0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

"Κουνάει" ο Πήγασος?
« - : Αύγουστος 30, 2006, 04:17:19 μμ »
Μετά από συζητήσεις με αρκετούς κατόχους Πήγασου και από ιδία εμπειρία, όλοι λένε ότι μετά από κάποια km/h ο Πήγασος αρχίζει να κουνάει το μπροστινό του μέρος δεξιά-αριστερά ή αλλιώς να "ψαρεύει" όπως λέμε. Ειδικά αν φυσάει πολύ ή αν μπλέξεις πίσω από καμιά νταλίκα, άσ' τα... :-?  
Ισχύει κάτι τέτοιο για το δικό σας Πήγασο?
Κι αν ναι, μπορεί να μας πει κανείς πώς λύνεται γιατί είναι και επικίνδυνο?
Επίσης το top-case που φοράμε οι περισσότεροι στις βόλτες μας επηρεάζει την αεροδυναμική της μηχανής?



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 30, 2006, 04:37:11 μμ »
Αν δεν έχει αέρα, εμένα αρχίζει να κουνάει αισθητά στα 130 περίπου και μετά όλο και πιο πολύ μέχρι τα 160. Πρόσφατα ήμουν αττική οδό κι έκανα πειράματα: Κατ' αρχας (άσχετο με το κούνημα) δεν μπορούσα να περάσω με τίποτα τα 160km στο κοντέρ, ενώ παλαιότερα είχα δει πάνω από 165 (με σχετική δυσκολία βέβαια). Ως προς το κούνημα ήταν αρκετό στα 160 αλλά μειωνόταν πολύ σκύβοντας πίσω από τη ζελατίνα και μετατοπίζοντας το βάρος μου μπροστά. Αυτά με βαλίτσα πίσω.

Τώρα τελευταία, όμως, έχω παρατηρήσει ότι "κουνάει" κάπως και σε πολύ πιο χαμηλές ταχύτητες, π.χ. 50-60χλμ! Όχι πάντα,όμως... Σαν αυτό να εξαρτάται από την ποιότητα του οδοστρώματος και από το αν τα λάστιχα είναι ζεστά η κρύα! Αυτή η συμπεριφορά με έχει τρελάνει και δεν ξέρω αν υπήρχε πάντα και απλά τη διαπιστώνω τώρα, που έχω γίνει υπερευαίσθητος λόγω των φρικαλέων πίσω Anakee που είχα δοκιμάσει...

Επίσης, κάτι που παρατήρησα με τον μπροστινό Anakee: Ενώ είναι σταθερό στα ταχύτητες πάνω από τα 40-50km (με την έννοια ότι αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι και πάς ίσια), σε πιο χαμηλές ταχύτητες αν αφήσω τα χέρια η μηχανή αρχίζει να πηγαίνει αργά δεξιά/αριστερά όλο και πιο απότομα (μέχρι να πιάσω έντρομος το τιμόνι). Δεν θυμάμαι να γινόταν αυτό με το μπροστινό Tourance (τώρα έχω εμπρός Anakee, πίσω Tourance), γιατί όταν το είχα δεν ήμουν τόσο ψείρας με αυτά τα θέματα.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 30, 2006, 05:06:41 μμ »
Επειδή ξαναδιάβασα τι έγραψα πριν και δεν ήμουν σαφής (αλήθεια, γιατί δεν μπορώ να κάνω edit?) να πω ότι:
Το κούνημα στα λίγα χιλιόμετρα (50-60) (που νομίζω ότι δεν παρουσιάζεται πάντα) είναι τύπου "ελαφρού ψαρέματος", δηλαδή δεν κουνιέται καθόλου το τιμόνι, απλά αισθάνομαι μια ασάφεια μπροστά και ότι το εμπρός μέρος πηγαινοέρχεται λίγο δεξιά-αριστερά.

Νομίζω ότι τέτοια κουνήματα έρχονται από τον πίσω τροχό, αλλά τι διάολο!? Έπεσα ήδη σε 5 στραβά Anakee, να είναι και το Tourance στραβό; Δεν μπορεί.

Σήμερα σήκωσα τους τροχούς της μηχανής και τους γύρισα μπας και δω τίποτα περίεργο. Προσπάθησα να ελέγξω και τα ρουλεμάν τους, με τον τρόπο του κουνήματος με το χέρι. Δεν φάνηκαν να έχουν κάποιο πρόβλημα. Το πίσω λάστιχο φαίνεται ολόισιο, ενώ το εμπρός Anakee ελαφρά στραβό (μιλάμε για μικρές αποκλίσεις 1-2 χιλοστών). Να προέρχεται από κει το μίνι-κούνημα; Δεν το νομίζω...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 30, 2006, 05:08:51 μμ »
Παράθεση

timplas έγραψε:
Μετά από συζητήσεις με αρκετούς κατόχους Πήγασου και από ιδία εμπειρία, όλοι λένε ότι μετά από κάποια km/h ο Πήγασος αρχίζει να κουνάει το μπροστινό του μέρος δεξιά-αριστερά ή αλλιώς να "ψαρεύει" όπως λέμε. Ειδικά αν φυσάει πολύ ή αν μπλέξεις πίσω από καμιά νταλίκα, άσ' τα... :-?  
Ισχύει κάτι τέτοιο για το δικό σας Πήγασο?
Κι αν ναι, μπορεί να μας πει κανείς πώς λύνεται γιατί είναι και επικίνδυνο?
Επίσης το top-case που φοράμε οι περισσότεροι στις βόλτες μας επηρεάζει την αεροδυναμική της μηχανής?


Χωρίς την βαλίτσα ποτέ!
Με βαλίτσα, μετά τα 125 αρχίζει, και σταματά μετά τα 130.
Αν έχω 2 άτομο+ βαλίτσα δεν κουνάει καθόλου!

*

Αποσυνδεδεμένος makis

  • aprilia εγω?
  • *****
  • 830
  • Φύλο: Άντρας
  • www.apriliabikers.gr
    • move Forward with us
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 30, 2006, 07:00:39 μμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Επειδή ξαναδιάβασα τι έγραψα πριν και δεν ήμουν σαφής (αλήθεια, γιατί δεν μπορώ να κάνω edit?)


Διορθωθηκε !!!! ;-)
Η υπομονη είναι αρετη

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 30, 2006, 07:42:13 μμ »
Η δικιά μου εμπειρία με Tourance μπρος πισω ειναι η εξής που μεχρι τα 140 παει καλα .....απο κει και περα κουνάει . Η αττική οδός δεν ειναι μετρο συγκρισης μιασ και παντου σχεδον εχει τρελλους πλευρικούς. Αληθεια Harlek τα Anakee τι λένε ? Παντως με τα Tourance τρελλα κρατήματα σε κλειστες διαδρομές ( αναβαση βουνού ) αλλα στην εθνική χάνουν τρελλα οπως κα στο βρεγμένο ( καλυτερα τα Scorpion της μανας του στην εθνική). Τελοσπάντων αυτό που σκεφτομαι ειναι να αλλαξω λάδια και ελατήρια στην μπροστινή αναρτηση πριν βγάλω συμπέρασμα για τα λαστιχα .

Αυτα

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 30, 2006, 08:24:29 μμ »
ΕΧΩ ΤΟΝ PEGASO 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΤΕ.

1.ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΠΛΑΓΙΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ  ΑΚΡΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ.
 
2.ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ.

3.ΑΝ ΕΧΕΙΣ TOP CASE KAI ΠΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 -140 (ΣΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ: WARNING ΜΑX SPEED 120khm), ΚΑΙ ΕΙΔΙΕΤΕΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΝΤΡΑ ΑΕΡΑ, AYTO ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟP CASE ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΡΕΥΜΑ ΑΕΡΑ  ΠΑΝΩ ΣΤΟ TOP CASE, ME AΠOTEΣΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΕΝ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΨΕΥΔΕΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.
BMW rules...:fies:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 30, 2006, 08:35:46 μμ »
Παράθεση

saddle69 έγραψε:
Αληθεια Harlek τα Anakee τι λένε ?


Αρκετά πράγματα και λεπτομέριες σχετικά έχω γράψει στι θέμα "ελαστικά" στην κατηγορία "Ερωτήσεις-Συμβουλές".

Περιληπτικά να σου πω ότι η εμπειρία μου από αυτά ήταν τραυματική. Πέρα από τα στραβά πίσω λάστιχα που έβαλα μέχρι να βρούμε "σωστό" (μάλλον έπεσα σε ελαττματική παρτίδα) το Anakee με απογοήτευσε γιατί είναι τόσο μαλακό που το πίσω δίνει μια πολύ μεγάλη ασάφεια που σου δημιουργεί ανασφάλεια. Σε σχέση με το Tourance (το οποίο έχει και πιο γρήγορη κορώνα), δεν συγκρίνονται καν. Απορώ πώς το Anakee αρέσει σε ορισμένους τόσο πολύ...
Το Tourance είναι όντως ευαίσθητο/νευρικό στην ευθεία σε υψηλές ταχύτητες, αισθητά χειρότερο από το μαμά Pirelli Scorpion S/T και από το Anakee. Είναι όμως τόσο ανώτερο στις χαμηλότερες ταχύτητες, ώστε για μένα είναι μονόδρομος στην κατηγορία των ελαστικών ON-off.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 30, 2006, 08:44:45 μμ »
Παράθεση

makis έγραψε:


Διορθωθηκε !!!! ;-)


Να είστε καλά!  ;-)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 30, 2006, 08:48:04 μμ »
Θα σε ακούσω φίλε HArlek γιατι είχα σκοπό να τα βάλω ....η πλάκα ειναι πως με 2ο ατομο η μηχανή μ ετα Tourance αλλαζει και γίνεται πολύ σταθερή. Τελικά για ταξίδια μονοκαβαλος σε εθνική τα Scorpion πιστεύω πωε είναι πολύ καλύτερα .....τι λέτε ?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 30, 2006, 08:48:44 μμ »
Παράθεση

saddle69 έγραψε:
Η αττική οδός δεν ειναι μετρο συγκρισης μιασ και παντου σχεδον εχει τρελλους πλευρικούς.


Πολύ σωστό, αν κι εγώ μιλάω για δοκιμή με σχετική άπνοια. Στους δυνατούς αέρηδες, άλλωστε, έχεις βίαιες μετακινήσεις της μηχανής που ξεχωρίζουν εύκολα από τη γενική αστάθεια που παρουσιάζει εκ κατασκευής (ή εξ ελαττώματος!).
Επίσης η Αττική οδός έχει τέτοιο τρελλό συντελεστή τριβής, που μου έδινε την αίσθηση ότι ακόμα και τα μαμίσια Pirelli κρατούσαν καλά!  :sml1
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 30, 2006, 08:55:19 μμ »
Παράθεση

saddle69 έγραψε:
Θα σε ακούσω φίλε HArlek γιατι είχα σκοπό να τα βάλω


Αν έχεις σκοπό να αλλάξεις λάστιχα, ρώτα πότε έρχεται το Bridgestone Battlewing (BW501/502) στις διαστάσεις μας. Φαίνεται ενδιαφέρον λάστιχο και είχα διαβάσει ότι μετά τις εκδόσεις για μεγάλα ον-οφ που κυκλοφορούν ήδη, θα βγουν και σε 100/90-19 130/80-17 για μας.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 30, 2006, 10:23:42 μμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Το κούνημα στα λίγα χιλιόμετρα (50-60) (που νομίζω ότι δεν παρουσιάζεται πάντα) είναι τύπου "ελαφρού ψαρέματος", δηλαδή δεν κουνιέται καθόλου το τιμόνι, απλά αισθάνομαι μια ασάφεια μπροστά και ότι το εμπρός μέρος πηγαινοέρχεται λίγο δεξιά-αριστερά.


Ανακάλυψα ότι το φαινόμενο επηρεάζεται σε τεράστιο βαθμό από την πίεση στο μπροστινό λάστιχο! Πολύ με ευχαρίστησε αυτό, γιατί δείχνει ότι μάλλον αυτό φταίει κι όχι το πίσω Tourance που τόσο συμπαθώ!

Με πίεση 1,9 (27) στο εμπρός Anakee [όπως προτείνει η Aprilia, γιατί η Michelin για τον Πήγασο δίνει εμπρός 2,1 (31)] το κούνημα εξαφανίστηκε! Από συνήθεια έβαζα 2,1 (31) μπροστά, με το οποίο το εμπρός Tourance τα πήγαινε μια χαρά.

Πίσω εξακολουθώ να βάζω περισσότερο από το προτεινόμενο, μεταξύ 2,3-2,4 (34-35).
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 31, 2006, 01:20:50 πμ »
ME TA TOURANCE ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΝΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ
BMW rules...:fies:

*

Ανδρεας

Re: "Κουνάει" ο Πήγασος?
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 31, 2006, 01:39:12 μμ »
Με τα μαμίσια λάστιχα μονοκάβαλος στο Trail το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι επηρεάζετε αρκετά από πλευρικούς άνεμους. Δικάβαλο τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης