0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #15 - : Δεκέμβριος 03, 2005, 04:05:01 μμ »
Dibele βρες αν μπορείς την μάρκα.. :io:

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #16 - : Δεκέμβριος 15, 2005, 01:57:10 πμ »
Εμένα πάλι χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, μου τη δίνει κάτι Κυριακές (2-3 φορές το χρόνο όταν τα νοιώθω να μαλακώνουν -τα φρένα έ), και κάνω γενικό καθάρισμα στα πιστόνια των φρένων, εξαέρωση, και μετά συμπληρώνω τα υγρά τους...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 29, 2006, 06:09:29 μμ »
Σχετικά με τακάκια, πριν κάποιους μήνες άλλαξα τα πίσω για πρώτη φορά με Nissin "ημιμεταλλικά" μπλε. Δεν κατάλαβα καμία διαφορά σε σχέση με τα μαμά: Το πίσω φρένο ήταν και παραμένει μια χαρά.

Πιο πρόσφατα, άλλαξα και τα μπροστινά με Nissin ημιμεταλλικά, αντικαθιστώντας κάποια που μου είχε βάλει πιο παλιά ο Αναστασιάδης (τα οποια ήταν πολύ καλά σε απόδοση, αλλά φθαρήκανε σε λίγα χιλιόμετρα - περίπου 6000). Τα μπροστινά Nissin έχουν επίσης πολύ καλή αίσθηση, όταν όμως πιεστούν έχουν πρόβλημα: Μετά από δυο τρία πολύ δυνατά φρεναρίσματα μέχρι ακινητοποιήσεως, χαλάει η αίσθηση στη μανέτα, ακούγεται θόρυβος σαν να χαράζουν το δίσκο και μειώνεται η αποτελεματικότητά τους! Η λύση; Δεν φρενάρω δυνατά και χωρίς λόγο (κάτι που με τα προηγούμενα τακάκια το έκανα συχνά, χωρίς να έχουν ποτέ πρόβλημα).
Masquerade

*

ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 29, 2006, 10:48:40 μμ »
Και εμένα το Pegaso μου δεν έχει σοβαρό φρένο πίσω , όταν το πείρα το πίσω φρένο ήταν διακοσμητικό , ποιο πολύ έκοβε η μηχανή κλείνοντας το γκάζι παρά με το πίσω φρένο,
Άλλαξα τακάκια και έβαλα Ferodo και αλλαγή υγρών και βελτιώθηκε πάρα πολύ αλλά και πάλι δεν είναι απόδοση δισκοφρενου……
Φίλος μηχανικός μου πρότεινε δυο λύσεις ….(να πετάξω το μηχανάκι ) χαχαχαχα  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D
Α. να χρησιμοποιώ μαλακότερα τακάκια ,
Β. να αλλάξω το σωληνάκι της αντλίας με σωληνάκι υψηλής πίεσης το οποίο λέει είναι μέρα με την νύχτα, στοιχίζει γύρω στα 50 ευρώ.

Αυτές τις πληροφορίες έχω εγώ , μάλλον ποιο ειδικός να μας απαντήσει είναι ο bill

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 29, 2006, 11:07:01 μμ »
Στον δικο μου Πηγασο που ηταν μοντελο 97 ειχα βαλει υψηλης πισω και οντως ειδα μεγαλη διαφορα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 30, 2006, 12:51:57 πμ »
Παράθεση

dodos_1 έγραψε:
παιδια το πισω φρενο στα aprilia ειναι χωρις αισθηση νομιζοντας οτι ειναι ανυπαρκτο...τι να κανουμε;βλεπετε italian job!


A...και ένα θέμα που έχω πολλά να πω...βάσει εμπειρίας...δυστυχώς... :-(  :-(  :-(

Κατ` αρχάς θα συμφωνύσω απόλυτα με dodos...ΔΕΝ έχω οδηγήσει άλλα μηχανάκια για να ξέρω τι γίνεται...ΑΛΛΑ με όσους aprilians εχω μιλήσει, κατόχους, tuono, capo, mille, ε...και καλά Πήγασο, όλοι λεν ότι το πίσω είναι...για τον πο..ο....

ΩΣΤΟΣΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ...ΚΑΙ ΛΕΩ ΣΩΣΤΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ...
όταν μου έκανε ο bill εξαέρωση -με υγρά της πλάκας γιατί δε βρίσκαμε- στο Καρπενήσι, ο Πήγασος είχε φρένα...''racing''....

και δεν το λέω για να ανεβάσω τον bill αλλά γιατί μου έκανε εντύπωση...επίσης και αυτήν τη φορά μετά την Καστοριά, (Από Αλεξανδρούπολη) και με βροχή, με υγρα dot 4 είναι και πάλι....''racing''...

Άρα...θέλει ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ.... σήμερα ήμουν πάνω σε κάτι βουνά, σε άσφαλτο, δικάβαλος φορτωμένος και ήταν μια χαρά....

ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ -ΤΑ ΠΙΣΩ ΠΑΝΤΑ- ΗΤΑΝ Ο.Κ. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΨΙΛΟΖΕΣΤΑΘΟΥΝ...ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ..... :cry  :cry  :cry

Επίσης επειδή έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες, ferodo,kawasaki, newfren, EBC GOLD+AΠΛΟ..και...δε θυμάμαι τι άλλο τα μόνα που έω πάθει την πλάκα μου όσον ΑΦΟΡΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ + ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ BREMBO...
ειδικά για μπροστά είναι μέρα με τη νύχτα άπό όλα τα άλλα...επίσης έχω την εντύπωση -και ας με διορθώσουν οι ειδικοί- ότι είναι ΣΚΛΗΡΑ τακάκια...αλλά...ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ...
για τον Πήγασο μιλώντας πάντα για μπροστά και πίσω δεν τα αλλάζω με ΤΙΠΟΤΑ...
 εν κατακλείδι πιστεύω ότι ναι το πίσω μετά από λίγα χιλιόμετρα γίνεται σούπα...απλά αν έχει σωστά υγρά+εξαέρωση επανέρχεται μόλις..δροσιστεί...

bill αν κάνω κάτι λάθος διόρθωσε με...

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 30, 2006, 09:57:30 πμ »
Στο δικό μου φτου μη το ματιάξω κοκκάλωνει το πισω φρένο εύκολα και με τακάκια της πλάκας. Έχω καβαλήσει μηχανές με χειρότερο πίσω φρένο απο το δικό μου (πχ KLE 500) αυτό που λέτε το διάβασα και σε Αγγλικό FORUM οι Αγγλοι αλλάζουν αντλία φρένων και βάζουν μεγαλύτερη  :-D  :-D  :-D  :-D

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 30, 2006, 04:01:08 μμ »
Βάλτε σωληνάκια υψηλής, μαλακά τακάκια πάντα, και μάθετε να κάνετε σωστή εξαέρωση μόνοι σας μία ή δύο φορές το χρόνο ανάλογα με τα χιλιόμετρα -και ρύθμιση των φρένων ώστε πχ να έχει κάποια χιλιοστά "αέρα" ώστε να μη δουλεύουν συνέχεια και ζεσταίνονται...

*

Προκοπιδης Δημητρης

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 23, 2006, 10:58:39 μμ »
Και για πείτε μου και μένα το νέο κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν εξαέρωση και πως γίνετε;;; έχει καμιά βδομάδα που άλλαξα τακάκια πίσω , ούτε που πέρασε από το μυαλό μου να δω τη μάρκα ήταν και όταν παταω το πεντάλ αρχίζει να πιάνει από τη μέση και κάτω αυτό είναι που  λέμε ΄΄θέλει εξαέρωση ΄΄  καθώς και το μπροστά το φρένο ενώ πιάνει αρκετά καλά κάθε φορά μουρμουράει!!! γιατιιιι

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 26, 2006, 06:22:08 μμ »
Μου φαίνεται ότι στο workshop manual αναφέρει το βασικό τρόπο εξαέρωσης (εγώ το σκέφτομαι να τσιμπήσω ένα πιστόλι πίεσης), το κάθε πότε το λέει στο service manual που μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν από την Aprilia, κάνε μια "αναζήτηση" εδώ και θα βρείς διάφορα...

Άν δεν το έχεις ξανακάνει μόνος σου, συνιστώ να παρατηρήσεις ένα μηχανικό εμπιστοσύνης να το κάνει πρώτα -το νου σου, τα υγρά "τρώνε" τη μπογιά.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 26, 2006, 07:16:46 μμ »
Παράθεση

pakis έγραψε:
Και για πείτε μου και μένα το νέο κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν εξαέρωση


Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε δυο χρόνια. Τώρα πόσοι το κάνουν στο συνεργείο είναι μια άλλη ιστορία, νομίζω ότι πολλά συνεργεία το παραμελούν.
Masquerade

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 29, 2006, 09:48:25 μμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Παράθεση

pakis έγραψε:
Και για πείτε μου και μένα το νέο κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν εξαέρωση


Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε δυο χρόνια. Τώρα πόσοι το κάνουν στο συνεργείο είναι μια άλλη ιστορία, νομίζω ότι πολλά συνεργεία το παραμελούν.


Η εξαέρωση δεν είναι αλλαγή. Καταλαβαίνεις πρακτικά πότε θες εξαέρωση, ή συμπλήρωμα, όταν "μαλακώνουν" τα φρένα, όταν αλλάζεις τακάκια κλπ. Το μάνιουαλ του πήγασού μου λέει έλεγχο κάθε 6.000 χιλιόμετρα πάντως.

*

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Re: Ο Πήγασος ....δε φρενάρει !!!
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 29, 2006, 11:00:36 μμ »
Με αλλαγη των μπροστα με EBC μαυρα (μαλλον σκληρα) και πισω με κοκκινα (ημισκληρα)η διαφορα ηταν η μερα με νυχτα.

Πιστεψτε με, σας το λεει ενας πολυ ιδιοτροπος :h22:  :h22:  :h22:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης