12, 2020, 09:16:53 πμ »
Καλημέρα και από μένα από την Κύπρο.
Και εγώ θα ενδιαφερόμουν για το τελευταίο που είπες φίλε zisako...

ΥΓ. Πόσο χαίρομαι που πήρε τα πάνω του το Caponord στο φόρουμ...

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #34 - : Μάιος 12, 2020, 10:20:10 πμ »
Καλημέρα και από μένα από την Κύπρο.
Και εγώ θα ενδιαφερόμουν για το τελευταίο που είπες φίλε zisako...

ΥΓ. Πόσο χαίρομαι που πήρε τα πάνω του το Caponord στο φόρουμ...

Καλημέρα Μάριε, τί κάνεις? Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε.

    1. Vagelis Capo
    2. babis88
    3. ahk
    4. Μιχάλης Αποκορωνας
    5. tgeros
    6. Alexandros Zakinthinos
    7. ATCHAR
    8. fillaman
    9.ΣΩΦΡΟΝΗΣ
    10. Μάκης (Mach7)
    11. Μariosx90
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Mariosx90

  • **
  • 33
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000 CAPONORD 2007 ABS
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #35 - : Μάιος 12, 2020, 11:06:41 πμ »
Καλά είμαι φίλε, εσύ?

Ναι όντως έχει καιρό να μπω η αλήθεια...
Προσπαθώ να κάνω υπομονή μέχρι 21 Μαΐου για να πάρω τους δρόμους...

Στάλθηκε από το A8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #36 - : Μάιος 12, 2020, 11:45:30 πμ »
Καλά είμαι φίλε, εσύ?

Ναι όντως έχει καιρό να μπω η αλήθεια...
Προσπαθώ να κάνω υπομονή μέχρι 21 Μαΐου για να πάρω τους δρόμους...

Στάλθηκε από το A8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Μια χαρά Μάριε. Υπομονή λίγες μέρες έμειναν.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #37 - : Μάιος 13, 2020, 08:59:35 μμ »
Καλησπέρα παιδιά, ενημέρωση σχετικά με το παρόν. Έχω έρθει σε συνεννόηση με το μέλος του φόρουμ μας τον Γιάννη (tattoo) από Θεσσαλονίκη ο οποίος με ενημέρωσε ότι έχει τα μηχανήματα και την τεχνογνωσία να μας φτιάξει το παραπάνω αντίγραφο τώρα που έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο από τη δουλειά του.

Του έχω στείλει το δείγμα να τσεκάρει και να βγάλει το σχέδιο.

Εδώ έχουμε μια συζήτηση σχετικά με τη διάμετρο από το μπαράκι. Σε αναζήτηση σε γνωστό μαγαζί με είδη και αξεσουάρ μοτοσυκλέτας υπάρχει πληθώρα βάσεων που ξεκινούσαν με βάσεις για κινητά και gps για μεταβλητό πάχος από 1.6cm εως και 3.2 cm πάχος για να μπορούν να πάνε και στο τιμόνι και σε βάση καθρέφτη ή σε μπαράκι τιμονιού κτλ. Άλλες είχαν στανταρ διάμετρο για μπαράκια γυρω στ 2.2cm  και άλλες για 1.6 ή 1.8cm.
Επίσης πολλά έχουν διάμετρο 2.2cm έως 2.8cm οπότε ίσως είναι καλό να πάμε σε τέτοια διάμετρο.

Σε τι διάμετρο προτείνετε να πάμε για να ξέρει κι ο Γιάννης να κάνει μια εκτίμηση κόστους και να μας δώσει τιμή.

Αυτό είναι το πρώτο σκέλος, ενώ το δεύτερο σκέλος αφορά την πιθανότητα κάποιο από τα παιδιά που ενδιαφέρεται να ειναι από Θεσσαλονίκη ή κάποιο μέλος από θεσσαλονίκη κάτοχος caponord να μπορεί να μας εξυπηρετήσει για να δοκιμάσει το μπαράκι ο Γιάννης πάνω στη μηχανή και να δεί και την δεύτερη περίπτωση που ανέφερα σε προηγούμενο μνμ και αφορά τη δυνατότητα μέ κάποιους αποστάτες να βγεί η ζελατίνα ελαφρώς προς τα έξω και να βιδώνει πάνω στη βάση που θα φτιάξουμε.

θα εξυπηρετούσε πολύ αν κάποιος ιδιοκτήτης capo μπορεί να βοηθήσει.


EDIT: Βρήκα αυτόν τον αντάπτορα ο οποίος μπαίνει ανάμεσα στο μπαράκι και στο δαχτυλίδι της βάσης κα μεταβάλλει το πάχος για να κουμπώσει η βάση χωρίς πρόβλημα σε πιο λεπτά μπαράκια. Μήπως να κάναμε το μπαράκι λεπτό και για χαμηλότερο κόστος και για χαμηλοτερο βάρος αν εχει διαφορά (θα μας πεί ο Γιάννης στην πράξη) αλλά για για λόγους οπτικούς να μην ειναι χοντροκομμένο και να βάζαμε ανταπτοράκι?

https://www.motoraid.eu/louis-smartphone-holder-handlebar-tube-adapter


Brainstorming γινεται για να καταλήξουμε στην καλύτερη δυνατή λύση. Παρακαλώ γράψτε την άποψή σας οι ενδιαφερόμενοι να το δούμε συνολικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2020, 10:14:39 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Μιχάλης Αποκορωνας

  • *
  • 2
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 2001
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #38 - : Μάιος 13, 2020, 10:35:07 μμ »
Η διαφορά νομίζω σε παχυτερο μπαράκι θα είναι μηδαμινή στην τιμή μήπως με παχυτερο μπαράκι θα είναι ποιο σταθερό σαν κατασκευή

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #39 - : Μάιος 13, 2020, 10:40:04 μμ »
Η διαφορά νομίζω σε παχυτερο μπαράκι θα είναι μηδαμινή στην τιμή μήπως με παχυτερο μπαράκι θα είναι ποιο σταθερό σαν κατασκευή

Είναι ανοξείδωτο ατσάλι δεν ειναι αλουμίνιο οπότε κάποια διαφορά θα την έχει. Τώρα πόση θα είναι δεν το ξέρω. Ο Γιάννης θα μας τα πεί καλύτερα αυτά.

Σε θέμα στιβαρότητας λογικά θα βοηθάει το πιο παχύ!
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Alexandros Zakinthinos

  • *
  • 4
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #40 - : Μάιος 13, 2020, 11:11:21 μμ »
Η γνώμη μου είναι μια μέση διάμετρος κ χωρίς να επηρεάζεται η θέση της ζελατίνας γιατί δεν έχουν όλες οι ζελατίνες ίδια απόσταση απ'το ταμπλό των οργάνων.. επίσης το να τραβηχτεί πιο έξω η ζελατίνα δεν θα είναι όμορφο

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #41 - : Μάιος 13, 2020, 11:17:14 μμ »
Το μπαράκι με την συσκευή θα κουνιέται από τους κραδασμούς της μοτό και όσο πιο βαριά η συσκευή, τόσο χειρότερα. Εγώ έχω ένα κινητό 6" με ip68 αδιάβροχοποίηση και παίζει σαν τρελό.
Μερικοί σφηνωνουν λάστιχα ανάμεσα σε βασεις κ ζελατίνα.
Η διάμετρος δεν παίζει κανένα ρόλο στη στιβαροτητα. Όταν το είχα ψάξει εγώ είχα επιλέξει το 3/4 της ιντσας. Επίσης δεν το είχα κάνει ρυθμιζόμενο αλλά είχα ανοίξει 3 τρύπες ώστε να έχω 3 ύψη. Ποτέ δεν χρησιμοποίησα τα άλλα δύο ούτε βλέπω το λόγο ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ATCHAR

  • *
  • 20
  • Μοντέλο μηχανής: ETV 1000 Caponord
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #42 - : Μάιος 13, 2020, 11:56:58 μμ »
Χωρίς να έχω εμπειρική γνώση επί του θέματος και διαβάζοντας ότι υπάρχουν τόσες επιλογές σε βάσεις, νομίζω ότι μπορούμε να πάμε σε μια μεσαία διάμετρο 2.2cm έως 2.8cm.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #43 - : Μάιος 14, 2020, 12:09:27 πμ »
Αν τα 3/4 της ίντσας είναι καλή διάμετρος τότε ας το προχωρήσουμε έτσι. Και ο palmer εδινε δυο εκδόσεις 1η --> 1/2 της ίντσας 2η --> 3/4 της ίντσας οπότε κάτι θα ήξερε παραπάνω.

Στο κομμάτι με τα έξτρα σημεία που δίνουν τη δυνατότητα ρύθμισης επάνω Κοσμά,αφού τα έχουμε ας τα βγάλουμε με αυτά και τα αντίγραφα.
Σε κάποιους μπορεί να φανεί χρήσιμο αυτό με τη δυνατότητα ρύθμισης.

Αλέξανδρε, σκέψου πόσο άσχημη είναι η βάση ρυθμισης ζελατίνας που βγάζουν και αρκετοί την έχουν τοποθετήσει.




Εδώ θα μιλάμε για μικρή πολύ διακριτική παρέμβαση η οποία θα επιτρέπει στον αέρα να σπάει στο κάτω μέρος και θα κόβει τους στροβιλισμούς. Καμία σχέση με αυτή της φωτογραφίας παραπάνω.

Βέβαια θα υπάρξουν 2 εκδόσεις η μια που ειναι σίγουρη και θα είναι αντίγραφο ως έχει και η άλλη που θα δούμε αν γίνεται η οποία θα έχει τους αποστάτες που συζητάμε. Θα δούμε στην πράξη κατά πόσο είναι εφικτό το 2ο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2020, 12:12:56 πμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος fillaman

  • *
  • 22
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord etv 1000
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Μπαρακι ζελατίνας για αξεσουάρ στο capo
« Απάντηση #44 - : Μάιος 14, 2020, 12:28:52 πμ »
Στο πρώτο σκέλος γύρω στα 2 εκατοστά θεωρώ ότι είναι καλό πάχος για μπαράκι!
Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος προτείνω να δοκιμάσουμε τους αποστάτες αν λειτουργεί μπας και γλιτώσουμε τους στροβιλισμούς!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης