0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Αγορα Pegaso 95-97
« - : Αύγουστος 16, 2009, 02:33:04 μμ »
Γεια σας και καλο σας βρηκα!Ειμαι νεο μελος και μιας και βρήκα ενα τοσο ενδιαφερον forum για την αγαπημενη μου εταιρια μοτοσυκλετων ειπα να παρω την γνωμη σας πριν προχωρησω σε αγορα.θελω να αγορασω εναν πηγασο 650.Το προβλημα ειναι οτι μου αρεσει περισσοτερο το παλιο μοντελο απο το καινουργιο.Ετσι ψαχνω για πηγασο του 95 με 97 για αγορα.Τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης.Θα κανω καλα να αγορασω το παλιο μοντελο και οχι το καινουργιο?Εχει κανεις ακουσει για τυχον προβληματα που μπορει να εχει το συγκεκριμενο μοντελο?για ανταλακτικα θα εχω προβλημα?τελος εχει κανεις κανα πηγασο 650 που θελει να πουλησει?Ευχαριστω εκ των προτερων.



*

Αποσυνδεδεμένος Operater

  • ***
  • 174
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 16, 2009, 04:25:03 μμ »
Καλησπέρα!

Ανταλλακτικά ό,τι και αν χρειάστηκα βρήκα. Το πολύ με αναμονή μιας μέρας.
Μικροπροβληματάκια έχει, αλλά είναι πολύ εύκολο να λυθούν. Εγώ τουλάχιστον τα έλυσα προληπτικά και δεν έχο κανένα πρόβλημα..
Πουλάω το δικό μου, του 2000, τελευταίο καρμπυρατεράτο. Εάν σε ενδιαφέρει, ένα προσωπικό μύνημα να συνενοηθούμε.

Καλή τύχη στην αγορά σου!  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος sxxtas

  • *****
  • 208
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 16, 2009, 06:39:51 μμ »
Καλησπέρα!

Ανταλλακτικά ό,τι και αν χρειάστηκα βρήκα. Το πολύ με αναμονή μιας μέρας.
Μικροπροβληματάκια έχει, αλλά είναι πολύ εύκολο να λυθούν. Εγώ τουλάχιστον τα έλυσα προληπτικά και δεν έχο κανένα πρόβλημα..
Πουλάω το δικό μου, του 2000, τελευταίο καρμπυρατεράτο. Εάν σε ενδιαφέρει, ένα προσωπικό μύνημα να συνενοηθούμε.

Καλή τύχη στην αγορά σου!  :bye:

O φιλος απ' οτι καταλαβαινω απο τις ημερομηνιες ενδιαφερεται για το προηγουμενο μοντελο.
ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑ!!!

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 16, 2009, 07:38:04 μμ »
ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου αλλα οντως με ενδιαφερει το προηγουμενο μοντελο.Αυτο που αν δεν κανω λαθος ειναι μοντελο απο 92 εως 97.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 16, 2009, 11:12:55 μμ »
ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου αλλα οντως με ενδιαφερει το προηγουμενο μοντελο.Αυτο που αν δεν κανω λαθος ειναι μοντελο απο 92 εως 97.

Από αυτά που έχω διαβάσει κατα καιρούς στο site μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση πως το παλιό μοντέλο (καρμπυρατεράτο) είναι πιο αξιόπιστο σε σχέση με το καινούριο (injection).

Λογικά θα έχει λιγότερα προβλήματα λόγω έλλειψης εγκεφάλου, μπεκ κτλ. Επίσης στα θετικά είναι και το ανάποδο πιρούνι (καλά για τον ροταξ ούτε λόγος :kalo: )   .



Καλύτερα  όμως να σου πουν οι κάτοχοι  :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 16, 2009, 11:56:01 μμ »
Αν κατάλαβα καλά ο φίλος δε ζητάει το καρμπυρατεράτο (Cube με το upside down κ.λπ.), αλλά τον παλαιότερο πήγασο με το πιο παλιό "σουλούπι". Ένα μηχανάκι πολύ πιο σπάνιο από τα Cube και i.e. που εμφανισιακά είναι πάνω κάτω ίδια.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 17, 2009, 03:14:15 πμ »
θα το έπαιρνα μόνο για βουνό...(οχι οτι δεν κανει για τιποτα αλλο..αλλά λεμε..)

*

kompimen

Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 17, 2009, 09:54:19 πμ »
θα το έπαιρνα μόνο για βουνό...(οχι οτι δεν κανει για τιποτα αλλο..αλλά λεμε..)

εγώ έχω πάρει ένα '97άρι από τα χριστούγεννα και το έχω για παπί!!  το κάνει και αυτό με μεγάλη άνεση :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 17, 2009, 12:57:16 μμ »
Έχω pegaso 95 μαύρο. Πολύ όμορφο μακράν πιο όμορφο από το ασχημοφαναρο (sorry guys...) του 97 και μετά. Εδώ είναι το πρώτο σου λάθος. Το μοντελο του 97 είναι και αυτό σε σουλούπι σαν τα injection. Το μοντέλο 95 είναι τζιτζι κομπλέ όσον αφορά ταχύτητες τελικες, ανεση στο ταξιδι, πιο χωμάτινο απο τα μεταγενέστερα που ομως σημαίνει λίγο πιο ψηλό κέντρο βάρους και άρα πιο motard στην οδήγηση αλλά και λίγο πιο ψηλό. Upside down πιρούνια και δυστυχώς μόνο 14lt ντεπόζιτο αντί 17 του 97 και μετά. Γενικά υπάρχει πρόβλημα με τα ανταλλακτικά καθως δεν είναι ότι δεν υπάρχουν αλλά οι κωδικοί είναι ότι να ναι. Μετά το 96 η απριλια άλλαξε το σύστημα μηχανοργάνωσης αύξησε τα ψηφία των κωδικών και παρόλο που πολλά ανταλλακτικά είναι ίδια με του 97 ακομα και οι επίσημοι dealers της Ελλάδας δεν μπορούν να πουν με βεβαιότητα ότι ταιριάζει. Οπότε θα χρειαστεί προσωπικό ψάξιμο και ας είναι καλά το ebay. Κλασσικά προβλήματα βγάζει ίδια με τα μεταγενέστερα. Δηλαδή κεντρική κλειδαριά θέλει μικροεπεμβασεις για να μη σ αφήσει, τα ηλεκτρικά είναι τραγικά διακόπτης δηλαδή run κολλάει συχνά και κάτι φώτα που ανάβουν όταν στρίβεις μόνο αριστερά (!) και κάτι τέτοια τρελά που βέβαια άμα κάτσεις μια μέρα και αλλάξεις την καλωδιαση τελείωσες. Και φυσικά ρελε μίζας που κι αυτό στα ηλεκτρικά το συγκαταλέγω και βεβαίως βεβαίως φλάντζα κεφαλής που θα ταν πολύ καλό να πάρεις ένα μηχανάκι που ο ιδιοκτήτης να την έχει αλλάξει πρόσφατα αλλιώς πρέπει να του το πάρεις μισή τιμή γιατί οι επίσημοι dealers ζητάν κάτι 600αρες για αλλαγή (αλλά μην κωλώνεις εγώ άλλαξα με 300). Α και φυσικά φυσικά κομπλερ μίζας από 150 με μισοφτιαξιμο έως 500αρα κανονική αλλαγή όλων εξαρτημάτων που πρέπει για να γίνει σωστή δουλειά. Συνεπώς αν ξέρεις τι θέλεις και γιατί το θέλεις το μηχανάκι τα σπάει. Εγω στην αρχή που μου έβγαζε συνέχεια προβλήματα και ειχα ξενερώσει ήθελα να το πουλησω. Τωρα (που και να θελα θα επιανε κατι σε ενα χιλιαρικο οποτεγιατι να το κανω) απλα το γουσταρω απιστευτα και σκεφτομαι ποσο καγκουρικο θελω να το κανω και δεν εχω κανενα προβλημα να ριξω σιγα σιγα χιλιαρικα για να το κανω τζιτζι... Με εχει παει Ιταλια, χωμα χιλιομετρα ακουραστα 150 ταξιδευεις κιριλε και ο κινητηρας ειναι απροβληματιστος.
Τι εχω αλλαξει μεσα στα 4 χρονια για να ξερεις.

κομπλερ μιζας (εβαλα μονο το ενα απο τα τρια ανταλλακτικα που επρεπε με 110 ευρω από Husqvarna T610 που ταιριαζε και παρολο που μια στις 50 μιζιες κατι ακουγεται, 3 χρονια τωρα ολα ΟΚ)
ρελε μιζας 3 φορες (3χ40)
εφτιαξα την κλειδαρια (40)
η μπουκαλα η μπροστα χανει λαδια συνεχεια εδω και 3 χρονια αλλα ακομα τη γραφω γιατι θελει 400 ευρω και δεν τα δινω ακομα, αφου "παει". (400+?)
ρουλεμαν τιμονιου (30+30)
ρουλεμαν μπροστινου τροχου (60+30)
ταπα λαδιου χαλασε τις βολτες του καρτερ και ανοιξαμε καινουριες βολτες και βαλαμε μεγαλυτερη ταπα (καμια 100αρα ολη η δουλεια)
σινεμπλοκ πισω τροχου (κατι σε 50?)
σελα φτιαξιμο (50)
φλατζα κεφαλης (300+50?)
ρυθμιση βαλβιδων και αλλαγη καπελοτα και λαστιχακια καρμπυρατερ (ολο το σερβις καμια 150αρα)
επισης πρεπει να αλλαξω βελονες καρμπυρατερ και εισαγωγες (200)
πρεπει να αλλαξω τις συνδεσεις των πλαστικων γιατι χαλασαν και φευγουν οι βιδες και σκορπαν τα πλαστικα (καμια 30αρα)
πρεπει να βαλω καινουρια αυτοκολλητα γιατι εφυγαν απο το πλυσιμο με πιεση (αυθεντικα καμια 100αρα)
πρεπει να παω για βαψιμο πλαστικων γιατι ο ηλιος (και το πλυσιμο μια το χρονο μονο...) τα διαλυει (καμια 250αρα?)
ανάρτηση πίσω η οποία έσκασε (!) (390+30)

όπως καταλαβαίνεις τα περισσότερα προβλήματα είναι και λόγω παλαιότητας και ανάλογα με τη χρήση του προηγούμενου. Εμένα είναι μοντέλο παρεισαγωγή από γερμανια και ένας θεός ξέρει αν είναι ένα μηχανάκι η τρία μαζί. Η χώρα προέλευσης φαίνεται κάτω από τη σέλα όπου υπάρχει ένας επταψήφιος κωδικός με το πρώτο ψηφίο να ναι γραμμα και μετά 3 αριθμητικά ψηφία , τελεία, και άλλα τρία. Επίσης ο πηγασσος μέχρι και το μισό 95 είναι το πρώτο μοντέλο στο οποίο αναφέρονται και ως MK1. Αυτός ο πηγασσος είναι ίδιος με το μεταγενέστερο εξωτερικά σαν σουλούπι με διαφορά ότι έχει κάτι αυτοκόλλητα γκουμουτσες και ασημί πλαίσιο (φωτο).
Μέσα στο 95 ξεκινά σαν το δικό μου το ΜΚ2  με χρυσαφί πλαίσιο και πιο διακριτικά αυτοκολλητα (φωτο) αλλα υπαρχουν και καποια που δεν ξέρω αν έτσι βγήκαν η τα μετέτρεψαν κάποιοι που έχουν τα διακριτικά αυτοκόλλητα και εχουν ασημι πλαίσιο αυτά είναι 1994 (φωτο)!!. Έχουν κάποιες διαφορές τα μηχανάκια σε μπουκάλες, πίσω ανάρτηση και κάτι τέτοιες διαφορές που όμως θα σε δυσκολέψουν. Πχ η πίσω ανάρτηση που πήρα έκανε για το δικό μου 95 και για όλα τα μεταγενεστερα αλλα οχι για το 94! Κεντρικο σταντ δυσκολα θα βρεις και κατι τετοια που θα σου σπασουν ακομα περοσσοτερο τα νευρα. Με επιφυλαξη αυτα γιατι ειναι οτι γραφεται και οχι κατι που εχω δει με τα ματια μου. Και μενα μου λεγαν δεν μπαινει το ενα εξαρτημα η το αλλο αλλα τελικα πολλα ταιριαζαν απο 97 μοντελα! Λοττο παιζεις... Α λυσεις επισης βρισκεις καθως πολλα ανταλλακτικα ειναι ιδια με τα παλια bmw funduro 650cc. Εχουν ιδιον κινητηρα (τα bmw εχουν απλα 4 βαλβιδες αντι 5 του πηγασσου) rotax αλλα και πολλα περιφερειακα (κομπλερ μιζας, αλυσογραναζα, καθρεφτες, σωληνακια σκατουλακια και τετοια πολλα)

Συμπερασμα:
Παρτο αλλα
Προσεχε μην την παθεις οπως κι εγω! 3000 ο μ@λακ@ς ο ασχετος εδωσα για πηγασσο του 95 πριν απο 4 χρονια απο μαγαζι που ολα τα μηχανακια εγραφαν πανω 11500 χιλιομετρα! Και μετα τα προβληματα απλα με καναν να δωσω αλλο ενα χιλιαρικο να το συμμαζεψω. Η αξια αυτη τη στιγμη του μοντελου 95 ειναι το πολυ 1500 εκτος αν εχει τιποτα εξτρα πανω αναρτησεις και τετοια. Παρε το μοντελο μκ2 με το χρυσαφι πλαισιο. Τα χρωματα στα οποια βγαινει ειναι 3 κοκκινο, μαυρο και magenta (μωβ). Το μηχανακι ειναι γκ@υλα, αλλα οπως καθε τι ωραιο να ξερεις θα το πληρωσεις στην πορεια. Ειναι φθηνο ομως οσο κανει να παρεις ενα παπι καινουριο οποτε δωστα. Το μαυρο μου φαινεται το πιο ομορφο απ ολα, αλλα επειδη το χω εγω και δεν θελω να γινουμε πολλοι παρε το magenta.  :D :tez:
Δεν ξερω αν ξεχασα κατι
Α ναι καποιος απο δω μεσα ο zireous εδινε τον πηγασσο του μοντελο 94 μκ1 σε πολυ καλη κατασταση (πολυ καλυτερη απο το δικο μου) βαμμενο μαυρο (πριν ηταν αλλο χρωμα) και αν θυμαμαι καλα 2000. Στημενο πιο πολυ για ασφαλτο αλλα για να μη λεω λαλακιες καλυτερα δες το ποστ το ιδιο και μιλα του να συννενοηθειτε αν ενδιαφερεσαι. Και προσεχε γιατι λαμογια που θα βαλω το λινκ αν το βρω σε κατι σαιτ τυπου μοτοτριτη πουλανε πηγασσο 95 και 94 μοντελα σαν 97 με 3000 και κατι τετοια για κατι βλακε3ς σαν και μενα. Μην την πατησεις. Μεσα στο ιδιο το σαιτ αν ψαξεις θα βρεις 97αρια μοντελα να πωλουνται για 1000 ευρω. Στο μοτοτριτη εχω βρει σε 2 μαγαζια 95αρια (η 94αρια) ιδια στην οψη με το δικο μου να πωλουνται σε μαγαζια ομως! Ο ενας ειναι ο απατεωνας που ελεγα παραπανω. Προσοχη, υπομονη, περασμα απο μαστορα οπωσδηποτε, βαλτο μπρος επι τοπου και αστο να δουλευει 20 λεπτα αν ανεβασει 100 βαθμους θερμοκρασια πες του να στο δωσει 5 κατοσταρικα αλλιως να το βαλει στον κ@λ@ του (εχει φλαντζα καμμενη). Γενικα ειναι μια πολυ καλη συγκυρια αυτη η κριση, επειδη τα μηχανακια τα μεταχειρισμενα θα τα παντρευτουνε οι εμποροι αν δεν τα πουλησουν αμεσα, να τα ξεφορτωθουν. Αμα δεν βρουν κοροιδα σαν κι εμενα αναγκαζονται να τα δψσουν οσο οσο ειδικα κατι πηγασσους που δεν πουλιουνται με τιποτα γιατι τους εχει βγει το ονομα. Οποτε εξονυχιστικο ελεγχο πριν το παρεις και βαρα στο κεφαλι παζαρι οσο παει. Σκεψου οτι για αυτους η τιμη να το δωσουν αποσυρση ειναι 500 ευρω. Οποτε μια τιμουλα στα 800-1000 δεν νομιζω να τους χαλασει. Εκει παιξε... Μιλαω για εμπορους γιατι δεν κυκλοφορησε πολυ ο πηγασσος αυτος αλλα και οσο κυκλοφορησε δεν τους πουλαει κανενας. Η τους ερωτευτηκαν οι ιδιοκτητες και ριχνουν λεφτα αβερτα πανω η κατεληξαν για παλιοσιδερα επειδη βαρεθηκαν να τα φτιαχνουν περιμενοντας ανταλλακτικα απο Ιταλια κανα δυο μηνες...


site που θα σε βοηθησουν:
http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=18
http://www.apriliapegaso.de/

Ακολουθουν ασκησεις apriliaνων
Τι μοντελο ειναι το μηχανακι της καθε φωτο?
(σε καμια ωρα θα τις βαλω...)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2009, 03:24:11 μμ από bluesman »
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 17, 2009, 02:43:28 μμ »
φωτο
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 17, 2009, 02:44:50 μμ »
.
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 17, 2009, 02:45:54 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2009, 03:24:49 μμ από bluesman »
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 17, 2009, 02:46:46 μμ »
.
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 17, 2009, 02:47:43 μμ »
.
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αγορα Pegaso 95-97
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 17, 2009, 02:49:11 μμ »
.
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης