0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #45 - : Ιανουάριος 20, 2007, 06:11:26 μμ »
Παράθεση

TASKON έγραψε:
Ή είμαι ο μόνος άτυχος ή κάποιος άλλος έχει ξανβάψει το ντεπόζιτο. Εχω το μαυρο γκρί pegaso του 04 και το χρώμα στο ντεπόζιτο έχει γεμίσει πανάδες και φαίνεται σαν πολύ παλιό.


Είναι γνωστό πρόβλημα του συγκεκριμένου χρώματος και αφορά και τα καπούλια και το εμπρός φτερό. Αν φροντίζεις τη μηχανή (να μην πολυβρέχεται, όχι πολύς ήλιος κ.λπ.) περιορίζεται αρκετά και μάλλον καθυστερείς την εμφάνισή του. Έχω δει αρκετούς τέτοιους Πήγασους και πραγματικά η μόνη λέξη που τους περιγράφει είναι ΣΑΡΑΒΑΛΑ.
Ο δικός μου παρουσιάζει πρόβλημα στο χρώμα όταν βραχεί, αλλά όταν στεγνώσει παραδόξως σχεδόν εξαφανίζεται.
Masquerade

*

Καρανάσος Νίκος

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #46 - : Ιανουάριος 29, 2007, 10:53:00 μμ »
Τελικά όμως δεν είπε κανείς... η κατεργασία με το " REXIN"(το οποίο παρεπιπτόντως ότε ξέρω τί είναι αλλά το διάβασα σε κάποιο post) κάνει δουλεία? Λύνει το πρόβλημα?

*

?????

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #47 - : Ιανουάριος 30, 2007, 08:38:56 πμ »
Παράθεση

bckat έγραψε:
Ένα που παίζει εδώ γύρω στη γειτονιά (πυροσβεστική)είναι χάλια ολούθε πάντως και θα πήγαινε για βάψιμο


Εχει κανεις αισθηση κοστους για βαψιμο?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #48 - : Ιανουάριος 30, 2007, 10:00:24 πμ »
Παράθεση

TASKON έγραψε:
Εχει κανεις αισθηση κοστους για βαψιμο?

Τάσο απ' ότι ξέρω, 1ον η Aprilia δεν "δίνει" τους κωδικούς για ΚΑΝΕΝΑ  χρώμα απ' τα μοντέλα της.Μη ψάξεις άδικα!
2ον Άρα η τιμή του έχει να κάνει ανάλογα με το μαγαζί που θα πας για βάψιμο κάνοντας την ανάλογη έρευνα αγοράς. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #49 - : Ιανουάριος 30, 2007, 06:54:56 μμ »
Παράθεση

powerphot έγραψε:
Παράθεση

TASKON έγραψε:
Εχει κανεις αισθηση κοστους για βαψιμο?

Τάσο απ' ότι ξέρω, 1ον η Aprilia δεν "δίνει" τους κωδικούς για ΚΑΝΕΝΑ  χρώμα απ' τα μοντέλα της.Μη ψάξεις άδικα!
2ον Άρα η τιμή του έχει να κάνει ανάλογα με το μαγαζί που θα πας για βάψιμο κάνοντας την ανάλογη έρευνα αγοράς. :bye:


Και εγώ το παραπάνω γνωρίζω...έχουν δικούς τους κωδικούς και είναι...σα να μιλάς Αγγλικά σε Ταύλανδό... ''Νumber 3'' θα λεει ο ένας και ''%#%^^&^&3'' o άλλος....

*

THEODOROS

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #50 - : Ιανουάριος 31, 2007, 04:39:30 μμ »
Αν πας σε μπογιατζη θα φας κανα 2 μερες να βρεις χρωμα στο περιπου το οποιο δεν θα ειναι ιδιο με το original.

Εγω εχω το μπλε ασημι και ηθελα να βαψω το ντεποζιτο (στον Πειραια ειναι περιπου 150 εβριδια). Αλλα ελα ντε που δεν εβγαιναν ιδια τα χρωματα και εκανε διχρωμια με το πισω μερος.
Οποτε επρεπε να βαψω ολη τη μηχανη.
Οποτε και εγκατελειψα.

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #51 - : Ιανουάριος 31, 2007, 07:18:12 μμ »
Έχω τον Πήγασο μοντέλο '04 σε γκρι, θα συμφωνήσω με τα εξής:

α) Φώτα την νύχτα, είναι ανεπαρκή.

β) Τα ελαστικά της PIRELLI κρύα σε χειμωνιάτικο καιρό, απαράδεκτα.

γ) Άριστη μηχανή για τα λεφτά που δίνεις, προσανατολιζόμουν στο αδελφό μοντέλο της BMW αλλά προτίμησα τον Πήγασο λόγω τιμής.

Σε ότι αφορά την θέση οδήγησης, δίχως εμπερία από άλλες μηχανές και μετά από πολύωρα ταξίδια την κρίνω εργονομική για το σώμα μεν, αλλά τα γόνατα υποφέρουν.

Ζελατίνα μεγάλη έχω τοποθετήσει, παρ' όλα αυτά η προστασία από τον αέρα δεν είναι και η καλύτερη. Με λίγο αέρα δε, κουράζει.

Το πλαστικό ρεζερβουάρ, δεν γνωρίζω τι σκοπό εξυπηρετούσε αλλά ετοιμάζομαι να τοποθετήσω bagster, ώστε να ταιριάξει επιτέλους εκείνο το LIDL tank bag που έχω εδώ και δύο χρόνια.

Τέλος πιστεύω ότι είναι μια μηχανή που τα κάνει όλα, τίποτα όμως τέλεια. Κάτι που δεν το λέω υποτιμητικά, σε καμιά περίπτωση. Πολύ καλή για τουρισμό στην ορεινή Ελλάδα και κυρίως στα γειτονικά κράτη των βορείων συνόρων μας.

Φιλικά..

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #52 - : Φεβρουάριος 05, 2007, 01:41:35 μμ »
Παράθεση

powerphot έγραψε:
Παράθεση

TASKON έγραψε:
Εχει κανεις αισθηση κοστους για βαψιμο?

Τάσο απ' ότι ξέρω, 1ον η Aprilia δεν "δίνει" τους κωδικούς για ΚΑΝΕΝΑ  χρώμα απ' τα μοντέλα της.Μη ψάξεις άδικα!
2ον Άρα η τιμή του έχει να κάνει ανάλογα με το μαγαζί που θα πας για βάψιμο κάνοντας την ανάλογη έρευνα αγοράς. :bye:

Το εχω ξαναγράψει ΝΙΚΟ δεν υπάρχουν κωδικοι χρώματος αν υπήρχαν πιστεψέμε θα τους έδιναν πρώτα οι εταιρίες Akzo Nobel και Lechler που συνεργάζετε η ΑΠΡΙΛΙΑ για να πουλήσουν. Τα περισσότερα χρώματα είναι τριπλής στρώσης και με βερνίκι μέσα γι΄αυτό είναι δύσκολο να το πετύχει ο οποιοσδήποτε δεν έχει τον χρόνο και την υπομονή να απειραματιστεί κανένα μήνα. :bye:  :bye:

*

themis3000

Απ: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #53 - : Φεβρουάριος 28, 2007, 10:23:29 μμ »
Ως -πρώην- κάτοχος BMW Funduro, θα ήθελα να επισημάνω ότι είχε τα ίδια προβλήματα με ανορθωτή και διακόπτη. Ο ανορθωτής, λόγω θέσης (κάτω από τη σέλα -απαράδεκτο) δεν είχε σωστή ψύξη με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνεται και να  παραδίδει "πνεύμα" περίπου στα 15.000 χιλιόμετρα. Όμως δημιουργούσε προβλήματα πολύ νωρίτερα, όπως διακοπές ή και να σβήνει εντελώς ακόμα και με 150-160 χιλιόμετρα στην Εθνική. Η μόνη λύση ήταν να "μετακομίσει" από τη θέση του -είχα βρει τη λύση στο Internet. Επίσης ο διακόπτης εκκίνησης χάλαγε συχνά όταν "έκοβες" το τιμόνι πολύ -αν θυμάμαι καλά- στην αριστερή πλευρά. Τελικά μετά από 3 αλλαγές αποφάσισα να το ανοίξω και να το επισκευάσω μόνος μου -και πιστέψτε με ήταν πολύ εύκολη η επέμβαση, απλά τα καλώδια ήταν πολύ κοντά. Όμως το συνεργείο μου δεν έκανε ποτέ τον κόπο να το επισκευάσει, αλλά έβαζε πάντα καινούργιο με αποτέλεσμα να χρεώνομαι, αλλά και να έχω το ίδιο -επικίνδυνο- πρόβλημα συνέχεια. Βέβαια δεν πρέπει να κάνει εντύπωση η ομοιότητα των βλαβών, καθώς όπως έχει προειπωθεί κατασκευάζοταν στην Ιταλία από την Αprilia για λογαριασμό της BMW.
To αστείο ήταν, ότι όταν την πήγα για πρώτη φορά στο συνεργείο, ο ιδιοκτήτης με ρώτησε αν πραγματικά έμεινα ευχαριστημένος από την επιλογή μου, καθώς ο ίδιος δεν είχε μείνει. Προφανώς η ποιότητα της εν λόγω μηχανής δεν είχε σχέση με τις υπόλοιπες της εταιρείας.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης