0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Re: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 28, 2007, 09:09:02 μμ »
Επειδή ρώτησαν διάφοροι, ένας τρόπος για να δεις αν τα γρανάζια σου είναι εντάξει είναι να τσεκάρεις άν κάποια δόντια έχουν "πάρει" (δες την εικόνα), άλλος τρόπος είναι να δείς τι προβλέπει το μάνιουαλ και να κάνεις εγκαίρως τη προβλεπόμενη συντήρηση (ναι, καλά, όπως όλοι), και άλλος ένας είναι να πλακώνεις τη μηχανή στις σούζες και κάθε λογής απάνθρωπη χρήση, και να μετρήσεις πόσα χλμ άντεξαν ώστε την επόμενη φορά να ξέρεις... :s1ap

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2007, 09:53:39 μμ από Zeppelin »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 29, 2007, 12:07:43 πμ »
Παράθεση

zireous έγραψε:
Επειδή ρώτησαν διάφοροι, ένας τρόπος για να δεις αν τα γρανάζια σου είναι εντάξει είναι να τσεκάρεις άν κάποια δόντια έχουν "πάρει" (δες την εικόνα), άλλος τρόπος είναι να δείς τι προβλέπει το μάνιουαλ και να κάνεις εγκαίρως τη προβλεπόμενη συντήρηση (ναι, καλά, όπως όλοι), και άλλος ένας είναι να πλακώνεις τη μηχανή στις σούζες και κάθε λογής απάνθρωπη χρήση, και να μετρήσεις πόσα χλμ άντεξαν ώστε την επόμενη φορά να ξέρεις... :s1ap

http://www.clarity.net/~adam/images/bike/inspect/sprocket.jpg


Nα είσαι καλά zireous...επιμορφωτικό post σου....Τhanks.... :bye:  :bye:  :bye:

*

Κώστας

Re: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 29, 2007, 02:22:30 πμ »
Παράθεση

saddle69 έγραψε:
Harlek ..εγω πάντως είμαι της αποψης πως όταν αλλάζεις αλυσίδα πρεπει να αλλάξεις και γρανάζι. είναι το πιο σωστό !!


Και εγώ υπέρ αυτής της άποψης είμαι!!!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #18 - : Αύγουστος 17, 2007, 11:06:11 πμ »
Προσπαθώντας να μετρήσω το παίξιμο της αλυσίδας μου (σύμφωνα με το μανιουαλ πρέπει να ειναι 3-4cm ακριβώς ανάμεσα στα γρανάζια) ανακάλυψα ότι αυτό (το παίξιμο) εξαρτάται από το σημείο της αλυσίδας που ελέγχω. Αλλού είναι πάνω από 4 εκατοστά και αλλού κάτω από 2! Ξεχείλωσε ανομοιόμορφα, δηλαδή. Την εχω 22.000χλμ, απ' οταν πήρα τη μηχανή. Επείγει αλλαγή, λέτε;;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #19 - : Αύγουστος 17, 2007, 12:07:27 μμ »
Εαν αφησεις σε ακινησια τη μηχανη και μαλιστα χωρις λαδι,τοτε σκληραινει ανομοιομορφα.Αλλαξα αλυσιδα-γραναζια στις 32,000χλμ γιατι την λαδωνα πολυ συχνα.Τα χλμ που εχεις κανει ειναι αρκετα για να ταλαιπωρηθει η αλυσιδα.Θα σου συνηστουσα να βαλεις ενα καινουριο σετ.Δες στο www.billsrebuilts.gr/DID.htm ,εχει σετ με 110,00 ευρω.Εγω πληρωσα στην αντιπροσωπεια 50,00 ευρω για το μπροστινο :psdof: γιατι δεν ειχα χρονο για ψαξιμο,η αλυσιδα και το πισω γραναζι που εβαλα ειναι ακριβως αυτα που εχει το παραπανω σετ(DID VPX110&JTF5.47). :bye:
All i want from my birthday is another birthday...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 07, 2007, 02:18:22 μμ »
Πρέπει να θέλει όντως αλλαγή... όταν επιταχύνω αργά με μικρές ταχύτητες αισθάνομαι "επαναλαμβανόμενες μικροωθήσεις" (!) που υποθέτω οφείλονται στο ανομοιόμορφο ξεχείλωμα...
Κοίταζα για αλυσίδα στο νετ και απ' ό,τι είδα το Pegaso i.e. έχει 46άρι γρανάζι πίσω, σε αντίθεση με τα μοντέλα με καρμπυρατέρ, που έχουν 47άρι, οπότε είναι τα i.e. έχουν περίπου 2% πιο μακρύ γρανάζωμα... Αναρωτιέμαι γιατί να το έκανε αυτό ο Ιταλος... ίσως όταν αλλάξω να βάλω το 47άρι πίσω. Χμ....
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 07, 2007, 03:45:00 μμ »
Πρέπει να θέλει όντως αλλαγή... όταν επιταχύνω αργά με μικρές ταχύτητες αισθάνομαι "επαναλαμβανόμενες μικροωθήσεις" (!) που υποθέτω οφείλονται στο ανομοιόμορφο ξεχείλωμα...
Κοίταζα για αλυσίδα στο νετ και απ' ό,τι είδα το Pegaso i.e. έχει 46άρι γρανάζι πίσω, σε αντίθεση με τα μοντέλα με καρμπυρατέρ, που έχουν 47άρι, οπότε είναι τα i.e. έχουν περίπου 2% πιο μακρύ γρανάζωμα... Αναρωτιέμαι γιατί να το έκανε αυτό ο Ιταλος... ίσως όταν αλλάξω να βάλω το 47άρι πίσω. Χμ....

ΚΑι γώ θέλω.......σιγα σιγά !!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 07, 2007, 04:07:18 μμ »
Παίδες, βάλτε αλυσίδα "DIT" άμα την συντηρείτε καλά θα ξεχάσετε πότε την βαλατε! :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 07, 2007, 04:45:18 μμ »
Παίδες, βάλτε αλυσίδα "DIT" άμα την συντηρείτε καλά θα ξεχάσετε πότε την βαλατε! :kalo:

Υποθέτω ότι εννοείς DID αγαπητέ;; Και γρανάζια;;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 07, 2007, 04:53:01 μμ »
Παίδες, βάλτε αλυσίδα "DIT" άμα την συντηρείτε καλά θα ξεχάσετε πότε την βαλατε! :kalo:

Υποθέτω ότι εννοείς DID αγαπητέ;; Και γρανάζια;;
:D :D χαχαχα ναι DID καλά που το είδες.
Κάτσε να το διορθώσω.
Και γραναζια είχα "JT"
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2007, 05:01:40 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #25 - : Σεπτέμβριος 11, 2007, 12:01:12 πμ »
:D :D χαχαχα ναι DID καλά που το είδες.
Κάτσε να το διορθώσω.
Και γραναζια είχα "JT"

Και δε μου λες, όταν άλλαξες τη μαμίσια και έβαλες DID χρειάστηκε να βγει το ψαλίδι;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 11, 2007, 01:38:25 πμ »
:D :D χαχαχα ναι DID καλά που το είδες.
Κάτσε να το διορθώσω.
Και γραναζια είχα "JT"

Και δε μου λες, όταν άλλαξες τη μαμίσια και έβαλες DID χρειάστηκε να βγει το ψαλίδι;
Ρώτα τον Βασίλη, δεν ήμουν μπροστά, δεν ξερω, δεν απαντώ, :D :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #27 - : Σεπτέμβριος 26, 2007, 11:17:10 μμ »
Τελικά, μετά από πολλά σφιξήματα-χαλαρώματα και αδυναμία να βρω μια σωστή τάση (καθώς είχε τεντώσει ανομοιόμορφα) την άλλαξα.
Πρόδωσα το μηχανικό μας (!) και την έβαλα στον Περιστερά, γιατί είναι δίπλα στη δουλειά μου!
Ζήτησα αρχικά JT/DID, αλλά δεν μπόρεσε να βρεί το μπροστινό 16άρι γρανάζι. (πίσω η JT δίνει 47άρι αντί για 46άρι για τον 650ie, οπότε θα κόνταινα και ανεπαίσθητα την τελική σχέση).
Τελικά μου έβαλε AFAM, 16/46, δηλαδή ίδια τελική σχέση μετάδοσης με τη μαμα. Σύνολο αλυσίδα-γρανάζια-τοποθέτηση 130 ευρώ.
Τώρα αν είναι καλά; Ε, καλά μου φαίνονται, ξέρω γω; Πιο αθόρυβη και εύκολη κύλιση και πιο ομαλή μετάδοση.

Ο Περιστερας όπως πάντα πολύ ευγενικός και ανοιχτός (λίγο σαν μωρό παιδί! πολύ μ' αρέσει αυτό στους ανθρώπους!). Και φαίνεται να έκανε προσεκτική δουλειά.

Ταύτα.
Masquerade

*

stefanos

Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #28 - : Αύγουστος 01, 2008, 08:24:08 μμ »
Φτάσαμε τ 21000 χλμ περίπου και νομίζω ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή. ψάχνοντας για το καλύτερο σετ για την ιταλίδα μου , βρήκα ότι το μαμίσιο μπροστινό γρανάζι έχει μια διαφορά με τα   υπόλοιπα που κυκλοφορούν αφού εμπεριέχει ενα λαστιχάκι που το κάνει πιο αθόρυβο από ότι τα κοινά και έτσι δικαιολογούν την αυξιμένη τιμή.

σχετικά με τα ρουλεμάν εννοείται τα ρουλεμάν του τροχού; ή τα ρόλλερς που βοηθούν την κίνηση της αλυσίδας? :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #29 - : Αύγουστος 01, 2008, 08:35:08 μμ »
Φτάσαμε τ 21000 χλμ περίπου και νομίζω ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή. ψάχνοντας για το καλύτερο σετ για την ιταλίδα μου , βρήκα ότι το μαμίσιο μπροστινό γρανάζι έχει μια διαφορά με τα   υπόλοιπα που κυκλοφορούν αφού εμπεριέχει ενα λαστιχάκι που το κάνει πιο αθόρυβο από ότι τα κοινά και έτσι δικαιολογούν την αυξιμένη τιμή.

σχετικά με τα ρουλεμάν εννοείται τα ρουλεμάν του τροχού; ή τα ρόλλερς που βοηθούν την κίνηση της αλυσίδας? :bye: :bye:
Σχετικά με τα ρολεμαν θα πρέπει να ελέγξεις αν θέλουν αλλαγή και να τα αλλάξεις.
Βέβαια αυτό έχει να κάνει και με την χρήση που έχεις κάνει στα 21000 χλμ. Αν πχ το έχεις παρακάνει με τα κατσάβραχα τότε πιθανόν, αν όχι άμεσα, κάποια στιγμή να πρέπει να τα αλλάξεις.

Τα ρόλερς της αλυσίδας αν φρόντιζες να τα λαδώνεις ταυτόχρονα με την αλυσίδα για να γυρνάνε ελεύθερα, δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα εκτός αν έχουν αρχίσει να "χαράζουν" στα σημεία που έρχονται σε επαφή με την αλυσίδα. :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης