0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ειναι για μεγαλες περιοδους ακινησιας της μοτο σε συνδοιασμο με τυχον καταναλωσεις που μπορει να έχει απο συναγερμο, κτλ. + οτι στα κρυα ζοριζεται και θελει ζεσταμα, πχ αναμμα τα φωτα για λιγο. Εγω χαλασα 2 τετοιες στο Καπο μεχρι να το παρω χαμπαρι. Τα μεγαλα χρονικα διαστηματα ακινησιας μαζι με καταναλωση απο ρολοι, οθονη πολλαπλων λειτουργιών, κτλ μου την αδειαζαν σε μια βδομαδα. Η skyrich λεει στο site της οτι εαν η ταση της μπαταρίας πεσει και παραμεινει κατω απο 10 Volt πανω απο μια βδομαδα (ή δυο, δεν θυμαμαι ακριβως) η μπαταρια ειναι αχρηστη.Το καλύτερο, βγαζεις τους πολους και ησυχασεις, δεν αποφορτιζετε ποτε!
Εμένα αντίθετα τα ψιλοπροβληματάκια ξεκινησαν οταν την εβαλα.Την μια μερα δουλευε σωστα και τα ρευματα σταθερα. Το ριλαντι στις 1400 σταθερο. Την επομενη να μην παιρνει μπρος , τελικα να αναβει με την 4η μιζιά. Το ριλαντί να ανεβοκατεβαινει 1000-1200 και να μην μπορει να σταθεροποιηθεί με τιποτα. Το χειροτερο και πιο τρομακτικο ηταν οτι πολλές φορες σε καποιο φόρτωμα δευτέρας, με το που εβαζα την τρίτη η μηχανη εσβηνε. Κι αυτο μπορεί να τυχαινε και να ημουν σε λεωφόρο με ταχυτητα. Δεν πηρα ποτέ βεβαια, φορτιστή μπαταριάς λιθίου, γιατι η μηχανη σχεδον καθημερινά χρησιμοποιείται. Αφου επρηξα τον bill, τσεκαραμε πλεξούδα, τσεκαραμε ρελέδες, τσεκαραμε διακόπτη (kill switch) όλα, μου λεει αλλαξε την κωλομπαταρια και βάλε μια αλλη. Δεν δουλευει σωστά στο μηχανακι σου.Το εκανα κι ολα μια χαρα και φυσιολογικά...κανενα προβλημα απο τότε... Ο Ζήσης βεβαια, εχει μια λιθίου (οχι Skyrich) πανω στο δικό του caponord 5 χρόνια τωρα και δουλευει μια χαρά και απροβλημάτιστα.Τι να σου πώ, δεν ξέρω αν φταίει η μάρκα ή μου εκατσε εμενα το παλτό, αλλα δεν σκοπέυω να ξαναμπλέξω με λιθίου.Οποτε αν θελεις να κανεις δοκιμή ή και να την πας για ανακύκλωση, μπορεις να ερθεις θα στην εχω με κορδελίτσα δώρου!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι