0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος makis

  • aprilia εγω?
  • *****
  • 830
  • Φύλο: Άντρας
  • www.apriliabikers.gr
    • move Forward with us
  • Αντιδράσεις: 0
[color=FFCC00]Απο : zireous[/color]

Εξάτμιση

Ήρθε η ώρα να βάψω την ταλαιπωρημένη εξάτμιση (αφού φέτος έβρεξέ -και χιόνισε- τις κάλτσες του και ο zireous μόνο με μηχανή κυκλοφορεί χειμώνα καλοκαίρι, η εξάτμιση έχει τα χάλια της -τα είχε και όταν τη πήρα τη μηχανή (δικαιολογίες).

Κάποια εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν φαίνονται στην εικόνα. Το (1) είναι ιδανικό σετ (για τα λεφτά του, ¤2-5), και δε θα ζοριστεί για γενική χρήση (ίσως σπάσει το χερούλι και σε σώσει από μια σπασμένη βίδα, ένα μεταλλικό Τ όμως είναι ιδανικό για τον πήγασο (μη σφίγγεις ποτέ πολύ τα πλαστικά όμως). Οι βίδες που χρειάζονται δυναμόκλειδο αναφέρονται στο μάνιουαλ, γενικά δεν ωφελεί να παρασφίγγεις βίδες, καλύτερα να χρησιμοποιείς στερωτικά σπρέι.



Για να βγούν τα τελικά ψεκάζεις τις βίδες λίγο sblocktite (2) τη προηγούμενη μέρα και ακόμα λίγο 5 λεπτά πριν δοκιμάσεις να ξεβιδώσεις. Η βίδα που κρατάει τα τελικά μαζί δεν βγήκε, αλλά δε τρέχει και τίποτα έτσι και αλλιώς από κει θα κρεμαστεί η εξάτμιση για να βαφτεί -ναι θα βαφτούν και οι σωλήνες αφού με μια σκληρή σπάτουλα θα απομακρυνθεί πρωτα το στρώμα της σκουριάς που φαίνεται ανοιχτόχρωμο, με διαδοχικά γυαλόχαρτα (πρώτα 120άρι στα σημεία που βγάλανε μπιμπίκια, και μετά κάνα δυο πιο ψιλά μέχρι το τελικό 600άρι -έχω και 1200 χε χε χε -είσαι άρρωστος ρε).



Λόγω μιας μικρής τρύπας στην εξάτμιση που μαύριζε το καπάκι του φίλτρου λαδιού έπρεπε να βγάλω τη κάτω μπροστινή εξάτμιση (αυτό διευκόλυνε και τη νέα ρύθμιση της πίσω ανάρτησης).
Το πιο πιθανό σε βίδες σαν τις πιο κάτω που τρώνε τέτοια θερμοκρασία είναι ότι θα έχουν κολλήσει άρα θα ξεβιδωθεί όχι από τη πλευρά του παξιμαδιού αλλά από τη πλευρά της μηχανής. ¶ρα πρέπει να βάλεις sblocktite εδώ.



Θα χρειαστείς διάφορα περίεργα κλειδιά (6) αν βαριέσαι να βγάλεις το ψυγείο πρώτα.



Πρέπει να πάς σιγά σιγά και για να μη σπάσεις καμιά βίδα και για να μη γρατζουνίσεις τίποτα. ¶ν βάλεις για λίγο μπροστά τη μηχανή βοηθάει (στη χειρότερη που σπάσει η βίδα, δεν είναι το τέλος του κόσμου δές το site του Dan για λεπτομέρειες στο πως τρυπάς μια βίδα και με τί εργαλεία βγαίνει ή βρές μηχανικό με πείρα σ'αυτά -το ψυγείο δέ γλυτώνει τότε το βγάλσιμο.
Αφού τη βγάλεις βάλε μια σακούλα νάυλον στη τρύπα, μη τη δώσει σε κάνα έντομο και κάνει εκεί τη φωλιά του.



Μετά από 2 ημέρες αναμονή για το στόκο που κόλλησε την εξάτμιση -μπροστά μου-, μετάνιωσα που δεν είχα πάρει argon αντί για το πρώτο μου ενισχυτή -¤5, σε 5 λεπτά και μόνο όταν κρύωσε φάνηκε πόσο χάλια τη κόλλησε -αθάνατη επαρχεία.



Το σπρέι 650 βαθμών που βρήκα εδώ έκανε άλλα ¤5 -καταξοδεύτηκα πάλι.



Το να βάφεις με σπρέι δεν είναι τέχνη, τέχνη κάνουν οι πιτσιρικάδες (έστω κάποιοι) με αυτά στους τοίχους. Για να βάψεις αντικείμενα με σπρέι (ή πιστόλι), δοκιμάζεις μικρές ριπές σε απόσταση 25-30 σε κάτι άλλο για εξοικείωση, και αφού βρεις το ρυθμό σου κάνεις κάθετες γραμμές 20-40 εκατοστών. Για να βάψεις την εξάτμιση θα χρειαστεί να κάνεις πολλά χέρια μαζί -οι οδηγίες στο σπρέι είναι για να διαβάζονται.
Κρέμασε την εξάτμιση και άρχισε από πάνω και γύριζέ τη ώστε να βάφεται γύρω γύρω σε ύψος 20-40 εκατοστά τη φορά. Μόλις τελειώσεις το ένα χέρι άστο να κάτσει λίγο, και κάνε κι άλλο χέρι. Το συγκεκριμένο σπρέι σου λέει ότι θα πρέπει να ζεστάνεις την εξάτμιση μετά από καμιά ώρα (πές δύο), και τί πιο κουφό από ένα γυμνό πήγασο που βγάζει μαύρους καπνούς στους δρόμους.
(Τα ασημί προστατευτικά μπήκαν στη δεύτερη βόλτα, δεν υπάρχει λόγος να μαυρίσουν...)



[color=FFCC00]Απο : zireous[/color]


Η υπομονη είναι αρετη

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης