Τις παρακάτω οδηγίες τις είχα βρει σε ένα ξένο φόρουμ και δεν χρειάστηκε ποτέ να τις ακολουθήσω. Τις βάζω εδώ για να υπάρχουν, τονίζοντας ότι απευθύνονται σε ΠΟΛΥ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΟΥΣ και απελπισμένους και ότι αποτελούν λύση ανάγκης!
Δείτε, λοιπόν, τι διάβασα:
"Οι ιδιοκτήτες Pegaso 650ie με την ECU MC500 της Sagem κάτω από τη σέλα μπορούν να ρυθμίσουν το μίγμα σε περιπτώσεις που είναι πολύ φτωχό και προκαλεί σβήσιμο της μηχανής μετά από ανοίγματα του γκαζιού. Οι περισσότεροι "λύνουν" το πρόβλημα ανεβάζοντας το ρελαντί στις 1600σ.α.λ., με τον κινητήρα ζεστό.
Μια πρόχειρη αλλά πιο σωστή λύση ανάγκης είναι η εξής:
Βγάλτε τη σέλα και εντοπίστε τη βίδα του μίγματος, πάνω στον εγκέφαλο της Sagem. Για το χειρισμό της χρειάζεται ένα ίσιο κατσαβίδι. Γυρίζοντας τη βίδα κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού εμπλουτίζεται το μίγμα. Γυρνώντας την ανάποδα, γίνεται πιο φτωχό.
Βάλτε μπροστά τη μηχανή και αφήστε τη να ζεσταθεί τελείως (80 βαθμοί). Ξεκινήστε γυρίζοντας τη βίδα 1,5 στροφή προς τα δεξιά (εμπλουτισμός) και τότε ρυθμίστε το ρελαντί στις 1.300σ.α.λ. από το ρυθμιστικό δίπλα στον κύλινδρο δεξιά. Τώρα γυρίστε με το κατσαβίδι τη βίδα του εγκεφάλου αργά προς τ' αριστερά μέχρι ο κινητήρας να σβήσει. Γυρίστε τη βίδα του εγκεφάλου 1/4 με 1/2 στροφή δεξιά. Βάλτε μπροστά και γκαζώστε 2-3 φορές για να δείτε τη σταθερότητα του ρελαντί. Αν χρειαστεί, εμπλουτίστε λίγο ακόμα το μίγμα, γυρίζοντας λίγο τη βίδα προς τα δεξιά.
Αν εμπλουτίσετε υπερβολικά το μίγμα αυτό θα φανεί από την καθυτέρηση να πέσουν οι στροφές στο ρελαντί όταν αφήνετε το γκάζι."