0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Ανορθωτής ?!?
« - : Ιούλιος 05, 2017, 03:23:45 πμ »
Τις καλησπέρες μου (για τους ξενύχτηδες) & τις καλημέρες μου (για τους πρωινούς)
Αν και νόμιζα ότι θα ησυχάσει το κεφάλι μου με τον τελευταίο μάστορα, το φτερωτό αλόγατο έχει διαφορετική άποψη...

Παρατηρώ ότι τα τελευταία 2 χρόνια αλλάζω/πρέπει να φορτίζω την μπαταρία μου και εκτός μηχανής που και που. Το πρόβλημα ίσως να οφείλεται και σε σφάχτη που είχα πέσει παλιότερα στις καλωδιώσεις αλλά έχω τα εξής συμπτώματα και θα θελα τα φώτα σας πριν πάω σε αγορά ανορθωτή ...

α)Χειμώνα η μηχανή θέλει 2-3 μιζιές για να πάρει μπρος ενώ καλοκαίρι παίρνει με την μια (ξέρω μάλλον θέμα ρύθμισης και άσχετο)
β)Καμιά φορά πατώντας το κουμπί της μίζας είναι σαν να μην γίνεται επαφή , πατάω 2η φορά ή και 3η φορά και μετά παίρνει με την μια..Γιατί αυτό ?
γ)Έχω βάλει διακόπτη για τα φώτα και ένα μικρό βολτομετράκι στα φώτα ή στο ρελέ του διακόπτη(δεν θυμάμαι) , όπου παρατηρώ τα εξής :
   Φορτισμένη η μπαταρία μου με τάση στο πόλους 12,8V με πολύμετρο - με κλειστά φώτα και με kill switch στο off είναι περίπου .5V κάτω ενώ με το kil switch στο on και
   έτοιμη να πάρει η μηχανή - 1V κάτω (απο τις ενδείξεις του voltoμετρου,λογικό φαντάζομαι λόγω ανλίας βενζίνης ε ?)
   Έτσι αν στο voltομετρο έχω κάτω από 11.7V η μηχανή δεν παίρνει εύκολα και ζορίζεται η μίζα !

   Οδηγώντας βέβαια και παρατηρώντας, διαπιστώνω ότι π.χ. στις 2500rpm βλέπω οτι την φορτίζει κανονικά, και έχω ενδείξεις 13-13.5V
   Επειδή όμως την μηχανή την χρησιμοποιώ και για πολύ κοντινές αποστάσεις (500m),  παίζει ουσιαστικά να τρώει πιο πολύ ρεύμα από όσο παράγει και για αυτό να τρώω
   μπαταρίες ?

Υπάρχει περίπτωση να υπολειτουργεί ο ανορθωτής και να μην δουλεύει σωστά ή δεν υπάρχει demi κατάσταση ? (ο γνήσιος της μαμάς είναι).
Από όσα έχω διαβάσει από εδώ πρέπει να έχω 13+ ρεύμα σε ρελαντί ή και πριν ανάψει η μηχανή με σωστό ανορθωτή, right ?

Δοκίμασα να συνδέσω και έναν άλλο από τον pegaso καβάτζα ανταλλακτικών που έχω πάρει ,και βλέπω ότι βράζουν με την μια τα 3 κίτρινα καλώδια του οπότε τον έβγαλα.

Ερωτήσεις
1) πάμε σε γνήσιο original, μεταχειρισμένο original ή θα κάνω δουλειά και με κάτι συμβατούς OEM που έχω βρει γύρω στα 25 ? Αυτόν τον έχει δοκιμάσει κανείς ?
http://www.stelpet.gr/gr/el/products/anorthotis-bmw-f650:2
2) Του strada μας κάνει ? (εχω ie 2004)
3) Υπάρχει τρόπος ελέγχου του ανορθωτή αν λειτουργεί σωστά (είχα ακολουθήσει ένα οδηγό που είχα βρει με μετρήσεις αλλά δεν διαπίστωσα κάτι εκτός από μικροδιαφορές στις φάσεις (κίτρινα)
4) Παίζει να φταίει κάτι άλλο ? Βραχυκύκλωμα,συναγερμός,πηνία κτλ ?

Σημ.
Υπερφόρτωση της μπαταρίας δεν έχω πουθενά και το πρόβλημα παρουσιάζεται ΜΟΝΟ κατά την εκίνηση και  δουλεύοντας την μηχανή <2500 στροφές.




*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 05, 2017, 09:42:18 πμ »
Η μπαταρια σου ποσα χρονια εχει ;;;

Το πιθανοτερο να υπολειτουργει ο ανορθωτης σου, αυτος που εχεις ποσταρει παντως ειναι Κινεζουρα, μακρια και αλαργα  :ohyes:

βαλε κατι καλυτερο σε μαρκα και ποιοτητα  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 05, 2017, 05:41:51 μμ »
Επίσης για την β ερώτηση μάλλον είναι ρελέ μίζας
Υπάρχει ένα ποστ που ταιριάζει κάποιο από άλλο μηχανάκι με περίπου 5 ευρά!

Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 05, 2017, 06:50:45 μμ »
Η μπαταρια σου ποσα χρονια εχει ;;;

Το πιθανοτερο να υπολειτουργει ο ανορθωτης σου, αυτος που εχεις ποσταρει παντως ειναι Κινεζουρα, μακρια και αλαργα  :ohyes:

βαλε κατι καλυτερο σε μαρκα και ποιοτητα  ;)

H μπαταρία μου είναι 4μηνου και παρουσίαζει και αυτή την ίδια εξέλιξη με τις προηγούμενες 2, που κρατήσαν 1 με 1/2 χρόνο (λίγο νομίζω) Μιλάω για YUASA YB-12AL.. Σίγουρα δεν είναι θέμα μπαταρίας το θέμα ! Thanks παντως !

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 05, 2017, 06:59:03 μμ »
Επίσης για την β ερώτηση μάλλον είναι ρελέ μίζας
Υπάρχει ένα ποστ που ταιριάζει κάποιο από άλλο μηχανάκι με περίπου 5 ευρά!

Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Α αυτό το βαρελάκι φταίει και για τα "αεροπατήματα" ? Το είχα αλλάξει πέρσυ αν θυμάμαι καλά όταν κάποια στιγμή πάω να πατήσω μίζα, αφήνω το δάκτυλο μου και ήταν σαν κάποιος να συνέχιζε να πατάει το κουμπί, τυχερός βέβαια γιατί έτυχε και βγάλει το πλαϊνό καπάκι, οπότε αποσύνδεσα πόλο μπαταρίας ;) Thanks for the info

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 05, 2017, 08:51:56 μμ »
αν στο ρελαντι εισαι 13v και πανω και στις υπολοιπες στροφες παει μεχρι και 14 και κατι δεν ειναι ανορθωτης.ριξε και μια ματια στη φισα του ανορθωτη σε τι κατασταση βρισκεται.
για τις κενες μιζιες επειδη μου το εκανε κι εμενα ο πηγασος ελυσα το πλαστικο που ειναι επανω του το κουμπι που πατας μιζα και ετριψα τις επαφες με γυαλοχαρτο και εριξα σπρευ επαφων και το προβλημα λυθηκε,δηλαδη εμενα αν και παταγα μιζα δεν εδινε καμια εντολη,λογικα το ιδιο θες κι εσυ
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 06, 2017, 12:04:46 πμ »
αν στο ρελαντι εισαι 13v και πανω και στις υπολοιπες στροφες παει μεχρι και 14 και κατι δεν ειναι ανορθωτης.ριξε και μια ματια στη φισα του ανορθωτη σε τι κατασταση βρισκεται.
για τις κενες μιζιες επειδη μου το εκανε κι εμενα ο πηγασος ελυσα το πλαστικο που ειναι επανω του το κουμπι που πατας μιζα και ετριψα τις επαφες με γυαλοχαρτο και εριξα σπρευ επαφων και το προβλημα λυθηκε,δηλαδη εμενα αν και παταγα μιζα δεν εδινε καμια εντολη,λογικα το ιδιο θες κι εσυ

Αγαπητέ φίλε cool, κατατοπιστικότατος , ομως .... αν η μπαταρία μου είναι πριν ανάψω 12.5V, στο ρελαντί είμαι στα 11.5V !! (θα πρέπε να μου ανέβαζε λίγο το ρεύμα ο ανορθωτής στο ρελαντί ή όχι ??)
thanks

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 06, 2017, 02:17:50 πμ »
εχεις στο ρελαντί μονο 11,5v μετρημενο στους πολους της μπαταριας;
το ρελαντί σου ποσες στροφες είναι;κανονικα πρεπει να είναι γυρω στις 1400.
επισης λογω των μικρων αποστασεων που κανεις πρεπει να βρεις τροπο αμεσα να σβηνεις το φως κατά την εκκίνηση ώστε να μην τραβαει ρευμα η λαμπα αλλα να πηγαινει ολο στη μιζα
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 06, 2017, 09:44:21 μμ »
Καλο ειναι να τσεκαρεις και τα αρνητικά καλωδια.... Ξεκινωντας απο τον αρνητικο πολο της μπαταριας ξεβιδωσε τον και καθάρισε καλα την επαφη Μετα ακολουθα το καλωδιο και δες που πάει πανω στο σασι και στο μοτερ και κανε το ιδιο (καθάρισε και σφίξε)
 

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 08, 2017, 09:59:29 μμ »
τελικά μάλλον λύθηκε το μυστήριο... Αγόρασα ενα φτηνιάρικο ανορθωτή για δοκιμή πριν αγοράσω τον μαμίσιο ο οποίος βέβαια δεν έκανε τίποτα και ήταν σαν να μην τοποθετήθηκε καν.

Πηγαίνοντας να τον γυρίσω στο μαγαζί , αρχισε τα γνωστά εσυ τον χάλασες και τέτοια και με τα πολλά μου λέει πήγαινε τον σε ηλεκτρολόγο να τον δει...μιας και πήγα του εξήγησα το περίεργο θέμα με τις μπαταρίες που με κυνηγάει και έκανε διάφορες δοκιμές και με ενα ανορθωτή sun απο phaser που επίσης δεν εβγαζε τρελά ρεύματα...Ψάξε - ψάξε τελικά βρήκε οτι απο τα πηνία μου βγαίνει ρεύμα απο τις 2 και όχι απο και τις 3 φάσεις...οπότε πάμε για πηνία εκτός αν έχει κόψει κανένα καλώδιο και δεν το χω πάρει χαμπάρι!
Η μέτρηση έγινε στην φύσα απο την πλευρά της μπαταρίας και λίγο πιο πάνω !

Μ'αρεσει οτι και ο τελευταίος μηχανικός επέμενε οτι είναι ανορθωτής και οτι τα πηνία μου είναι ΟΚ !

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 08, 2017, 11:11:13 μμ »
τελικά μάλλον λύθηκε το μυστήριο... Αγόρασα ενα φτηνιάρικο ανορθωτή για δοκιμή πριν αγοράσω τον μαμίσιο ο οποίος βέβαια δεν έκανε τίποτα και ήταν σαν να μην τοποθετήθηκε καν.

Πηγαίνοντας να τον γυρίσω στο μαγαζί , αρχισε τα γνωστά εσυ τον χάλασες και τέτοια και με τα πολλά μου λέει πήγαινε τον σε ηλεκτρολόγο να τον δει...μιας και πήγα του εξήγησα το περίεργο θέμα με τις μπαταρίες που με κυνηγάει και έκανε διάφορες δοκιμές και με ενα ανορθωτή sun απο phaser που επίσης δεν εβγαζε τρελά ρεύματα...Ψάξε - ψάξε τελικά βρήκε οτι απο τα πηνία μου βγαίνει ρεύμα απο τις 2 και όχι απο και τις 3 φάσεις...οπότε πάμε για πηνία εκτός αν έχει κόψει κανένα καλώδιο και δεν το χω πάρει χαμπάρι!
Η μέτρηση έγινε στην φύσα απο την πλευρά της μπαταρίας και λίγο πιο πάνω !

Μ'αρεσει οτι και ο τελευταίος μηχανικός επέμενε οτι είναι ανορθωτής και οτι τα πηνία μου είναι ΟΚ !
Τσεκαρε τα καλώδια στο σημείο που βγαίνουν από το βολάν και περνούν από την εξάτμιση

Εγώ όταν έκανα inspect την μαχανη, είχα δει ότι στο παρά τσακ ήταν έτοιμο να κάψει η εξατμιση την μόνωση από την μια φάση των πηνειων γιατί περνούσε από εκεί και για κάποιο λόγω, ίσως κόπηκε το δεματικο και φυσικά μιλάμε για βραχυκύκλωμα εφόσον μετα ακουμπήσει στην εξατμιση

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 09, 2017, 07:39:28 πμ »
Η πρώτη φίσα που έχουν τα πηνία μετά την έξοδο τους από το βολάν είναι μια καφέ και είναι ανάμεσα στους κυλίνδρους. Αυτή φταίει συχνα για αυτά τα προβλήματα. Τσεκαρε τα πηνία στην έξοδο τους και όχι στον ανόρθωτη Επίσης φόρτισε καλά την μπαταρία και βάλε μπροστά χωρίς τον ανορθωτη. Μετρώντας​ με ένα πολύμετρο πρέπει ανά δύο φάσεις να έχεις από 60 έως 80 βολτ AC. Αν δεν έχεις πολύμετρο ακουμπά κάθε φάση στηγμιαια πάνω στο σασί της μηχανής καθώς δουλεύει το μοτέρ. Αν δες ένα αρκετά καλό σπινθήρα τότε η φάση είναι οκ

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 15, 2017, 03:18:02 πμ »
Η πρώτη φίσα που έχουν τα πηνία μετά την έξοδο τους από το βολάν είναι μια καφέ και είναι ανάμεσα στους κυλίνδρους. Αυτή φταίει συχνα για αυτά τα προβλήματα. Τσεκαρε τα πηνία στην έξοδο τους και όχι στον ανόρθωτη Επίσης φόρτισε καλά την μπαταρία και βάλε μπροστά χωρίς τον ανορθωτη. Μετρώντας​ με ένα πολύμετρο πρέπει ανά δύο φάσεις να έχεις από 60 έως 80 βολτ AC. Αν δεν έχεις πολύμετρο ακουμπά κάθε φάση στηγμιαια πάνω στο σασί της μηχανής καθώς δουλεύει το μοτέρ. Αν δες ένα αρκετά καλό σπινθήρα τότε η φάση είναι οκ

Πολύ σωστός φίλε pegasako, αλλά τα ίδια λεω και εγώ.
Επειδή έχω άλλη μια μηχανή για ανταλλακτικά σχεδόν λυμένη,τσέκαρα μπας και υπήρχε κάνενα ενδιάμεσα καλώδιο μεταξύ φίσας και καπακιού. Απο το καπάκι που ξεκινούν τα 3 κίτρινα καλώδια καταλήγουν σε μια λευκή φίσα σε μένα που είναι και αυτή που περιέγραψα πιο πάνω που τσέκαρε ο ηλεκτρολόγος όταν και βρήκε το πρόβλημα. (ίσως εσένα είναι καφέ) Στον έλεγχο AC οι 2 βγάζαν ρεύμα που αυξομειωνόταν ανάλογα τις στροφές (60+ V) , η άλλη όμως ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα :(

Εβγαλα το καπάκι για να τα κάνω τράμπα αν και θέλω να τσεκαριστεί και η μίζα μου που τελευταία έχει αρχίσει τα γκρουν ξουν στο άναμμα και στο σβήσιμο. Παίζει να βγάλω και το κόμπλερ ? Τι εξωλκέας χρειάζεται και τι βίδα που βάζω απο την άλλη πλευρά (ετσι έχω δει σε videaki απο youtube)

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 15, 2017, 09:34:19 πμ »
Η πρώτη φίσα που έχουν τα πηνία μετά την έξοδο τους από το βολάν είναι μια καφέ και είναι ανάμεσα στους κυλίνδρους. Αυτή φταίει συχνα για αυτά τα προβλήματα. Τσεκαρε τα πηνία στην έξοδο τους και όχι στον ανόρθωτη Επίσης φόρτισε καλά την μπαταρία και βάλε μπροστά χωρίς τον ανορθωτη. Μετρώντας​ με ένα πολύμετρο πρέπει ανά δύο φάσεις να έχεις από 60 έως 80 βολτ AC. Αν δεν έχεις πολύμετρο ακουμπά κάθε φάση στηγμιαια πάνω στο σασί της μηχανής καθώς δουλεύει το μοτέρ. Αν δες ένα αρκετά καλό σπινθήρα τότε η φάση είναι οκ

Πολύ σωστός φίλε pegasako, αλλά τα ίδια λεω και εγώ.
Επειδή έχω άλλη μια μηχανή για ανταλλακτικά σχεδόν λυμένη,τσέκαρα μπας και υπήρχε κάνενα ενδιάμεσα καλώδιο μεταξύ φίσας και καπακιού. Απο το καπάκι που ξεκινούν τα 3 κίτρινα καλώδια καταλήγουν σε μια λευκή φίσα σε μένα που είναι και αυτή που περιέγραψα πιο πάνω που τσέκαρε ο ηλεκτρολόγος όταν και βρήκε το πρόβλημα. (ίσως εσένα είναι καφέ) Στον έλεγχο AC οι 2 βγάζαν ρεύμα που αυξομειωνόταν ανάλογα τις στροφές (60+ V) , η άλλη όμως ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα :(

Εβγαλα το καπάκι για να τα κάνω τράμπα αν και θέλω να τσεκαριστεί και η μίζα μου που τελευταία έχει αρχίσει τα γκρουν ξουν στο άναμμα και στο σβήσιμο. Παίζει να βγάλω και το κόμπλερ ? Τι εξωλκέας χρειάζεται και τι βίδα που βάζω απο την άλλη πλευρά (ετσι έχω δει σε videaki απο youtube)
Αν η μία φάση εχει πολύ χαμηλό ρεύμα τότε είναι πηνία. Οσο για τα υπόλοιπα καλό ειναι αν φτιαξεις τα πηνία και φορτίζει πλεον καλά η μπαταρια να τσεκαρεις ξανά αν εχεις τα ίδια προβλήματα (μίζα και κομπλερ). Λογικά δεν θα τα έχεις γιατι το ρεύμα απο τα πηνία δεν θα βραχυκυκλώνει ολο το κυκλωμα. Αν τα εχεις τα προβλήματα τοτε προχώρα στο να λύσεις μίζα και ειδικά κομπλερ. Βεβαια ολα αυτα για να δουλέψουν σωστά προϋποθέτουν πολυ καλό ρύθμισμα στον εγκέφαλο.
Εγω δεν θα εκανα τπτ παραπάνω περα απο την αλλαγή των πηνίων σε αυτην τη φάση.  :ohyes: [size=78%] [/size]

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτής ?!?
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 15, 2017, 11:45:21 μμ »
και με νέα μπαταρία ακούγεται το κόμπλερ πάντως! λέεω ότι μιας και θα γίνει η εγχείρηση και θα ανοιχτεί ούτως η άλλο το ίδιο σημείο, να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται και το κόμπλερ της μίζας . Τι εξωλκέας χρειάζεται ? υπάρχει κανένα νούμερο ή link ? κάνει του f650 ? thanks !

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης