0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

George Gkotsis

Εκτός από το διακόπτη που ανέφερα πιο πριν υπάρχει και άλλο ένα τεχνικό θέμα με τη μηχανή που μου έχει παρουσιαστεί 2 φορές την τελευταία εβδομάδα:

Η μηχανή φαίνεται σαν να "μη δίνει γκάζι" από τις 3000 στροφές και πάνω. Κρατώντας συμπλέκτη/κατεβάζοντας ταχύτητα η μηχανή ταξιδεύει, αλλά έχεις την αίσθηση ότι δεν μπορείς να την ανοίξεις, γιατί μπορεί να σε εγκαταλείψει.

Το φαινόμενο αυτό εμφανίστηκε 2 φορές: την πρώτη φορά νόμισα ότι μπορεί να ήταν στα τελειώματα από βενζίνη (έβαλα 19 λίτρα όταν το τεπόζιτο* είναι 21) και τη δεύτερη φορά (είχε βενζίνη) έκανα μια διαδρομή με ανηφόρες και στροφές. Τη δεύτερη φορά -χωρίς να σταματήσω- όταν η μηχανή βγήκε σε καλό δρόμο (επίπεδο έδαφος, μεγαλύτερη ταχύτητα) "έφτιαξε" μια χαρά.

Έχετε καμιά ιδέα για το τι μπορεί να ευθύνεται;

*Ο δείκτης για το ρεζερβουάρ μου δε λειτουργεί από τότε που πήρα τη μηχανή (μεταχειρισμένη). Για την ακρίβεια, ο μάστορας μου είπε ότι είναι θέμα φλοτέρ (καλά το λέω;). Έτσι είμαι αναγκασμένος να μηδενίζω το κοντέρ όταν βάζω βενζίνη. Το φλοτέρ μου είπε αν θυμάμαι καλά ότι κάνει γύρω στα 200 euros και έχει αρκετή φασαρία για να μπει.
Με το θέμα του φλοτέρ με συμβουλεύετε να συνεχίσω στην κατάσταση που είναι;



Re: Aprilia Pegaso 2001 IE: παροδική (τυχαία?) υπολειτουργία κινητήρα
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 15, 2006, 08:21:47 μμ »
O Bill θα πορούσε να σου πει... δεν του στέλνεις ένα ΠΜ?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης