0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος makis

  • aprilia εγω?
  • *****
  • 830
  • Φύλο: Άντρας
  • www.apriliabikers.gr
    • move Forward with us
  • Αντιδράσεις: 0
Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« - : Απρίλιος 23, 2005, 10:14:56 μμ »
Ανορθωτής

Το γνωστό και μη εξαιρετέο πρόβλημα με την θέση του ανορθωτή στον pegaso 650i λόγω της θερμοκρασίας της εξάτμισης που «ανάβει», και με τον καιρό αν δεν κάψει πρώτα κάποιο βύσμα η καλώδιο, καίγεται ο ίδιος. Το πρόβλημα αν παρουσιαστεί, η ακόμα προληπτικά λύνεται ως εξής:
Παίρνουμε τον ανορθωτή από την θέση που βρίσκεται, και με μια μικρή προέκταση καλωδίων τον τοποθετούμε σε δυο πιθανές θέσεις όπως στην φωτογραφία.
Αυτό που επιτυγχάνουμε είναι να απομακρύνουμε τις πιθανότητες καταστροφής του ανορθωτή εξ αιτίας της μεγάλης θερμοκρασίας, ειδικά αν η μηχανή κινείται συχνά σε μποτιλιάρισμα και πολύ περισσότερο το καλοκαίρι.
Η μεταφορά δεν είναι καθόλου δύσκολη αρκεί να έχουμε πάρει τα απαραίτητα υλικά και εργαλεία.
Λίγη προσοχή θέλει στην πολικότητα των καλωδίων και τις συνδέσεις τους, κατά τα άλλα αν με τα ηλεκτρικά «πιάνουν» λίγο τα χέρια σας είναι εύκολο.

Αυτά σχετικά με αυτό το θέμα μια και έχει απασχολήσει μερικούς.
PHOTO:


Powerphot
_________________
ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ
WAY OF LIFE


Η υπομονη είναι αρετη

Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 06, 2005, 01:10:00 πμ »
Στον δικό μου Pegaso ('00, carb.) o ανορθωτής βρίσκεται κάτω από τη σέλα (βλ. προτεινόμενη θέση μετακίνησης) και όχι πανω από το τελικό της εξάτμισης.

Ποιος ο λόγος να τον μετακινήσουν σε ένα σημείο με τόσο υψηλές θερμοκρασίες;  :-?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 07, 2005, 11:23:36 πμ »
Εννοείς ότι εκεί ήταν απο την αρχή?
Δεν ξέρω τι τους έκανε να αλλάξουν την θέση, λες για να "πουλάνε" συνέχεια ανορθωτές? :-D  :lol:  :-D
Πάντως πολύ θα είθελα, αν υπάρχει η δυνατότητα, να έβγαζες μια φωτο το σημείο αυτό για να το βλέπαμε. Μέχρι τώρα έχω δει μόνο "ιδιωτικές" πατέντες κι όχι απο το εργοστάσιο, αν όπως λες το δικό σου το πήρες έτσι. :-)

Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 09, 2005, 08:00:59 μμ »
Αν και λίγο καθυστερημένα, ορίστε μία photo του ανορθωτή στην original θέση του.  Το δικό μου Pegaso είναι το τελευταίο καρμπυρατεράτο, του 2000.  Φαντάζομαι ότι η θέση άλλαξε στα ψεκαστά από το 2001 και μετά.


Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 10, 2005, 03:54:39 μμ »
Παιδιά μάστορας μου είπε ότι άλλαξε η θέση του ανορθωτή γιατί κάτω από την σέλα υπήρχε μηδαμινός αερισμός, τα σχόλια δικά σας  :-?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 10, 2005, 03:59:53 μμ »
Είναι γεγονός ότι κάτω από τη σέλα ο ανορθωτής ψηνότανε. Στη νέα θέση των i.e. ναι μεν είναι πάνω από την εξάτμιση, όμως όταν η μοτοσυκλέτα κινείται δέχεται ισχυρό ρεύμα αέρα στην ψύκτρα του, με αποτέλεσμα να ψύχεται σαφώς καλύτερα. Τώρα αν αυτό είναι αρκετό, θα το δείξει ο καιρός...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 10, 2005, 11:26:18 μμ »
Παιδιά μακάρι, κι ελπίζω να μην πάθει ποτέ τίποτα εκεί στην θέση πάνω απο την εξάτμιση, γιατί μάλλον κι εγώ λογικό βλέπω το ότι δεν αερίζεται κάτω απο την σέλα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 31, 2005, 06:34:43 μμ »
Το βύσμα του ανορθωτή το οποίο...λιώνει είναι αυτό που βρίσκεται στριμωγμένο κοντά στην κλειδαριά της σέλλας; Όχι τίποτα άλλο, να το έχουμε υπόψη μας.
Λέτε μια περιοδική "λίπανση" με σπρέι WD40 των ηλεκτρικών βυσμάτων να μας γλιτώσει από βάσανα;
Μια διακοπή στην τροφοδοσία ενώ δεν το περιμένεις μπορεί να σε ρίξει κάτω σε γλιστερό η βρεγμένο δρόμο πριν καταλάβεις τι έγινε...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 24, 2006, 09:28:24 μμ »
Σχετικά με τον ανορθωτή/σταθεροποιητή, μου έκανε εντύπωση ότι μετρώντας στους πόλους της μπαταρίας έχουμε αρκετή διακύμανση, εμένα στο ρελαντί είναι γύρω στα 12,8V, και ανεβάζοντας στροφές περνάει τα 14,5V αν θυμάμαι καλά (και έχοντας πάντα μια μόνιμη αστάθεια (π.χ. με 3000σαλ σταθερά, μπορεί η τάση να παίζει συνέχεια από 14,2-14,5).
Στο αδελφό BMW F650 (το παλιο Funduro του 97) έκανα την ίδια μέτρηση και από το ρελαντί μέχρι και τις 5000σαλ στο πολύμετρο έδειχνε κολλημένα 13,8-13,9V!! Τρελλή σταθεροποίηση. Δεν ξέρω αν ήταν ο μαμά ανορθωτης της BMW ή aftermarket, γιατί του είχε καεί μια φορά και τον είχε αλλάξει.
Masquerade

*

Ανδρεας

Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 27, 2006, 07:57:29 μμ »
Στο Trail είναι σε αρκετά καλό σημείο (μπροστά απο το μοτέρ)


*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 29, 2006, 11:12:09 μμ »
Παραθέτω από το site της SX Electronics, μιας εταιρείας που φτιάχνει ανορθωτές για μηχανές:

[color=00CC00]Με τον συμβατικό τρόπο η γεννήτρια αναγκάζεται να παράγει συνεχώς την πλήρη ισχύ της την οποία απορροφά από τον κινητήρα. Ο ανορθωτής της SXelectronics ζητά από την γεννήτρια να παράγει όση ισχύ ακριβώς χρειάζεται στις τρέχουσες συνθήκες κατανάλωσης και έτσι αποφεύγεται η άσκοπη κατανάλωση ισχύος από τον κινητήρα. Με την νέα αυτή σχεδίαση, επιτυγχάνεται η λειτουργία του ανορθωτή και της γεννήτριας σε χαμηλότερες θερμοκρασίες, επομένως αυξάνεται η διάρκεια ζωής τους και η μικρή αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα.[/color]

BILL ή κάποιος που γνωρίζει: Στέκουν αυτά που λέει; Μ' αρέσει ωσάν θεωρία!!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 05, 2006, 10:19:36 μμ »
...ας συνεχίσω το... μονόλογό μου επί του θέματος περιγράφοντας ένα σύμπτωμα που νομίζω δείχνει, αν μη τι άλλο, ανορθωτή που δεν λειτουργεί όπως θα όφειλε. Μιλάμε για πήγασο ie.
Βάζουμε μπρος τη μηχανή και παρακολουθούμε την ένταση των φώτων στον τοίχο (παρκάρω τη μηχανή μου με τη μούρη σε έναν τοίχο). Αν είναι νύχτα, μπορούμε αντί για τοίχο να κοιτάζουμε και την ένταση φωτισμού των οργάνων.
Στο ρελαντί, φωτίζονται με μια άλφα σταθερή ένταση. Ανεβάζω στροφές αργά. Σε κάποιο σημείο (π.χ. 3500σαλ) και ενώ τις κρατάω σταθερές, η τάση του ρεύματος της μηχανής "τρεμοπαίζει". Είναι εμφανές από την ένταση του φωτός, που αλλάζει συνεχώς. Όχι σε βαθμό που να το αντιλαμβάνεσαι όταν π.χ. οδηγείς, αλλά τόσο που να φαίνεται άνετα αν το προσέξεις.
Αν ενώ τρεμοπαίζει ανάψω τη μεγάλη σκάλα, το πρόβλημα εξαφανίζεται! Μπορεί όμως και το ανάποδο: Κάποιες φορές το πρόβλημα αναπαράγεται μόνο με τη μεγάλη σκάλα αναμμένη! Ή όταν πατάς φρένο και ανάβουν τα πίσω φώτα! Α, να τονίσω ότι το φαινόμενο το έχω παρατηρήσει εδώ και ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, αλλά τελευταία σαν να είναι πιο έντονο.
Είμαι πεπεισμένος ότι ο ανορθωτής μου δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε, δεν πιστεύω όμως ότι έχει χαλάσει (τελείως...). Η αίσθησή μου είναι ότι βρίσκεται σε φάση ξεχαρβαλώματος πάντως...αλλά Θα ρωτήσω και τον ειδικό αν πιστεύει ότι θέλει αλλαγή και βλέπουμε...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 05, 2006, 10:35:31 μμ »
χαρη το τρεμοπαιξιμο γινετε απο το τρανζιστορ του ανωρθωτη οταν εχει γινει πληρη φορτιση της μπαταριας και το ρευμα ειναι παραπανω απο οσο χρειαζετε.σε εκεινο το σημειο το τρανζιστορ ''ψαλιδιζει'' την ταση για να μην υπαρξει υπερφορτιση.

αυτο δεν γινετε σε χαμηλες στροφες γιατι απλα δεν εχει την μεγιστη ισχυ η γενητρια(πηνια).

το ψαλιδισμα γινετε μονο με την μπαταρια πληρως φορτισμενη.

εαν ζορισεις την μπαταρια και την αποφορτισεις αρκετα ο χρονος που χρειαζετε για να σου γινει αυτο το ψαλιδισμα ειναι ισος με το χρονο που θα χρειαστει η μπαταρια για να φορτιστει πληρως.

οταν ζηταμε ισχυ απο τα πηνια η αντισταση των μαγνητων του βολαν αυξανετε δραματικα γι αυτο κ θεωριτικα χανουμε κ ιπποδυναμη.

αναλογα με την διαχειριση του ρευματος απο τον ανορθωτη θα εχουμε και την αναλογη καταναλωση δυναμης της γενητριας απο τον κινητηρα

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 05, 2006, 10:46:02 μμ »
Δηλαδή λες ότι είναι φυσιολογικό, διαπλανητικέ μηχανικέ! Χαίρομαι μεν, αλλά και πάλι θεωρώ τον ανορθωτή μου μάπα! Γιατί σε 650άρι BMW (F650) που ο ανορθωτής λειτουργούσε όπως έπρεπε είδα με τα ίδια μου τα μάτια την τάση κολλημένη στο 13,8-13,9, από το ρελαντί μέχρι τις 6000σαλ!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: Aprilia pegaso 650i - Ανορθωτής
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 05, 2006, 11:04:13 μμ »
αναλογα τον κατασκευαστη της μοτοσυκλετας θα υπαρχει κ η αναλογη ταση.

δηλαδη μπορει η καταναλωσεις του bmw να ειναι μεγαλυτερες απο το aprilia, η  η γενητρια του να ειναι λιγοτερα watt.

παιζουν πολλα ρολο

το capo ας πουμε και απο καινουριο φορτιζει 14,1 με 14,4

οταν αναβουμε τα φωτα μετα βιας αγγιζει τα 14
αυτο σημανει οτι ο ανωρθωτης οτι εχει το δινει μια και τα φωτα ειναι παντα αναμενα.

με ανορθωτη aftermarket η φορτιση ειναι μονιμα 14,5 ειτε με σβηστα φωτα ειτε με αναμενα.

ο μαμα ανορθωτης δουλευει στο οριο και ακομα πιο πανω,γι αυτο και μειωνετε δραματικα η ζωη του, ενω ο αλλος απλα κανει ηρεμα την δουλεια του

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης