0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Παραθέτω το πρόβλημά μου και ελπίζω για τις συμβουλές σας...
Έχω εδώ και 2 βδομάδες διαρροή λαδιου στην αριστερή μεριά του κινητήρα (πήγασος 04) και μετά από προσωπική δουλειά (εξαγωγή ντεπόζιτου & αριστερού πλαστικού καλύμματος κινητήρα) ανακάλυψα ότι η διαρροή είναι από τις δύο ημικυκλικές πλαστικές τάπες στο αριστερό μέρος του κινητήρα ακριβώς κάτω από την ένωση σώματος και κεφαλής (μάλλον, μή το παίζω και μηχανικός!). Τί κάνω; Διάβασα για την περίπτωση φλάντας τύπου "Η", δεν ξέρω αν είναι αυτό, δεν είμαι τόσο σχετικός ακόμη... Παραθέτω επίσης ότι και στα 1000klm (Μπολασίκης Αγ.Παρασκευής) και στα 6000klm (Τσουκαλάς-Σπανός) μου βάλαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ, κρύο ήταν πάνω από το max!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΓΩΝΙΩΔΩΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Παύλος (φίλος Θέμη, κι εγώ από Αλεξ/πόλη, μένω πλέον μόνιμα Αθήνα)



*

Θοδωρής Τ.

Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 07, 2005, 11:16:05 πμ »
Μηπως τελικά φταίει που σου βάλανε παρα πολύ λάδι και σου προκαλεί τη διαρροή από εκεί;

Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 07, 2005, 11:24:04 πμ »
Ακόμη και αφαίρεσα μεγάλη ποσότητα λαδιού, πλέον η διαρροή είναι μόνιμη... κλαψ (τέτοιο ψυχοπλάκωμα στα 6000χλμ)

*

Θοδωρής Τ.

Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 07, 2005, 11:38:56 πμ »
εκει εχει τίποτα φλατζες;αν εχει μπορεί να εχουν σκασει απο την διαρροή.

*

Θοδωρής Τ.

Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 07, 2005, 11:46:40 πμ »
Τσεκαρε επισης το θέμα "καταχώρηση βλαβων Πηγασου".τσεκαρε το γιατί αναφερεται και σε κατι μισοφεγγαρα στο καπακι.μηπως εννοείς αυτά.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 07, 2005, 11:55:43 πμ »
Παύλο, για να καταλάβω, την διαροή την βλέπεις όταν πιέζεις το γκρί πλαστικό κάλυμα που έχει ένα σφουγγαράκι απο πίσω του?

Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 07, 2005, 12:04:57 μμ »
NAI!!! Αλλά πλέον, το έβγαλα για να ανακαλύψω από που προέρχεται τελικά και κατάλεξα σ' αυτά τα πλαστικά ημικύκλια που αναφέρω... Το θέμα είναι ΠΟΥ να πάω και τί να πω να μου φτιάξουν, μη πληρώνα πάλι τα μαλλιοκέφαλά μου...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 07, 2005, 12:07:18 μμ »
Σου παραθέτω μια απάντηση που είχα γράψει στον (pantelis) στις 1/7/2005, αφού είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα και ρώτησα το συνεργείο τι ακριβώς συμβαίνει.

« pantelis Σήμερα πήγα και άφησα τον Πήγασο για το σέρβις των 6000-7000.
Ρώτησα για το πρόβλημα αυτό σχετικά με τα λάδια που είχες περιγράψει διότι το ίδιο είχα κι εγώ. Πήρα την εξής απάντηση:
Σε εκείνο το σημείο υπάρχει μια φλάντζα η οποία κατά την γνώμη της ApriliaHellas θέλει άλλαγμα στα πρώτα 1000κλμ.
Κατά την γνώμη όμως της ApriliaItaly θέλει άλλαγμα στα πρώτα 8000χλμ.
Η ελληνική αντιπροσωπεία το άλλαζε απο τα 1000 αλλά οι Ιταλοί τους έβαζαν ΄"χέρι" κι έτσι αφού έχουν το πάνω χέρι πέρασε το δικό τους.
Τελικά αυτό το πρόβλημα είναι μια απλή φλάντζα η οποία για να αλλαχτεί θέλει απλά να γίνουν οι εργασίες που γίνονται στα 6000-7000 χλμ και γι’ αυτό οι μάγκες οι Ιταλοί το άφηναν όπως ήταν στα 1000χλμ που δεν γίνονται και πολλά πολλά στο πρώτο σέρβις για να το κάνουν στα επόμενα.
Αυτά, και ελπίζω να σε κάλυψα».

Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 07, 2005, 12:32:08 μμ »
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ: ΠΟΥ να πάω, στον τσουκαλά-σπανό που πήγα πριν (εξυπηρετικός αλλά δεν έχει εμπειρία aprilia) ή κάπου αλλού (Νικολάου, scoot, ψωμόπουλο...;;;

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 07, 2005, 12:44:56 μμ »
Παράθεση

ο/η PaVloS έγραψε:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ: ΠΟΥ να πάω, στον τσουκαλά-σπανό που πήγα πριν (εξυπηρετικός αλλά δεν έχει εμπειρία aprilia) ή κάπου αλλού (Νικολάου, scoot, ψωμόπουλο...;;;


Λοιπόν, δεν ξέρω να σου πω, είναι στην κρίση σου όπως και στον καθένα εδώ μέσα να επιλέγει σε πιο συνεργείο θα πάει.
Ποτέ σε κανένα συνεργείο δεν υπάρχει περίπτωση να είναι όλοι οι πελάτες του ευχαριστημένοι η δυσαρεστημένοι.
Αυτό έχει να κάνει με τις απαιτήσεις και τα γούστα του κάθε πελάτη.
Κάποιος που πηγαίνει σε ένα συνεργείο και είναι ευχαριστημένος τότε έχει βρεθεί η "χρυσή τομή".
Σε αυτή την περίπτωση συνεχίζει την συνεργασία, ενώ αντίθετα κι απλά δεν ξαναπάει.
 
Ακόμα δεν έχω χρειαστεί κάτι σοβαρό που να θέλει συνεργεγείο.
Όταν έρθει αυτή η στιγμή θα σκεφτώ και θα πράξω.
Ελπίζω κι εγώ όπως πολλοί να βρώ την "χρυσή τομή".
Αυτά!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 07, 2005, 04:50:07 μμ »
Να πας Μαραγκάκη (Καλλιρρόης) που φαίνεται καλός αλλά δεν έχει πάει κανείς να μας δώσει αναλυτικές πληροφορίες!  :-D
Το πρόβλημά σου είναι 1000% φλάτζα "Η", αυτή που ανοίγουν για να γίνει η ρύθμιση βαλβίδων.

Επιβεβαιώνω 100% τη μανία που είχε ο μπολασίκης να σου βάζει...Μπόλικο λάδι! Μιλάμε με κρύα μηχανή πάνω από το MAX. Με ζεστή (όπως λέει το μανιουαλ) δεν το συζητάμε: Σχεδόν ξεχειλίζει ανοίγοντάς το! ΊΣως για να μην έχουνε τύψεις που σου χρεώνανε τρίτο μπουκάλι...  :lol:
Masquerade

*

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 27, 2005, 03:36:27 μμ »
Δεν ξερω παιδες τι γινεται με ολους αυτους που ονομαζονται "εξουσιοδοτημενα συνεργεία". Ενα πραγμα που μπορει να με κανει ικανο να αρχισω καποιον στις αναποδες, ειναι οταν αυτος ο καποιος δε σεβεται την περιουσια του αλλου. Τις μηχανες-αγαπημενες μας δεν τις βρηκαμε στο δρομο.Κάποιοι δουλεψαν πολύ καιρο είτε για να τις αγοράσουν στον ευατο τους ή για λογαριασμό άλλων. Τί θέλω να πω;

Ερχεται η στιγμη να κανουμε το μισητο (για την τσεπη) service στη μηχανη μας. Μεχρι τη στιγμη αυτη ολοι ελπιζουμε πως με την επισκεψη μας σε ενα απο αυτα τα μαγαζακια, η αγαπημενη μας θα εχει την καλυτερη και επισημα πιστοποιημενη φροντιδα. Αμ δεν...!!!

"Οσο την αγαπαμε και την ποναμε εμεις οι ιδιοι δεν την πονα κανεις".

Ετσι εκει που το manual λεει "Βαλε 1600 ml, ελεγξε και αν χρειαστει συμπληρωσε", μετα απο μια μικρη πορεία φυσικα, ο "υπευθυνος και εξειδικευμενος - παντογνωστης" υπαλληλος σου βαζει δυο λιτρα ανευ βολτας. Το αποτελεσμα ειναι π.χ. με τριτη και στις τρεις χιλ. στροφες ανοιγοντας αποτομα το γκαζι η μηχανη να μη δινει οπως πρεπει και να ακουγεται μπουκωμενη. Κι αφου ακουσεις τυχαια για κατι παρομοιο και ελεγξεις τα λαδια διαπιστωνεις πως ειναι δυο δαχτυλα πανω απο το max. Αφαιρώντας λοιπον περιπου μισο λιτρο λαδι μενεις εκπληκτος με την τρομακτικη διαφορα στην αποδοση της μηχανης, η οποια πλεον παυει να συγκινείται με το παραμικρο.

Και αν αναλογιστουμε τα λογια του ποιοιτή: "...και τοτε έτρεξε ένα δάκρυ!" , μπορουμε να ειμαστε βεβαιοι πως η εικονα αυτη ανηκει πια στο παρελθον...

Υ.Γ. : Γιατι εχω την εντυπωση πως εαν πηγαιναμε για το service μας με συνοδεία πλαγιοκανου δε θα συνεβαιναν ολα αυτα τα απαραδεκτα;!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 02, 2005, 01:47:38 πμ »
Παράθεση

 Κι αφου ακουσεις τυχαια για κατι παρομοιο και ελεγξεις τα λαδια διαπιστωνεις πως ειναι δυο δαχτυλα πανω απο το max. Αφαιρώντας λοιπον περιπου μισο λιτρο λαδι μενεις εκπληκτος με την τρομακτικη διαφορα στην αποδοση της μηχανης, η οποια πλεον παυει να συγκινείται με το παραμικρο.


Μου φάνηκε υπερβολικό να χάνεις απόδοση από το πολύ λάδι. Με έβαλες όμως σε πειρασμό, κι έτσι σήμερα αφαίρεσα λάδι (τουλάχιστον 200ml) έτσι ώστε να έρθει η στάθμη στα ίσια της (αν και αυτό είναι σχετικό, για τον πήγασο...). Υπενθυμίζω ότι το λάδι το είχε βάλει ο Μπολασίκης (όχι αυτοπροσώπως) σε ποσότητα ώστε ακόμα και με κρύα μηχανή να είναι πολύ πάνω απ' το max.

Το αστείο είναι ότι έχω την εντύπωση ότι η μηχανή πηγαίνει όντως σαφώς καλύτερα από πριν! Εξηγείται αυτό με κάποιο τρόπο ή μήπως φαντασιώνομαι;;
Masquerade

*

ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 02, 2005, 10:28:00 πμ »
Καλημέρα. Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και μια εβδομάδα περίπου. Βρίσκω λάδια στο αριστερό μέρος του κινητήρα και λίγα κάτω στο έδαφος (Πήγασος 04 - 13.300km). Το απόγευμα θα το πάω στον Χαρίτο να το ελέγξει. Κατά πάσα πιθανότητα είνα φλάντζα. Μόλις έχω κάτι νεότερο θα σας πω. Έιναι η πρώτη φορά που θα πάω στον Χαρίτο.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Διαρροή λαδιού από τις τάπες αριστερά του κινητήρα
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 02, 2005, 11:56:18 πμ »
Παράθεση

antp wrote:
Καλημέρα. Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και μια εβδομάδα περίπου. Βρίσκω λάδια στο αριστερό μέρος του κινητήρα και λίγα κάτω στο έδαφος (Πήγασος 04 - 13.300km). Το απόγευμα θα το πάω στον Χαρίτο να το ελέγξει. Κατά πάσα πιθανότητα είνα φλάντζα. Μόλις έχω κάτι νεότερο θα σας πω. Έιναι η πρώτη φορά που θα πάω στον Χαρίτο.



Σου ξαναβάζω το ίδια απάντηση, αν και είναι πιο πάνω...

Παράθεση

powerphot wrote:
Σου παραθέτω μια απάντηση που είχα γράψει στον (pantelis) στις 1/7/2005, αφού είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα και ρώτησα το συνεργείο τι ακριβώς συμβαίνει.

« pantelis Σήμερα πήγα και άφησα τον Πήγασο για το σέρβις των 6000-7000.
Ρώτησα για το πρόβλημα αυτό σχετικά με τα λάδια που είχες περιγράψει διότι το ίδιο είχα κι εγώ. Πήρα την εξής απάντηση:
Σε εκείνο το σημείο υπάρχει μια φλάντζα η οποία κατά την γνώμη της ApriliaHellas θέλει άλλαγμα στα πρώτα 1000κλμ.
Κατά την γνώμη όμως της ApriliaItaly θέλει άλλαγμα στα πρώτα 8000χλμ.
Η ελληνική αντιπροσωπεία το άλλαζε απο τα 1000 αλλά οι Ιταλοί τους έβαζαν ΄"χέρι" κι έτσι αφού έχουν το πάνω χέρι πέρασε το δικό τους.
Τελικά αυτό το πρόβλημα είναι μια απλή φλάντζα η οποία για να αλλαχτεί θέλει απλά να γίνουν οι εργασίες που γίνονται στα 6000-7000 χλμ και γι’ αυτό οι μάγκες οι Ιταλοί το άφηναν όπως ήταν στα 1000χλμ που δεν γίνονται και πολλά πολλά στο πρώτο σέρβις για να το κάνουν στα επόμενα.
Αυτά, και ελπίζω να σε κάλυψα».
:io:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης