0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος underground13

  • **
  • 54
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750
  • Αντιδράσεις: +98
Απ: Χαρίζεται μπαταρία SKYRICH
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 05, 2023, 05:28:47 μμ »
Την συγκεκριμένη skyrich την έχω στο dorsoduro κάτι λιγότερο από 1,5 έτος. Χωρίς να αμφισβητώ την προσωπική σας εμπειρία, από την δική μου εμπειρία έχω την καλύτερη άποψη γι αυτήν και εξηγω, αφού πρώτα αναφέρω ότι η μηχανή 1ον  δεν μένει ποτέ σε ακινησία, κ επίσης δεν έχω συναγερμό, ούτε προβολακια, λοιπές πατέντες USB κλπ: Κατ αρχάς στα πολύ κρύα, η μπαταρία στην εκκίνηση είναι η πιο αποτελεσματική απ όλες,  έχοντας 300 cca, που είναι αν δεν κάνω λαθος τα περισσοτερα, από τις υπολοιπες συμβατές. Όμως σε αυτές τις θερμοκρασίες, απαιτεί προθέρμανση, δηλαδή αναμα φώτων αλαρμ κλπ για κάνα λεπτό. Το βασικοτερο: είναι πιθανό οι πρώτες μίζιες να πάνε στο βρόντο, όμως μετά παίρνει κ με την σκέψη όπως αναφέρθηκε κ πιο πανω, έτσι είναι η λειτουργία της. Επίσης να αναφέρω ότι με αλλες μπαταρίες είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα στην κρύα εκκίνηση κ αυτός ήταν ο λόγος που πήγα στην λιθιου. Ως προς την εν κινήσει λειτουργία, φυσικά άψογη ενώ το ότι είναι περίπου. 3 kg, ελαφροτερη το θεωρώ το λιγότερο σημαντικό από τα παραπάνω.

Στάλθηκε από το CMR-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5447
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4537
Απ: Χαρίζεται μπαταρία SKYRICH
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 05, 2023, 09:28:02 μμ »
Η ζημιά που μπορεί να κάνει με τις κούφιες μιζιές είναι στο κομπλερ της μίζας φυσικά.
Όπως έγραψε ο Σωτήρης παραπάνω το capo του είναι καθημερινό μέσο μετακίνησης οπότε ακινησία δεν παιζει.
Από την άλλη εγώ με ανάλογη χρήση αλλά με άλλη μπαταρία λιθίου και 280cca για αρκετά χρόνια δεν ειχα θέμα όπως έγραψα.
Τώρα προσωρινά στο ένα capo φοράω την BSLi 04 280cca από το tuono που είναι σε ακινησία και μου κάνει νάζια γενικότερα.
Αντίθετα στο tuono σκάει με μισή μιζιά. Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ποιά η διαφορά και στην μια μηχανή δουλέυει αλλιώς απ ότι στην άλλη.
Να σημειώσω ότι στα κρυα ανάβω για λιγο τα φώτα για προθέρμανση και αφού τα κλεισω μετά μιζάρω.
Παίρνει μπρος και αμέσως σβήνει γιατί δεν έχει τα αντίστοιχα ampere μάλλον. Μετά από 2-3 σβησίματα κρατάει κανονικά.

Στο άλλο capo έχω την Yuasa την κλασική και παίρνει πολύ εύκολα μπροστά. Βέβαια δεν το λες και μαμά το 2ο capo  :P .
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Sotirakos

  • *****
  • 512
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +692
Απ: Χαρίζεται μπαταρία SKYRICH
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 05, 2023, 09:33:37 μμ »
Μάλλον εμένα κ του φίλου παραπάνω μας έκατσε προβληματική. Anyway , Ζήση αν θες κλείσε το θέμα γιατί θα την πάρει ο jojo τελικά.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5447
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4537
Απ: Χαρίζεται μπαταρία SKYRICH
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 05, 2023, 10:10:23 μμ »
Έγινε Σωτήρη το κλειδώνω προς το παρόν. Δεν το διαγράφω γιατί έχει πληροφορία μέσα, το αφήνω και μάλλον θα γίνει διαχωρισμός να κρατήσουμε τα χρήσιμα μηνύματα σε ανάλογο θέμα με μπαταρίες.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης