Τις καλησπέρες μου (για τους ξενύχτηδες) & τις καλημέρες μου (για τους πρωινούς)
Αν και νόμιζα ότι θα ησυχάσει το κεφάλι μου με τον τελευταίο μάστορα, το φτερωτό αλόγατο έχει διαφορετική άποψη...
Παρατηρώ ότι τα τελευταία 2 χρόνια αλλάζω/πρέπει να φορτίζω την μπαταρία μου και εκτός μηχανής που και που. Το πρόβλημα ίσως να οφείλεται και σε σφάχτη που είχα πέσει παλιότερα στις καλωδιώσεις αλλά έχω τα εξής συμπτώματα και θα θελα τα φώτα σας πριν πάω σε αγορά ανορθωτή ...
α)Χειμώνα η μηχανή θέλει 2-3 μιζιές για να πάρει μπρος ενώ καλοκαίρι παίρνει με την μια (ξέρω μάλλον θέμα ρύθμισης και άσχετο)
β)Καμιά φορά πατώντας το κουμπί της μίζας είναι σαν να μην γίνεται επαφή , πατάω 2η φορά ή και 3η φορά και μετά παίρνει με την μια..Γιατί αυτό ?
γ)Έχω βάλει διακόπτη για τα φώτα και ένα μικρό βολτομετράκι στα φώτα ή στο ρελέ του διακόπτη(δεν θυμάμαι) , όπου παρατηρώ τα εξής :
Φορτισμένη η μπαταρία μου με τάση στο πόλους 12,8V με πολύμετρο - με κλειστά φώτα και με kill switch στο off είναι περίπου .5V κάτω ενώ με το kil switch στο on και
έτοιμη να πάρει η μηχανή - 1V κάτω (απο τις ενδείξεις του voltoμετρου,λογικό φαντάζομαι λόγω ανλίας βενζίνης ε ?)
Έτσι αν στο voltομετρο έχω κάτω από 11.7V η μηχανή δεν παίρνει εύκολα και ζορίζεται η μίζα !
Οδηγώντας βέβαια και παρατηρώντας, διαπιστώνω ότι π.χ. στις 2500rpm βλέπω οτι την φορτίζει κανονικά, και έχω ενδείξεις 13-13.5V
Επειδή όμως την μηχανή την χρησιμοποιώ και για πολύ κοντινές αποστάσεις (500m), παίζει ουσιαστικά να τρώει πιο πολύ ρεύμα από όσο παράγει και για αυτό να τρώω
μπαταρίες ?
Υπάρχει περίπτωση να υπολειτουργεί ο ανορθωτής και να μην δουλεύει σωστά ή δεν υπάρχει demi κατάσταση ? (ο γνήσιος της μαμάς είναι).
Από όσα έχω διαβάσει από εδώ πρέπει να έχω 13+ ρεύμα σε ρελαντί ή και πριν ανάψει η μηχανή με σωστό ανορθωτή, right ?
Δοκίμασα να συνδέσω και έναν άλλο από τον pegaso καβάτζα ανταλλακτικών που έχω πάρει ,και βλέπω ότι βράζουν με την μια τα 3 κίτρινα καλώδια του οπότε τον έβγαλα.
Ερωτήσεις
1) πάμε σε γνήσιο original, μεταχειρισμένο original ή θα κάνω δουλειά και με κάτι συμβατούς OEM που έχω βρει γύρω στα 25 ? Αυτόν τον έχει δοκιμάσει κανείς ?
http://www.stelpet.gr/gr/el/products/anorthotis-bmw-f650:2 2) Του strada μας κάνει ? (εχω ie 2004)
3) Υπάρχει τρόπος ελέγχου του ανορθωτή αν λειτουργεί σωστά (είχα ακολουθήσει ένα οδηγό που είχα βρει με μετρήσεις αλλά δεν διαπίστωσα κάτι εκτός από μικροδιαφορές στις φάσεις (κίτρινα)
4) Παίζει να φταίει κάτι άλλο ? Βραχυκύκλωμα,συναγερμός,πηνία κτλ ?
Σημ.
Υπερφόρτωση της μπαταρίας δεν έχω πουθενά και το πρόβλημα παρουσιάζεται ΜΟΝΟ κατά την εκίνηση και δουλεύοντας την μηχανή <2500 στροφές.