0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 26, 2016, 09:15:13 μμ »
Αφού μου έκανε κάτι κουφα στα ηλεκτρολογικα και μου τα συνέχισε λιγάκι, σταμάτησαν όλα και δουλεύει πλέον κομπλέ δίχως θέματα. Ούτε καπνιλες ούτε σκασίματα ούτε μπερδεματατα και κόφτη βαράει για πλάκα. Όσο για τελική με την βαλίτσα πάνω και εμένα 100 κιλά αν σκέψη κ λίγο, πιάνει κάπου στα 170 βαριά. Όταν χαλαρωσω οικονομικά ελαφρώς θα του βάλω πιο μακρύ αλυσιδογραναζο πάνω να εκμεταλλευτω καλύτερα την ροπή του να πηγαίνω με χαμηλότερες στροφές στα 130-140 περίπου. Πως δηλαδή θα το κάνω να σβήσει το λαμπάκι για να ξαναναψει μόνο του εάν όντως έχει πρόβλημα;

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
στην φυσσα που εχει για το διαγνωστικο διπλα στην ECU εχει 6 τρυπες. Στην κατω σειρα των τριων τρυπων θα δεις οτι η μεσαια τρυπα δεν εχει καλωδιο αυτην την σειρα θες. Ενωνεις τα τα δυο καλωδια με ενα καλωδιακι (στην σειρα με το κενο στην μεση) ακριβος για 12 δευτερα προσοχη ουτε 11 ουτε 13. αλλα 12 ακριβος. θα δεις το λαμπακι να αναβοσβηνει δειχνοντας τον κωδικο σφαλματος. Μην σε νοιαζει τι κανει εσυ επανελαβε την διαδικασια και θα δεις οτι το λαμπακι θα αναβει συνεχεια. Βαζεις μπροστα και λογικα αν δεν εχεις βλαβη θα σβησει. Διαφορετικα θελει ρυθμηση η θεση γκαζιου αλλα ειναι αλλη διαδικασια και θα σου την πω αν εχεις ακομα προβλημα με το λαμπακι

Η διαδικασια θελει ανοιχτο διακοπτη και kill switch

*

Αποσυνδεδεμένος mourgolukos

  • ***
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso i.e. 2004
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 26, 2016, 09:20:44 μμ »
Ωραία ευχαριστώ θα το δοκιμάσω αύριο @pegasakos

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

στάλθηκε από Πάρνηθα χρησιμοποιόντας σήματα καπνού

*

Αποσυνδεδεμένος chris76

  • ***
  • 80
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 27, 2016, 07:46:44 πμ »
Εκτός αν κάνω τόσο λάθος. Κόστος ξέρουμε, ή να το ξηλωσω και αυτό κ να πάρω σβάρνα τα μαγαζιά στην Αθήνα και Πειραιά;

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

θερμιστορ θα το ζητήσεις
( έτσι το είχε πει ένας μάστορας κάποτε που  του εξηγούσα μια ώρα , δεν ανάβει , δεν κάνει ... )  :blus:

κόστος , 13 ,15 . 17 ευρώ . . .  κάπου εκεί , δεν θυμάμαι . . .     
Δυο πράγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος".... ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

*

AKISTUONO

Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 28, 2016, 10:15:40 πμ »
αν χρειαστεις εχω και axone αλλα και διαγνωστικο universal αλλα ειμαι μακρια....  :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 28, 2016, 09:58:09 μμ »
το θερμιζτορ ειναι αυτο στην φωτογραφια. Αν το βγαλεις και το χτυπησεις λιγο ελαφρια απο την μερια που το εχω σημαδεψει πολυ πιθανο να δουλεψει. Μεσα εχει δυο ψιλα συρματακια που εχουν απο μια ακιδα στην ακρη του. Με την πολυ χρηση σιγα σιγα οι δυο ακρες απομακρυνονται με αποτελεσμα να μην αναβει πλεον το λαμπακι. Αν του δωσεις μια ελαφρια θα ερθουν παλι οι ακρες πιο κοντα και θα αναψει. Αν δωσεις καλη σφυρια απλα δεν θα σβηνει οταν δεν παει βενζινη αναμεσα στις ακιδες και μετα ειναι για πεταμα. 

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #20 - : Μάιος 28, 2018, 05:49:54 μμ »
 pegasakos δώσε μια βοήθεια πλιζ σε αυτό το θέμα, πως μπορείς να τσεκάρεις την θέση του γκαζιού?
Αφού μου έκανε κάτι κουφα στα ηλεκτρολογικα και μου τα συνέχισε λιγάκι, σταμάτησαν όλα και δουλεύει πλέον κομπλέ δίχως θέματα. Ούτε καπνιλες ούτε σκασίματα ούτε μπερδεματατα και κόφτη βαράει για πλάκα. Όσο για τελική με την βαλίτσα πάνω και εμένα 100 κιλά αν σκέψη κ λίγο, πιάνει κάπου στα 170 βαριά. Όταν χαλαρωσω οικονομικά ελαφρώς θα του βάλω πιο μακρύ αλυσιδογραναζο πάνω να εκμεταλλευτω καλύτερα την ροπή του να πηγαίνω με χαμηλότερες στροφές στα 130-140 περίπου. Πως δηλαδή θα το κάνω να σβήσει το λαμπάκι για να ξαναναψει μόνο του εάν όντως έχει πρόβλημα;

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
στην φυσσα που εχει για το διαγνωστικο διπλα στην ECU εχει 6 τρυπες. Στην κατω σειρα των τριων τρυπων θα δεις οτι η μεσαια τρυπα δεν εχει καλωδιο αυτην την σειρα θες. Ενωνεις τα τα δυο καλωδια με ενα καλωδιακι (στην σειρα με το κενο στην μεση) ακριβος για 12 δευτερα προσοχη ουτε 11 ουτε 13. αλλα 12 ακριβος. θα δεις το λαμπακι να αναβοσβηνει δειχνοντας τον κωδικο σφαλματος. Μην σε νοιαζει τι κανει εσυ επανελαβε την διαδικασια και θα δεις οτι το λαμπακι θα αναβει συνεχεια. Βαζεις μπροστα και λογικα αν δεν εχεις βλαβη θα σβησει. Διαφορετικα θελει ρυθμηση η θεση γκαζιου αλλα ειναι αλλη διαδικασια και θα σου την πω αν εχεις ακομα προβλημα με το λαμπακι

Η διαδικασια θελει ανοιχτο διακοπτη και kill switch

Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης