APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: στις Σεπτέμβριος 29, 2005, 06:50:38 μμ
-
Στο πρώτο μου ταξίδι στο Καρπενήσι με τη μηχανή, έχοντας 700 χλμ μόνο, φτάνοντας άναψε το φωτάκι του ingection και έκανε διακοπές.Την άφηνα να κρυώσει έπαιρνε μπροστά και με το που ξεκίναγα έσβηνε! Πανικός..τι τρομερό στο πρώτο ταξίδι,καινούργια!! Ήρθανε απο το συνεργείο της Λαμίας και με φορτώσανε,για 2 εβδομάδες ψάχνανε να βρούνε τι συμβαίνει, τη στείλανε στην Αθήνα στην Aprilia. Η τελική διάγνωση από Αθήνα ήτανε ότι δεν πατούσε καλά ο διακόπτης πτώσης και δημιουργούσε τις διακοπές.
Ευτυχώς απο τότε δεν ξανά έβγαλε άλλη ζημιά έχω ήδει 2400χλμ αλλά ρε παιδιά όταν κάνω ταξίδι σκέφτομαι μη με αφήσει πάλι πουθενά....
-
Αυτό δεν το είχα ακούσει ποτέ σχετικά με αυτό τον διακόπτη.
Σίγουρα όμως ο δικός μου λειτούργησε κανονικά και τις 2 φορές που ....έπεσα
:-?
Τελικά πράγματι ήταν αυτός ο διακόπτης? μήπως ήταν κανένας άλλος διακόπτης? :-D
-
Μάλλον κάποιος άλλος διακόπτης ήτανε σίγουρα!!
Σημασία έχει ότι δε μου ξαναέκανε διακοπές απο τότε ούτε κάποιο άλλο πρόβλημα έβγαλε. Α! ναι μου έφυγε και εμένα το δεξί φλάς απο τους κραδασμούς.. πρωτότυπο ε!! Σε κάποιον άλλο εδώ στο site διάβασα ότι του είχε φύγει...
-
:-D Τουλάχιστον ο Πήγασος είναι συνεπέστατος ως προς τις βλάβες του, δεν μπορείτε να πείτε! Σε λίγο θα βγάλουμε λίστα με το τι θα πρέπει να περιμένει να πάθει ο καθένας μας σε συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων :-D
-
ο/η harlek έγραψε:
:-D Τουλάχιστον ο Πήγασος είναι συνεπέστατος ως προς τις βλάβες του, δεν μπορείτε να πείτε! Σε λίγο θα βγάλουμε λίστα με το τι θα πρέπει να περιμένει να πάθει ο καθένας μας σε συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων :-D
Μη σκας, και με όλες τις άλλες μάρκες σχεδόν το ίδιο γίνεται. Μην κοιτάς που....κωλώνουν και δεν το λένε, ντρέπονται :-D :-D :-D
Το θέμα είναι ότι όσο περισσότερες πληροφορίες μαζεύουμε εδώ μέσα τόσο πιο εύκολο θα είναι στον καθένα να κατανοήσει τι περίπου έχει συμβεί στην μηχανή του σε κάποια ενδεχόμενη βλάβη, που εύχομαι να μην συμβαίνει ποτέ:-D ...η σχεδόν ποτέ :-D
-
ο/η harlek έγραψε:
:-D Τουλάχιστον ο Πήγασος είναι συνεπέστατος ως προς τις βλάβες του, δεν μπορείτε να πείτε! Σε λίγο θα βγάλουμε λίστα με το τι θα πρέπει να περιμένει να πάθει ο καθένας μας σε συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων :-D
Λοιπόν τώρα που το ξανασκέφτηκα harlek η ιδέα σου για μια λίστα βλαβών του πήγασου είναι πολύ καλή και άρχισα να την δουλεύω.
Σε λίγες μέρες θα κάνω ένα ποστ με όλες τις βλάβες του πήγασου που έχουν αναφερθεί εδώ μέσα κι όχι μόνο.
Σε αυτό το ποστ θα μπορούν όλοι να προσθέτουν τις δικές τους νέες εμπειρίες των τυχών βλαβών.
Ευχαριστώ για την ιδέα. :-D :-D :-D
-
Δες λιγο εδω (http://apriliafun.freesuperhost.com/html/modules/wfsection/article.php?articleid=22)
Εχω 24000 χλμ και τον εχω αλαξει 2 φορες.Την πρωτη ηταν στην εγγυηση,την δευτερη τον πληρωσα 35 ευρω(χωρια η εργασια) :-(
-
Δύο φορές;;;; Μα Εσύ ούτε λίγο ούτε πολύ μας λες ότι κάποια στιγμή, με μαθηματική ακρίβεια θα μείνουμε στη μέση του δρόμου! (φαντάσου να μείνεις την ώρα που κάνεις μια οριακή "σφήνα"! ή να σου σβήσει με πρώτη η δευτέρα πάνω σε στροφή σε βρεγμένο και να μπλοκάρει πίσω πριν προλάβεις να πατήσεις συμπλέκτη!). Φρικαλέο εξάρτημα...
-
επειδή είμαι σε φαση που κανω σχεδόν ανακατασκευή στη μηχανη δοκιμασα αν δουλευει ο εν λογο διακοπτης και δεν ειδα καμια διαφορα τον ταρακουνισα το γυρισα αναποδα κτλπ τον εβγαλα τον ανοιξα το καθαρισα μεσα φισες κτλπ αλλα τιποτα καμια διαφορα στη λειτουργια... και θετω το ερωτημα μηπως συνδέεται με τον διακοπτη του σταντ?
-
Εάν τν κρατάς στο χέρι και έχεις βάλει μπρος τν μηχανή όταν τν γυρίσεις σε πλάγια θέση μετά από λίγο πρέπει να σβήνει.....
-
Εγώ στο Dorsoduro τον έχω βγάλει τελείως
Τώρα θα δείξει αν έκανα λαλακια καμιά μέρα
-
Εάν πέσεις κ δεν σβήσει είναι πιθανό εάν όχι εκείνη τν στιγμή σε μερικά km να βαρεσει μοτέρ επειδή στέγνωσε από λάδια......
Λόγο τς πτώσης η τρόμπα λαδιού τράβαγε αέρα με τα ανάλογα αποτελέσματα......