0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 06:03:22 πμ »
Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος αν και δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο...

Έχω ένα Pegaso 650 ie '03 αγορά από δεύτερο χέρι.
Όταν το πήρα δούλευε με "τσοκ" γιατί δεν κρατούσε ρελαντί.

Σαν καλόπιστος άνθρωπος και εγώ το πήγα στο πιο κοντινό εξουσιοδοτημένο service της Aprilia. Μου είπανε ότι θέλει ρύθμιση το ρελαντί και μου το ρυθμίσανε ,και επι της ευκαιρίας άλλαξα και τα λάδια.
Σε μία απόσταση 3-4 km μέχρι το σπίτι μου η θερμοκρασία χτύπησε κόκκινο , και από σκασίματα χαμός. Επέστρεψα στο service και μου είπανε ότι είναι φλάντζα και επειδή βιαζόμουν κιόλας το κόστος είναι κάπου στα 500 ευρω! Παράξενα πράγματα...

Βέβαια σε έλεγχο που έκανα ο ίδιος μετά διαπίστωσα πως ενώ το δοχείο διαστολής ήταν γεμάτο, το ψυγείο ήταν άδειο! Συμπληρώνοντας υγρό όλα ήταν κανονικά πλέον...

Επισκέφθηκα άλλο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο στην Αμφιθέας) για να πάρω και το τελικό οκ μιας και έφευγα για ταξίδι (είμαι φοιτητής στην Ιταλία) και με έναν καθαρισμό των μπεκ και ρύθμιση καυσαερίων (και άψογη εξυπηρέτηση) βρέθηκα μέχρι την Πάτρα να πάρω το καράβι.

Τελείωσα? ΛΑΘΟΣ

Από Ancona μέχρι Bologna (200 και κάτι km) στάματησα 4 φορές λόγω θερμοκρασίας (στο ταξίδι μέχρι Πάτρα η θερμοκρασία δεν πέρασε τους 80-85). Κάπου στην τέταρτη στάση διαπίστωσα ότι δεν λειτουργεί το βαντιλατέρ. Μετά από συναναστροφή με μοτοσυκλετιστές που με πλησίασαν για να με βοηθήσουν (απίστευτο συναίσθημα και αξίζει την ταλαιπωρία) και 1 lt νερό πάνω στο ψυγείο (όχι μέσα) το βαντιλατέρ άρχισε να λειτουργεί!

Από τότε έχω κάνει γύρω στα 1200Km χωρίς κανένα πρόβλημα αν εξαιρέσουμε μια μικρή διαροή λαδιού δεξιά από το πλαϊνό stand όταν η μηχανή είναι παρκαρισμένη.

Τις προσεχείς ημέρες θα επισκευτώ την Aprilia στη Bologna που ελπίζω να έχουν μια εξήγηση και να βρούν τη διαροή.

Πάντως σίγουρα ο Πήγασος έχει τη δική του προσωπικότητα πράγμα που το γουστάρω με τα χίλια  :-D

Αν σας έρχεται κάτι στο μυαλό θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας.




*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 12, 2006, 09:49:23 πμ »
Το να μην ανάβει το βαντιλατέρ όταν το ψυγείο είναι άδειο είναι νομίζω συνηθισμένο φαινόμενο, γιατί δεν υπάρχει καυτό νερό για να ενεργοποιήσει τη βαλβίδα του. Να ελέγξεις καλού κακού τη φλάτζα κεφαλής, κάπου έχει ποστάρει ο bill μια σχετικά απλή διαδικασία γι' αυτό. Το λάδι δεξιά απ' το στάντ έρχεται από το "αδειασμα" της πλαστικής ποδιάς όπου προηγουμένως μαζεύεται λάδι καθώς χάνεται από τον κινητήρα. Πιθανόν να είναι από τη φλάτζα του πάνω καπακιού (αυτού που ανοίγουν για να ρυθμισουν βαλβίδες), αν είναι απο κει πρέπει να είναι λαδωμένη η αριστερή πλευρά του κυλίνδρου μέσα από το πλαινό μαύρο ηχομονωτικό. Πόσα χλμ έχει το μοτοσακό σου;

ΥΓ: Έλεγξε και τις κάτω βίδες του φέρινγκ στο εμπρός μέρος, οι οποίες βιδώνουν επικίνδυνα κοντά στο ψυγείο. Μερικοί είχαν διαρροές από την μετά κραδασμών επαφή των βιδών αυτών με το ψυγείο.
Masquerade

Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 13, 2006, 02:20:11 πμ »
Παράλειψη δική μου πως όταν δεν άναβε το βαντιλατέρ το ψυγείο ήταν γεμάτο.
Επίσης ξέχασα να αναφέρω πως μετά την αλλαγή λαδιών ο δείκτης δείχνει λίγο πάνω από το max (έχω διαβάσει τα σχετικά posts και αρχίζω να καταλαβαίνω τι παίζει).

Όσον αφορά το άδειασμα μου είπανε εδώ στα εξωτερικά (Ιταλία) ότι έχουν φαγωθεί οι βόλτες του καπακιού του κάρτερ και χάνει από εκεί (μένει να βρω λίγο χρόνο και να το επιβεβαιώσω ο ίδιος).

Το μοτοσακό μου έχει 31540 χλμ. Όταν το πήρα είχε 29000

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές harlek :-)

ΑΠΟΝΗ ΖΩΗ....
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 15, 2006, 03:54:38 πμ »
Και εκεί που είναι βράδυ, αρχίζει να βρέχει και έχω χαθει συμβαίνουν τα εξής :

1)Ανάβει κατά διαστήματα η λυχνία διάγνωσης

2)Παρατηρώ ότι η λυχνία ανάβει όταν οι στροφές ξεπεράσουν τις 3-   3500

3)Όταν ανάβει "κόβεται" το γκάζι

4)Όταν κόβεται το γκάζι και με συμπλέκτη πατημένο περιμένω να
   πέσουν οι στροφές στο ρελαντί, ορισμένες φορές σβήνει

5)Σε απότομα ανοίγματα του γκαζιού ακούγονται (μη γελάτε)
   κάποιοι ήχοι ΣΑΝ σκασίματα (αλλά δεν είναι) από την εξάτμιση
   (μη γελάτε, η εμπειρία μου είναι μικρή)

Κόρνες, μεγάλες σκάλες δεν σκέφτηκα να δοκιμάσω αλλά μια αδυναμία στη μεσαία σκάλα και στη μίζα όταν έσβηνε την παρατήρησα.

Με τα πολλά και με τα λίγα μόλις τώρα κατάφερα να γυρίσω σπίτι μου. Τελικά παραέχει προσωπικότητα αυτό το μηχανάκι...

ΒΟΗΘΕΙΑΑΑ :-o  :-o

*

NIK

Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 15, 2006, 08:50:31 πμ »
Mήπως σου έχει κοπεί ή δεν κάνει καλή επαφή στο ΟΝ-OFF κάποιο από τα καλωδιάκια. Εχει συμβεί κ σε εμένα και σε πολλούς αλλά τελικά δεν ήταν οι στροφές αλλά οι κραδασμοί που το έκαναν να κάνει αυτά τα τρελά. Δοκίμασε πάντως να παίξεις και με το διακόπτη να δεις αν ειναι αυτό!

Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 15, 2006, 05:59:15 μμ »
κουράγιο Αχιλλέα... γιατί δεν κοιτάς για καμιά ανταλλαγή εκεί στην Ιταλία? Τόσα Απρίλια θα παίζουν...

Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 15, 2006, 08:53:48 μμ »
Δεν είναι κακή ιδέα... Με έβαλες σε σκέψεις Περικλή...

Αλλά γίνεται άραγε εφόσον έχω ελληνική πινακίδα?

Θα το ψάξω παντως  :-x

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 16, 2006, 12:31:48 πμ »
Παράθεση

achi έγραψε:
Δεν είναι κακή ιδέα... Με έβαλες σε σκέψεις Περικλή...

Αλλά γίνεται άραγε εφόσον έχω ελληνική πινακίδα?

Θα το ψάξω παντως  :-x


Πάντως εγώ θα σου πρότεινα πριν αρχίσεις να ψάχνεις για ανταλλαγή, μια και όπως είπες στην αρχή.....
Παράθεση

achi έγραψε:
Έχω ένα Pegaso 650 ie '03 αγορά από δεύτερο χέρι.
Όταν το πήρα δούλευε με "τσοκ" γιατί δεν κρατούσε ρελαντί.

....να το πήγαινες σε κάποιο συνεργείο για ένα "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ" σέρβις και μετά να αποφασίσεις αν θα το δώσεις.
Το ότι το πήρες με το "τσοκ" ανεβασμένο διότι δεν κράταγε ρελαντί δείχνει πως αυτός που το είχε, η το παραμελούσε η εκεί που το πήγαινε για σέρβις ήταν " μπακάληδες".
Αν μετά το "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ" σέρβις συμπεριφέρεται πάλι με την...."δική του προσωπικότητα" όπως λες, τότε δώστο χωρίς άλλη σκέψη! ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΑΠΟΝΗ ΖΩΗ....
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 16, 2006, 12:55:18 πμ »
Παράθεση

achi έγραψε:
ΒΟΗΘΕΙΑΑΑ :-o  :-o


Να δεις οπωσδήποτε τους συνήθεις υπόπτους: Κεντρικό διακόπτη (κούνα το καλώδιο που βγαίνει από κάτω με αναμμένη μηχανή να δεις αν έχει πρόβλημα), φίσα κεντρικού διακόπτη πίσω από τα όργανα, εκεί δηλαδή που καταλήγει το καλώδιό του (επίσης κούνα, αποσύνδεσε φίσα-καθάρισε-σφίξε επαφές-ξανασύνδεσε), έλεγξε τάση ανορθωτή (με πολύμετρο) με κρύα και ζεστή μηχανή σε όλο το φάσμα των στροφών. Επίσης τα βυσματα σύνδεσης του ανορθωτή με τα πηνία και τη μπαταρία (κάτω από τη σέλα, δίπλα στην κλειδαριά).
Masquerade

Re: ΑΠΟΝΗ ΖΩΗ....
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 16, 2006, 01:42:00 πμ »
Λοιπόν παιδιά ακούστε πως έχει το πράγμα...

Σήμερα το μεσημέρι σε μια διαδρομή 6km μέχρι το service με άφησε εντελώς από ηλεκτρικά. Με τη βοήθεια ενός φίλου και "πατητή" με ένα guzzi T5 έφτασα σε εξουσιοδοτημένο service (Aprilia Cesari, Bologna).
 
Το πόρισμα ήταν το εξής : Ανορθωτής αλλά και κεντρικός διακόπτης ! (παράξενο και τα δύο ταυτόχρονα). Κόστος 170 -200 ευρώ. Ζήτησα επίσης να γίνει και γενικότερος έλεγχος μήπως υπάρχει και κάτι άλλο στραβό.  

Ίδωμεν τη Δευτέρα..

Και ματαξαναευχαριστώ για το ενδιαφέρον  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: ΑΠΟΝΗ ΖΩΗ....
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 16, 2006, 12:03:52 μμ »
Παράθεση

achi έγραψε:
Λοιπόν παιδιά ακούστε πως έχει το πράγμα...

Σήμερα το μεσημέρι σε μια διαδρομή 6km μέχρι το service με άφησε εντελώς από ηλεκτρικά. Με τη βοήθεια ενός φίλου και "πατητή" με ένα guzzi T5 έφτασα σε εξουσιοδοτημένο service (Aprilia Cesari, Bologna).
 
Το πόρισμα ήταν το εξής : Ανορθωτής αλλά και κεντρικός διακόπτης ! (παράξενο και τα δύο ταυτόχρονα). Κόστος 170 -200 ευρώ. Ζήτησα επίσης να γίνει και γενικότερος έλεγχος μήπως υπάρχει και κάτι άλλο στραβό.  

Ίδωμεν τη Δευτέρα..

Και ματαξαναευχαριστώ για το ενδιαφέρον  :-D



ΠΡΟΣΟΧΗ!!! επιμένω, βεβαιώσου ότι θα γίνει "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ" σέρβις κι όχι "πασαλείματα"! :-x

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 29, 2006, 12:18:13 μμ »
Καλημέρα

Κάπως παρόμοιο θέμα είχα και γώ. Αλλα σε μένα ηταν βλακεία -μην πω τίποτε παραπάνω και παρεξηγηθώ-  ενος μηχανικού που ειχε βάλει αναποδα τις βίδες στο ψυγείο και στο σφίξιμο μου τρύπησε το ψυγείο. Η μηχανη χωρίς να τρεχει το παραφλου μιας και η βιδα σταματουσε την μεγαλη διαρροη ανεβαζε τρελλες θερμοκρασίες. Οταν λυσαμε το ψυγειο και η βίδα εφυγε χυθηκε όλο το παραφλου με την μια. Ενα κόλλημα στο ψυγείο μιας και καινουργιο εχει γυρω στα 300 Ευρα, και όλα οκ . Απλα οταν πάς για σερβις έλεγξε το για καλο και κακό.
Τωρα για τα λάδια που λές εχει μια φλάτζα στο πάνω μέρος του κινητήρα στο καπάκι η οποια είτε φθείρεται ειτε στραβομπαίνει και χανει λαδια απο εκει ...κοστος 2 ευρα νομιζω ....οποτε κοιταξε το και αυτο.

Έχω δίκιο Bill ?????

Πιο αρμόδιος απο όλους να σου απαντησει ειναι ο Bill .  
Ρώτησέ τον !!!


Ελπίζω να βοήθησα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 29, 2006, 12:41:52 μμ »
Παράθεση

saddle69 έγραψε:
Καλημέρα

Κάπως παρόμοιο θέμα είχα και γώ. Αλλα σε μένα ηταν βλακεία -μην πω τίποτε παραπάνω και παρεξηγηθώ-  ενος μηχανικού που ειχε βάλει αναποδα τις βίδες στο ψυγείο και στο σφίξιμο μου τρύπησε το ψυγείο. Η μηχανη χωρίς να τρεχει το παραφλου μιας και η βιδα σταματουσε την μεγαλη διαρροη ανεβαζε τρελλες θερμοκρασίες. Οταν λυσαμε το ψυγειο και η βίδα εφυγε χυθηκε όλο το παραφλου με την μια. Ενα κόλλημα στο ψυγείο μιας και καινουργιο εχει γυρω στα 300 Ευρα, και όλα οκ . Απλα οταν πάς για σερβις έλεγξε το για καλο και κακό.
Τωρα για τα λάδια που λές εχει μια φλάτζα στο πάνω μέρος του κινητήρα στο καπάκι η οποια είτε φθείρεται ειτε στραβομπαίνει και χανει λαδια απο εκει ...κοστος 2 ευρα νομιζω ....οποτε κοιταξε το και αυτο.

Έχω δίκιο Bill ?????

Πιο αρμόδιος απο όλους να σου απαντησει ειναι ο Bill .  
Ρώτησέ τον !!!


Ελπίζω να βοήθησα.


Καλά αυτό το θέμα με τις βίδες του ψυγείου έχει καταντήσει "ΑΗΔΙΑ" :-x  :ke:  :bxrw  με τους..... :mlk
Τόσο άσχετοι πια?

Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 29, 2006, 06:40:03 μμ »
Παράθεση

saddle69 έγραψε:
 Ενα κόλλημα στο ψυγείο μιας και καινουργιο εχει γυρω στα 300 Ευρα ..


...βάλε 420 και είσαι ακριβώς μέσα....

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Προβλήματα με Pegaso 650 ie 2003
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 04, 2006, 12:45:15 μμ »
Σκέψου ποσο μου ανέβηκε η πίεση στο μυαλό μολις το είδα τρυπημένο απο την ίδια του την βίδα. Το εγκεφαλικό  το γλύτωσα  στο τσακ. Η πλάκα είναι πως κάτι πρέπει να κάνουμε πια με τους άσχετους και τους τσαπατσούληδες μηχανικούς μιας και σε κανέναν δεν περισσευουν τόσα ευρα για πλάκα. Εγώ θα πρότεινα να αναφέρουμε τα προβήματα μας απο τα σερβις και να αποκλείουμε σιγα σιγα τους ασχετους  που καταστρέφουν τα μηχανάκια μας .

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης