Το manual λέει ότι όπως και το απλό συμπλήρωμα έτσι και το άδειασμα του ψυγείου και η αλλαγή του αντιψυκτικού γίνονται με τη μηχανή κρύα -αυτό σημαίνει ότι την αφήνεις 3-4 ώρες -ή όλο το βράδυ- να κρυώσει εντελώς. Τα δύο πλαϊνά φέρινγκ και η καρίνα πρέπει να βγούν -μη σφίγγεις πάρα πολύ τις βίδες όταν τα ξαναβάζεις-, για να έχεις πρόσβαση στη τεποζιτάκι, στη βίδα καθαρισμού του κυκλώματος, και στη βίδα που αδειάζεις όλο το αντιψυκτικό. Θυμίζω ότι σε βίδες που δεν έχουν να κάνουν με πλαστικά, αντί να τις παρασφίξεις βάλε λίγο στερεωτικό σπρέι (πχ της Loctite).
¶νοιξε πρώτα το τεποζιτάκι πάνω -αφού βγάλεις τη μάσκα για να έχεις πρόσβαση.
Αφού βάλεις ένα μπωλάκι που να χωρά πάνω από 1,5 λίτρο κάτω και λίγο μπροστά από τη βίδα ξεβίδωσε την -βάλε λίγο sblocktite πρώτα. Δε ξέρω γιατί, αλλά όταν άδειασε τελείως το παλιό αντιψυκτικό εγώ έριξα λίγο από το καινούριο και το άφησα να ακολουθήσει το δρόμο προς την έξοδο πριν σφίξω ξανά τη βίδα -τί πίνεις ρε zireous; -σήμερα ice tea με αντιψυκτικό.
Πριν βάλεις το καινούριο αντιψυκτικό, βγάλε τη βίδα καθαρισμού κυκλώματος, συγουρέψου ότι έσφιξες τη κάτω βίδα, έχε το μπωλάκι κάτω από τη πάνω βίδα και ένα πανάκι κοντά, και άρχισε να βάζεις αντιψυκτικό -υπολόγισε πρώτα πόση καθυστέρηση έχει το υγρό ρίχνωντας μια μέτρια τζούρα.
Μόλις δεις υγρό να τρέχει από τη βίδα σφίξτηνα και σκούπισε το υγρό που έτρεξε -λίγο αν το έκανες σωστά- και συνέχισε να γεμίζεις μέχρι να φτάσεις τη στάθμη του MAX στο τεποζιτάκι. ¶σε να περάσουν 5-10 λεπτά και ξανασυμπλήρωσε αν χρειάζεται. Βάλε τα πλαστικά και ΜΗΝ σφίγγεις πολύ τις βίδες τους. Τσέκαρε κάθε 6.000χλμ ή μετά από μεγάλες βόλτες τη στάθμη νά'ναι στο MAX, πάντα με κρύο κινητήρα.