APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: iqprice club στις Απρίλιος 30, 2021, 02:07:03 πμ
-
Καλημέρα και από εμένα...
Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την αγορά ενός pegaso 650 injection 2003 με 14.000 πρώτο χέρι...
Έχω ακούσει για κάποια προβληματακια που εμφανίζει και θα ήθελα την άποψη σας...
Αξίζει ή θα μπλέξω?
Ανταλλακτικά βρίσκω άμεσα ή θα είμαι στο περίμενε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!!!
-
μηχανακι που εχει πουλησει αρκετα..μεσα στο φορουμ εχει πολυ πληροφορια..θασου απαντησουν οι πρωην κατοχοι...
για να εχει τοσο λιγα χλμ,λογικα καθοταν αρκετα,οποτε θα θελει ολα τα υγρα αλλαγμα σε πρωτη φαση
-
Καλώς τον. Αρχικά ας ξεκινήσουμε από τα πολύ βασικά. Τα κμ είναι πολύ λίγα και θέλει ψάξιμο αν είναι πραγματικά. Αν έχεις τη δυνατότητα να τσεκάρεις με κάποιο κτεο θα σε βοηθούσε σίγουρα. Δε γνωρίζουμε το μηχανάκι προς θεού απλά βρωμάνε καμιά φορά τέτοιες περιπτώσεις.
Αν η κατάσταση του εμφανησιακά, η φθορά σε δισκόπλακες και γενικά σε διάφορα σημεία μαρτυρούν κάτι διαφορετικό από τα km που λέει ο ιδιοκτήτης καλό θα είναι να μην προχωρήσεις με το συγκεκριμένο.
Τώρα γενικά για το μοντέλο είναι λίγο λαχείο. Σε άλλους εβγαλε σχεδόν όλα τα προβλήματα που ειχαν αναφερθεί ενώ σε άλλους σχεδόν τίποτα με πάνω από 100.000 κμ στο κοντέρ.
Αν στην περιοχή σου δεν έχεις κάποιο αξιόπιστο συνεργείο να το συντηρήσει σωστά και να γνωρίζει το συγκεκριμένο μοντέλο καλύτερα να κοιτάξεις κάποιο άλλο μοντέλο.
Προσωπικά το ειχα στην κατοχή μου για κάποια χρόνια. Μου εβγαλε 2 φορές φλάντζα κεφαλής, αλλαγή εγκεφάλου γιατί δεν κρατούσε ρυθμίσεις μείγματος, ανορθωτή, πλεξούδα αντλίας βενζίνης. Σε κάποιους είχε χτυπήσει και κομπλέρ μιζας λόγω συνδυασμού συμπίεσης κινητήρα και ταλαιπωρημένων μπαταριών από τους ιδιοκτήτες. Ενώ και ο κεντρικός διακόπτης έβγαζε θεματάκι που λύνεται βέβαια πολύ οικονομικά με ενα ρελεδάκι και υλικά της τάξης των 10 ευρώ περίπου.
Πόσα χρήματα περίπου θες να διαθέσεις?
Αν έχεις τη δυνατότητα θα σου πρότεινα να δεις το πιο καινούργιο μοντέλο το strada το οποίο είναι και πιο σύγχρονο σαν μηχανάκι και οι παιδικές ασθενείες του είναι λιγότερες και πιο οικοκομικές γενικά.
-
Τα χλμ είναι πολύ λίγα για μηχανάκι του 2003. Ακόμα και ελάχιστη χρήση να έκανε, μετά από τόσα χρόνια θα έπρεπε να έχει περισσοτερα.
Όσο για το θέμα των ανταλλακτικών είναι μια πονεμένη ιστορία. Η aprilia δεν υποστηρίζει τα μοντέλα της σε βάθος χρόνου. Ακόμα και για το strada/ trail που είναι πιο καινούριο, υπάρχει θέμα με τα ανταλλακτικά. Πλέον ό,τι βρίσκεις στο internet ή από "κανιβαλισμό" άλλων πηγασων. Εκτός κι αν κάποια αντιπροσωπεία έχει κρατήσει κάποιο μικρό στοκ.
-
Μηχανάκι που έβγαλε πολλά, και δυστυχως είχε να κάνει μάλλον με το αν συναρμολογούσε ο Τζεπέτο ή ο Τζιάκομο εκείνη την μέρα.
Κάποια βγηκαν απροβλημάτιστα, κάποια κάθε βδομάδα συνεργείο.
Το έψαξα έναν καιρό να πάρω ένα, έφτασα και κοντά, αλλά δεν έκατσε. Τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον καλύτερα.
Όλα αυτά πριν 8-9 χρόνια που το μοντέλο δεν είχε κλείσει καν δεκαετία μεταχειρισμένο.
Σημερα που κοντεύει 20ετία δεν θα το σκεφτόμουν με τίποτα.
Ξέρω, δελεαστικές οι τιμές που το βρίσκεις, αλλά δεν είναι να μπλέκεις.
Πήγαινε για strada η trail απο 2007 και μετά. Μοτέρ ίδιο με του Yamaha ΧΤ660 και γενικά αξιόπιστα. Αν και ακριβότερα συγκριτικά. Δεν θα τα βρεις σε τιμές χώμα που βρίσκεις πήγασο του 2003.
-
114,000 km έχει το λιγότερο...
Ότι σου έιπαν παραπάνω..
-
Καλησπέρα και απο μένα. Πρόσφατος κατοχος Pegaso 650 I.E. του 2002.
Το μηχανάκι αγοράστηκε στα 900ε (ουτε κινητό δεν παίρνεις πια με αυτά), με σκοπό την εξυπηρέτηση μου εντός πόλης και αποφόρτιση του 4τροχου,
την εκμάθηση σε μια μηχανή "σχολείο" χωρίς να με τρομάζει, οι κοντινές εκδρομές της τάξης των 200+-χλμ.
Το μηχανάκι αγοράστηκε τον Φλεβάρη με 69.000 χλμ, και μέχρι σήμερα έχει 71.000. Μόλις το πήρα άλλαξα λάδάκια, μπουζί και φ.λαδιού, και τώρα θα του αλλάξω ένα κομπλερ μίζας (νομίζω μου ακούγεται), τακάκια μπρος-πίσω, και θα κάνω και μια ρέγουλα βαλβ.
Συμπεράσματα απο την 4μηνη συμβίωση με τον πηγασάρα:
1) Το μηχανάκι φέρνει εις πέρας όλους τους σκοπούς για τους οποίους το αγόρασα (βλ. παρ.2), τοσο που με τραβάει κιόλας στον χώρο του δίκυκλου, θέλοντας συνέχεια να το βγάζω για βόλτες.
2) Απο ζημιές 2, όταν τρύπησε το τιπόζιτο (!), και με άφησε, όμως ξανακολλήθηκε και απο τότε ούτε γάτα ούτε ζημιά, και το γνωστό πρόβλημα με το λαμπάκι της ρεζέρβας καυσίμου που δεν ανάβει, και θέλει ψάξιμο.
3) Για το κόμπλερ υπάρχουν κάποιες συμβουλές αν ψάξεις εδω μέσα, ώστε να μην το ταλαιπωρείς. (ναι τα έχω διαβάσει σχεδόν όλα)
4) Απο κατανάλωση όταν το πατάς καίει αρκετά, σε νορμάλι χρήση 90-100χλμ είναι σχετικά οικονομικό (πάνω απο 340χλμ/τιπόζιτο, χωρίς να του έχω κάνει ρυθμιση μειγμάτων)
Για μένα έναν καλό έλεγχο σε κάποιον μάστορα που γνωρίζει, και......όπως είπαν, είναι και λαχείο.
Ήμουν κι εγώ προβληματισμένος πριν την αγορά του γι αυτά που ακούγονται, όμως δεν ήθελα ιαπωνικό μηχανάκι, ούτε να διαθέσω λεφτά παραπάνω για κάτι το οποίο δεν ήξερα αν θα με βολέψει τόσο. Εν τέλει είμαι 100% ευχαριστημένος, τόσο που και ζημιά να μου βγάλει (φτου φτου) είμαι προθυμος να την φτιάξω.