0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

leaon

Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 29, 2008, 08:42:53 μμ »
Καλησπερα σε ολους τους Αprilia Bikers
Λιγους μηνες σας διαβαζω αλλα πολλες φορες με εχουν αγγιξει τα γραπτα σας
Μεχρι σημερα δεν εχω αναρτησει κατι σε κανενα φορουμ
Αλλα νομιζω ηρθε η ωρα να αφιερωσω σε εσας και την Pegaso μου ενα ποιηματακι
Παμε λοιπον


Ανοιξη ητανε
σαν τωρα το θυμαμαι
που βρεθηκα δεν ξερω πως
με μια Pegaso να κοιμαμαι

κι ετσι ξεκινησε ενας ερωτας
σφοδρος παραξενα μεγαλος,
καποιοι απ το φορουμ με καταλαβαινετε
μα εξω απο εδω κανενας αλλος

Κι απο τον πρωτο ερωτα
περασαμε σε σχεση
τεσσερα χρονια πια μαζι
μ αρεσει δε μ αρεσει

Εδω θα πρεπει να σας πω
δεν ημουνα εγω το πρωτο χερι
απο αλλονα την πηρα
που την ειχε σαν αστερι

Λοιπον,τρια με τον αλλονα
και τεσσερα με μενα
τα χρονια της κυριας,
επτα μας κανουν συνολο
με αδεια κυκλοφοριας

Καποιοι απο εσας γελατε πονηρα
ισως καταλαβαινοντας που θα το καταληξω
για την ωραια κι οριμη Ιταλιδα μου
εσας τι θελω να ρωτηξω

Μπορει λοιπον αν θελει καποιος σας
και σε μενα να απαντησει?
στο προβλημα που με απασχολει
να δωσει καποια λυση?

Καλα το καταλαβατε
με ολα τα παραπανω
και σας ρωταω πεστε μου
μηπως το παει για ΓΑΜΟ?

Κι αληθεια ειναι πως την αγαπω
ακομη νοιωθω πως την θελω
ομως μ απασχολει η νεα 1200 Pegaso
(το νεο το μοντελο)

Μπορει αναμεσα μας να μπει
............
κανοντας τη σχεση την παλια
να μοιαζει με μπ%r)ελο

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 29, 2008, 09:25:57 μμ »
Καλησπερα σε ολους τους Αprilia Bikers
Λιγους μηνες σας διαβαζω αλλα πολλες φορες με εχουν αγγιξει τα γραπτα σας
Μεχρι σημερα δεν εχω αναρτησει κατι σε κανενα φορουμ
Αλλα νομιζω ηρθε η ωρα να αφιερωσω σε εσας και την Pegaso μου ενα ποιηματακι
Παμε λοιπον


Ανοιξη ητανε
σαν τωρα το θυμαμαι
που βρεθηκα δεν ξερω πως
με μια Pegaso να κοιμαμαι

κι ετσι ξεκινησε ενας ερωτας
σφοδρος παραξενα μεγαλος,
καποιοι απ το φορουμ με καταλαβαινετε
μα εξω απο εδω κανενας αλλος

Κι απο τον πρωτο ερωτα
περασαμε σε σχεση
τεσσερα χρονια πια μαζι
μ αρεσει δε μ αρεσει

Εδω θα πρεπει να σας πω
δεν ημουνα εγω το πρωτο χερι
απο αλλονα την πηρα
που την ειχε σαν αστερι

Λοιπον,τρια με τον αλλονα
και τεσσερα με μενα
τα χρονια της κυριας,
επτα μας κανουν συνολο
με αδεια κυκλοφοριας

Καποιοι απο εσας γελατε πονηρα
ισως καταλαβαινοντας που θα το καταληξω
για την ωραια κι οριμη Ιταλιδα μου
εσας τι θελω να ρωτηξω

Μπορει λοιπον αν θελει καποιος σας
και σε μενα να απαντησει?
στο προβλημα που με απασχολει
να δωσει καποια λυση?

Καλα το καταλαβατε
με ολα τα παραπανω
και σας ρωταω πεστε μου
μηπως το παει για ΓΑΜΟ?

Κι αληθεια ειναι πως την αγαπω
ακομη νοιωθω πως την θελω
ομως μ απασχολει η νεα 1200 Pegaso
(το νεο το μοντελο)

Μπορει αναμεσα μας να μπει
............
κανοντας τη σχεση την παλια
να μοιαζει με μπ%r)ελο
                                  πηγασο δεν ειχα ποτε,δεν μπορω                                                      να καταλαβω,αυτο που ξερω ειναι το ποιματακι ειναι μ@μ@το!!! :kalo: :kalo: :kalo:                                 

*

leaon

Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 29, 2008, 09:44:43 μμ »
Σε ευχαριστω Falcon V60 :bye:
Aν ομως ειχες ζησει καποιο διαστημα με αυτην την muti-persona moto μας
με το ιταλικο ταπεραμεντο και την αυστριακη πιστη θα μας καταλαβαινες καλιτερα
Αν και απο το nickname σου νομιζω απο αλλη γωνια θα ξερεις γιατι μιλαμε :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 29, 2008, 09:59:55 μμ »
leaon... με κουφανες... χαχαχ..ωραίο....
 :hha% :hha% :hha% :hha% :prm :prm :prm :prm :prm :se: :se: :se: :se:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 29, 2008, 10:26:01 μμ »
Καλησπερα σε ολους τους Αprilia Bikers
Λιγους μηνες σας διαβαζω αλλα πολλες φορες με εχουν αγγιξει τα γραπτα σας
Μεχρι σημερα δεν εχω αναρτησει κατι σε κανενα φορουμ
Αλλα νομιζω ηρθε η ωρα να αφιερωσω σε εσας και την Pegaso μου ενα ποιηματακι
Παμε λοιπον

 :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 29, 2008, 10:38:43 μμ »
Καλησπερα σε ολους τους Αprilia Bikers
Λιγους μηνες σας διαβαζω αλλα πολλες φορες με εχουν αγγιξει τα γραπτα σας
Μεχρι σημερα δεν εχω αναρτησει κατι σε κανενα φορουμ
Αλλα νομιζω ηρθε η ωρα να αφιερωσω σε εσας και την Pegaso μου ενα ποιηματακι

ΕΥΓΕ !!!   :kalo: :kalo: :kalo:

*

El Presidente

Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 29, 2008, 10:45:22 μμ »
Καλησπερα σε ολους τους Αprilia Bikers
Λιγους μηνες σας διαβαζω αλλα πολλες φορες με εχουν αγγιξει τα γραπτα σας
Μεχρι σημερα δεν εχω αναρτησει κατι σε κανενα φορουμ
Αλλα νομιζω ηρθε η ωρα να αφιερωσω σε εσας και την Pegaso μου ενα ποιηματακι
Παμε λοιπον

..........
Κι αληθεια ειναι πως την αγαπω
ακομη νοιωθω πως την θελω
ομως μ απασχολει η νεα 1200 Pegaso
(το νεο το μοντελο)

Μπορει αναμεσα μας να μπει
............
κανοντας τη σχεση την παλια
να μοιαζει με μπ%r)ελο
1.Πολυ καλο το ποιηματακι σου :kalo:(δειχνει βαθυτερα συναισθηματα)
2.Ειναι "Ο Πηγασος" κ οχι "η"...οποτε,θεμα συγκρισης με αλλη μοτο ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ.
3.Αν καποια στιγμη σου γιαλυσει καποια αλλη μοτο..Να Την Παρεις..κ να την χαιρεσαι παρεα με Τον Πηγασο ;)
4.Μην τον "πουλησεις"ποτε τον πηγασακο :..Ισως να'ναι το καλυτερο σου φιλαρακι κ να μην το ξερεις :ohyes:
5.Ακομα κ να τον δωσεις..με το αντιτιμο..δεν παιρνεις ουτε ενα καλο παπι για να κυκλοφορεις στα κοντινα...οποτε... :thnk:.. ;)

                                               ................................ :bye:

*

patman46

Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 30, 2008, 10:36:06 πμ »
εγώ τι να πω... θα πω για τους πήγασους της ζωής μου:
1990: έχω παραγγείλει το dominator 650  και το περιμένω στη Ρόδο, φοιτητής τότε... τον Μάρτιο βγαίνει το ΜΟΤΟ με διπλό εξώφυλλο... και διαβάζω: τεστ Aprilia Pegaso 600 ο φτερωτός μύθος.
το τεστ το έγραφε ο θανασης χούντρας και όπως καταλαβαίνετε κάτι οι φωτογραφίες κάτι το μοναδικό στυλ του πήγασου με έβαλαν και πήγα την άλλη μέρα το πρωί στο μαγαζί και αλλάζω την παραγγελία.
" ρε φίλε είναι ακριβότερο πολύ, και δεν έχει αντιπροσωπεία... που πας να  μπλέξεις?"
" το θέλω ρε Ακη, τέλος"
" καλά ότι θες"
... έτσι πήρα το πρώτο στην Ελλάδα Pegaso 600 μπλε, ψηλό και όμορφο.
1992: ο πήγασος φορτώνεται και πάει με ένα παρεάκι Βόρειο Ιράκ περνώνατς όλη την Τουρκία... ούτε κινητά ούτε gps, κλασσικά χάρτες και πυξίδες... γυρνώντας στη Ρόδο αλλάζω αμορτισέρ και τσιμούχες αφού είχαν σκάσει από την άμμο στην έρημο...
Σεπτέμβριο 1992 ξαναφορώνεται και πάει Ιταλία... πρώτη ευρωπαϊκή εξόρμηση!!! στη Βενετία!
με την ευκαιρία αγοράζω από κει (από το treviso στο καταστημα west road bike του Αλβάρο) ένα αμορτισέρ και το βάζω επάνω.
πάω και στο εργοστάσιο " ciao ragazzi sono panos da grecia" βγαινει ένας τυπάκος ο Αντρεα βλέπει τον πήγασο κοιτάει το πλαίσιο βλέπει τα πολλά μηδενικά και το 33 στο τέλος (το 33 παραγωγής είχα) και τον πιάνουν τα κλάμματα " εγώ το έχω δέσει δεν θα σου βγάλει  τίποτα γιατί είναι Τετάρτης παραγωγή (εννοούσε ότι το είχε μοντάρη Τετάρτη)"
!993 Μάρτιος: ένα τζιμάνι μηχανικός κάνει ένα τραικό λάθος και μου κταστρέφει το σφηνόδρομο του βολάν... ουσιαστικά πάμε για καινούργιο στρόφαλο... Τηλέφωνο στην Ιταλία με κλάμμα μπόλικο μου λένε ότι το ανταλλακτικό έχει 225.000 δραχμές (μιλάμε για μεγάλο ποσό)
" περιμένε φίλε έλληνα μου λέει ό Αντρέα... έχουμε κάτι κινητήρες έτοιμους (rotax 562) που τους είχαμε φτιαξει για ανταλλακτιά για το dakar να δω πόσο έχει... έλα με 160.000δρχμές τον αγοράζεις...πρέπει όμως να στείλεις τα λεφτά πρώτα..."
καταθεση εν λευκό στην τράπεζα και αναμονή για τον καινούργιο κινητήρα...που ήρθε σε ξυλόκουτο 5 μέρες μετά.
μπαίνει το μοτερ πάνω βάζω και μια εξάτμιση SPES από ένα αγωνιστικό KTM SIX DAYS που είχε φέρει ο Καρρέρ, το βάζουμε μπροστά πέφτουν κάτι γλάστρες και κάτι σοβάδες από στη Δημητρακοπούλου στο Κουκάκι, τρώμε κάτι κατάρες "πάρτο και φύγε θα μου κλείσεις το μαγαζί με πληρώνεις άλλη μέρα... μου λέει ο Ερρικος.
Στο δρομο το μηχανάκι ανέβαζε μέχρι τις 5.000σαλ ασταπιαία αλλά μετά τίποτα.. βουρ στο Φαμπιάτο όπου αρχίζουμε να ανεβάζουμε ζιγκλέρ στο del orto και για να λειτουργήσει φτάνουμε στο μαγικό 195 ζιγκλέρ (από 135) .
1995: ο φίλος Μήτσος πάει αμερική... " ρε μήτσο είδα σε κάτι καταλόγους (δεν υπήρχει ιντερνετ τοτε) κάτι μηχανάκια ΑΤΚ που φοράνε αυτό το μοτέρ στη αμερική και βγάζουν ένα σκαμό άλογα... θα μου φέρεις ένα κιτάκι αμα πας κανα μπάρκο από κει? " " και το ρωτάς? " μου απαντάει ο Μήτσος κάτοχος Ducati 900ss fast by feracci replica.
και έρχεται το κιτ... πιστόνι arias high compress, 4 βαλβίδες τιτανίου, εκκεντροφόρος megacycle, ηλεκτρονική, φλάτζες μάντζες και ένα καρμπυρατερ 41 της QuickSilver με αντλία επιτάχυνσης μηχανικό...
όλα μαζί πάνω είχαν σαν αποτέλεσμα 53,9 άλογα και πρώτη θέση στα Power games του ΜΟΤΟ στην έκθεση μοτοσυκλέτας το 1997! το δυνατότερο μονοκύλινδρο...
είχε γίνει και motard το 1997... σκότωνε το μηχανάκι τρομοκρατία σκέτη...
απολογισμός: 276.000χλμ, 2 μοτέρ, ταξίδια στην Ευρώπη (ιταλία αυστρία γερμανία ελβετία γαλλία, αιγυπτο, τουρκία, β ιρακ, Σικελια Τυνισια, ) και όλη την Ελλάδα από όλους τους δρόμους της επικράτειας, πολλές κόντρες στην Βούτα,
το 1998 και μετά από πολλές προτροπές κάνω ανταλλαγή τον 600 με τον 650...




...συνεχίζεται...
 
 

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 30, 2008, 11:46:13 πμ »
Ρε συ Παναγιωτη-συγνωμη για το ρε-οπως ελεγε κι ο Λαζοπουλος ΑΕΙΙΙ ΧΑΣΟΥΥΥ!!!!!!!!!!!!Καλα που προλαβαν να ποσταρουν οι προηγουμενοι γιατι μετα το δικο σου ποστ θα παμε να κρυφτουμε ολοι μας! :prm ,we're not worthy!!!             Εγω διαβασα την παρουσιαση του Pegaso Cube στο περιοδικο μοτο τον Μαρτιο(?) του 1997 και τον παρειγγειλα τον Μαιο,περιμενα ενα μηνα να ερθει και παρελαβα τον πρωτο στην Θεσ/νικη τον Ιουνιο.Περιμενα κι εγω τα πιστοποιητικα εγκρισης για κανα μηνα και αφου αγανακτησα (σας θυμιζει κατι;)εβγαλα πινακιδα απο την Νομαρχια Πειραια!Τον χρησιμοποιω για βολτες,εκδρομες και ταξιδια τα καλοκαιρια περισσοτερο γιατι τον χειμωνα παιρνουμε τα βουνα,γι'αυτο εχει μονο 39,000χλμ στα 11 χρονια που τον εχω.Πριν απο δυο χρονια εκανε και το ταξιδακι του στο εξωτερικο (βορεια Ιταλια-Ελβετια-Αυστρια) και φετος ετοιμαζεται (υγεια να εχουμε) για Ζακυνθο.Προσωπικα ο Πηγασος εχει ακριβως οτι χρειαζομαι και συμφερει:ταξιδευει ανετα δικαβαλος-τριβαλιτσος με 120-130χλμ σε εθνικη(δεν τρεχω παραπανω!),περνας ανετα δασικους και χωματινους δρομους ακομα και φορτωμενος,ειναι οικονομικος σε συντηρηση και καταναλωση(5,5λιτρα στα 100χλμ :ohyes:),εχει ικανοποιητικη αυτονομια (22 λιτρα)για τις διαδρομες που κανω,και πανω απ'ολα ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ!Και αν καποτε τον αλλαζα παλι φουντουνια-εεε συγνωμη παλι τον ιδιο θα επαιρνα! :bye:
All i want from my birthday is another birthday...

*

lepipir

Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 30, 2008, 12:23:29 μμ »
Άξιος,


Περπατούσα στη Μιχαλακοπούλου ψάχνοντας για Freewind και ξαφνικά βλέπω έναν μαύρο Πήγασο, τέλος. Τη παραλαβή την έκανε φίλος γιατί απλά είχα ξαναοδηγήσει μηχανή με συμπλέκτη άλλες 2 φορές.


Ξημέρωσε και φυσικά δεν πήγα δουλειά, έπαιρνα τηλέφωνα και ρωτούσα αν η πρώτη είναι πάνω ή κάτω! Κατεβαίνω λοιπόν να το πάω την πρώτη μου βόλτα αλλά ο Σούλης (Πηγα-σούλης) είχε διαφορετική γνώμη, η μπαταρία νίοκ, ανεβαίνω πάνω στο σπίτι μπαίνω στο φόρουμ και ρωτάω στο chat που είναι η μπαταρία, κάποιος μου λέει, πάλι κάτω τη βγάζω και την ανεβάζω σπίτι να τη φορτίσω, το βράδυ πάω να τη βάλω και μέσα στα σκοτάδια συνδέω μονάχα το ένα από τα δύο καλώδια στο θετικό με αποτέλεσμα η μίζα να μη παίρνει ρεύμα. Η απογοήτευση ήταν τεράστια... 'τη μαλακία έκανα;' 'με κορόιδεψε το τύπος' και τέτοια. Το επόμενο πρωί κατεβαίνω πάλι κάτω να δώσω τη μπαταρία και να πάρω μία άλλη, κάπου εκεί διαπίστωσα τη μαλακία μου με το καλώδιο, δίνω μια στη μίζα παίρνει, το χαμόγελο μέχρι τα αφτιά! Βάζω το κράνος που είχα για ένα Honda Sky, καβαλάω, έρωτας.


Πριν καν πάθει κάτι ο Σούλης είχα ήδη γνωρίσει τον Bill με τη βοήθεια του οποίου έγινε ένα άλλο μηχανάκι με 100 χιλιόμετρα περισσότερη αυτονομία με ωραίες αναρτήσεις, άνετο ανορθωτή και πάνω απ´ όλα σίγουρο. Το περσινό καλοκαίρι ετοιμαζόμουν για ταξίδι και όλοι μου λέγαν να το ξανασκεφτώ, να πάρω κανένα transalp καλύτερα, που πας με το μονοκύλινδρο; Ρωτάω λοιπόν και εγώ τον Βασίλη αν πάω να κάνω μαλακία και με καθησύχασε. Ιταλία, Αυστρία, Σλοβενία φορτωμένο με 2 σκηνές, ρούχα 3 ανθρώπων, sleeping bags, τα πάντα, και με αεροδυναμική ντουλάπας, λόγω του όγκου πίσω. Κάπου εκεί ο έρωτας μου μεγάλωσε, είδα τον Πήγασο με άλλο αέρα και μετά από μια βδομάδα τον έχωσα πάλι για Ευρυτανία και κατασκήνωση στον Μέγδοβα όπου και ουσιαστικά έκανε τις διακοπές του κάτω από τα πλατάνια. Φέτος, το πρόγραμμα είχε Σλοβενία, Κροατία αλλά μάλλον πάμε για του χρόνου σνιφ.

*

patman46

Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 30, 2008, 12:50:32 μμ »
...συνέχεια... Το 650!
(μικρό διάλλειμα με ένα duke last edition 1998... 3 μήνες συμβίωση... εξαιρετικό, γρήγορο, σαν bmx αλλά σε κάνει φτωχόοοοο... πολλά προβλήματα)
Όταν το πήρα το 650 έβαλα τα κλάμματα... βαρύ μαλακό και αργό σε σχέση με το 600!
που είναι το γκάζι? που είναι τα φρένα?? γιατί είσαι τόσο φαρδύ? πολύ κλάμα :cry
έλα Πάνο σύνελθε... το μόνο που ήταν καλύτερο από τον παλιό μου πήγασο ήταν η υδρόψυξη και το γεγονός ότι ήταν καινουργιο.

Τρίτη το πήρα, τετάρτη παρήγγειλα τηλεφωνικώς τις εξατμίσεις στον Akrapovic
(ο διαλογος ήταν κάπως έτσι:)
-καλημέρα θέλω εξατμίσεις για πήγασο 650
- τι είναι αυτό, δεν έχουμε μάλλον!!!
- κάντε κάτι ρε παιδιά, δεν είναι το κόστος πρόβλημα
- καλά κάτι θα κάνουμε
- να σας στείλω 300.000δρχ είναι καλά?
- που να τις στείλουμε είπατε?

και κάπως έτσι 15 μέρες μετά παρέλαβα τις πανέμορφες και παναλαφρες Scorpion by Akrapovic (1,7κιλα έκαστη).

Ωσπου να έρθουν οι ακράπες πήρα ένα ζευγάρι στεφάνια Akront και λάστιχα MT60 Corsa και να το super moto 

Επειδή τα φρένα ήταν άθλια (πολύ καλά για αρχάριους αλλά όχι για γρήγορες βόλτες) αλλάχτηκε το μπροστινό με ένα σετ από duke κομπλέ (δίσκος δαγκάνα τρόμπα) έγιναν κάτι πατέντες για να μπει και ο δίσκος και η δαγκάνα (τότε ήταν πατέντες τώρα τα λένε αξεσουάρ).

με αυτά και με αυτά 15 μερές μετά την αγορά του και μόλις με 60 χλμ ο πήγασος βγήκε για στρώσιμο (στην παλιά επίδαυρο)  όπως έπρεπε να είναι.
έλα όμως που το μικρόβιο του SM είχε μπει για τα καλά μέσα μου. και εκμετλευόμενος το πολύ καλό πλαίσιο και την ομαλή παροχή της δύναμης (με τις ακράπες φιλτράκι και dyno jet 45,1 τροχό τότε) μαζί με διαίτα 16 κιλών από τις παλιές εξατμίσεις (147 κιλά πια) μπήκα στους αγώνες (και πολλές προπονήσεις): 2 το 1998(16ος στον πρώτο αγώνα, 11ος στον δεύτερο, 3 το 1999(11, 14, 12) και 4 το 2000 (9, 11, 14,14).

Παράλληλα δουλεύοντας στο περιοδικό ΜΟΤΟ (άλλο ένα παιδικό όνειρο)  χρησιμοποιούσα τον πήγασο για κάθε προσωπική μετακίνηση ή εκδρομή του MAG τότε. Προσθέστε και κάτι ταξιδάκια στο εξωτερικο, κάτι mugello το 2004 (γύρισα από forli και στην Ανκόνα συνειδητοποίησα ότι δεν είχα πλέον δεξί μαρσπιέ) κατι γρήγορα στα Γιάννενα να δω τα φιλαράκια μου μαζεύτηκαν τα χιλιόμετρα.
το 2006 ξανά πήγα Mugello...φορτώθηκε με τα σαμαράκια του, με 160 μέχρι πάτρα (δουλευτε ζεστά όμως... 75-80 C)
βγαίνουμε ιταλία, δώστου με 150-160 στην οτοστραντα μιας και η θερμοκρασία είχε πέσει (70C)
Στάση στην Ιμολα για καφέ μετά ξεκινάει η οδηγική νιρβάνα. 100χλμ εξαιρετικού στροφιλικίου όπου το πηγασάκι έδωσε ρέστα κάνοντας τους στριτάδες να αναρωτιούνται πως αυτό το κατά τα άλλα ήσυχο μηχανάκι ήταν τόσο σταθερό και τόσο καλό στις στροφές.

στο δρόμο για Φλωρεντία βρίσκω 2 μανστερ και ένα 954RR και ξεκινάει το πανηγύρι. Οι ιταλοί δεν έχουν αναπτυγμένο το μοταρντ οπότε σε κάθε στροφή που έβλεπαν τον πήγασο να μπαίνει γλιστρώντας πάθαιναν πλάκα... και πανω που κερνάω τα τσάγια και βγαίνω στην κατηφόρα για φλωρεντία ο πήγασος σβήνει!!!

σταματάω στην άκρη (οι ιταλοί νόμιζαν πως σταμάτησα για να τους κάνω πλάκα) και βλέπω μια εικόνα που μέχρι τώρα μόνο στα κομικ του Τζο bar έβλεπα... από τις ακράπες έβγαινε λευκός καπνός!!!

λεω πάει κόλλησε! λάδια δεν μύριζαν όμως... κοιτάω θερμοκρασία καλά είμαστε (75C)... βλέπω όμως και νερά να τρέχουνε από τον λαιμό της εξάτμισης... Φλάτζα καύσης... σιγουράκι...
2 παιδιά από τα Τρίκαλα που είμασταν μαζί στην εκδρομή με βρίσκουν και κατεβαίνουμε ποδοαράκι στην φλωρεντία προς αναζήτηση συνεργείου aprilia.
Μας βρίσκει ένας μπάτσος (ο οποίος ήταν και δάσκαλος στο μουτζελο ... γυρναγε με R6 2:06:15) και μας πάει στο συνεργείο που εφτιαχνε το μηχανάκι του.
Γιαφκα το συνεργείο μια πορτα πράγμα αλλά με 3 ραμπες 3 αερο-δυναμοκλειδα και 2 τορνους!
Μέσα είχε το R6 του μπατσούλι, ένα 999SPR με carbon υποπλαίσιο και κάτι άλλα αντίστοιχα...
Δευτερα άνοιξε το μοτέρ, τρίτη βρήκαμε το ανταλλακτικό, Τετάρτη έστειλε κύλινδρο και κεφαλή για πλαναρισμα (και επειδή είχα ξαναλλάξει παλιά φλάτζα με το καινούργι πλαναρισμα υπήρχε η πιθανότητα να βρίσκουν οι βαλβίδες στο πιστόνι... έτσι έσκαψε στον τόρνο το πιστόνι όσο ακριβώς κατέβασε την κεφαλή με το πλαναρισμα) Πέμπτη έδεσε και τσέκαρε και Παρασκευή πρωί φόρτωνα πάλι για το ταξίδι της επιστροφής.

Σε όλα αυτά τα χρόνια έχω αλλάξει και έχουν γίνει οι παρακάτω εργασίες:

σύνολο χιλιομέτρων:227.750 (πραγματικά από sigma για να μετράει σωστά μετα την αλλαγή της διάστασης του μπροστινού)
κατεβάσματα κινητήρα: 0
ανορθωτές : 2 (μετά τον βάλαμε με τον Bill εκεί που τον έχουν τα ψεκαστά και είμαστε οκ)
φλάτζες καυσης : 2 από την εποχή της αγωνιστικής εμπλοκής (μετά ο Bill έβαλε μια καλύτερη και λεπτότερη για αύξηση συμπίεσης)
κόμπλερ: 0
λάμπες κλπ: 0
ντίζες γενικά: 0
βαλβίδα: 1 (από λάθος κλείσιμο καπακιού μετά από σερβις (πριν παώ στον Bill)
δισκόπλακα εμπρός: breaking for duke 320mm forged Semi floating : 2 αλλαγές
δαγκάνα εμπρός: brembo τετραπίστονη serie oro
τακάκια: brembo racing
δισκόπλακα πίσω:0
τακάκια πίσω: brembo
αλυσιδογράναζα: Afam kit

Αναρτήσεις:
εμπρός
αναποδο πηρούνι με ελατήρια WP και revalving στην Ιταλία στον Lipollis (έστειλα ολόκληρο το πηρούνι εκεί και άνοιξε άλλους αυλούς δεν ξέρω τι έκανε αλλά όποιος το οδηγεί παθαίνει πλακα)
Τα WP παντως δεν είναι καλύτερα από τα μαμά aprilia τα οποία θα ξαναβάλω (εκτός και αν προκύψουν ohlins ή technoflex).
έχω ρίξει και ένα πόντο τις πλάκες για πιο γρήγορη γεωμετρία και περισσότερη μεταφορά βάρους εμπρός

Πίσω
έχω αλλάξει 3 αμορτισέρ aprilia-sachs με την υδραυλική προφόρτιση. Οι ρυθμισεις που εμένα βόλευαν είναι:
προφόρτιση ελατηρίου: στα 36/50 κλικ για ένα άτομο. Με 2 άτομα 40/50 και με φορτίο 50/50
Τώρα έχω πάρει ένα EMC powersport πλήρως ρυθμιζόμενο. Μόλις το βάλω θα σας πω περισσότερα.

εξατμίσεις: Scorpion by Akrapovic

τιμόνι: answer racing pro taper με τα δικά του καβαλέτα

ΣΗΜΕΡΑ
(επειδή ο bill είναι εξίσου παλαβός με μένα μην τον βλέπετε έτσι χαμογελαστό είναι θεοπάλαβος)
ηλεκτρονική ή από Husky 570SMR ή από Monster 750 για να στροφάρει πιο γρήγορα και πιο ψηλα
2 FCR 39mm 
ροϊκή εξέλιξη  στην κεφαλή (πιθανώς και τετραβάλβιδη από κανα τετράροδο bombardier)
εκκεκντροφόροι από 650 του 92 (πολύ πιο γρήγοροι από τα 1997+)
λαιμοί εξατμίσεων από 650 του 92 (από 2σε1σε2 γίνεται 2σε2 κατευθείαν... γαμώ)
πιστονάκι τυφλό Akralite forged ultralight από αμερική ... το έχει ο bill στα χεράκια του
 
Ερώτηση: και γιατί ρε μεγάλε τόσος κόπος? πάρε κάτι πιο μεγάλο και πιο γρήγορο?
απάντηση: λογικό και πήρα ένα tuono factory...
έλα όμως που ακόμα νοσταλγώ τον πηγασάκο και τα χουέρια που κάνει στο δρόμο...
έλα όμως που δενομαι συναισθηματικά και δεν θέλω να το πουλήσω...

εν κατακλείδι:ο πήγασος είναι ότι πρέπει: χωράει 2 άτομα άνετα, ενώ την ίδια στιγμή είναι μικρός και ελαφρύς. ταξιδεύει με 160 χαλαρά και για πάντα με καλή προστασία από αέρα. φορτώνεται σαν γαϊδούρι και δεν είναι βαραδερο, έχει 22 λίτρα ντεπόζιτο και δεν δείχνει σαν φορτηγό, δεν βγάζει ζημιές, έχει καλά φώτα, (το δικό μου έχει και καλά φρένα και κράτημα σαν σουπερσπορτ) και στην τελική είναι το δικό μου μηχανάκι όπως το έχω φανταστεί. Από την άλλη πληρώνω λίγα τέλη, μικρή ασφάλεια και κόστος συντήρησης

Αυτά τα ολίγα
ότι θέλετε στην διάθεσή σας. Και αν ποτέ δείτε ένα μαύρο πήγασο με αυτοκόλλητα 46 supermoto είναι ο δικός μου και μάλλον εγώ θα είμαι (εκτός κι αν το έχουν φάει)

κλείνοντας 18 χρόνια με πήγασους βλέπω όλη μου την μοτοσυκλετιστική ζωή συνδεδεμένη με ένα όνομα και 2 μηχανάκια... έζησα μαζί τους απίστευτες στιγμές, πίκρες όταν δεν υπήρχε καν αντιπροσωπεία, αγωνία όταν έστειλα τα λεφτά για το μοτέρ το 600 τυφλά, είδα όμως ευρώπη και αφρικη και ποτέ δεν μ αφησαν στη μέση του πουθενά... έτρεξα αγωνες και τη άλλη μέρα το πρωί πήγα στο γραφείο με το ίδιο μηχανάκι, κοιμήθηκα από κάτω τους μέσα στην έρημο, παρκαραν στο κοσμοπολίτικο Μονακό, πέρασαν 100 περάσματα στις Άλπεις, έκαψαν φλάτζες αλλά ταπείνωνσαν πολλά δυνατότερα και πιο ειδικά μηχανάκια, σε στροφές σε όλη την ευρώπη...
έτσι λοιπόν πέρασαν 18 χρόνια... και ακόμα θυμάμαι πως πήγα 27 Μαρτιου το 1990 το βράδυ και κοίταζα το πηγασο το 600 στην βιτρίνα στη ρόδο, και πως για να το ξεχρεώσω δούλευα 3 δουλειές... και πως να τα ξεχασεις όλα αυτά!!!

(συγγνώμη για τα μεγάλα μηνύματα)

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 30, 2008, 12:56:18 μμ »
Παναγιωτη... :brv: :brv: :prm :prm :prm :bye: :bye: :bye:
...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

LIANA

Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 30, 2008, 01:05:10 μμ »
Πάνο.... :prm :prm :prm :prm :a010 :prm :a!: :a!:

*

purager

Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 30, 2008, 01:23:24 μμ »
Α-να-τρι-χι-α-σα!!!!!   :kalo:  Αντε τωρα να σου ξυπνησει τετοια αισθηματα ενα αυτοκίνητο.... :P

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: "Πηγασος":Η πιο Multi-persona moto..??
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 30, 2008, 02:18:44 μμ »
Φιλε Παναγιωτη σου βγαζω το καπελλο,αλλα και αλλα 49 να ειχα θα στα εβγαζα και αυτα!!!εισαι τρομερος μας διελισες πραγματικα :ohyes: :a010 :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :bow: :bow: :bow: :bow:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης