0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

by leo

Απορίες για pegaso 650 ie (2001)
« - : Απρίλιος 14, 2010, 09:49:27 πμ »
Έχω διαβάσει όλες τις συζητήσεις γύρω από pegaso 650 ie και έχω βρει αρκετές απαντήσεις στις απορίες μου, όχι όμως σε όλες... Έχω τον pegaso 650 ie (11 του 2001) εδώ και 9 μήνες. Πάει πολύ καλά. Κανένα πρόβλημα. Δυστυχώς δεν έχω το Μάνουαλ με αποτέλεσμα ότι γνωρίζω να το ξέρω μέσα από αυτές τις σελίδες! (πάλι καλά). Ας με φωτίσει κάποιος περισσότερο:1. Έχουν καταλύτη; (το δικό μου όχι). 2. Από πού πρέπει να σβήνουμε τον κινητήρα: κεντρ. διακ. ή κόκκινο διακ. τιμονιού; 3. Μετρημένος με transalp-700 του (2010)- στην τελική, το κοντέρ μου έδειχνε 158 και στο transalp 168! Ποιο κλέβει; 4. Με 4η και 5η έχω την ίδια τελική. Έτσι πρέπει; 5. Πόσα δοντάκια κανονικά έχει το πίσω γρανάζι; Ευχαριστώ!



*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Απορίες για pegaso 650 ie (2001)
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 14, 2010, 10:39:27 πμ »
1.ΟΧΙ
2.Κεντρικο διακοπτη
3.Το Τρανσαλπ κλεβει,εσυ εισαι οκ.
4.ΔΕΝ ειναι ιδια η τελικη της 4ης με της 5ης.
5.47.
 :bye:
All i want from my birthday is another birthday...

*

by leo

Απ: Απορίες για pegaso 650 ie (2001)
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 14, 2010, 02:05:07 μμ »
Eυχαριστώ για τις πληροφορίες σου.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Απορίες για pegaso 650 ie (2001)
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 14, 2010, 09:41:08 μμ »
1. Νομίζω το Injection του 04 έχει οξειδωτικούς καταλύτες στα δυο τελικά. Λένε ότι πρόκειται για καταλύτες χαμηλού κόστους που με τον καιρό εξασθενούν και γρήγορα αποδεικνύονται σχεδόν άχρηστοι. Υποθέτω ότι και το δικό σου, καθότι injection, έχει το ίδιο σύστημα. Στο κάτω μέρος των τελικών το γράφει με ανάγλυφα γράμματα (Catalyst ή κάτι τέτοιο, δε θυμάμαι).

2. Το ίδιο είναι. Όμως δεδομένου ότι τον διακόπτη θα τον κλείσεις ούτως ή άλλως, γιατί να φθείρεις και το kill switch χωρίς λόγο; Με αυτό το σκεπτικό εγώ κλείνω από το διακόπτη.

3. Λένε (και πάλι) ότι οι πήγασοι "κλέβουν" προς τα κάτω στις μεγάλες ταχύτητες. Το έχω επιβεβαιώσει και στον δικό μου (ωστόσο, ο δικός μου κλέβει αρκετά προς τα πάνω στις μικρές ταχύτητες, λεει 40 και πάω με ...28!)

4. Τελική πιάνεις ξεκάθαρα με πέμπτη. Και μάλιστα κοντά στις στροφές της μέγιστης ισχύος, που σημαίνει ότι η πέμπτη είναι ιδανική για τελική (όμως το μηχανάκι δεν είναι ιδανικό για τελικές!)

5. 46 στο injection, 47 στα καρμπυρατέρ. (το injection είναι λίγο πιο "μακρύ").
Masquerade

*

sakis_mar

Απ: Απορίες για pegaso 650 ie (2001)
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 15, 2010, 12:44:09 πμ »
Παράθεση
Λένε (και πάλι) ότι οι πήγασοι "κλέβουν" προς τα κάτω στις μεγάλες ταχύτητες. Το έχω επιβεβαιώσει και στον δικό μου (ωστόσο, ο δικός μου κλέβει αρκετά προς τα πάνω στις μικρές ταχύτητες, λεει 40 και πάω με ...28!)

Στον δικο μου με μια γρηγορη ματια και σε ευρος ταχυτητων μεχρι 110km/h ειδα οτι ειναι παρα πολυ οκ το κοντερ  :thnk:

*

sakis_mar

Απ: Απορίες για pegaso 650 ie (2001)
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 15, 2010, 03:12:25 πμ »
Συγκρινοντας με το gps εννοειται

*

by leo

Απ: Απορίες για pegaso 650 ie (2001)
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 15, 2010, 04:05:00 μμ »
Στον pegaso μου το γρανάζι του είναι αλλαγμένο 42άρι, όσο για τα τελικά του κι αυτά είναι αλλαγμένα με inox ελευθέρας (2χ150 ευρώ) ελληνικά (πολύ μπάσο!!) άρα, σίγουρα δε θα έχει τώρα πια καταλύτη!! Σχετικά με τα όργανά του γενικά έχουν μια περίεργη συμπεριφορά...! εννοώ ότι στο στροφόμετρο (το διαπίστωσα με νεκρό) η βελόνα του αργεί ν' ακολουθήσει τις πραγματικές στροφές του κινητήρα (το καταλαβαίνεις με το αυτί). Το ίδιο κι όταν επιταχύνω με 1η κ 2η, η μηχανή κυριολεκτικά πετάει και η βελόνα....τρέχει να προφτάσει!! (Παλιότερα είχα το 250 KLR και μετά το 600 KLR έτσι μπορώ κάπως να συγκρίνω). Ευχαριστώ!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Απορίες για pegaso 650 ie (2001)
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 15, 2010, 07:03:23 μμ »
42άρι;;;; Πολύ μακρύ! (μπροστά έχεις το μαμά 16αρι γρανάζι;). Δεν αποκλείεται αυτή η αλλαγή να δικαιολογεί το ότι με 4η και 5η έχεις την ίδια τελική.
Αυτο με το στροφόμετρο που λες ισχύει ακριβώς σε όλα τα injection. Σημείωσε ότι δουλεύει με ντίζα, πράγμα από παράλογο έως γελοίο για ψεκαστό μηχανάκι.
Masquerade

*

by leo

Απ: Απορίες για pegaso 650 ie (2001)
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 16, 2010, 01:00:56 πμ »
Το μπροστινό γρανάζι είναι κανονικό σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Απλά με την αλλαγή στο πίσω ξεκούρασα *πιστεύω* λίγο τον pegaso στις ψηλές ταχύτητες και στα ταξίδια. Τον ηρέμησα...λίγο, για να κάνει παρέα με τους χωρίς νεύρο...φίλους του!! [transalp 2004, transalp 1996, transalp 700 -αυτό δεν πιάνεται..καμμία σχέση με τα άλλα μόνο...που έχει χάσει κάπως τον eduro χαρακτήρα του [θέση οδήγησης, ήχος  κλπ].

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης