0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« - : Ιανουάριος 10, 2006, 09:00:18 μμ »
Είχα να κινήσω τον πήγασο περίπου 10 μέρες, με εξαίρεση μια μικρή διαδρομή 10 λεπτών που έκανα πριν 4 μέρες.
Σήμερα πάω να τον βάλω μπρος με τη γνωστή "μέθοδο κρύου": Μισό τσοκ και πάτημα μίζας. Σχεδόν πάντα έπαιρνε με την 1η-2η μιζιά. Παίρνει και σήμερα, ανεβάζει περίπου 2000σαλ για 2-3 δευτερόλεπτα και μετά πραφ-πραφ σβήνει. Δοκιμάζω να βάλω πάλι μπρος, τίποτα. Μετά από λίγες προσπάθειες φυσικά τα έφτυσε η μπαταρία.
Συνδέω με καλώδια με τ' αυτοκίνητο, ζωηρό γύρισμα μίζας, αλλά δεν λέει να πάρει μπρος. Στην προσπάθεια να πάρει δοκίμασα όλους τους συνδυασμούς (τσοκ+λίγο γκάζι, τσοκ και φουλ γκάζι, μόνο τσοκ, μόνο γκάζι, κινούμενο (!) γκάζι κ.λπ). ΤΙΠΟΤΑ. Κάποια στιγμή μύρισε λίγο και άκαυτη βενζίνη.
Έχετε καμιά ιδέα;


Masquerade

*

THOMAS CHRISTOU

Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 10, 2006, 09:07:49 μμ »
Καμένο μπουζί μου μυρίζει...
Το ίδιο πρόβλημα που έχω ή μάλλον είχα και εγώ.Ρίξε μια ματιά στο topic ΚΑΜΕΝΟ ΜΠΟΥΖΙ. O Bill δίνει ρέστα... :io:  :io:  :io:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 10, 2006, 10:50:09 μμ »
OK μπουζί λοιπόν. Το manual λέει NGK R DR8EB.
Έχει να προτείνει κανείς κάτι άλλο ή να προσέξω κάτι;

ΥΓ1: Μουρλή ανάλυση ο Bill :brv: . Απ' ό,τι κατάλαβα καλύτερα να μη χρησιμοποιούμε τσοκ αν δε χρειάζεται; Το manual νομίζω λέει ότι το θέλει μόνο για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (γύρω στο 0). Εγώ από τους 15 και κάτω το χρησιμοποιούσα και το άφηνα και περίπου μισό λεπτο (λίγο τραβηγμένο, ρελαντί στις 1800-2000σαλ).

ΥΓ2: Πάντως μου κάνει εντύπωση που αρχικά πήρε μπρος, δούλεψε 2-3 δευτερόλεπτα και μετά πέθανε (αλλά τραγικά :cry:).

ΥΓ3: Πρόβλημα εκκίνησης είχα αντιμετωπίσει με Πήγασο του 1997 ενός φίλου (καρμπυρατέρ) που πήγα να τον βάλω εμπρός μετά από 1 χρόνο ακινησίας. Η μίζα δούλευε (με ρεύμα από αυτοκίνητο) αλλά ίχνος καύσης. Το απίστευτο ήταν ότι μετά από πάρα πολλές προσπάθειες (κάνα 20λεπτο, απορώ πως δεν διαλύθηκε η μίζα) κι ενώ ήμουν σίγουρος ότι προσπαθούσαμε μάταια, έκανε μερικά πραφ-προυφ και πήρε!!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 10, 2006, 11:35:24 μμ »
DR8EB λεει το βιβλιο του αλλα το Β στο τελος δεν θα το βρεις στο εμποριο μιας και ειναι ειδικη κατασκευη.θα βαλεις DR8E και θα βαλεις εσυ το βιδωτο καπακι στο πανω μερος που πιανει η πιπα.
το τσοκ στα ψεκαστα πηγασο δεν κανει τιποτα παραπανω σε θεμα πλουσιοτερου μιγματος απλα χειρογκαζο ειναι.ανοιγει δηλαδη ελαχιστα το γκαζι για να κραταει στροφες να μην σβηνει οταν ειναι κρυο αλλα και να ζεστενετε ποιο γρηγορα.
ποσα χιλιομετρα εχει το πηγασακι σου?
ειναι ασυνιθηστο να βραχυκυκλωνουν μπουζι τα injection.τσεκαρισε το μηπως θελει ρυθμιση

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 10, 2006, 11:44:13 μμ »
Ποιο βιδωτό καπάκι; Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, υποθέτω όμως είναι κάτι απλό και θα το καταλάβω όταν το δω. Υπάρχει κανένα άλλο μπουζί που να κάνει και να μη χρειάζεται να βάλω εγώ το "βιδωτό καπάκι";

Α, χειρόγκαζο είναι. Χαίρομαι. Άρα έκανα καλή χρήση.
Έχει 10.500χλμ.
Στα 8000 έκανα σέρβις στον αείμνηστο. Τώρα τι έκανε εκεί, δεν έχω ιδέα.

Θα το έφερνα κατ' ευθείαν εκεί, αλλά δεν κινείται και πρέπει να πληρώσω τη μεταφορά (δεν έχω οδική βοήθεια).
Από την άλλη αναρωτιέμαι πόσο θα με ταλαιπωρήσει η αλλαγή. Θέλει είδα να βγάλω ρεζερβουαρ.
Θα ρωτήσω αύριο από περιέργεια πόσο κάνει η μεταφορά στο συνεργείο και θα αποφασίσω.

ΥΓ: Έτσι καίγεται το μπουζι? Βάζεις μπρος και μετά απο πολύ λίγο σβήνει; Α, πήγα να το βάλω και σε κατηφόρα μπρος. Τίποτα,  ούτε ένα "παφ".
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 11, 2006, 08:41:57 πμ »
που εισαι ακριβως?
μηπως μπορεσω και περασω.
θελει να βγει το ρεζερβουαρ αλλιως δεν γινετε.

θα χρειαστεις ενα 4 αλεν,ενα δεκαρακι και ενα 18 μπουζοκλειδο

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 11, 2006, 12:11:44 μμ »
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ bill. Θα προσπαθήσω μόνος μου το Σάββατο το πρωι κι αν ηττηθώ τραγικά τότε θα στείλω SOS! Παρεμπιπτόντως μένω Χολαργό και η μηχανή ευτυχώς έχει καθηλωθεί στην πυλωτή του σπιτιού μου.
Για μπουζόκλειδο απ' ό,τι είδα στο manual λέει ότι κάνει το εργαλείο που περιλαμβάνεται στα εργαλεία της μηχανής.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 11, 2006, 12:22:24 μμ »
Παράθεση

harlek wrote:
Ποιο βιδωτό καπάκι; Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, υποθέτω.


harlek το βιδωτό καπάκι του μπουζί που εννοεί ο bill είναι
αυτό που βλέπεις στην φωτό με το βελάκι.
Όταν βγάλεις το "μαμίσιο" θα δείς ότι το καπάκι αυτό δεν
ξεβιδώνει αλλά είναι ενσωματωμένο.
Αυτό που θα αγοράσεις, ναι μεν είναι χωρίς καπάκι αλλά συνήθως βρίσκεται μέσα στο κουτί του χύμα.
Το βιδώνεις στις βόλτες και το βάζεις, είναι απλό.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 11, 2006, 12:32:54 μμ »
μια εικονα χιλιες λεξεις
σε ευχαριστω νικο.

οτι χρειαστεις παρε τηλ θα σου το στειλω με πμ.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 11, 2006, 03:18:35 μμ »
Παράθεση

harlek wrote:
Το manual λέει NGK R DR8EB.


Βρήκα σε ένα μαγαζί εδώ κόντα τα DR8EA και DR8ES. όχι το B.  Κάνει κάποιο από αυτα; Στο πάνω μέρος τους φαίνεται το σπείρωμα, αλλά δεν συνοδεύονται από το περίφημο καπάκι. Βγαίνει τελικά το καπάκι από το μαμίσιο να μπει σ' αυτά ή όχι;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 11, 2006, 04:04:08 μμ »
το DR8EA θα παρεις και ζητησε του να σου δωσει τετοιο βιδωτο καπακι απο μπουζι που αρχιζουν με B πχ BR9ES B9ES BR9HS κτλ.αυτου του τυπου τα μπουζι το εχουν σιγουρα.

το βιδωτο καπακι απο το μαμα μπουζι δεν βγαινει γιατι ειναι χυτο.μην ξεχασεις να το βιδωσεις με μια πενσα σφιχτα

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 11, 2006, 08:11:55 μμ »
Οκ. Powerphot και bill σας ευχαριστώ ζεστά (δηλαδή θερμά) για τη βοήθεια.  :io:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 11, 2006, 09:25:56 μμ »
Άυτό θα πει ''Οικογένεια Aprilia''...!!! :io:  
Ένα  :brv: στον bill που μας βοηθάει και φυσικά  :prm στον ίδιο και τον ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ Power... ;-)

Πάντως ο δικός μου στο συνεργείο αλλάζει μπουζί χωρίς να βγάλει ντεπόζιτο..ε...έχει επιδέξια χέρια...(Χαρά στη γυναίκα που θα τον πάρει..!!!)
εγώ πάντως δεν τα καταφέρνω καθότι κεφάλας... :-(

Το χειμώνα ''κατεβάζει'' μίγμα και ψιλομπουκώνει...ήταν βρεγμένο το μπουζί..? Μύριζε βενζίνη...
Ευτυχώς φέτος δεν μου το παρουσιάσε...άλλες χρονιές...δόξα τω Θεώ...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 12, 2006, 09:32:03 πμ »
Παράθεση

bill wrote:


bill....φτιάξε την κεραία σου.......γιατί δεν πιάνει καλά
δε βλέπω τίποτα... :-D  :-D  :se:  :se:  :wine:

χα χα πολύ καλό!!!

οκ θα το σβήσω αυτό.... :-D  :-D  :-D

*

ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 12, 2006, 11:41:50 πμ »
Καλημέρα και Καλή Χρονιά κι από μένα.
Powerphot, νομίζω την Δευτέρα είδα το post που έστειλες από το scoot&scoot που πήγες τον Πήγασο για service.
Επειδή ψάχνομαι εδώ και καιρό και θέλω για τον Πήγασο '04:
-Service στα 14.000χλμ
-Αλλαγή ντεπόζιτου (εντός εγγύησης)
-Διαρροή, μάλλον από την τάπα λαδιού αριστερά στον κινητήρα
-Μικροδιακοπές(στον Μπολασίκη μου είχαν πει αλλαγή διακόπτη)
-Πιθανότατα αλλαγή τακάκια
-κ.τ.λ.

Πιστεύεις ότι στο scoot&scoot θα μπορέσουν να γίνουν όλα και οι αλλαγές(εντός εγγύησης);

Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος άνθρωπος εκεί που μιλάς μαζί του;

Αλήθεια, την αλλάγη του πλαινού stand την κάνουν εντός εγγύησης;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης