0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
bill έγραψε:οταν αναβουμε τα φωτα μετα βιας αγγιζει τα 14αυτο σημανει οτι ο ανωρθωτης οτι εχει το δινει μια και τα φωτα ειναι παντα αναμενα.με ανορθωτη aftermarket η φορτιση ειναι μονιμα 14,5 ειτε με σβηστα φωτα ειτε με αναμενα.ο μαμα ανορθωτης δουλευει στο οριο και ακομα πιο πανω,γι αυτο και μειωνετε δραματικα η ζωη του, ενω ο αλλος απλα κανει ηρεμα την δουλεια του
Μετά απο αύτο .... http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=1570.0Ο μεταχειρισμένος ανορθωτής από ΒΜW 650 που είχα βάλει στη Λαρίσα τα έπαιξε...και έβαλα εχτές έναν sx electronics (εγγύηση 2 χρόνια) με εύκολη τοποθέτηση και κόστος 120€στο μάγαζι στα Καμίνια του Πειραία που τα φτίαχνει ο ίδιος σε 5 ' μέσα, και από οτι μου εξείγησε ο κατασκευαστήςτους, το πρόβλημα δεν είναι ότι είναι πάνω από την εξάτμηση, αλλά η κατασκευή του εργοστασιακού ανορθωτή.
το πρόβλημα δεν είναι ότι είναι πάνω από την εξάτμηση, αλλά η κατασκευή του εργοστασιακού ανορθωτή.
Όχι Ανδρέα δεν μου είπε λεπτομέριες απλώς απο την εμπειρία του ο μάστορας μου είπε ότι γενικά οι ανορθώτες που έμπεναν στο δικό μου Pegaso 650ie και στο ΒΜW Fanduro 650 χαλούσαν συχνά και υπέθεσε μάλον το τρόπο κατασκευής τους.
Έχω 78.000 khm περίπου τώρα Νίκο, ωστόσο τότε που έμεινα από ανορθώτη είχα περίπου 71.000 , όσο για τις fotos οταν τις βρώ θα τις ανεβάσω,
Αν σκεφτείς ότι όσο κινήται η μηχανή εκείνο το σημείο, ναι μεν είναι πάνω απο την εξάτμηση, αλλά αερίζεται το ίδιο καλά με το ψυγείο που έιναι μπροστά.
Παράθεση από: powerphot στις Μάιος 17, 2007, 08:52:39 μμΑν σκεφτείς ότι όσο κινήται η μηχανή εκείνο το σημείο, ναι μεν είναι πάνω απο την εξάτμηση, αλλά αερίζεται το ίδιο καλά με το ψυγείο που έιναι μπροστά. Νικο δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο. Απλά σκέψου οτάν η μηχανή δεν είναι εν κινήσει (πχ μέσα στην κίνηση) εκτός της εξάτμισης υπαρχει και το πλαστικό απο πάνω που όσο να ναι εγκλωβίζει την θερμοτητα.Σίγουρα είναι καλυτερο σημειο απο την σέλα αλλά δεν είναι ΤΟ καλυτεροΕπίσης το ψυγειο δεν καίγεται
Αυτά σχετικά με αυτό το θέμα μια και έχει απασχολήσει μερικούς. PHOTO:
Ανοιξτε την παρακατω σελιδα
Καλά τώρα το πρόσεξα: δεν φτάνει που έχουν βάλει τον ανορθωτή πάνω απο την εξάτμιση, έχουν βάλει και την ψύχρα κάθετα?
Όχι, στην κανονική τοποθέτηση ο ανορθωτής είναι τοποθετημένος πιο πίσω από την κλειδαριά της σέλας και τα "φύλλα" της ψύκτρας του τοποθετημένα οριζόντια.
Πετυχα ενα τυπο ο οποιος τον ειχε κατω απο τη σελα αλλα του ειχε καρφωσει πανω ανεμιστηρακι απο υπολογιστη.Πως σας φαινεται αυτο;;;;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι