0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ο/η PaVloS έγραψε:ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ: ΠΟΥ να πάω, στον τσουκαλά-σπανό που πήγα πριν (εξυπηρετικός αλλά δεν έχει εμπειρία aprilia) ή κάπου αλλού (Νικολάου, scoot, ψωμόπουλο...;;;
Κι αφου ακουσεις τυχαια για κατι παρομοιο και ελεγξεις τα λαδια διαπιστωνεις πως ειναι δυο δαχτυλα πανω απο το max. Αφαιρώντας λοιπον περιπου μισο λιτρο λαδι μενεις εκπληκτος με την τρομακτικη διαφορα στην αποδοση της μηχανης, η οποια πλεον παυει να συγκινείται με το παραμικρο.
antp wrote:Καλημέρα. Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και μια εβδομάδα περίπου. Βρίσκω λάδια στο αριστερό μέρος του κινητήρα και λίγα κάτω στο έδαφος (Πήγασος 04 - 13.300km). Το απόγευμα θα το πάω στον Χαρίτο να το ελέγξει. Κατά πάσα πιθανότητα είνα φλάντζα. Μόλις έχω κάτι νεότερο θα σας πω. Έιναι η πρώτη φορά που θα πάω στον Χαρίτο.
powerphot wrote:Σου παραθέτω μια απάντηση που είχα γράψει στον (pantelis) στις 1/7/2005, αφού είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα και ρώτησα το συνεργείο τι ακριβώς συμβαίνει.« pantelis Σήμερα πήγα και άφησα τον Πήγασο για το σέρβις των 6000-7000.Ρώτησα για το πρόβλημα αυτό σχετικά με τα λάδια που είχες περιγράψει διότι το ίδιο είχα κι εγώ. Πήρα την εξής απάντηση:Σε εκείνο το σημείο υπάρχει μια φλάντζα η οποία κατά την γνώμη της ApriliaHellas θέλει άλλαγμα στα πρώτα 1000κλμ.Κατά την γνώμη όμως της ApriliaItaly θέλει άλλαγμα στα πρώτα 8000χλμ.Η ελληνική αντιπροσωπεία το άλλαζε απο τα 1000 αλλά οι Ιταλοί τους έβαζαν ΄"χέρι" κι έτσι αφού έχουν το πάνω χέρι πέρασε το δικό τους.Τελικά αυτό το πρόβλημα είναι μια απλή φλάντζα η οποία για να αλλαχτεί θέλει απλά να γίνουν οι εργασίες που γίνονται στα 6000-7000 χλμ και γι’ αυτό οι μάγκες οι Ιταλοί το άφηναν όπως ήταν στα 1000χλμ που δεν γίνονται και πολλά πολλά στο πρώτο σέρβις για να το κάνουν στα επόμενα.Αυτά, και ελπίζω να σε κάλυψα».
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι