0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

KAKTOS

Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #15 - : Ιούλιος 07, 2009, 08:16:08 μμ »
Λοιπόν

Όντως η διαρροή είναι ψηλά από το καπάκι των βαλβίδων.  :ohyes: :ohyes:

Αύριο θα πάρουμε την φλατζούλα και το απογευματάκι θα έχω τον Πήγασο.

Όσο για τον μεταλλικό κύλινδρο δεν το βρήκε κανένας παρά μόνο ο φίλος Γιώργος από την Λιβαδεια, ο οποίος με πήρε τηλέφωνο και μου λέει ‘ρε συ Θανάση αυτός μοιάζει με τον κύλινδρο που περνάει από μέσα η βίδα που κρατάει το ντεπόζιτο από την πλευρά της σέλας’ ουπς …. :ohyes: :ohyes:

Γιώργη ευχαριστώ, πράγματι αυτό είναι.

Τέλος εχθές διάβασα το post του harlek για το καμένο φιλτροκούτι. Πάει καιρός που κι’ εμένα μου μύριζε κάτι καμένο και λέω ‘δεν ρίχνεις μια ματιά μην…’. Ε.. και μην. :ohyes: :ohyes:

Το φιλτροκούτι μου είναι καμένο και έχει μια καλή τρύπα. Είπαμε όμως να μην αλλαχτεί γιατί η διαδικασία είναι μεγάλη όσων αφορά το λύσιμο και δέσιμο και για τον λόγω αυτό θα κολληθεί στο σημείο ένα πλαστικό καμάτ5ι (πατούρα) μέχρι τον χειμώνα που θα μπει μέσα ο Πήγασος για ολικό treatment. :ohyes: :ohyes:

Τα λέμε
 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 07, 2009, 10:50:23 μμ »
... αυτός μοιάζει με τον κύλινδρο που περνάει από μέσα η βίδα που κρατάει το ντεπόζιτο από την πλευρά της σέλας’ ουπς …. :ohyes: :ohyes:

Και καλά, πώς βρέθηκε στο δρόμο;
Masquerade

*

KAKTOS

Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #17 - : Ιούλιος 07, 2009, 11:37:35 μμ »
... αυτός μοιάζει με τον κύλινδρο που περνάει από μέσα η βίδα που κρατάει το ντεπόζιτο από την πλευρά της σέλας’ ουπς …. :ohyes: :ohyes:

Και καλά, πώς βρέθηκε στο δρόμο;

Έλα ντε!!!!

Τώρα θες να σου απαντήσω?

Νομίζω πως καταλαβένεις....  :ohyes: :ohyes:

Κάποιος πρέπει να τον είχε βάλει κάπου αλλού από εκεί που έπρεπε. :ohyes: :ohyes:

Τι να πω..


*

nick500

Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #18 - : Αύγουστος 03, 2009, 04:14:03 μμ »
Αν μπορεί κάποιος που να ξέρει να μου πει την γνώμη του.
Πήγαμε τον Πήγασο πρόσφατα για το μεγάλο σέρβις μια και συμπλήρωσε αισίως τα 25000 χλμ (όχι ότι ήταν απαραίτητο αλλά όταν μια γυναίκα  πει κάτι άντε βγάλτα πέρα).
Σε μια βόλτα στο Ναύπλιο γκρίνιαζε ότι μυριζαν καμένα λάδια, και όντως η μηχανή εβγαζε λάδια .
Την πηγαμε στο μηχανικό, μια φλατζα στην βαλβίδα ήταν , δεν έδωσα και πολύ σημασία εδώ που τα λέμε ,το έφτιαξε και όλα καλά.
Γυρνώντας χτες βράδυ απο μια βόλτα μου είπε ότι πάλι αφήνει στάμπα από λάδι.
Παρατηρώντας την μηχανή σήμερα δεν διαπίστωσα να χάνει λάδι.
Δεν ξέρω που οφείλεται το χθεσινό, μου το επιβεβαίωσε και ο γιός μου που ήταν μαζί όπως και το ότι μυριζε λίγο.
Θα ήθελα την γνώμη σας πριν πάμε στον μηχανικό πάλι.

*

ck1

Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 27, 2009, 04:20:30 μμ »
Καλησπέρα σου όλους και συγχαρητήρια για το φόρουμ. Ονομάζομαι Χάρης είμαι από Αθήνα και είμαι νέο μέλος. Έχω ένα Πήγασο του 2004 με 22.000 χλμ. Τον τελευταίο χρόνο ταλαιπωρούμε με διάρροές λαδιών, την μία από την φλάτζα στο καπάκι (αλλάχτηκε), την άλλη από το σωληνάκι του τεντωτήρα του εκκεντροφόρου (αλλάχτηκε) και η διαρροές σταμάτησαν. Τελευταία όμως βρίσκω λάδι και στην ένωση του κορμού του κινητήρα με το κάτω μέρος. Λόγικα θά πρέπει να έχει κάποια φλάντζα και εκεί. Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο;; Η διαρρόη δεν είναι μεγάλη, δηλ βρισκώ λαδάκι στο πλάι του κινητήρα μόνο (δεν τρέχει κάτω) και έπειδη για να αλλαχτεί η φλάτζα χρειάζεται χόντρο λύσιμο του μοτέρ από έλληνα μάστορα  :cry: πραγματικά το σκέφτομαι πόλυ. Άσε που δεν είμαι και 100% σίγουρος (όυτε και ο μάστορας όπως τον κόβω) ότι η διαρροή είναι από εκεί. Ευχαριστώ προκαταβολικά.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 27, 2009, 05:15:52 μμ »
Αν η διαρροή είναι όντως από τη φλάτζα του κινητήρα, όντως θέλει πολλή δουλειά για αλλαγή (κατέβασμα και άνοιγμα κινητήρα λογικά). Αν η διαρροή δεν είναι τέτοια που να στάζει (αλλά απλά δακρύζει) εγώ στη θέση σου θα το άφηνα ως έχει, δε χάθηκε και ο κόσμος. Πάντως, λίγα χιλιόμετρα έχεις για τόσες πολλές διαρροές...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 27, 2009, 05:38:01 μμ »
Ε δεν ειναι και τοση δουλεια για να αλλαξεις την φλατζα στη βαση του κυλινδρου (αν καταλαβα καλα εκει χανει)

Ειναι μια συνηθισμενη εργασια ρουτινας (βλεπε ΧΤ600)
 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 27, 2009, 06:29:10 μμ »
Απ' ό,τι κατάλαβα μιλάει για διαρροή στη φλάτζα που ενώνει τα δυο κομμάτια (δεξιά-αριστερά) του κινητήρα. Μου είχαν πει ότι έχει τρομερά εργατικά αυτή η αλλαγή. ΊΣως βεβαια να μου λέγαν κι αηδίες...
Masquerade

*

El Presidente

Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 27, 2009, 06:38:26 μμ »
Καλησπέρα σου όλους και συγχαρητήρια για το φόρουμ. Ονομάζομαι Χάρης είμαι από Αθήνα και είμαι νέο μέλος. Έχω ένα Πήγασο του 2004 με 22.000 χλμ. Τον τελευταίο χρόνο ταλαιπωρούμε με διάρροές λαδιών, την μία από την φλάτζα στο καπάκι (αλλάχτηκε), την άλλη από το σωληνάκι του τεντωτήρα του εκκεντροφόρου (αλλάχτηκε) και η διαρροές σταμάτησαν. Τελευταία όμως βρίσκω λάδι και στην ένωση του κορμού του κινητήρα με το κάτω μέρος. Λόγικα θά πρέπει να έχει κάποια φλάντζα και εκεί. Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο;; Η διαρρόη δεν είναι μεγάλη, δηλ βρισκώ λαδάκι στο πλάι του κινητήρα μόνο (δεν τρέχει κάτω) και έπειδη για να αλλαχτεί η φλάτζα χρειάζεται χόντρο λύσιμο του μοτέρ από έλληνα μάστορα  :cry: πραγματικά το σκέφτομαι πόλυ. Άσε που δεν είμαι και 100% σίγουρος (όυτε και ο μάστορας όπως τον κόβω) ότι η διαρροή είναι από εκεί. Ευχαριστώ προκαταβολικά.


1)Εαν ανοιχτηκε το επανω καπακι(Η) για ρυθμιση βαλβιδων τοτε θα επρεπε
  α)Να αλλαχτει η φλαντζα τυπου O-Ring που εχει το "Η"(βλ.αναμεσα στα επανω βελη)  
  β)καθως κ τα "Μισσοφεγγαρα"(1.)>(υπαρχουν 2 απο τη μια μερια κ 1 απο την αλλη)
  γ)να μπει φλαντζοκολα ματαξυ καπακιου-κεφαλης>πριν κλεισει το ολο θεμα.
Εαν ,κατι απ ολα αυτα ΔΕΝ εγινε σωστα ,τοτε ειναι πολυ πιθανο να υπαρξει διαρροη ,η οποια-συνηθως-ακολουθει την πορεια:(βλ.φωτο.)2>3>4>5>6>7

2)Εαν κατα την αλλαγη λαδιων απο το μαστορα σου ,ΔΕΝ ακολουθηθηκε η προκαθορισμενη(εξεζητημενη για τους ΜΗ γνωστες) διαδικασια ,τοτε:
..ειναι πολυ πιθανον ,να εχει μπει μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου μεσα στο μοτερ ,το οποιο ,σε κατασταση λειτουργιας ,ξερναει το επιπλεον λαδι απ'οπου μπορει(συνηθως απο το σωληνα αναθυμιασεων ,ο οποιος βρισκεται στο επανω μερος του καπακιου της κεφαλης)
κ η ροη του χαμενου λαδιου ,ακολουθει σχεδον την ιδια διαδρομη ,με τη διαφορα οτι ,λερωνεται κ το πισω μερος του μπλοκ του κυλινδρου-κεφαλης.

Συμφωνα με την "εμπειρια" μου ,κατι απο τα δυο πρεπει να συμβαινει.
Αν το προβλημα ηταν απο την κατω φλαντζα ,
1)Θα ηταν εμφανεστατο λογω της συμπιεσης κ των δυναμεων που ασκουνται στο σημειο
2)Δεν συνηθιζεται γενικοτερα να εχει σε αυτο το σημειο διαρροες ο Rotax του Πηγασου.

Ελπιζω να μπορεσα να βοηθησω ,καπως......... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 27, 2009, 06:58:57 μμ »
Απ' ό,τι κατάλαβα μιλάει για διαρροή στη φλάτζα που ενώνει τα δυο κομμάτια (δεξιά-αριστερά) του κινητήρα. Μου είχαν πει ότι έχει τρομερά εργατικά αυτή η αλλαγή. ΊΣως βεβαια να μου λέγαν κι αηδίες...

Αν ειναι αυτη η φλατζα δεν ειναι ευκολη
Θελει να ανοιξεις το μοτερ με τη μεθοδο "βερυκοκο" που σημαινει γενικη επισκευη
Αυτη θελει αρκετη δουλεια

*

ck1

Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 30, 2009, 04:53:24 μμ »
Θα κοιτάξω να αφαιρέσω λίγο λάδι γιάτι η αλήθεια είναι οτι σύμφωνα με τον δέικτη είναι λίγο πάνω από το max και θα δω. Ο σωλήνας αναθυμιάσεων πού ακρίβως είναι, φαίνεται εύκολα; παντώς στα σημεία 2, 3, 4, 5, 7 δεν βρίσκω τίποτα (είχα βγάλει και το πλαστικό κάλυμμα) αλλά μόνο στα 8 ,9 (πίσω από το κολάρο) που τελικά καταλήγουν στο 6.
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Διαρροή λαδιού???
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 30, 2009, 05:12:15 μμ »
Καλησπέρα σου όλους και συγχαρητήρια για το φόρουμ. Ονομάζομαι Χάρης είμαι από Αθήνα και είμαι νέο μέλος. Έχω ένα Πήγασο του 2004 με 22.000 χλμ. Τον τελευταίο χρόνο ταλαιπωρούμε με διάρροές λαδιών, την μία από την φλάτζα στο καπάκι (αλλάχτηκε), την άλλη από το σωληνάκι του τεντωτήρα του εκκεντροφόρου (αλλάχτηκε) και η διαρροές σταμάτησαν. Τελευταία όμως βρίσκω λάδι και στην ένωση του κορμού του κινητήρα με το κάτω μέρος. Λόγικα θά πρέπει να έχει κάποια φλάντζα και εκεί. Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο;; Η διαρρόη δεν είναι μεγάλη, δηλ βρισκώ λαδάκι στο πλάι του κινητήρα μόνο (δεν τρέχει κάτω) και έπειδη για να αλλαχτεί η φλάτζα χρειάζεται χόντρο λύσιμο του μοτέρ από έλληνα μάστορα  :cry: πραγματικά το σκέφτομαι πόλυ. Άσε που δεν είμαι και 100% σίγουρος (όυτε και ο μάστορας όπως τον κόβω) ότι η διαρροή είναι από εκεί. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Αυτά που είπε ο Κώστας(presintente), κι εφόσον έχεις το (ie) έχεις κι ένα πλαστικό σκούρο διακοσμητικό καπάκι (στο σημείο που είναι οι αριθμοί 3 κξ 4) που από πίσω του υπάρχει ένα αφρολέξ το οποίο κρατά αυτές τις ελάχιστες διαρροές απο την φλάντζα.
Αν το πιέσεις (το πλαστικό) θα δεις ότι βγάζει πιο πολύ γιατί έχει μαζέψει. καλό είναι να το πιέσεις όσο περισσότερη ώρα και με ένα πανι να σκουπίσεις καλά ότι βγει. Μετά θα περάσει αρκετός καιρός για να δεις λάδι.

Τώρα σχετικά με αυτή την φλάτζα, η αρχική οδηγία απο Ιταλία ήταν στα πρώτα 1000 χλμ στο πρώτο σέρβις δηλαδή, να αλλάζει αυτή η (Η) φλάντζα. Μετά πήραν ανάποδες κι επειδή τους κόστιζαν οι φλάντζες είπαν να την αλλάζουν στο πρώτο μεγάλο σερβις οπότε μέχρι τότε μάζευε αρκετό λάδι το σφουγγαράκι. :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης