0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

El Presidente

"Pegasus project"(by El-Presidente)
« - : Αύγουστος 31, 2008, 02:34:12 πμ »
Πριν απο 10 χρονια περιπου(τον Μαιο του 1998)μου πηρα δωρο στην γιορτη μου,ενα μηχανακι,το οποιο ερωτευτηκα με την πρωτη ματια.
Kαπως ετσι αποκτησα..τον καλυτερο μου φιλο..Τον Πηγασο
Απο τοτε μεχρι τωρα,εκτος απο τα χιλιαδες ομορφα km που εχουμε κανει παρεα,εκτος απο τα στροφιλικια(εντος κ εκτος πιστας),
κ λογω της αψογης συμπεριφορας του,του προσφερα(ανταποδωτικα)
1.Ευλαβικες εργασιες συντηρησης. &
2.Ορισμενες βελτιωσεις,οι οποιες αλλαξαν(κατα τη γνωμη μου)την συμπεριφορα του,προς το(πολυ)καλυτερο.
Αυτες τις βελτιωσεις θελω να σας παρουσιασω,ετσι,για να παιρνετε ιδεες..εσεις..οι Πηγασοβιοι :D

Κυριες & κυριοι :) σας παρουσιαζω..Τον Πηγασαρα μου  ;)



Λοιπον..εχουμε κ λεμε:
Κατ'αρχην,αγοραστηκε φουλ extra απο "μαμα",αλλα,επειδη τον μετετρεψα σε SM,τα εμπρος προστατευτικα καγκελα αφαιρεθηκαν,καθ'οτι δεν ταιριαζαν στην καινουργια του προσωπικοτητα.
Εμεινε ομως(κ λειτουργει απροσκοπτα μεχρι κ σημερα) ο μαμισιος συναγερμος



Καθως κ το διπλο σταντ



Ο ανορθωτης,αφου παρεδωσε το πνευμα λογω θεσης κ υπερθερμανσης,αλλαχτηκε μ'εναν απο Υamaha FZ6,και μεταφερθηκε πισω κ πανω απο την δεξια εξατμιση,οπου κ παραμενει χωρις κανενα απολυτως προβλημα λειτουργιας απο το 2002.



Εγινε επισης μια επεμβαση στον κεντρικο διακοπτη(ο οποιος ως γνωστον ειχε προβλημα).Αλλα,επειδη τοτε(2000)κανεις δεν ηξερε να φτιαχνει τα Aprilia,κ,επειδη,απο ιντερνετια κ τετοια,εγω..ΔΕΝ,.τον ανοιξα-του ενισχυσα τις κολησεις κ τα ελασματα του-του εκανα πατενταρισμενη αδιαβροχοποιηση-κ απο τοτε(8χρονακια τωρα)..ουδεν προβλημα..οποτε..δεν ασχοληθηκα ξανα

Αλλαχτηκαν οι  μαμα εξατμισεις με Leovince LX3 Titanium(for track use only)δινοντας του ενα πολυ ομορφο αισθητικο αποτελεσμα,αλλα,κυριως,μεγαλο κερδος απο το κατα πολυ λιγοτερο βαρος,κ την απιστευτη μεταβολη προς το καλυτερο της αποδοσης του,σε συνδιασμο με ενα ελευθερο φιλτρο της Κ&Ν κ το αναλογο σεταρισμα-ρυθμιση των καρμπυρατερ του.









Και επειδη η off-road χρηση του ηταν πια λιγοστη.κ το "στριβειν επικινδυνως" παντα μου αρεσε..εγινε κ η μετατροπη του σε SΜ,χρησιμοποιωντας,ο,τι το καλυτερο.
Ζαντες EXCEL Rim Black λοιπον,πλεχτηκαν στα κεντρα του,με ενισχυμενες κ ανοξοιδωτες ακτινες διπλης διατομης..και..ιδου το αποτελεσμα






Τα πρωτα ελαστικα που του φορεσα ηταν τα Pirelli MT60 Corsa τα οποια με συντροφεψαν για πολλες αλλαγες μια κ εμεινα απολυτα ευχαριστημενος απο την αισθηση κ το κρατημα τους σε στεγνο κ βρεγμενο,καθως κ τις δυνατοτητες τους σε ηπιο χωματινο τερραιν.Τα συστηνω ανεπιφυλακτα!
Επειδη ομως καποια στιγμη,αρχισαν τα  σχολεια CSS κ η ολο κ συχνοτερη επισκεψιμοτητα μου στην "πιστα" των Μεγαρων,αρχισα να πειραματιζομαι,με πιο "δροματα" λαστιχα,μενοντας εκπληκτος απο την συμπεριφορα του Πηγασακου,σε συνθηκες πιστας.
Τα τελευταια που του εχω βαλει ειναι τα γνωστα κ μη εξεραιτεα Pirelli Diablo(πριν 1 μηνα)τα οποια δεν εχω δοκιμασει ακομα σε extreme συνθηκες.




« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2008, 06:04:22 μμ από El Presidente »



*

El Presidente

Απ: .
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 31, 2008, 02:51:32 πμ »
Βεβαια,για να στηθει σωστα το "Τερας",κ να μπορει να στριβει-οπως-στριβει,επρεπε να γινουν κ αλλες επεμβασεις.
Αναρτησεις λοιπον:
Εμπρος,ειναι εφοδιασμενος απο τη μαμα,με το πολυ καλο αναποδο της Martzochi.Σχεδιασμενο ομως για διαφορετικη χρηση.
Βγηκαν εξω λοιπον κ τα δυο καλαμια-πηγαν στον Τασουλη(WP)κ εγινε Revalving-setting(για στησιμοSM)-αλλαγη τυπου κ ιξωδες λαδιου-καινουργιο σετ τσιμουχες κ ξυστρες,και το αποτελεσμα επισης εκπληκτικο!
Σημ.για την καλυτερη αισθηση,μετα απο πειραματισμους,χρειαστηκε να κατεβουν οι πλακες 15mm κατω απο την αρχικη τους θεση.



Θελωντας να βελτιωσω ακομα περισσοτερο την αισθητικη του,αλλα κυριως,τη θεση οδηγησης κ τη λαβη του τιμονιου,το αντικατεστησα με το κορυφαιο Fat-Bar της Renthal + τις πανεμορφες ergal βασεςεις του στις πλακες.
Αποτελεσμα:Απιστευτη αισθηση-καλυτερος μοχλος-πολυ μεγαλυτερη ευκολια στους χειρισμους.




Ομως..οκ..καλα παει-καλα στριβει-ηθελε κ καποια βελτιωση στα φρενα-οχι ομως την πληρη αντικατασταση τους-αφου το κοστος θα ηταν υπερογκο.
Αλλαγη λοιπον στα σωληνακια εμπρος-πισω,με τα αντιστοιχα υψηλης της BF.Goodrich-υγρα Locheed Dot.5-Τακακια Μedium SBC-και..Ω του θαυματος..αλλα κολπα-αλλα φρενα!Το μπροστινο απεχτησε αισθηση κ πολυ περισσοτερη δυναμη-και το πισω,εγινε ξαφνικα Υπαρκτο,και χωρις σημαδια κοπωσης(χασιμο) στη σκληρη χρηση(ολα αυτα βεβαια με συχνη σχετικα αλλαγη των υγρων+τις απαραιτητες εξαερωσεις)
Στα SBCκατεληξα κ εμεινα εκει,γιατι,ειδα πολυ καλη αισθηση στο φρεναρισμα,και ταυτοχρονα,πολυ καλη σχεση Αποδοσης-Τιμης..οποτε..μια χαρα ειμαστε.






Ολες αυτες οι επεμβασεις-βελτιωσεις,μου εδωσαν την δυνατοτητα,να παιζω,ειτε στο δρομο-ειτε στην "παιδικη χαρα"..καπως ετσι:







...και να νιωθω ανετος και ασφαλης οσο κι αν τον πιεζω,με μοναδικο οριο,τα μαρσπιε που ξυνουν ηχηρα την μαυρισμενη ασφαλτο.

Ακομα μια χρησιμη(πιστευω)πατεντα,ειναι,η τοποθετηση σιτας ψυγειου(κοστος>ΜΗΔΕΝΙΚΟ)
Σχεδιασμος-Κατασκευη-Τοποθετηση>>by El-Presidente



Καθως κ η μετατροπη της σελλας του,σε ανατομικο-πρακτικο-&-αισθητικο επιπεδο.



Ε...μια βελτιωσουλα κ στα φωτακια του την ηθελε...οποτε.."Του Αλλαξα Τα Φωτα"
Η4-Xenon 8000k λοιπον,οσον αφορα την διπλη του σκαλα,και
Momo αλογονου +50%(οντως)αποδωση οσον αφορα τη μεγαλη-σινιαλο του.



Το παζλ συμμπληρωνεται με μια (heavy duty-Zring)χρυση καδενα της Regina & δυο καλα γραναζια(δοντια μαμας)μπρος - πισω.



Μια διακριτικη σκαρουλα(της Kappa) για την απαραιτητη σε εκδρομικη χρηση μπαγκαζιερα



Και φυσικα τα απαραιτητα αυτοκολητα του :abh:..τα οποια του χαριζουν+10 extra km τελικης ταχυτητας(175 δικαβαλο μ'εχει μετρησει γνωστος συμφορουμιτης)





Αυτα νομιζω οτι ειναι ολα(προς το παρον)και...δεν ξερω τι?λενε οι κακες οι γλωσες για τους Πηγασους...
Εγω αυτο που ξερω..ειναι οτι..αν τον αγαπας-τον μεταχειριζεσαι σωστα(τερμα γκαζι δηλ.)-κ τον συντηρεις με συνεση..
ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩς ΤΙΠΟΤΑ & ΔΕΝ ΣΕ "ΚΡΕΜΑΕΙ" ΠΟΤΕ & ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
Οχι...για βρειτε μου οποιοδηποτε μηχανακι-κυκλοφοριας 1998-που να στεκεται τοσο αξιολογα σημερα,10 χρονια μετα,σε οποιεσδηποτε οδηγικες συνθηκες-το design του να δειχνει τοσο συγχρονο & επικαιρο-και η εξωτερικη κατασταση των μεταλλικων μερων του,μετα απο 10χρονια χρησης να ειναι αυτη:





*

El Presidente

Απ: .
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 31, 2008, 02:53:41 πμ »
Τελειωνωντας το μακροσκελεστατο κ κουραστικο(ισως)ποστ μου,παραθετω μερικες φωτο..απο το
τερας..Ολοκληρο.

Κυριες κ κυριοι...Ο "Πηγασος" μου













Υ.Γ.:Τα θερμα μου συγχαρητηρια-ευχαριστηρια,για οποιον ειχε το κουραγιο κ το διαβασε ΟΛΟ!!...................  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2008, 03:02:32 πμ από El Presidente »

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: "Pegasus prodject"(by El-Presidente)
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 31, 2008, 03:01:13 πμ »
Πρόεδρε τα συγχαρητήρια μου  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: "Pegasus prodject"(by El-Presidente)
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 31, 2008, 03:36:37 πμ »
Τούμπανο.....!!! :kalo: :kalo: :kalo:

Πολύ προσεγμένος ο Πήγασος....Με ουσιαστικές βελτιώσεις στα σημεία... :thup1:

Παράθεση
Οχι...για βρειτε μου οποιοδηποτε μηχανακι-κυκλοφοριας 1998-που να στεκεται τοσο αξιολογα σημερα,10 χρονια μετα,σε οποιεσδηποτε οδηγικες συνθηκες-το design του να δειχνει τοσο συγχρονο & επικαιρο-και η εξωτερικη κατασταση των μεταλλικων μερων του,μετα απο 10χρονια χρησης να ειναι αυτη:

Έχω πάθει πλάκα....Είναι σαν καινούργιο....Συγχαρητήρια "πρόεδρε"....Δίνεις μαθήματα,όσον αφορά την φροντίδα της μοτοσυκλέτας...... :prm

Τώρα όσον αφορά την σχεδίαση δεν θα συμφωνήσω πλήρως.....Η σχεδίαση του εν λόγω μοντέλου είναι αρκετά συντηρητική οπότε και αντέχει στον χρόνο κάπως παραπάνω.....Πάντως σύγχρονη δεν θα την χαρακτήριζα.... :ohyes:

Αυτά...."Πρόεδρε"....Να τον χαίρεσαι....!!! :thup::


*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: "Pegasus prodject"(by El-Presidente)
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 31, 2008, 06:43:02 πμ »
φιλε εγω στα εχω δωσει τα συγχαρικια πολλες φορες αλλα θα στα δωσο και απο δω.ΑΠΛΑ ΜΠΡΑΒΟ-ΜΠΡΑΒΟ.οχι μονο για τις παρεμβασεις που εχεις κανει για να χαιρεσε τον πηγασο στο επακρο,αλλα πως να το κανουμε....μερικοι ανθρωποι ειναι μερακλιδες μετα απο τοσα χρονια το μοτορι ειναι σε αριστη κατασταση και δεν φτανει να βαζουν το χερι στη τσεπη..μερικοι για να ειναι το μοτορι αψωγο.θελει φροντιδα και κυριως αγαπη. :prm :prm :prm :prm :prm :kalo: :kalo: :kalo:

*

AKIS KARDITSA

Απ: "Pegasus prodject"(by El-Presidente)
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 31, 2008, 10:45:01 πμ »
Κύριε Προεδρε.....τα σέβη μου...... ave ave ave

εχεις κάνει τον ΠΗΓΑΣΟ καλύτερο και απο τότε που τον πήρες....βελτιώσεις στα σημέια που αρκουν για να δώσουν ένα τέτοιο αποτέλεσμα......εισαι ΜΕΡΑΚΛΗΣ και φαινεται.....ΜΠΡΑΒΟ για το κουράγιο σου και την αγάπη σου που έδωσες στον ΠΗΓΑΣΟ ολα αυτα τα χρόνια....και να σου πω κάτι....ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ.......γεράστε μαζι.... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: "Pegasus prodject"(by El-Presidente)
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 31, 2008, 01:24:00 μμ »
Κώστα ήδη έχεις ανεβάσει την τιμή αυτού του μοντέλου  :ohyes: και θα κάνουμε sticky το ποστ γιατί πραγματικά είναι παράδειγμα προς μίμηση.


Υ.Γ.1 Βλέπω να αποσύρονται οι αγγελίες του πήγασου τώρα. :lol%

Υ.Γ.2 Σε πολύ καλό πλυντήριο πας βλέπω. ;)

*

dagger moon

Απ: "Pegasus prodject"(by El-Presidente)
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 31, 2008, 01:50:05 μμ »
εγώ που τον είδα από κοντά σήμερα ένα σας λέω μόνο.

το μοτόρι του προέδρου είναι άπαιχτο. Ο άνθρωπος απλά είναι καλλιτέχνης, δημιουργός, οραματιστής ΚΑΨΟΥΡΗΣ λέμε

Οι φωτογραφίες το αδικουν. πιστέψτε με μου κόπηκε η ανάσα και ζήλεψα  :blus: :blus: :blus:

Ελπίζω να φτιάξει και το Tibet  έτσι .... Ακούς προεδρε;

φτου φτου φτου, σκόρδα.

*

nasos-v

Απ: "Pegasus prodject"(by El-Presidente)
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 31, 2008, 02:06:21 μμ »
 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
 :prm :prm :prm :prm :prm :prm

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: "Pegasus prodject"(by El-Presidente)
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 31, 2008, 02:11:25 μμ »
όλα τα παραπάνω που ελέγθησαν...αλλά...κυριως γουστάρω τον θαυμασμό όσων Xt,bmw,transalp και...όχι μόνο τα πατάει στις στροφές...ενα...ένα...ρε..τι ειναι αυτο...Πήγασος...???? παλιό μοντέλλο..???όχι ρε καιν ούργιο δε βλέπεις που γυαλίζει.... ;) 8-) 8-) :lol: 8-) :lol: :lol: :lol:

*

El Presidente

Απ: "Pegasus prodject"(by El-Presidente)
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 31, 2008, 06:23:24 μμ »
Κώστα ήδη έχεις ανεβάσει την τιμή αυτού του μοντέλου  :ohyes:

 El-Pr> :ohmy:Ελα?..Τι μου λες? :ohmy:...( :blus:Μολις φτασει στα 10.000ε..σφυρα μου να τον"δωσω"  :srry:) :tez:


Υ.Γ.1 Βλέπω να αποσύρονται οι αγγελίες του πήγασου τώρα. :lol%

El-Pr> :thnk:Τωρα αυτο ειναι καλο?..η κακο?.. :thnk:

Υ.Γ.2 Σε πολύ καλό πλυντήριο πας βλέπω. ;)

El-Pr>Το συγκεκριμενο αποτελεσμα της φωτογραφισης(πλυσιμο-γυαλισμα)..ειναι:"hand-made-absolutly by me" :ohyes:
..Κανενα πληντηριο..Δεν Ειναι ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ!! ;)


 :blus: :blus: :blus:... :)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2008, 06:26:29 μμ από El Presidente »

*

Aprile

Απ: "Pegasus project"(by El-Presidente)
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 31, 2008, 07:42:23 μμ »
Bravo τζάμι τον έχεις τον πηγασάκο γυαλίζει μέχρι και το διπλής του σκελετού  :kalo:
Με ενδιαφέρει με λεπτομέρειες η πατέντα που έκανες στα φώτα.
Μόνος σου την έκανες ή ήταν ηλεκτρολόγος  :unsure:

*

El Presidente

Απ: "Pegasus project"(by El-Presidente)
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 31, 2008, 08:03:58 μμ »
Με ενδιαφέρει με λεπτομέρειες η πατέντα που έκανες στα φώτα.
Μόνος σου την έκανες ή ήταν ηλεκτρολόγος  :unsure:
Ολες οι επεμβασεις-βελτιωσεις-μετατροπες που εχουν προαναφερθει ,εχουν γινει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ & ΜΟΝΟΝ απο εμενα κ τα χερακια μου. :ohyes:
Καθως επισης & τα services κ η περιοδικη(χρειαζουμενη κατ'εμε)συντηρηση-&-οι επισκευες(εκτος 2 εργασιων που απαιτουσαν ειδικες συνθηκες κ εργαλεια)
 :thnk:Ισως γι'αυτο ο Πηγασακος να βρισκεται σε αυτην την κατασταση :thnk:

Τωρα..οσο για τα φωτα..δεν χρειαζονται πατεντες.Αγοραζεις απο το εμποριο το σωστο κιτ Xenon & την σωστη λαμπα..κ τα τοποθετεις.
Αν εχεις καποιες αποριες σχετικα..τα λεμε με π.μ. ........... :bye:

*

nickogreek

Απ: "Pegasus project"(by El-Presidente)
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 28, 2008, 12:44:39 πμ »
Πρόεδρε,

μαζί με τον powerphot και αλλους πηγασόβιους πείστικα σε κόντρα πολλών φίλων να πάρω πήγασο. δε μπορεί λέω, τόση αγάπη για ένα "παλιό" μηχανάκι και τόσα καλά λόγια και φροντίδα... κάτι θα λέει για τη μηχανή. Τα προβλήματα τα παρέβλεψα αφού λύνονται...

Και ψάχνοντας βρήκα και την ευκαιρία μου... μοντέλο 2001 με 5,654 χλμ! Πραγματικά όχι μούφα, ο ιδιοκτήτης το είχε δεύτερο μηχανάκι και κυκλοφορούσε με παπάκι! Το τσέκαρα και με μηχανικό γνώστη των ασθενειών...και νατος ο πηγασάκος στο γκαράζ!!!

"Κούκλα" λέει η γυναίκα μου... μή μιλάς νικόλα λέω εγώ και προχωράμε...χεχεχε.

Νά όμως που τα λίγα χιλιόμετρα και η απραξία είναι κακό όσο και τα πολλά? ποιός ξέρει...Ξεκινήσαμε με φλάτζα από το αποδητήριο αφού κάπνιζε η εξάτμιση με παραφλού με το καλημέρα...

Επισκευή, αλλαγή και φλάτζας κινητήρα, ελατήρια κυλίνδρου αφού έσπασε ένα στο άνοιγμα...πλανάρισμα και τα 5,000 έγιναν 0...

Ξεκινάω λοιπόν νέο topic με τις βελτιώσεις αναβαθμίσεις και θα πώ τα περισσότερα εκεί...

Sorry για τα πολλά λόγια ίσως αλλά ήσουν από τους βασικούς λόγους που πήρα το Pegaso...και το φχαριστιέμαι πολύ...

Ευχαριστώ και καλή συνέχεια...

By the way κρίμα που το πουλάς και μακάρι να είχα περίσευμα να πάρω το tibet...Κάνε καμμιά προσφορά με 48 δόσεις από το 2010 ρε σύ... χαχαχαχαχα


Φιλικά πάντα,

Νικόλας :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης