APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: grigoriskil στις Νοέμβριος 22, 2008, 05:25:59 μμ
-
εχω προβλημα με τον pegaso μου..δεν περνει μπροστα με τιποτα..το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να τον μετακινησω να τον παω συνεργειο...καποια βοηθεια??
-
Γυρίζει η μίζα κανονικά; Όταν ρωτάτε, δώστε και μια πιο αναλυτική περιγραφή του προβλήματος βρε παιδιά!!!
-
εχω προβλημα με τον pegaso μου..δεν περνει μπροστα με τιποτα..το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να τον μετακινησω να τον παω συνεργειο...καποια βοηθεια??
Καλώς ήρθες στο site. :bye:
Για απαντήσεις σε αυτό που ρωτάς θα διαβάσεις περισσότερες παρατηρήσεις για ελλιπής πληροφορίες, παρά συμβουλές.
-
εχω προβλημα με τον pegaso μου..δεν περνει μπροστα με τιποτα..το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να τον μετακινησω να τον παω συνεργειο...καποια βοηθεια??
Mπορει να ειναι πολλα πραγματα.............Πχ..........κολησε, εσπασε ο στροφαλος, εχει πεσει η μπαταρια, καρφωσε βαλβιδες, βραχ.μπουζι, κομμενη/χαλασμενη "πιπα", βλαβη στον κεντρικο διακοπτη, βλαβη στις ασφαλειες κ.α.
-
Mπορει να ειναι πολλα πραγματα.............Πχ..........κολησε, εσπασε ο στροφαλος, εχει πεσει η μπαταρια, καρφωσε βαλβιδες, βραχ.μπουζι, κομμενη/χαλασμενη "πιπα", βλαβη στον κεντρικο διακοπτη, βλαβη στις ασφαλειες κ.α.
ΧΑΧΑΧΑ!!! Έεεεετσι, ξέχασες την κομμένη καδένα εκκεντροφόρων και το διαλυμένο κομπλέρ μίζας!! :D :D
Πάντως, εξασκώντας τις μαντικές μου ικανότητες, ποντάρω στην επιλογή "βραχ. μπουζί"!
-
απ΄οτι ειδα στο forum πρεπει τελικα να ειναι μπουζι...
ευχαριστω παντως για την ανταποκριση!!!
αααααααα.... υπαρχει περιπτωση μετακινησης η' πρεπει να φωναξω γερανο??
δεν εχω συνεργειο κοντα μου gmt... :psdof:
-
Όταν ρωτάτε, δώστε και μια πιο αναλυτική περιγραφή του προβλήματος βρε παιδιά!!!
εμ.... :bye: :ohyes:
-
απ΄οτι ειδα στο forum πρεπει τελικα να ειναι μπουζι...
ευχαριστω παντως για την ανταποκριση!!!
αααααααα.... υπαρχει περιπτωση μετακινησης η' πρεπει να φωναξω γερανο??
δεν εχω συνεργειο κοντα μου gmt... :psdof:
Πανευκολο ειναι να το αλλαξεις μονος σου........................Βεβαια πρεπει να κατεβασεις μοτερ κατω, αλλα δεν ειναι τιποτα...........6 βιδες και ΤΣΟΥΠ πεφτει κατω................
Πλακα κανω φυσικα........ :D :D :D
Λογικα θα εχεις στα aprilia εργαλεια σου ενα μπουζοκλειδο...............Βγαλε την πιπα απο το μπουζι, προσεκτικα, και βαλε το μπουζοκλειδο......Γυρισε το αριστεροστροφα και το εβγαλες..........Παρε ενα ιδιο απο κανα βενζιναδικο και βιδωσε το παλι........και ξαναβαλε την πιπα.............Δοκιμασε και πες μας
Εαν καποιος πανευτυχης κατοχος Pegaso εχει καμια φωτο στην οποια να φαινεται η θεση του μπουζι στο μοτερ, να την βαλει..........Να ειναι χωρις λάσπες η φωτο παρακαλω
-
Λογικα θα εχεις στα aprilia εργαλεια σου ενα μπουζοκλειδο...............Βγαλε την πιπα απο το μπουζι, προσεκτικα, και βαλε το μπουζοκλειδο......Γυρισε το αριστεροστροφα και το εβγαλες
Δυστυχώς στον Πήγασο πρέπει να βγει το ρεζερβουάρ για να αλλάξεις μπουζί. Είναι αρκετά μεγάλος μπελάς, αλλά αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου αξίζει να το επιχειρήσεις, ώστε να γλιτώσεις την... "Express Service".
Σημείωσε ότι το βραχυκυκλωμένο μπουζί (αν ειναι αυτό το πρόβλημά σου) δείχνει πιθανότατα πολύ πλούσιο μίγμα, οπότε χρειάζεται ρύθμιση ο εγκέφαλος για να μην ξανάχεις τα ίδια.
-
..τελικα παιδες ηταν μπουζι...διαβασα στο manual πως αλλαζει το μπουζι και το εκανα!!!! πρεπει να βγει το ντεποζιτο βεβαια,δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο απλα θελει λιγη προσοχη στα σωληνακια αριστερα της υπερχειλησης και των απονερων της ταπας..μονο εκει δυσκολευτηκα...ευχαριστω ρε παιδια!!! το <<μωρο>> μου δουλευει ρολοι!!! :tez:
:bye:
-
..τελικα παιδες ηταν μπουζι...διαβασα στο manual πως αλλαζει το μπουζι και το εκανα!!!! πρεπει να βγει το ντεποζιτο βεβαια,δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο απλα θελει λιγη προσοχη στα σωληνακια αριστερα της υπερχειλησης και των απονερων της ταπας..μονο εκει δυσκολευτηκα...ευχαριστω ρε παιδια!!! το <<μωρο>> μου δουλευει ρολοι!!! :tez:
:bye:
:bye: :bye: :gra1 :gra1
-
το <<μωρο>> μου δουλευει ρολοι!!! :tez:
:bye:
Να το πας για ρύθμιση του μίγματος, μην το αμελήσεις, αλλιώς είναι πιθανό να ξανάχεις τα ίδια.
-
το <<μωρο>> μου δουλευει ρολοι!!! :tez:
:bye:
Να το πας για ρύθμιση του μίγματος, μην το αμελήσεις, αλλιώς είναι πιθανό να ξανάχεις τα ίδια.
Εκτος αν το μπουζί έκανε "ΜΠΑΜ" μετά απο ....."πιεστικό πλύσιμο". :ohyes:
-
δεν χρειάζετε κάν να βγεί το ντεπόζιτο απλά πέρνεις ένα μπουζόκλειδο λίγο πιο κοντό και χώράει να κάνεις τη δουλιά σου. Οχι άνετα φισικά αλλα πολύ πιο εύκολα απο τη διαδικασία ποθ περιγράφει το μάνιουαλ...(για όταν ξαναχρειαστεί...)
-
δεν χρειάζετε κάν να βγεί το ντεπόζιτο απλά πέρνεις ένα μπουζόκλειδο λίγο πιο κοντό και χώράει να κάνεις τη δουλιά σου. Οχι άνετα φισικά αλλα πολύ πιο εύκολα απο τη διαδικασία ποθ περιγράφει το μάνιουαλ...(για όταν ξαναχρειαστεί...)
o Μαρινος εχει δίκιο... γίνεται και χωρίς βγάλσιμο ντεποζιτου... :bye:
-
Στο Pegaso για να κάνεις εύκολα τη δουλειά σου θέλεις ένα "σπαστό" μπουζόκλειδο... :bye: :bye:
-
Έχω φάει τον τόπο να βρω το παραπάνω μπουζοκλειδο :thnk: :thnk: :thnk: γλυτώνεις πολύ κόπο βγάλε βάλε το ντεπόζιτο.
Από πού το έχεις πάρει christosms θα με εξυπηρετήσεις κάργα.
-
Απλα να σας αναφερω οτι ο μαστορας μου στον πηγασσο μου (95) το αλλαζει με το χερι! Εγω δεν μπορω να το φτασω για να το ακουμπησω καν...!!!!!!!!!1 :cry:
-
Έχω φάει τον τόπο να βρω το παραπάνω μπουζοκλειδο :thnk: :thnk: :thnk: γλυτώνεις πολύ κόπο βγάλε βάλε το ντεπόζιτο.
Από πού το έχεις πάρει christosms θα με εξυπηρετήσεις κάργα.
Κάποια εποχή πρίν 4-5 χρόνια στο Praktiker :bye: :bye:
Πάντως για κοιτά εδώ (http://www.toolstore.gr/)...
-
Καλό μέρος για να ψάξω thanks man.. :ohyes:
-
αν δεν βρεις τέτοιο το που είναι η καλύτερη λύση ψάξε για αυτά που βάζουν στα bmw f 650 και πάλι χωράει να κάνεις τη δουλιά .είναι λίγο πιο κοντο απο το δικο μας